Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610876 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Tigerboy

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #760 Gepost op: januari 14, 2016, 04:52:53 pm »
Weer of geen weer. Het zal op die paar maanden toch niet komen?
Ik denk dat er heel wat problemen zullen vermeden worden met de tribune maar open te stellen vanaf volgend seizoen, ik denk dan maar aan de vergoedingen voor de supporters die gingen verhuizen naar de nieuwe tribune.

Ik hoop wel dat dit geen achterstand (uitstel-afspringen) meebrengt voor de tribune kant vijvers.
Ik ben altijd blij als men er gaan begint, dan ben je pas zeker dat ze er komt

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #761 Gepost op: januari 14, 2016, 05:50:46 pm »
"We hebben de weersomstandigheden, zoals lange periodes van regen of vriestemperaturen, echter niet in de hand. De tribune moet na de bouw ook nog gekeurd worden door Binnenlandse Zaken. Ik vermoed daarom dat de tribune nog niet in gebruik zal kunnen worden genomen bij de start van de play-offs."
1. Mogen we daaronder dan verstaan dat ze wel zal af zijn tegen de start van PO1 als de weersomstandigheden NIET tegenzitten? Ik ben benieuwd...
2. En als ze dan niet zou af zijn tegen DE START van PO1 zoals het er staat, kunnen ze dan niet vragen aan de kalendercommissie om de eerste paar wedstrijden op verplaatsing te spelen? In de gewone competitie kan het wel, dus zie ik niet in waarom dit niet zou kunnen in de play-offs.
3. Als ze echter niet af is voor de volledige play-offs, dan is dit echt wel een gemiste kans...
Per wedstrijd een paar duizend entrees minder, een paar duizend man die 't?re doen' minder, een hele hoop mogelijke abonnees voor volgend seizoen minder, ...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #762 Gepost op: januari 14, 2016, 08:02:22 pm »
We weten toch allemaal hoe het komt dat er vertraging was vorige zomer?  In de contracten voor OXYGEN en WIJ HELPEN(denk ik toch) was er een probleem ivm die 50 jaar(imo is dat geen fout van de club maar een fout van het gemeentebestuur van Waregem, maar voor de rest wil ik wil zeker geen kritiek geven op het bestuur van Stad Waregem want imo doen ze heel veel voor de club). Maw het juridisch en financieel deel van de nieuwe tribune moest eerst in orde zijn voordat ze konden beginnen met de nu te bouwen X, daarnaast waren er veranderingen in de plannen van de nieuwe tribune X.
Natuurlijk zou het jammer zijn dat ze niet klaar is voor PO1, maar imo kan het nog en zijn Cordier en Balli?re zich nu aan het indekken MOEST de tribune niet klaar zijn, dus het kan nog.  En als het zo niet is, dan is ze klaar volgend jaar.


Vergeet ook niet: schijf uitgevoerd, schijf betalen... Gezien de club goed werkt om de financien weer op orde te krijgen en men fase 1a+b + oefencomplex grotendeels zelf betaalt en de cijfers in orde moeten zijn voor de bond heb ik er geen probleem mee dat alles wat achteruit werd geschoven.  Ze doen het toch maar gekoppeld aan sportief herstel.

Maar in mechelen werd de tribune al gebruikt terwijl ze nog aan het bouwen waren. Hoe werd die dan gekeurd door den bond?




Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #763 Gepost op: januari 14, 2016, 08:50:14 pm »
En wat gebeurt er met de doelstelling van kant vijvers 'zomer 2016'?
Tja das voor mij de belangrijkste fase, zolang de halve maan niet volledig is, ga je nooit het gevoel krijgen van een nieuw stadion, maar een samenplaksel. Als we dit nog kunnen realiseren, zou dat een prestatie zijn. Laat de bouw van de kant expo maar dan ff rusten.
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 08:55:35 pm door Soulscream »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #764 Gepost op: januari 14, 2016, 08:53:10 pm »
Tja das voor mij de belangrijkste fase, zolang de halve maan niet volledig is, ga je nooit het gevoel krijgen van een nieuwe stadion, maar een samenplaksel. Als we dit nog kunnen realiseren, zou dat een prestatie zijn. Laat de bouw van de kant expo maar dan ff rusten.

Dat vind ik ook!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #765 Gepost op: januari 15, 2016, 12:13:27 am »

Vergeet ook niet: schijf uitgevoerd, schijf betalen... Gezien de club goed werkt om de financien weer op orde te krijgen en men fase 1a+b + oefencomplex grotendeels zelf betaalt en de cijfers in orde moeten zijn voor de bond heb ik er geen probleem mee dat alles wat achteruit werd geschoven.  Ze doen het toch maar gekoppeld aan sportief herstel.

Maar in mechelen werd de tribune al gebruikt terwijl ze nog aan het bouwen waren. Hoe werd die dan gekeurd door den bond?
er komt geen geld direct uit de kas van SVZW voor de bouw.
Het deel van SVZW wordt betaald door een lening
(grotendeels renteloos aan stad) niks direct en dus
niks dat mogelijke andere projecten zoals transfers in de weg staat.

De financien stonden voor de bouw in orde, fiat was er van stad dat ze mochten
beginnen maar om de een of andere reden kwam er geen groen licht van de club.
WN kwam meerdere keren vragen (ook GLK) om te mogen starten maar twas njet.

Toen kwam SV zelf vragen aan WN maar paste niet in zijn planning voor eind november- december.


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #766 Gepost op: januari 15, 2016, 12:14:42 am »
Tja das voor mij de belangrijkste fase, zolang de halve maan niet volledig is, ga je nooit het gevoel krijgen van een nieuw stadion, maar een samenplaksel. Als we dit nog kunnen realiseren, zou dat een prestatie zijn. Laat de bouw van de kant expo maar dan ff rusten.
de rest vd bouw is afhankelijk van de verkoop vh project woontoren en hotel

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #767 Gepost op: januari 15, 2016, 11:19:43 am »


Uitvluchten...

