Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610888 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1560 Gepost op: juni 21, 2016, 11:27:08 am »
Ja is ook mooi, al geeft zo'n rode led verlichting toch nog een iets ander beeld. Heb jij daar enig idee van of ze dit van plan zijn of mogelijk is?
Niet direct een gedacht van.

Ik zie diene foto niet. Ligt het aan mijn browser?
En waarom die borstweringen niet in groen of rood leveren? Zou toch al een stukje clubkleur op de tribune brengen

Mij is verteld geweest dat de borstwering in matzwart zou zijn. Dus ofwel is dit nog veranderd ofwel is dat wit een beschermfolie.
No pain, no gain.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1561 Gepost op: juni 21, 2016, 03:22:40 pm »
Ik zie diene foto niet. Ligt het aan mijn browser?
En waarom die borstweringen niet in groen of rood leveren? Zou toch al een stukje clubkleur op de tribune brengen

Wit is toch ook een clubkleur?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1562 Gepost op: juni 21, 2016, 03:27:24 pm »
Wit is toch ook een clubkleur?

Maar niet van ons  8)

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1563 Gepost op: juni 21, 2016, 03:32:45 pm »
Maar niet van ons  8)

Raar dat alle tekst op recente sjaals en andere fanwear dan in het wit verschijnt ipv geel van 10 jaar geleden.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1564 Gepost op: juni 21, 2016, 03:56:47 pm »
Vijftien jaar. VIJFTIEN jaar. 15!

En nog altijd over die kleurtjes bezig? Moeten we echt wachten tot de allerlaatste KSV Waregem  supporter sterft (nog een twintig, dertig jaar maw?) vooraleer we 't over Zulte Waregem kunnen hebben? En over groen-rood?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1565 Gepost op: juni 21, 2016, 04:05:34 pm »
Vijftien jaar. VIJFTIEN jaar. 15!

En nog altijd over die kleurtjes bezig? Moeten we echt wachten tot de allerlaatste KSV Waregem  supporter sterft (nog een twintig, dertig jaar maw?) vooraleer we 't over Zulte Waregem kunnen hebben? En over groen-rood?

Met een beetje geluk ga ik nog meer dan 50 jaar mee, ge gaat nog lang mogen wachten.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1566 Gepost op: juni 21, 2016, 04:08:48 pm »
De beslissing om het nieuwe vak x met staanplaatsen uit  te rusten wordt een miskleun van jewelste : het uniforme zicht, de uitstraling van het nieuwe stadion worden voor een groot deel teniet gedaan.
Spijtig, gemiste kans.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1567 Gepost op: juni 21, 2016, 04:22:15 pm »
De beslissing om het nieuwe vak x met staanplaatsen uit  te rusten wordt een miskleun van jewelste : het uniforme zicht, de uitstraling van het nieuwe stadion worden voor een groot deel teniet gedaan.
Spijtig, gemiste kans.

Ga ik helemaal niet mee akkoord. Ik ben juist blij dat men koos voor een staantribune achter een van de doelen. Sfeer bevorderend, hogere capaciteit,... Ikzelf sta persoonlijk ook liever tijdens een voetbalwedstrijd. Stilzitten op een stoeltje vind ik maar niks. Of het stadion er dan ook uniform uit ziet of niet kan mij weinig deren. Naar mijn mening moet een stadion diverse soorten plaatsen kunnen aanbieden. Voor iedereen wat wils.
Nu, elk zijn mening daarover natuurlijk h?
No pain, no gain.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1568 Gepost op: juni 21, 2016, 04:24:59 pm »
Met een beetje geluk ga ik nog meer dan 50 jaar mee, ge gaat nog lang mogen wachten.

Dat hoop ik ook (van mezelf), al betwijfel ik het. Tenzij ik meer dan 100 word.

Ik bedoelde trouwens niet dat ik hoop dat KSV Waregem fans uitsterven h? ;D, liefst niet, maar je begrijpt mijn punt wel denk ik. Zulte Waregem bestaat vijftien jaar, laten we het niet meer over kleurtjes hebben. Het rood is present, het groen is present, iedereen content!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1569 Gepost op: juni 21, 2016, 04:25:37 pm »
Ga ik helemaal niet mee akkoord. Ik ben juist blij dat men koos voor een staantribune achter een van de doelen. Sfeer bevorderend, hogere capaciteit,... Ikzelf sta persoonlijk ook liever tijdens een voetbalwedstrijd. Stilzitten op een stoeltje vind ik maar niks. Of het stadion er dan ook uniform uit ziet of niet kan mij weinig deren. Naar mijn mening moet een stadion diverse soorten plaatsen kunnen aanbieden. Voor iedereen wat wils.
Nu, elk zijn mening daarover natuurlijk h?

