Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610876 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #700 Gepost op: december 31, 2015, 11:52:43 am »
Spijtig maar is niet erg.

Hopelijk halen we PO1, hopelijk spelen we daar ietwat een rol van betekenis (paar toppers winnen thuis bijvoorbeeld) en dan is hopelijk (en normaal gezien) de goesting bij de mensen groot om het nieuwe seizoen te starten.

In het nieuwe stadion (wat sowieso wat extra mensen op de been zou moeten brengen)!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #701 Gepost op: december 31, 2015, 12:16:40 pm »
Tribune zal niet klaar zijn tegen de play-offs.
bron: het wekelijks nieuws

Grappig, de enige info die verspreid werd over de tribune blijkt nu niet meer te kloppen, of niet meer haalbaar... zucht..
Om een beetje moedeloos van te worden, die 'topcommunicatie' van de club.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #702 Gepost op: december 31, 2015, 01:25:22 pm »
Liever daden dan woorden, wat mij betreft.

Liever een bestuur dat effectief stenen op elkaar zet, en prijzen pakt, en groeit, dan alle Lierses en Beerschotten, die binnen 5 jaar Champions League gingen spelen, tesamen.


Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #703 Gepost op: december 31, 2015, 02:25:35 pm »
Liever daden dan woorden, wat mij betreft.

Goed communiceren is ook een daad

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #704 Gepost op: december 31, 2015, 02:26:58 pm »
Grappig, de enige info die verspreid werd over de tribune blijkt nu niet meer te kloppen, of niet meer haalbaar... zucht..
Om een beetje moedeloos van te worden, die 'topcommunicatie' van de club.

Is toch steeds zo? Niet vergeten dat de tribune initieel klaar zou zijn bij het begin van het seizoen. Ze zitten dus 1 jaar achter op schema wanneer de 2 "simpelste" tribunes gerealiseerd zullen zijn

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #705 Gepost op: december 31, 2015, 02:44:23 pm »
Is toch steeds zo? Niet vergeten dat de tribune initieel klaar zou zijn bij het begin van het seizoen. Ze zitten dus 1 jaar achter op schema wanneer de 2 "simpelste" tribunes gerealiseerd zullen zijn

Over de rest maak ik mij nog weinig illusies. Ik acht de kans dat die er komen eerder klein. Maar we zullen zien e. Alhoewel ik graag zou hebben dat de hoeken toegebouwd worden.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #706 Gepost op: december 31, 2015, 02:51:17 pm »
Ik hoop toch echt dat de derde fase ook snel gerealiseerd wordt, ze. Je moet nu eens naar een thuiswedstrijd op tv kijken. Het enige dat je ziet is reclame, reclame, reclame. De nieuwe tribunes mogen nog zo mooi zijn, zolang de tribune kant vijvers niet verbouwd wordt is het niet om aan te zien.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #707 Gepost op: december 31, 2015, 02:54:25 pm »
Goed communiceren is ook een daad

Er verschijnen toch genoeg artikels? Wat de vertragingen betreft, is er ooit in de geschiedenis van de wereld ??n gebouw op tijd en zoals vooropgesteld gezet? Mensen kunnen toch zagen.

Moet het bestuur werkelijk bij elke steen die ze leggen, elke put die ze graven en elke scheet die ze laten communiceren? Mensen hebben geen geduld. We wachten al decennia (!) op een (ver)nieuw(d) stadion, en ze zijn aan het bouwen. Wees blij.

Hoe het stadion eruit ziet op televisie doet er niet toe. Trouwens, als het bestuur zo verder blijft werken dan komen alle tribunes er, zou ik denken, aangezien ze blijkbaar daad bij woord voegen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #708 Gepost op: december 31, 2015, 02:55:17 pm »
Er verschijnen toch genoeg artikels? Wat de vertragingen betreft, is er ooit in de geschiedenis van de wereld ??n gebouw op tijd en zoals vooropgesteld gezet? Mensen kunnen toch zagen.

Moet het bestuur werkelijk bij elke steen die ze leggen, elke put die ze graven en elke scheet die ze laten communiceren? Mensen hebben geen geduld. We wachten al decennia (!) op een (ver)nieuw(d) stadion, en ze zijn aan het bouwen. Wees blij.

Hoe het stadion eruit ziet op televisie doet er niet toe. Trouwens, als het bestuur zo verder blijft werken dan komen alle tribunes er, zou ik denken, aangezien ze blijkbaar daad bij woord voegen.

Amen.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #709 Gepost op: december 31, 2015, 04:14:57 pm »
Er verschijnen toch genoeg artikels? Wat de vertragingen betreft, is er ooit in de geschiedenis van de wereld ??n gebouw op tijd en zoals vooropgesteld gezet? Mensen kunnen toch zagen.

Moet het bestuur werkelijk bij elke steen die ze leggen, elke put die ze graven en elke scheet die ze laten communiceren? Mensen hebben geen geduld. We wachten al decennia (!) op een (ver)nieuw(d) stadion, en ze zijn aan het bouwen. Wees blij.

