Auteur Topic: Extra time  (gelezen 195736 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Extra time
« Reactie #40 Gepost op: augustus 18, 2009, 09:29:50 am »
Maar toch de fase getoond waar Teddy wordt omver gebuffeld en er enkel geel getrokken werd ipv rood. Iedereen buiten wouter varcken vond dat rood waard. WAAROM TOON JE DIE FASE DAN NIET IN DE SAMENVATTING?? Btw: Joos vond het een schwalbe van da pseudovedetje!!!!  Maarja, dat had 99,98527% van het stadion gezien...

Dat vind ik dan weer goed van het programma. Er is nu al 2 weken op rij duidelijk gemaakt hoeveel er in ons nadeel gefloten werd. Op die manier weten de neutrale supporters dat ook eens, want in de verslagen in het nieuws en op studio 1 staan bepaalde fases er inderdaad niet in of wordt er niet op ingegaan.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Extra time
« Reactie #41 Gepost op: augustus 18, 2009, 10:39:09 am »
eerlijk gezegd vindt ik dat nieuwe programma toch maar niks...
de kijk is goed, en dien troffee opt einde is best grappig, maar qua inhoud is het toch niet geworden wat ik dacht wat het zou zijn... jammer

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Extra time
« Reactie #42 Gepost op: augustus 18, 2009, 02:37:39 pm »
Vind de rubrieken wel goed, maar de inhoud van de gesprekken....

Amai amai nie zo'n hoog niveau ze...

vervaecke

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #43 Gepost op: augustus 19, 2009, 12:54:14 pm »
Volgens mij is filip joos pro-essevee !!!!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Extra time
« Reactie #44 Gepost op: augustus 19, 2009, 01:10:08 pm »
Hij is Pro goed voetbal (of tegen anti-voetbal), daarmee ook dat hij momenteel een zwak heeft voor ons denk ik. Ook mss de reden waarop hij die buitenspelgoal van Moeskroen tegen Kortrijk relativeert: Kortrijk verdiende die match gewoon niet meer...

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Extra time
« Reactie #45 Gepost op: augustus 19, 2009, 04:09:04 pm »
Hij is Pro goed voetbal (of tegen anti-voetbal), daarmee ook dat hij momenteel een zwak heeft voor ons denk ik. Ook mss de reden waarop hij die buitenspelgoal van Moeskroen tegen Kortrijk relativeert: Kortrijk verdiende die match gewoon niet meer...

Jammergenoeg is hij ook fan van dikke Hein omdat hij volgens Filip Joos nononsens is :-/

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #46 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:22:28 pm »
Hij is Pro goed voetbal (of tegen anti-voetbal), daarmee ook dat hij momenteel een zwak heeft voor ons denk ik. Ook mss de reden waarop hij die buitenspelgoal van Moeskroen tegen Kortrijk relativeert: Kortrijk verdiende die match gewoon niet meer...

Jammergenoeg is hij ook fan van dikke Hein omdat hij volgens Filip Joos nononsens is :-/
nononsense?  :o
allnonsense zal ie bedoelen zeker!
Nee, ik begrijp best waarom de pers zo pro vanblaezebroeke is... Hij verhoogt op zijn eentje het comedy-gehalte van het belgies voetbal met minstens de helft!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Extra time
« Reactie #47 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:41:16 pm »
Hij is Pro goed voetbal (of tegen anti-voetbal), daarmee ook dat hij momenteel een zwak heeft voor ons denk ik. Ook mss de reden waarop hij die buitenspelgoal van Moeskroen tegen Kortrijk relativeert: Kortrijk verdiende die match gewoon niet meer...

Jammergenoeg is hij ook fan van dikke Hein omdat hij volgens Filip Joos nononsens is :-/
nononsense?  :o
allnonsense zal ie bedoelen zeker!
Nee, ik begrijp best waarom de pers zo pro vanblaezebroeke is... Hij verhoogt op zijn eentje het comedy-gehalte van het belgies voetbal met minstens de helft!

