Auteur Topic: Fanshop  (gelezen 67556 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

claeys

  • Gast
Re: Fanshop
« Reactie #100 Gepost op: mei 09, 2009, 05:34:12 pm »
als er al een tip inzit en ik de juiste tip heb is het inderdaad supernieuws

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Fanshop
« Reactie #101 Gepost op: mei 09, 2009, 05:49:02 pm »
Taravel staat zijn rugnummer niet af aan jeanetten ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Fanshop
« Reactie #102 Gepost op: mei 10, 2009, 10:06:46 am »
Taravel staat zijn rugnummer niet af aan jeanetten ;)

Twas blijkbaar nen kouden voetbalavond  ;)

Truitje ziet er alleszins verdomd lekker uit!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Fanshop
« Reactie #103 Gepost op: mei 10, 2009, 01:41:00 pm »
Wel groene broek eronder. Ik meen mij te herinneren dat't groen biezeke minder opviel
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fanshop
« Reactie #104 Gepost op: mei 10, 2009, 05:35:30 pm »
Zalig gewoon! Knap werk.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fanshop
« Reactie #105 Gepost op: mei 10, 2009, 05:42:13 pm »
Zo staat het in het magazine:



Het logo op het shirt van 'Eden' vind ik wel beter.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Fanshop
« Reactie #106 Gepost op: mei 10, 2009, 06:57:13 pm »
Ik heb daar de vrijheid genomen om het logo in een wit schild te zetten omdat het er minder goed uitkomt op een rode achtergrond.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Fanshop
« Reactie #107 Gepost op: mei 10, 2009, 08:31:41 pm »
er waren geen rood-groene-truitjes meer beschikbaar waren in xl-l, zowel in fanshop als bij delsport...
die leverancier kan nie volgen of wa?

misschien einde seizoen ?

Gepost op 9 februari ;-)

Trouwens, waar zijn alle tegenstanders van die schitterend roodgroene truitjes? Hadden het er nog over vorige week, wat een pareltjes het eigenlijk zijn. Zowel promotioneel (kleuren komen in beeld) een goeie zet ?n mooie truitjes.

Ze zijn misschien wel mooi, maar verkopen doen ze toch niet echt. Als je kijkt naar andere ploegen dan zie je in de tribunes altijd de kleuren omdat meer dan de helft van de aanwezigen een truitje aan heeft. Bij ons zie je dat gewoon niet, dus ik stel mij toch een beetje vragen bij de goede werking van de merchandising. De fanshop die daar zo een beetje in een obscure blokhut zit vind ik bijvoorbeeld heel ongelukkig. Merchandising moet volgens mij ook verkrijgbaar zijn binnen de muren van het stadion, iets wat nu niet het geval is.

al? achter 3 maand werd mijn post hier opgemerkt....
resultaat: ik heb niets gekocht.....(ondanks achterlaten tel, nooit meer iets gehoord van de shop, soit.)
ik heb moeten wennen aan de nieuw truitjes. hopelijk een deftig modern ontwerp volgend jaar.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fanshop
« Reactie #108 Gepost op: mei 11, 2009, 12:22:28 pm »
Opnieuw aantrekkelijke promoties: zie www.SV5381.be

Offline SV Fietje

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Fanshop
« Reactie #109 Gepost op: mei 11, 2009, 09:24:07 pm »
er waren geen rood-groene-truitjes meer beschikbaar waren in xl-l, zowel in fanshop als bij delsport...
die leverancier kan nie volgen of wa?

misschien einde seizoen ?

Gepost op 9 februari ;-)

Trouwens, waar zijn alle tegenstanders van die schitterend roodgroene truitjes? Hadden het er nog over vorige week, wat een pareltjes het eigenlijk zijn. Zowel promotioneel (kleuren komen in beeld) een goeie zet ?n mooie truitjes.

Ze zijn misschien wel mooi, maar verkopen doen ze toch niet echt. Als je kijkt naar andere ploegen dan zie je in de tribunes altijd de kleuren omdat meer dan de helft van de aanwezigen een truitje aan heeft. Bij ons zie je dat gewoon niet, dus ik stel mij toch een beetje vragen bij de goede werking van de merchandising. De fanshop die daar zo een beetje in een obscure blokhut zit vind ik bijvoorbeeld heel ongelukkig. Merchandising moet volgens mij ook verkrijgbaar zijn binnen de muren van het stadion, iets wat nu niet het geval is.

al? achter 3 maand werd mijn post hier opgemerkt....
resultaat: ik heb niets gekocht.....(ondanks achterlaten tel, nooit meer iets gehoord van de shop, soit.)
ik heb moeten wennen aan de nieuw truitjes. hopelijk een deftig modern ontwerp volgend jaar.


De reden dat er niet veel rood-groene replica's te zien zijn is omdat Lotto er na de eerste lading geen kon/wou bijmaken. Daar kon de shop niets aan doen. Ze werden ons eerst wel beloofd, maar hebben ze nooit gekregen.
Indien vragen best mailtje sturen naar fanshop@essevee.be.

Ter info: de fanshop is enkel nog open dit seizoen op donderdag 14 mei en zaterdag 16 mei.
Daarna is het gesloten tot begin volgend seizoen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Fanshop
« Reactie #110 Gepost op: mei 18, 2009, 10:21:56 am »
De reden dat er niet veel rood-groene replica's te zien zijn is omdat Lotto er na de eerste lading geen kon/wou bijmaken. Daar kon de shop niets aan doen. Ze werden ons eerst wel beloofd, maar hebben ze nooit gekregen.
Indien vragen best mailtje sturen naar fanshop@essevee.be.