Hoe het stadion eruit ziet op televisie doet er niet toe. Trouwens, als het bestuur zo verder blijft werken dan komen alle tribunes er, zou ik denken, aangezien ze blijkbaar daad bij woord voegen.

Dat er vertraging zit op het vooropgestelde schema vind ik absoluut geen probleem.
Hoe het er voorlopig uitziet, heb ik ook lak aan.
Ik heb genoeg geduld om nog 3,4,5 jaar te wachten tot het helemaal af is.

Ik vind het gewoon niet onoverkomelijk om als club met een officieel bericht over de bouw naar buiten te komen. Al is het maar om de twee maand of drie maand.



Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.046
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #710 Gepost op: december 31, 2015, 04:38:49 pm »
Had ik niet ergens gelezen dat in januari 2016 de gronden te koop zouden aangeboden worden, dit in kader van de verdere ontwikkeling van het stadion ? Logisch dat er eerst geld moet zijn om de volgende fases te realiseren. Dat vergt natuurlijk geduld eh...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #711 Gepost op: december 31, 2015, 04:58:48 pm »
Had ik niet ergens gelezen dat in januari 2016 de gronden te koop zouden aangeboden worden, dit in kader van de verdere ontwikkeling van het stadion ? Logisch dat er eerst geld moet zijn om de volgende fases te realiseren. Dat vergt natuurlijk geduld eh...

Alles op zijn tijd, we zijn een club met puur en realistisch vlaams boerenverstand. Eerst maken dat de cijfers in orde zijn en dan pas uitgeven. Voor mij is dit best goed zo.

Gezien er beweging is dat is een teken dat ze verderdoen, misschien niet op het temp velen willen. Maar liever in fases zoals nu met eventueel nu en dan wat vertragingen, dan de grote Jan uithangen en alles in gang zetten en binnen 3-4j kopje onder gaan...


Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #712 Gepost op: december 31, 2015, 05:09:22 pm »
Situatie lijkt mij vrij simpel; men is reeds effectief begonnen dus vergunningen en fondsen zijn ok.
De timing van de werken is dus in handen van Willy Wortegem.Als die nog snel iets anders tussendoor neemt(een ander werk dus) dan ben je als bouwheer machteloos.
Wat zou de club dan moeten communiceren? "De Willy heeft ons opnieuw bij ons pietje"?

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #713 Gepost op: december 31, 2015, 05:32:40 pm »
Contract met kalenderdagen ipv werkdagen!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #714 Gepost op: januari 01, 2016, 09:57:14 am »
Situatie lijkt mij vrij simpel; men is reeds effectief begonnen dus vergunningen en fondsen zijn ok.
De timing van de werken is dus in handen van Willy Wortegem.Als die nog snel iets anders tussendoor neemt(een ander werk dus) dan ben je als bouwheer machteloos.
Wat zou de club dan moeten communiceren? "De Willy heeft ons opnieuw bij ons pietje"?

Zoiets als, duur van de grondwerken zal langer duren/een week uitgesteld/ligt tijdelijk stil, gieten betonplaat (of nog andere voorziene werken) nu gepland rond week x van 2016.

Kost 5 minuten tijd om dit ergens online te zwieren. Soit, gezien de karige info en enkele standaardzinnetjes (zie het nieuwjaarsbericht van Balli?re op de website) heb eerder de indruk dat ze zelf niet weten hoe het zit.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #715 Gepost op: januari 01, 2016, 10:53:22 am »
Ik heb ook liever dat ze het langzaam aanpakken en het sportieve niet verwaarlozen. Door de fasering zal je toch nooit het big bang effect krijgen van de ghelamco arena. Als het bestuur niet zeker is van fases 3 en 4 zou ik toch de hoek met tribune vijvers meenemen. Zo krijg je toch een geheel en kan je een deftige promenade aanbieden aan de supporters in het stadion.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #716 Gepost op: januari 01, 2016, 12:02:48 pm »
Naessens heeft een "niet te weigeren aanbod gedaan" wat betreft de prijs voor het bouwen van het stadion. Daar zullen wss ook wel voorwaarden aanhangen, misschien minder strakke deadlines.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #717 Gepost op: januari 02, 2016, 04:27:55 pm »
De voorzitter spreekt op de website van alle aandacht voor fase 2 wat de uitbouw van het stadion betreft. Met fase 1B zijn ze nu gestart. Benieuwd wanneer fase 2 dan gaat beginnen.  ;)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #718 Gepost op: januari 02, 2016, 05:09:38 pm »
De voorzitter spreekt op de website van alle aandacht voor fase 2 wat de uitbouw van het stadion betreft. Met fase 1B zijn ze nu gestart. Benieuwd wanneer fase 2 dan gaat beginnen.  ;)

Zou hij niet 1B met fase 2 bedoelen. Dus dat hij doelt op de nieuwe tribune achter de goal?

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #719 Gepost op: januari 03, 2016, 11:56:08 am »
Zou hij niet 1B met fase 2 bedoelen. Dus dat hij doelt op de nieuwe tribune achter de goal?
klopt.