Auteur Topic: What if ...  (gelezen 51621 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
zulte-waregem europees
« Reactie #60 Gepost op: februari 27, 2013, 01:11:42 pm »
De pers begint zich af te vragen waar we volgend jaar europees gaan spelen.
In Gent mogen we niet.
Er wordt zelfs gesproken van Westerlo. :o
Mpogen we in Rijsel niet spelen(prachtig stadion en slechts 35km van Waregem)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: zulte-waregem europees
« Reactie #61 Gepost op: februari 27, 2013, 01:12:08 pm »
Er is al een topic. 'what id...'
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: What if ...
« Reactie #62 Gepost op: februari 27, 2013, 01:24:29 pm »
Ik blijf bij Brugge. Daar vroeg men het zelfs nog niet! Cercle en Club speelden ooit al samen Europees, dus is dit praktisch wel haalbaar. Westerlo zie ik absoluut niet zitten! Dit is lachwekkend!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: What if ...
« Reactie #63 Gepost op: februari 27, 2013, 01:26:59 pm »
Waregem > Gent > Brugge > Heizel > Westerlo > Beerschot
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: What if ...
« Reactie #64 Gepost op: februari 27, 2013, 01:47:50 pm »
Ja gasten wa verwacht ge nu?

Dat ze werk maken van een (ver)nieuw(d) stadion i.p.v. te blijven palaveren!

ALS we Europees halen, is dit de derde campagne op rij, in zowat evenveel decennia, die den Essevee (KSV Waregem & SV Zulte Waregem) in een interimstadion mag gaan afwerken bij gebrek aan een eigen stadion dat voldoet aan de Europese normen.

Misschien kunnen we voor elke keer dat we een nieuwe Europese campagne in een interimstadion moeten spelen een boogje bijplaatsen in ons logo. Kwestie van den tel bij te houden...

Gelijk heb je idd!
Dit is idd jammer, maar meneer den burgemeester klapt alleen maar over een nieuw stadion als hij stemmen nodig heeft voor de verkiezingen.
En achteraf zal hij weer komen huilen dat het jammer is voor de Waregemse horeca dat we die campagne ergens anders afwerken.

Eigenlijk is het gewoon al zowiezo belachelijk dat we niet in ons eigen stadion mogen spelen.
Waarom mogen staanplaatsen niet in Europa, dat mogen ze mij eens uitleggen. En waarom zijn stoeltjes met een rugleuning nodig, voor tgemak van Platini?

Desnoods gaan wij als supporter eigenhandig die stoelkes gaan plaatsen!!

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: What if ...
« Reactie #65 Gepost op: februari 27, 2013, 04:12:33 pm »
ik denk dat we onze baseline "grensverleggend" wat in de verf willen zetten

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: What if ...
« Reactie #66 Gepost op: februari 27, 2013, 06:59:45 pm »
ik denk dat we onze baseline "grensverleggend" wat in de verf willen zetten

er MAG niet in frankrijk europees gespeeld worden he door ons .

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: What if ...
« Reactie #67 Gepost op: februari 28, 2013, 09:13:05 am »
Het onderwerp zou beter veranderd worden van 'What if...' naar 'What when...'  ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: What if ...
« Reactie #68 Gepost op: februari 28, 2013, 09:38:59 am »
Akkoord, het is nog niet zover! Indien dit mathematisch een zekerheid zou worden, moeten we als fans toch iets doen naar het bestuur, toe! Zo'n unieke ervaring moet toch door zoveel mogelijk fans bijgewoond kunnen worden. Het stadion aanpassen (stoeltjes vervangen, veld verbreden) zou wel eens de goedkoopste oplossing kunnen zijn in vergelijking met een verhuis (minder fans, huur stadion, verplaatsingskosten, fans die afhaken). Veld verbreden, voorlopige tribune voor vak T, stoeltjes in X (al zou het maar een rij of 7 zijn, schat ik), daarnaast overal rode en groene zitjes in O t.e.m. S en dezelfde zitjes in de hoofdtribune, dan schat ik een een plaats of 7000 in ons eigen stadion. Die voorlopige zittribune voor vak T zou dan gerust kunnen blijven staan, vind ik. Westerlo vind ik echt absurd, het Kiel ook. Ik snap niet waarom ze Brugge niet voorzien hebben! Stel je voor (de kans acht ik z??r klein) dat het CL wordt, zie je ons dan al in Westerlo spelen... ::)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: What if ...
« Reactie #69 Gepost op: februari 28, 2013, 10:20:22 am »
alle zitplaatsen meoten vervangen worden h?, moeten allen een rugleuning hebben...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: What if ...
« Reactie #70 Gepost op: februari 28, 2013, 10:21:16 am »
Akkoord, het is nog niet zover! Indien dit mathematisch een zekerheid zou worden, moeten we als fans toch iets doen naar het bestuur, toe! Zo'n unieke ervaring moet toch door zoveel mogelijk fans bijgewoond kunnen worden. Het stadion aanpassen (stoeltjes vervangen, veld verbreden) zou wel eens de goedkoopste oplossing kunnen zijn in vergelijking met een verhuis (minder fans, huur stadion, verplaatsingskosten, fans die afhaken). Veld verbreden, voorlopige tribune voor vak T, stoeltjes in X (al zou het maar een rij of 7 zijn, schat ik), daarnaast overal rode en groene zitjes in O t.e.m. S en dezelfde zitjes in de hoofdtribune, dan schat ik een een plaats of 7000 in ons eigen stadion. Die voorlopige zittribune voor vak T zou dan gerust kunnen blijven staan, vind ik. Westerlo vind ik echt absurd, het Kiel ook. Ik snap niet waarom ze Brugge niet voorzien hebben! Stel je voor (de kans acht ik z??r klein) dat het CL wordt, zie je ons dan al in Westerlo spelen... ::)

