Auteur Topic: Rookvrij stadion  (gelezen 40696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #40 Gepost op: mei 29, 2016, 11:36:35 am »
Ikzelf ben 18jaar geleden gestopt met roken, gelukkig.
Mijn buur naast me in de tribune, rookt en zijn kind zit bij hem op de schoot.
daar zijn kind op de schoot zit blaast hij zijn rook altijd naar mij toe.
deze persoon heeft pas 2 jaar een abo, nu zit ik te denken om van plaats te veranderen om van die rook en te kleine plaats af te zijn, (dat kind neemt een deel van mijn plaats)
Deze persoon houd nergens rekening mee en zo zijn er nog veel.

Kan er geen rokerszone komen in de tribunes? de rokers beslissen dan zelf waar ze een abo kopen.
ofwel in de rokerszone of in de gewone tribune waar ze dan niet mogen roken

Da is nu ne keer geen slecht idee se !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #41 Gepost op: mei 29, 2016, 12:13:42 pm »
Zou wel grappig zijn die rookzone, de hele match een soort bengaalsvuur rook effect  ;D
SV TILL I DIE

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #42 Gepost op: mei 29, 2016, 01:13:50 pm »
Wat een kruistocht tegen rokers zeg.

Ikzelf rook niet maar als er mensen een opsteken in de tribune heb ik er ook niet veel last van.
Voor mij hoeft een rookverbod absoluut niet.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #43 Gepost op: mei 30, 2016, 10:12:06 am »
Wat een kruistocht tegen rokers zeg.

Ikzelf rook niet maar als er mensen een opsteken in de tribune heb ik er ook niet veel last van.
Voor mij hoeft een rookverbod absoluut niet.

Ik heb ook niks tegen een sigaret, maar 10 sigaretten op ??n match is er mij gewoon teveel aan. Heb ze eens zitten tellen want het was niet moeilijk, de grond was proper voor de match en naast zijn voet lagen er 10 peuken... Sommige van onze vrienden verzetten zich dan ook iedere match naar een verdere vrije plaats om niet doorrookt te worden... Om in "tempation" termen te zeggen: je hebt roken en roken roken.

Om dan nog te zwijgen dat die persoon ook liever 2 stoelen inneemt dan ??n...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #44 Gepost op: mei 30, 2016, 10:49:06 am »
Wat een kruistocht tegen rokers zeg.

Ikzelf rook niet maar als er mensen een opsteken in de tribune heb ik er ook niet veel last van.
Voor mij hoeft een rookverbod absoluut niet.
Waarschijnlijk omdat je niet naast een roker zit.
SV TILL I DIE

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #45 Gepost op: mei 30, 2016, 04:01:40 pm »
Ik dacht dat dit onderwerp ging aangesneden worden door de supportersfederatie. Ik heb hier nog niks (officieel) van zien passeren, niet van de federatie, als van de club. Is hier meer info over? Als "familie"-club zijnde zouden ze mogen denken aan de kinderen en overgrote deel niet-rokers...

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #46 Gepost op: juni 01, 2016, 01:29:36 am »
de "kruistocht" tegen de niet rokers mag stoppen ,mijn vrouw zei eens hebt ge wel naar de voetbal geweest want  uw kleren stinken naar de rook......sport en roken gaan niet tesamen,ook wegens geen respect van rokers ten opzichte van niet rokers en kinderen mag die vuiligheid afgevoerd worden is eigenlijk maatschappelijk niet meer verantwoord  :( >:(

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #47 Gepost op: juni 01, 2016, 11:47:42 am »
Liever gisteren dan morgen. Daarna werk maken van alcoholvrij stadion. Volgende stap de suikerbevattende frisdranken verbieden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #48 Gepost op: juni 01, 2016, 11:53:20 am »
Liever gisteren dan morgen. Daarna werk maken van alcoholvrij stadion. Volgende stap de suikerbevattende frisdranken verbieden.
En daarna geen vettige frieten en dito hamburgers maar fruit en groenten... en iedereen moet minstens 2 toerkes lopen rond het voetbalstadion vooraleer men binnen mag!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #49 Gepost op: juni 01, 2016, 11:57:11 am »
Liever gisteren dan morgen. Daarna werk maken van alcoholvrij stadion. Volgende stap de suikerbevattende frisdranken verbieden.

 ;D

Er zal nog veel volk komen

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #50 Gepost op: juni 01, 2016, 11:59:57 am »
En daarna geen vettige frieten en dito hamburgers maar fruit en groenten... en iedereen moet minstens 2 toerkes lopen rond het voetbalstadion vooraleer men binnen mag!

Hebben we net de looppiste weggedaan...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #51 Gepost op: juni 01, 2016, 12:08:56 pm »
Hebben we net de looppiste weggedaan...
Die was maar 400 meter lang, is te weinig!

