Auteur Topic: Davy De Fauw naar Essevee  (gelezen 10415 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #40 Gepost op: juni 18, 2011, 07:38:45 pm »
goeie transfer,iemand die de ploeg kan leiden.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #41 Gepost op: juni 18, 2011, 08:01:51 pm »
Goede transfer met leiderschapcapaciteiten en iemand die zijn verantwoordelijkheid niet zal ontlopen, uitstekend profiel.
Natuurlijk niet de man die ons op zijn 1'tje in PO 1 zal trappen.

We hebben nog nodig:
- goeie centrale verdediger
- Linksmidden (back-up habibou?)
- Iemand die de laatste pass kan geven / en spitsen in kanspositie kan zetten (creatieveling)
- Spits

Dan komen we aan de beloofde 5 van PDC.
Niet  volledig akkoord.
- Centrale verdediger : met Dhaene, Dachelet, Colpaert en De fauw hebben we 4 jongens die op die positie uit de voeten kunnen voor 2 plaatskes. Daar moet ge volgens mij geen centen meer aan verspillen.
- Linksmidden : Hamalainen, Habibou en Matton = 3 mogelijkheden voor die positie. idem dus.
- Creatieveling : Dat is inderdaad het grootste gemis in onze kern, denk ik. Sterckx, Matton, Delaplace en zelfs Hyland hebben met wisselend succes op die positie gespeeld, maar een echte nummer 10 hebben we nog altijd niet op het middenveld.
- Spits : Een echte goalgetter kan iedereen uiteraard gebruiken.
Nog 2 degelijke transfers dus en ik zou al best tevreden zijn.
De Fauw is toch een rechtback in tegenstelling tot de centrale verdediger die jullie er van maken :)
De Fauw is altijd een centrale verdediger geweest.. tott.. hij bij Roda naar de rechtsachter verhuisde, omdat ze niet anders konden blijkbaar en hij dat als rechtsvoetige kon.. hij deed het blijkbaar goed en ze hebben hem op die positie laten staan.. hij is dus beiden
One Essevee!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #42 Gepost op: juni 18, 2011, 10:44:05 pm »
Meer info...

Davy De Fauw (Gent, 8 juli 1981) is een voetballer die anno 2007 onder contract staat bij Roda JC.

De Fauw speelde voor Club Brugge voor hij bij Sparta terecht kwam. In het seizoen 2001/2002 debuteerde de Belg voor Sparta, hij kwam dat seizoen tot 7 duels. Sinds het seizoen 2002/2003 is De Fauw basisspeler bij de Rotterdammers. In de zomer van 2006 vertrok De Fauw naar het Limburgse Roda JC. Daar werd hij al snel een vaste waarde in de verdediging.

Tijdens de met 2-4 gewonnen wedstrijd PSV-Roda JC, op 7 december 2008, werd de vader van De Fauw onwel. De Fauw werd meteen uit het veld gehaald, en vervangen door Frank van Kouwen, die hiermee debuteerde bij Roda JC.

Door de ruzie tussen trainer Raymond Atteveld en voormalig aanvoerder Marcel Meeuwis, mag Davy de Fauw sinds de voorbereidingen voor het seizoen 2008/09 de aanvoerdersband dragen. Tevens draagt De Fauw sinds dat moment het rugnummer 2, omdat Ger Senden, de oude drager van het rugnummer, is gestopt als profvoetballer.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #43 Gepost op: juni 19, 2011, 10:48:46 am »
Voor zij die het nog herinneren, Raymond Atteveld, ook van geen kleintje vervaard.

Eerste match voor KSV Waregem, en meteen rood na 20 minuten :):)

Hopelijk heeft hij een paar kleine 'smerige' truckjes geleerd. We hebben nog altijd nodig aan een type leleu, die op het juiste moment tot aan de grens (of er net over) kan gaan.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #44 Gepost op: juni 19, 2011, 02:54:05 pm »
Voor zij die het nog herinneren, Raymond Atteveld, ook van geen kleintje vervaard.

Eerste match voor KSV Waregem, en meteen rood na 20 minuten :):)

Hopelijk heeft hij een paar kleine 'smerige' truckjes geleerd. We hebben nog altijd nodig aan een type leleu, die op het juiste moment tot aan de grens (of er net over) kan gaan.

Op Standard, als ik me niet vergis :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #45 Gepost op: juni 19, 2011, 08:22:45 pm »
Voor zij die het nog herinneren, Raymond Atteveld, ook van geen kleintje vervaard.

Eerste match voor KSV Waregem, en meteen rood na 20 minuten :):)

Hopelijk heeft hij een paar kleine 'smerige' truckjes geleerd. We hebben nog altijd nodig aan een type leleu, die op het juiste moment tot aan de grens (of er net over) kan gaan.
Daar zou onzen Ijslander wel eens voor kunnen gaan... Tenminste als ik da filmke nog eens herbekijk van da klein foutse dat ier een paar weken geleden de ronde deed, waarbij hij voor de verkeerde bal ging...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #46 Gepost op: juni 20, 2011, 09:34:39 am »
Voor zij die het nog herinneren, Raymond Atteveld, ook van geen kleintje vervaard.

Eerste match voor KSV Waregem, en meteen rood na 20 minuten :):)

Hopelijk heeft hij een paar kleine 'smerige' truckjes geleerd. We hebben nog altijd nodig aan een type leleu, die op het juiste moment tot aan de grens (of er net over) kan gaan.
Atteveld, waar is den tijd. Ik herinner me nog zijn wereldgoal op het kiel in de verloren bekermatch tegen Beerschot...Voor de rest zijn het vooral wrange herinneringen aan dat seizoen...

fox

  • Gast
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #47 Gepost op: juni 20, 2011, 10:21:29 am »
Voor zij die het nog herinneren, Raymond Atteveld, ook van geen kleintje vervaard.

Eerste match voor KSV Waregem, en meteen rood na 20 minuten :):)

Hopelijk heeft hij een paar kleine 'smerige' truckjes geleerd. We hebben nog altijd nodig aan een type leleu, die op het juiste moment tot aan de grens (of er net over) kan gaan.

Op Standard, als ik me niet vergis :)

En betekende dat ook niet een vervroegd einde van Patrick Vervoort zijn carriere?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #48 Gepost op: juni 20, 2011, 03:21:49 pm »
Waar is thraso nu??

totaal zinloze en goedkope quote....tgaat over De Fauw en das een goeie transfer

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #49 Gepost op: juni 20, 2011, 03:47:32 pm »
Waar is thraso nu??

Hier is den thraso ! :-)

Man, wat wil je bewijzen? Mijn punt was trouwens dat ze hem veel te duur hebben moeten betalen. De eerste twee bids van Zulte Waregem zijn immers afgewezen.

De Fauw lijkt een goeie transfer, maar voor enkele maanden geleden, hadden weinigen al gehoord van ?nen De Fauw bij Roda. Dus hypocriet moeten we ook niet doen h??

Ik ben het er wel over eens dat dit een goeie transfer is.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #50 Gepost op: juni 20, 2011, 11:05:19 pm »
zoals voor iedere naam is het sowieso afwachten, tegen september - oktober kunnen we zien of het ne goeie transfer is , ja of nee.