Ik ben nu z??r optimistisch, maar als je een echte klepper ? la Real Madrid ofzo loot, dan snijd je zelfs in je eigen vel als je naar het Kuipke trekt. De Heizel zal daar aardig voor vol lopen!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: What if ...
« Reactie #71 Gepost op: februari 28, 2013, 10:52:51 am »
waarom het stadion van Harelbeke nie? 2 prachtige tribunes achter beide doelen. eene kant voor bezoekers en de andere voor de thuisploeg. En tis nie ver. westerlo is nie beter.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: What if ...
« Reactie #72 Gepost op: februari 28, 2013, 11:16:38 pm »
is dat rattenstadion dan wel nog up to date voor europees voetbal ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: What if ...
« Reactie #73 Gepost op: maart 01, 2013, 11:51:16 am »
is dat rattenstadion dan wel nog up to date voor europees voetbal ?

Tuurlijk niet.
Wat ik me wel afvraag, Die 2 tribunes achter de goal in Gent waren normaal ook tijdelijk, zouden wij zo'n spel nie op de piste kunnen zetten?
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2013, 11:52:54 am door San Iker »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: What if ...
« Reactie #74 Gepost op: maart 01, 2013, 12:04:08 pm »
Akkoord, het is nog niet zover! Indien dit mathematisch een zekerheid zou worden, moeten we als fans toch iets doen naar het bestuur, toe! Zo'n unieke ervaring moet toch door zoveel mogelijk fans bijgewoond kunnen worden. Het stadion aanpassen (stoeltjes vervangen, veld verbreden) zou wel eens de goedkoopste oplossing kunnen zijn in vergelijking met een verhuis (minder fans, huur stadion, verplaatsingskosten, fans die afhaken). Veld verbreden, voorlopige tribune voor vak T, stoeltjes in X (al zou het maar een rij of 7 zijn, schat ik), daarnaast overal rode en groene zitjes in O t.e.m. S en dezelfde zitjes in de hoofdtribune, dan schat ik een een plaats of 7000 in ons eigen stadion. Die voorlopige zittribune voor vak T zou dan gerust kunnen blijven staan, vind ik. Westerlo vind ik echt absurd, het Kiel ook. Ik snap niet waarom ze Brugge niet voorzien hebben! Stel je voor (de kans acht ik z??r klein) dat het CL wordt, zie je ons dan al in Westerlo spelen... ::)

7000 is echt veel te weinig als je thuis europees kan spelen.  Spelen we makkelijk voor minstens 10 000 hoor.  Spreek dan nog niet over echte kleppers die op bezoek zouden komen.  In Gent op 30 km van waregem (en niet eigen stad en stadion) speelden we al voor +-8500 en soms meer. Wat wel sterk was voor een midweek en niet in eigen stad.  Als je ziet dat club en genk tegen toch europese subtoppers soms maar 15000-17000 man haalden in eigen thuishaven.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: What if ...
« Reactie #75 Gepost op: maart 01, 2013, 05:44:19 pm »
Zijn ze werkelijk op hunne kop gevallen?? Westerlo pfffff een kabouter plop stadion, die zeker niet bij de deur ligt. Wanneer gaat het stadsbestuur van Waregem, SVZW en Zulte (mogen ook een duit in het zakje doen) ne keer wakker schieten????

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: What if ...
« Reactie #76 Gepost op: maart 01, 2013, 05:46:51 pm »
Zijn ze werkelijk op hunne kop gevallen?? Westerlo pfffff een kabouter plop stadion, die zeker niet bij de deur ligt. Wanneer gaat het stadsbestuur van Waregem, SVZW en Zulte (mogen ook een duit in het zakje doen) ne keer wakker schieten????

Idd, want da stadsbestuur van Zulte kijkt alleen maar toe, laat het stadsbestuur van Waregem al het werk doen en alles betalen en doet zelf gene kloot!

13 april 1951

  • Gast
Re: What if ...
« Reactie #77 Gepost op: maart 01, 2013, 06:09:29 pm »
Zijn ze werkelijk op hunne kop gevallen?? Westerlo pfffff een kabouter plop stadion, die zeker niet bij de deur ligt. Wanneer gaat het stadsbestuur van Waregem, SVZW en Zulte (mogen ook een duit in het zakje doen) ne keer wakker schieten????

Het lijkt me dat ze er al ja-ren mee bezig zijn? En dan heb ik het over de club?!
Het grootste probleem en obstakel lijkt me het apenland waarin we leven, niet per se een gebrek aan ambitie of wil of...

Woonden/speelden we in Nederland dan hadden we al 5 jaar een mooi, modern stadion staan.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: What if ...
« Reactie #78 Gepost op: maart 02, 2013, 10:07:46 pm »
zulte heeft nog nooit ne cent betaald,  misschien met het nieuwe bestuur ? alhoewel waarom zouden ze ?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: What if ...
« Reactie #79 Gepost op: maart 02, 2013, 10:49:12 pm »
In X is het perfect mogelijk zitjes te plaatsen.
Als het klapstoelen zijn zoals in Gent of Anderlecht verlies je quasi niets van capaciteit daar.
Dortmund, Schalke, Bayern. Allemaal staan achter doel maar gewoon zitjes voor de schijn en in orde te zijn voor de licentie...