Zijn de ligzetels en de strandstoelen dan voor aan de kant van de vijvers of in de hoofdtribune?  ;)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1570 Gepost op: juni 21, 2016, 04:27:15 pm »
Maar niet van ons  8)
Ik dacht dat we drie clubkleuren hebben?!  ???
Rood-Groen-Wit?!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1571 Gepost op: juni 21, 2016, 04:29:55 pm »
Ga ik helemaal niet mee akkoord. Ik ben juist blij dat men koos voor een staantribune achter een van de doelen. Sfeer bevorderend, hogere capaciteit,... Ikzelf sta persoonlijk ook liever tijdens een voetbalwedstrijd. Stilzitten op een stoeltje vind ik maar niks. Of het stadion er dan ook uniform uit ziet of niet kan mij weinig deren. Naar mijn mening moet een stadion diverse soorten plaatsen kunnen aanbieden. Voor iedereen wat wils.
Nu, elk zijn mening daarover natuurlijk h?

Moest de capaciteit nu ook daadwerkelijk significant hoger zijn, zou ik nog akkoord kunnen gaan. Nu kiest men gewoon voor klop dezelfde tribune als aan de overkant, maar men plaatst er geen zitjes op en de capaciteit is misschien 20% hoger dan een zittribune terwijl je zou mogen verwachten dat die 100% hoger is.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1572 Gepost op: juni 21, 2016, 04:33:42 pm »
Heeft iemand er al bij stil gestaan dat het comfort en zicht dan ook totaal weg zijn indien men de capaciteit zou optrekken tot 150-200% van tribune 4?!

Ik stond afgelopen jaar in vak 408 en er moet niet meer volk op staan want veel bewegingsvrijheid heb je niet!
Zij die vragen naar meer volk op de nieuwe tribune stonden volgens mij niet in vak 408 afgelopen seizoen want als je een verdubbeling wil, zou je ongemakkelijk met 2 voor elkaar per trede moeten staan.
Niet realistisch en niet haalbaar e gasten!  ;)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1573 Gepost op: juni 21, 2016, 04:47:05 pm »
Heeft iemand er al bij stil gestaan dat het comfort en zicht dan ook totaal weg zijn indien men de capaciteit zou optrekken tot 150-200% van tribune 4?!

Ik stond afgelopen jaar in vak 408 en er moet niet meer volk op staan want veel bewegingsvrijheid heb je niet!
Zij die vragen naar meer volk op de nieuwe tribune stonden volgens mij niet in vak 408 afgelopen seizoen want als je een verdubbeling wil, zou je ongemakkelijk met 2 voor elkaar per trede moeten staan.
Niet realistisch en niet haalbaar e gasten!  ;)

Daarom dat elke trede eigenlijk in 2 moest gesplitst worden om een ideale staantribune te hebben. Nu heb je eigenlijk een zittribune zonder zitjes.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1574 Gepost op: juni 21, 2016, 05:03:35 pm »
Daarom dat elke trede eigenlijk in 2 moest gesplitst worden om een ideale staantribune te hebben. Nu heb je eigenlijk een zittribune zonder zitjes.

Moest de tribune helemaal volstaan gaje daar echt helemaal niets van merken denk ik. Doordat er overal steunen komen ga je automatisch iets verder achteruit staan waardoor de trede opgevuld wordt.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1575 Gepost op: juni 21, 2016, 05:07:57 pm »
Daarom dat elke trede eigenlijk in 2 moest gesplitst worden om een ideale staantribune te hebben. Nu heb je eigenlijk een zittribune zonder zitjes.
Klopt. Vind ik uitermate jammer... Die tribune zou veel mooier ogen en veiliger zijn met nog een extra tussen trede, zoals je zegt.
No pain, no gain.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.709
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1576 Gepost op: juni 21, 2016, 05:50:41 pm »
Ik wacht tot dat de tribune echt klaar is en tot die tribune eens vol zit om commentaar te geven.  Het klopt allemaal wel wat de mensen hier zeggen maar ik oordeel maar eens de tribune functioneel is.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1577 Gepost op: juni 21, 2016, 05:53:19 pm »
Daarom dat elke trede eigenlijk in 2 moest gesplitst worden om een ideale staantribune te hebben. Nu heb je eigenlijk een zittribune zonder zitjes.
Dan konden er geen stoeltjes opgehangen worden en zouden we wederom geen Europees in ons eigen stadion kunnen spelen in de toekomst...
Ik vind deze trappen een prima keuze en ben er zeker van dat het ook mooi en vol zal ogen vanop de andere tribunes of op tv.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1578 Gepost op: juni 21, 2016, 07:36:16 pm »
De man in de hoogtewerker weet precies van geen ophouden vandaag...
19.36u en hij is nog volop in de weer!  8)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1579 Gepost op: juni 21, 2016, 07:39:28 pm »
Dan konden er geen stoeltjes opgehangen worden en zouden we wederom geen Europees in ons eigen stadion kunnen spelen in de toekomst...
Ik vind deze trappen een prima keuze en ben er zeker van dat het ook mooi en vol zal ogen vanop de andere tribunes of op tv.

Dat kan wel als je dan om de 2 treden een stoeltje plaatst. De tussentrede zit dan onder de stoel.