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #52 Gepost op: juni 01, 2016, 12:33:48 pm »
Liever gisteren dan morgen. Daarna werk maken van alcoholvrij stadion. Volgende stap de suikerbevattende frisdranken verbieden.
Als ik een pint drink en naast mij zit een kind, zal hij daar geen last van hebben. Bij roken is dat wel even anders.
Mochten er vakken vrijgehouden worden voor niet-rokers zou ik zeker en vast daar mijn abbo aanschaffen.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #53 Gepost op: juni 07, 2016, 02:06:50 pm »
En iemand die weet waar de Supporterfederatie het er eens over zou hebben tegen het bestuur? Met de verhoogde ticketprijzen en hun "comfort" verwacht ik dan ook "adem"-ruimte... Wij zijn aan het twijfelen om ons te verplaatsen, al is dat natuurlijk geen garantie :(

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #54 Gepost op: juni 07, 2016, 07:13:24 pm »
heb mij al ne keer of 3(drie) verplaatst om een beetje ademruimte :-[ te hebben 't heeft nog nie veel geholpen integendeel ik heb mij steeds verslecht kwa uitzicht naar het veld, dus tevreden ben ik allerminst kwa comfort :-\ ,pas "als de rook om mijn hoofd is verdweenen" ::) zal ik tevreden zijn! ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #55 Gepost op: juni 08, 2016, 06:10:19 am »
Kijk.. ik rook en doe dit ook ook in de tribune. Als er een verbod komt so be it dan hou ik me daar ook gewoon. Maar man wat wordt hier met de vinger gewezen en wat worden rokers hier bijna verketert. Met alcohol heeft niemand een probleem.. ik drink ook meerbdan 1 pint per match maar toen we nog in vak O zaten heeft er dat ooit een gastje die achter ons zat zat zijn maaginhoud geledigd. Ze hebben hem buiten gezet en maar goed ook, veel sympathie kreeg die niet meer.. zijn kots komt uit net naast onze maat ook tof he.. Hij is dan nog niet in staat het zelf op te ruimen dus ocharme een vrouwelijke steward mag het doen.. degoutant en dan spreek ik nog niet over de stank.. dan had ge wellicht ook liever naast een roker gezeten  :o
One Essevee!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #56 Gepost op: juni 08, 2016, 09:25:10 am »
Kijk.. ik rook en doe dit ook ook in de tribune. Als er een verbod komt so be it dan hou ik me daar ook gewoon. Maar man wat wordt hier met de vinger gewezen en wat worden rokers hier bijna verketert. Met alcohol heeft niemand een probleem.. ik drink ook meerbdan 1 pint per match maar toen we nog in vak O zaten heeft er dat ooit een gastje die achter ons zat zat zijn maaginhoud geledigd. Ze hebben hem buiten gezet en maar goed ook, veel sympathie kreeg die niet meer.. zijn kots komt uit net naast onze maat ook tof he.. Hij is dan nog niet in staat het zelf op te ruimen dus ocharme een vrouwelijke steward mag het doen.. degoutant en dan spreek ik nog niet over de stank.. dan had ge wellicht ook liever naast een roker gezeten  :o

Dat is een eenmalig geval. En die werd dan ook buitengezet. Geloof mij, naast een roker zitten die er 5-6 per match rookt is niet plezant.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #57 Gepost op: juni 08, 2016, 01:41:31 pm »
Dat is een eenmalig geval. En die werd dan ook buitengezet. Geloof mij, naast een roker zitten die er 5-6 per match rookt is niet plezant.
Zo extreem is inderdaad een eenmalig geval. Nu, het punt dat ik wou duidelijk maken: er zijn zo veel ergernissen (dak es een kletske bier in mijn nek krijg in ne spionkop geen probleem.. maar in nen halve pot mayonaise in mijn nek en vier frieten in mijn oor. Nee bedankt ).. het is aan de club om te beslissen en zoals bij elke beslissing zullen er voor en tegenstanders zijn.. de ene al wat feller dan de andere en das ieders recht
One Essevee!

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #58 Gepost op: juni 08, 2016, 06:06:06 pm »
Zo extreem is inderdaad een eenmalig geval. Nu, het punt dat ik wou duidelijk maken: er zijn zo veel ergernissen (dak es een kletske bier in mijn nek krijg in ne spionkop geen probleem.. maar in nen halve pot mayonaise in mijn nek en vier frieten in mijn oor. Nee bedankt ).. het is aan de club om te beslissen en zoals bij elke beslissing zullen er voor en tegenstanders zijn.. de ene al wat feller dan de andere en das ieders recht

Alle gevallen die je aanhaalt heb ik toch nog nooit gemaakt. Mayonnaise in mijn nekke, nen kotser naast mij, ... Jadadde...

Een roker komt toch veel meer voor in een stadion.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #59 Gepost op: juni 08, 2016, 09:02:01 pm »
Zo extreem is inderdaad een eenmalig geval. Nu, het punt dat ik wou duidelijk maken: er zijn zo veel ergernissen (dak es een kletske bier in mijn nek krijg in ne spionkop geen probleem.. maar in nen halve pot mayonaise in mijn nek en vier frieten in mijn oor. Nee bedankt ).. het is aan de club om te beslissen en zoals bij elke beslissing zullen er voor en tegenstanders zijn.. de ene al wat feller dan de andere en das ieders recht
Je vergeet wel dat roken erg schadelijk is voor de mensen rondom u? Kotsen en wat bier in uw nek lijkt mij niet erg schadelijk... je vergelijkt dus appels met peren