Ze geraakt niet tijdig klaar omdat ze er niet tijdig aan begonnen zijn! nie meer en ook nie minder!

Zie mijn post maand half geleden.  Toen heb ik gepost dat de tribune niet tijdig zou klaar zijn.  Heb de volledige planning gezien en daarop stond dat de dakplaten er pas op kwamen in juni.  Dus dit klopt.  Het zijn geen uitvluchten, maar was vooraf zo gepland;  Zijn gewoon te laat begonnen.  Maand vroeger beginnen en het was in orde gekomen volgens mij.  Als we po1 spelen is dit wel een klein blundertje.


EDIT: quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2016, 12:06:10 pm door Frederik »

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #768 Gepost op: januari 15, 2016, 11:52:16 am »
Velen denken hier dat 't avance is door te zeggen dat ze 't op voorhand wisten of gedacht hadden.
ZE ZIJN ERAAN BEZIG, te laat begonnen of niet.
Veel kun je er nu niet meer aan veranderen. Wat is 't nut van blijven zagen dan?
Ik kom hier graag eens iets NIEUWS lezen, niet telkens dezelfde negatieve parl? ::)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #769 Gepost op: januari 15, 2016, 01:27:07 pm »
Velen denken hier dat 't avance is door te zeggen dat ze 't op voorhand wisten of gedacht hadden.
ZE ZIJN ERAAN BEZIG, te laat begonnen of niet.
Veel kun je er nu niet meer aan veranderen. Wat is 't nut van blijven zagen dan?
Ik kom hier graag eens iets NIEUWS lezen, niet telkens dezelfde negatieve parl? ::)

?

Tientallen jaren wachten op iets dat op een stadion gelijkt... Er staat een prachtige tribune, ze zijn b?zig met er nog zo ??n te zetten, de plannen liggen klaar voor de rest van het stadion... En dan zagen mensen omdat ze 'te laat' zijn begonnen. We zouden op ons blote knietjes moeten zitten en dit bestuur bedanken voor wat ze allemaal realiseren. Niet te schatten...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #770 Gepost op: januari 15, 2016, 02:00:11 pm »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #772 Gepost op: januari 15, 2016, 02:15:57 pm »
Hahaha machtig

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #773 Gepost op: januari 15, 2016, 02:19:33 pm »

alst aan u lag stond ze der al
 ;)

zeker dat identiek ga zijn
of komt er nog een persbericht dat er aanpassingen moeten aan gebeuren :)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #774 Gepost op: januari 15, 2016, 02:29:38 pm »
Hupla, ze staat eral :D.

haha, mooi  ;D
Dat gaat toch meteen een heel andere beleving zijn, als je van 4 kanten supporters hebt.
Dat de zijkanten nog niet toe zitten is niet zo heel erg, die grote open leegt is al weg en dat is belangrijk.
Enkel Genk, Gent en anderlecht hebben een "rond" stadion. Als je eens naar andere clubs kijkt dan moeten we zeker niet gaan onderdoen wat ons stadion betreft. Zeker als je naar clubs als Lokeren, Moeskroen, Kortrijk, Westerlo, Mechelen en Oostende kijkt dan mogen we echt trots zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #775 Gepost op: januari 15, 2016, 02:41:10 pm »
haha, mooi  ;D
Dat gaat toch meteen een heel andere beleving zijn, als je van 4 kanten supporters hebt.
Dat de zijkanten nog niet toe zitten is niet zo heel erg, die grote open leegt is al weg en dat is belangrijk.
Enkel Genk, Gent en anderlecht hebben een "rond" stadion. Als je eens naar andere clubs kijkt dan moeten we zeker niet gaan onderdoen wat ons stadion betreft. Zeker als je naar clubs als Lokeren, Moeskroen, Kortrijk, Westerlo, Mechelen en Oostende kijkt dan mogen we echt trots zijn.
Als je daar nu passeert is het idd een grote leegte naar het veld toe,
das een groot oppervlak als je dat nu ziet liggen...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #776 Gepost op: januari 15, 2016, 03:22:59 pm »
alst aan u lag stond ze der al
 ;)

zeker dat identiek ga zijn
of komt er nog een persbericht dat er aanpassingen moeten aan gebeuren :)
Volgens mij zullen er halverwege extra ingangen in zijn, aangezien ze het ontwerp moesten aanpassen omdat de capaciteit als staantribune een stuk hoger zou liggen.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #777 Gepost op: januari 15, 2016, 03:36:33 pm »
haha, mooi  ;D
Dat gaat toch meteen een heel andere beleving zijn, als je van 4 kanten supporters hebt.
Dat de zijkanten nog niet toe zitten is niet zo heel erg, die grote open leegt is al weg en dat is belangrijk.
Enkel Genk, Gent en anderlecht hebben een "rond" stadion. Als je eens naar andere clubs kijkt dan moeten we zeker niet gaan onderdoen wat ons stadion betreft. Zeker als je naar clubs als Lokeren, Moeskroen, Kortrijk, Westerlo, Mechelen en Oostende kijkt dan mogen we echt trots zijn.

Belgische voetbalstadions, ??n en al koterijen zijnt.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #778 Gepost op: januari 15, 2016, 06:16:03 pm »

Oei, hebben ze een aantal stukken van de nieuwe zittribune moeten afbreken om de nieuwe staantribune in mekaar te knutselen misschien?  ;)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #779 Gepost op: januari 15, 2016, 06:20:15 pm »


Klopt. Er kwamen teveel klachten binnen via het forum dus het moest plots rap gaan.

 ;)