Ja hij gaf als voorbeeld als je bv. vraagt aan hem welke speler het beste is in de Belgische competitie dan geeft ie onmiddellijk een naam of als ze vragen op welke speler hij jaloers is etc...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Extra time
« Reactie #48 Gepost op: augustus 31, 2009, 04:32:38 pm »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/extratime/ExtraTime_wedstrijdpagina_Goal_van_de_Week

stemmen voor Nfor, doelpunt van de week
gestemd, niet omdat het van essevee is maar is gwn beste van de 5. Het moment, de rust waarmee hij die man uitkapt en binnenkrult.

Wilmet zal wel wrs winnen.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Extra time
« Reactie #49 Gepost op: augustus 31, 2009, 05:21:49 pm »
Ook gestemd op hem. Was de mooiste goal van de week. Hopelijk wint hij nu. Er zijn toch al veel spelers van Essevee geselecteerd voor het mooiste doelpunt, h?  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Extra time
« Reactie #50 Gepost op: augustus 31, 2009, 07:15:57 pm »
Maandag 31 augustus 2009


30 augustus werd aangekondigd als een superzondag voor de hoogste voetbalklasse, maar het werd er ??n met een zwarte rand.

Extra Time kijkt met Anderlecht-trainer Ari?l Jacobs en Pro League-voorzitter Ivan De Witte terug op een pijnlijk cynische voetbalavond.

Ook Johan Boskamp is een man met een mening die ertoe doet; hij geeft zijn visie op de gebeurtenissen van het afgelopen weekend.
SV TILL I DIE

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #51 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:00:58 pm »
Maandag 31 augustus 2009

Goal vd week: Ernest Webnje N'For !!


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Extra time
« Reactie #52 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:04:49 pm »
Leuke aflevering.
Eindelijk serieuze discussies omtrent voetbal en waar het om draait. Leuk akefietje tussen Boskamp en Joos...
Met Nfor als schitterende afsluiter...

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #53 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:05:55 pm »
Leuke aflevering.
Eindelijk serieuze discussies omtrent voetbal en waar het om draait. Leuk akefietje tussen Boskamp en Joos...
Met Nfor als schitterende afsluiter...
true. ;D

Crudo

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #54 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:06:51 pm »
Boskamp die Joos zijn erehaag belachelijk zit te maken  ;D

Schitterende televisie

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #55 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:13:46 pm »
Boskamp was wederom schitterend...


In m'n sakie...  ;D
Die is nie goed bij z'n eikel...  :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #56 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:28:25 pm »
Wat me vooral opviel was de blik en de gelatenheid van Ariel Jacobs. Heb altijd al respect gehad voor die man, maar hoe hij er vandaag bij zat en sprak over 'genoeg hebben van het voetbalwereldje', dan weet je wel hoe het zit. Zelden iemand zo ontmoedigd gezien, moet daar gisteren afschuwelijk geweest zijn.

Tot slot hoop ik morgen te vernemen dat Witsel geschorst wordt tot het einde van de eerste competitieronde, daarmee zou em nog goe wegkomen. Omhooggevallen vedetje!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Extra time
« Reactie #57 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:32:20 pm »
Ariel, respect.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #58 Gepost op: september 01, 2009, 12:04:09 am »
Maandag 31 augustus 2009

Goal vd week: Ernest Webnje N'For !!



persoonlijk had ik die van berrier verwacht ... al was dat hakje van nfor natuurlijk ook niet mis  ;)

al heb ik toch vaak de indruk dat niet altijd de "mooiste" doelpunten beloont of genomineerd worden, maar vaak ook de "beslissende" doelpunten .
« Laatst bewerkt op: september 01, 2009, 12:05:47 am door svzw81 »

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Extra time
« Reactie #59 Gepost op: september 01, 2009, 12:07:16 am »
Vond Joos wel even te ver gaan toen hij ergens als 'voorbeeld' gaf een vrouw die aan kanker overleed (de vrouw van Boskamp is daar aan bezweken)...