Ter info: de fanshop is enkel nog open dit seizoen op donderdag 14 mei en zaterdag 16 mei.
Daarna is het gesloten tot begin volgend seizoen.

thx for the info.
- maar weet dat ik nie elke dag ipt forum zit. (->pm ?)
- ik geen weet had van een mailadres van de shop (laat staan een link op een de website)

Toch welgemeende dank aan de vrijwilligers die de fanshop uitbaten.

Toch stel ik mij enkele (management)vragen :
- waarom een club met x-aantal jaren succesvolle J-league-ervaring geen druk kan zetten bij een leverancier?
- wordt er feedback gevraagd aan de fanshop ivm uitrusting?
- de nieuwe rode uitrusting een gemiste kans is (hoewel ik de witte wel goed vind) (quid hiervoor)
- waarom deze vragen van een onbennulig supporter moeten komen, terwijl er een pr betaald wordt...

Offline svzwmattie

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Fanshop
« Reactie #111 Gepost op: augustus 21, 2009, 11:02:28 am »
weet iemand waar ik kan zien wat er allemaal te koop is in de fanshop

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Fanshop
« Reactie #112 Gepost op: augustus 21, 2009, 01:23:46 pm »
Ik ben zelf nog student en vroeg me af waarom Essevee geen schoolgerief - ? la kaftpapier, (ring)mappen, .. - heeft. Is dit omdat er niet genoeg plaats in de hut of om een andere reden?

Wat me ook leuk lijkt is een laken met het logo van Essevee erop, en nog een tekstje eronder. Dat zou ik zeker kopen.

Ik vroeg me het gewoon af

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Fanshop
« Reactie #113 Gepost op: augustus 21, 2009, 01:39:15 pm »
Ik ben zelf nog student en vroeg me af waarom Essevee geen schoolgerief - ? la kaftpapier, (ring)mappen, .. - heeft. Is dit omdat er niet genoeg plaats in de hut of om een andere reden?

Wat me ook leuk lijkt is een laken met het logo van Essevee erop, en nog een tekstje eronder. Dat zou ik zeker kopen.

Ik vroeg me het gewoon af

Ik zat onlangs buiten op het terras en om het tafellaken te laten liggen hadden we gewichtjes in een stomme vorm aangehangen. Misschien kunnen ze er maken met een bal van essevee aan. Die zou ik wel willen hebben dan :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Fanshop
« Reactie #114 Gepost op: augustus 21, 2009, 01:46:33 pm »
volgens mij staat het antwoord op de website....denk wel dat suggesties welkom zijn in de fanshop. (nieuwe leverancier ed...)
de geurhangers worden alleszins blijkbaar nie vervangen, de oude stock wordt gewoon verkocht a 1 EUR.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Fanshop
« Reactie #115 Gepost op: augustus 21, 2009, 04:17:47 pm »
volgens mij staat het antwoord op de website....denk wel dat suggesties welkom zijn in de fanshop. (nieuwe leverancier ed...)
de geurhangers worden alleszins blijkbaar nie vervangen, de oude stock wordt gewoon verkocht a 1 EUR.
Waar zie jij dat op de site? Ik vind het niet.

Offline svzwmattie

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Fanshop
« Reactie #116 Gepost op: augustus 21, 2009, 06:54:09 pm »
weet iemand waar ik kan zien wat er allemaal te koop is in de fanshop


misschien zaterdag zelf eens gaan rondneuzen ?  ;)


maar ik kan zaterdag nie gaan

svzw sup

  • Gast
Re: Fanshop
« Reactie #117 Gepost op: augustus 21, 2009, 07:06:59 pm »
Ik ben zelf nog student en vroeg me af waarom Essevee geen schoolgerief - ? la kaftpapier, (ring)mappen, .. - heeft. Is dit omdat er niet genoeg plaats in de hut of om een andere reden?

Wat me ook leuk lijkt is een laken met het logo van Essevee erop, en nog een tekstje eronder. Dat zou ik zeker kopen.

Ik vroeg me het gewoon af

er stond deze week nog op de site datter een ringmap en 'ander' schoolgerief vanaf deze zaterdag te verkrijgen zijn in de fanshop! ;-) (ik denk voorlopig alleen nog maar de map, maar er komt 'meer')

edit: http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=2108

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Fanshop
« Reactie #118 Gepost op: augustus 22, 2009, 10:28:49 am »
wow, tof, bedankt ! Zal ik zeker kopen.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Fanshop
« Reactie #119 Gepost op: augustus 22, 2009, 12:35:15 pm »
Ik ben zelf nog student en vroeg me af waarom Essevee geen schoolgerief - ? la kaftpapier, (ring)mappen, .. - heeft. Is dit omdat er niet genoeg plaats in de hut of om een andere reden?

Wat me ook leuk lijkt is een laken met het logo van Essevee erop, en nog een tekstje eronder. Dat zou ik zeker kopen.

Ik vroeg me het gewoon af

er stond deze week nog op de site datter een ringmap en 'ander' schoolgerief vanaf deze zaterdag te verkrijgen zijn in de fanshop! ;-) (ik denk voorlopig alleen nog maar de map, maar er komt 'meer')

edit: http://www.essevee.be/functions/list.asp?Lid=1&pnav=;2;&item=2108

Er zijn zeker ringmappen & er wordt gepland om nog ander schoolmateriaal aan te bieden.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem