Auteur Topic: [15] - BENTEKE Jonathan  (gelezen 8782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.571
  • Essevee!
[15] - BENTEKE Jonathan
« Gepost op: juni 28, 2017, 11:16:18 am »
Geen contractverlenging voor Benteke..

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170628_02945754
« Laatst bewerkt op: februari 02, 2018, 05:37:11 pm door svennay »

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [XX] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2017, 09:18:47 am »
Iedereen wist toch dat zijn contract daar een "cadeau" was van zijn broer...

Offline Freethielsupporter

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: [XX] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2017, 10:18:13 am »
Kan er hier iemand iets meer zeggen over Benteke en wat zijn sterke punten zijn, of wat voor spits het is.

In zijn debuutjaar scoorde hij blijkbaar wel een paar keer voor jullie, maar het jaar daarna niet meer ondanks de toegenomen speeltijd.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [XX] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2017, 10:26:45 am »
Kan er hier iemand iets meer zeggen over Benteke en wat zijn sterke punten zijn, of wat voor spits het is.

In zijn debuutjaar scoorde hij blijkbaar wel een paar keer voor jullie, maar het jaar daarna niet meer ondanks de toegenomen speeltijd.

Is te weinig voor eerste klasse. Dat was mijn mening van zijn passage hier.
Scoorde wel eens een mooie kopbalgoal tegen KVO als ik het mij goed herinner, maar daar bleef het wel bij. Weinig body en wat fr?le. Voor de rest te weinig zien spelen om daar nog een ander oordeel over te vellen.

Zware blessure bij Crystal Palace, waardoor hij niet speelde. Anderzijds ging hij zonder blessure ook geen kans gekregen hebben daar. Zegt veel dat hij doorgestuurd werd bij MVV...

Offline Freethielsupporter

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: [XX] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2017, 11:11:40 am »
Kan er hier iemand iets meer zeggen over Benteke en wat zijn sterke punten zijn, of wat voor spits het is.

In zijn debuutjaar scoorde hij blijkbaar wel een paar keer voor jullie, maar het jaar daarna niet meer ondanks de toegenomen speeltijd.

Is te weinig voor eerste klasse. Dat was mijn mening van zijn passage hier.
Scoorde wel eens een mooie kopbalgoal tegen KVO als ik het mij goed herinner, maar daar bleef het wel bij. Weinig body en wat fr?le. Voor de rest te weinig zien spelen om daar nog een ander oordeel over te vellen.

Zware blessure bij Crystal Palace, waardoor hij niet speelde. Anderzijds ging hij zonder blessure ook geen kans gekregen hebben daar. Zegt veel dat hij doorgestuurd werd bij MVV...
Daar werd hij niet doorgestuurd, daar deed hij het heel goed en scoorde er ook in iedere match dat hij meedeed (afgelopen vrijdag nog 2 keer). Het probleem was daar dat ze uiteindelijk geen geld hadden om hem een contract te geven, want ze wouden hem wel houden. Maar ze moesten nog wachten tot er meer geld binnen kwam om hem een contract te kunnen geven, zolang wouden ze niet blijven wachten (hoe lang het zou duren wisten ze ook niet).

Nu ja, we zien wel of hij zich ook bij ons nu bewijst, uiteindelijk is het gewoon om een back-up te hebben die toch bijna niet zal spelen zolang Gano niet gekwetst is. (En zelfs dan zal eerder iemand anders spelen denk ik.)

Clement maakt spelers ook echt beter en in Engeland zal hij ook wel wat opgestoken hebben hoop ik, hij is ook weer iets ouder, dus hopelijk ook meer body.

Alleszins bedankt voor de info.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [XX] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #5 Gepost op: augustus 08, 2017, 11:40:38 am »
Kan er hier iemand iets meer zeggen over Benteke en wat zijn sterke punten zijn, of wat voor spits het is.

In zijn debuutjaar scoorde hij blijkbaar wel een paar keer voor jullie, maar het jaar daarna niet meer ondanks de toegenomen speeltijd.

Is te weinig voor eerste klasse. Dat was mijn mening van zijn passage hier.
Scoorde wel eens een mooie kopbalgoal tegen KVO als ik het mij goed herinner, maar daar bleef het wel bij. Weinig body en wat fr?le. Voor de rest te weinig zien spelen om daar nog een ander oordeel over te vellen.

Zware blessure bij Crystal Palace, waardoor hij niet speelde. Anderzijds ging hij zonder blessure ook geen kans gekregen hebben daar. Zegt veel dat hij doorgestuurd werd bij MVV...
Daar werd hij niet doorgestuurd, daar deed hij het heel goed en scoorde er ook in iedere match dat hij meedeed (afgelopen vrijdag nog 2 keer). Het probleem was daar dat ze uiteindelijk geen geld hadden om hem een contract te geven, want ze wouden hem wel houden. Maar ze moesten nog wachten tot er meer geld binnen kwam om hem een contract te kunnen geven, zolang wouden ze niet blijven wachten (hoe lang het zou duren wisten ze ook niet).

Nu ja, we zien wel of hij zich ook bij ons nu bewijst, uiteindelijk is het gewoon om een back-up te hebben die toch bijna niet zal spelen zolang Gano niet gekwetst is. (En zelfs dan zal eerder iemand anders spelen denk ik.)

Clement maakt spelers ook echt beter en in Engeland zal hij ook wel wat opgestoken hebben hoop ik, hij is ook weer iets ouder, dus hopelijk ook meer body.

Alleszins bedankt voor de info.

De algemene teneur onder de supporters was inderdaad dat hij te beperkt was voor eerste klasse op het moment dat hij hier speelde. Volgens sommigen moest hij tijd krijgen; anderen zagen het echt niet in hem.

Dury heeft uiteindelijk vrij veel geduld met hem gehad en wel wat speelkansen gegeven; maar bracht meestal niet genoeg

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [XX] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #6 Gepost op: september 08, 2017, 11:51:51 am »
Jonathan Benteke naar Omonia Nicosia

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [15] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #7 Gepost op: juli 27, 2018, 04:53:27 pm »
Benteke tekende een contract van 1 seizoen bij Oldham Athletic

https://www.oldhamathletic.co.uk/news/2018/july/27072018-benteke-signs/

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [15] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #8 Gepost op: juli 28, 2018, 07:32:12 am »
was vrije speler
hadden beter die gehaald.....
jaren geleden, mss kan hij nu wel al iets...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [15] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #9 Gepost op: juli 28, 2018, 10:29:48 am »
was vrije speler
hadden beter die gehaald.....
jaren geleden, mss kan hij nu wel al iets...
Nu zijde toch aan het lachen mag ik hopen?
Het heeft volgens mij een reden dat een vierdeklasser hem wil maar verder niemand.  ???

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [15] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #10 Gepost op: juli 28, 2018, 11:13:08 am »
was vrije speler
hadden beter die gehaald.....
jaren geleden, mss kan hij nu wel al iets...
Nu zijde toch aan het lachen mag ik hopen?
Het heeft volgens mij een reden dat een vierdeklasser hem wil maar verder niemand.  ???
wa denk je zelf?  ;)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [15] - BENTEKE Jonathan
« Reactie #11 Gepost op: juli 28, 2018, 03:18:47 pm »
was vrije speler
hadden beter die gehaald.....
jaren geleden, mss kan hij nu wel al iets...
Nu zijde toch aan het lachen mag ik hopen?
Het heeft volgens mij een reden dat een vierdeklasser hem wil maar verder niemand.  ???
wa denk je zelf?  ;)
Oef...  :D :D