Auteur Topic: Fanshop  (gelezen 67554 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Fanshop
« Reactie #140 Gepost op: augustus 30, 2009, 10:57:45 am »
Ge kunt altijd eens proberen bij die sportwinkel in Molecule, daar hebben ze ook een redelijk aanbod voetbalshirts, ondermeer van Essevee.

En SCHOENEN DEVOLDER in Ingelmunster

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Fanshop
« Reactie #141 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:14:04 am »
Heeft er iemand ringmappen/kaftpapier in de fanshop zien liggen?

svzw sup

  • Gast
Re: Fanshop
« Reactie #142 Gepost op: augustus 30, 2009, 12:30:34 pm »
Heeft er iemand ringmappen/kaftpapier in de fanshop zien liggen?

jup de mappen heb ik zien liggen, zelf al eentje gekocht! ;) 7euro maar wel een vreet schoon ding!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Fanshop
« Reactie #143 Gepost op: augustus 30, 2009, 04:21:36 pm »
Citaat
jup de mappen heb ik zien liggen, zelf al eentje gekocht! Knipoog 7euro maar wel een vreet schoon ding!
OK, bedankt, zal dan bij de volgende thuismatch eentje kopen  ;)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Fanshop
« Reactie #144 Gepost op: augustus 31, 2009, 05:18:00 pm »
Weet niet of dit al gezegd is in dit topic, maar bestaat er ook Essevee-kaftpapier?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Fanshop
« Reactie #145 Gepost op: september 03, 2009, 11:58:12 am »
Weet niet of dit al gezegd is in dit topic, maar bestaat er ook Essevee-kaftpapier?
Is in de maak ;)

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Fanshop
« Reactie #146 Gepost op: september 03, 2009, 04:39:21 pm »
ge moet in januari ook geen kerstbomen meer bestellen h?.........foutje van het aankoopbeleid ?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Fanshop
« Reactie #147 Gepost op: september 05, 2009, 11:25:31 am »
Weet er iemand of je shirts kan krijgen met naam op?

Heb de vraag gekregen van nen kennis, die mensen uit antwerpen kent die essevee fans zijn.  Terwijl de rest van de familie gba fans zijn.

Mijne maat, vroeg of ik eens nen shirt kon kopen voor de zoon, en hem ging dat dan bezorgen.  Maar hij wou ??n met naam op van een speler.  Weet iemand dit?

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Fanshop
« Reactie #148 Gepost op: september 05, 2009, 11:50:44 am »
Je kan je shirt laten bedrukken met nummer, maar door die sponsors achteraan weet ik niet of er plaats is voor een naam :P

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Fanshop
« Reactie #149 Gepost op: september 05, 2009, 11:58:37 am »
Weet er iemand of je shirts kan krijgen met naam op?

Heb de vraag gekregen van nen kennis, die mensen uit antwerpen kent die essevee fans zijn.  Terwijl de rest van de familie gba fans zijn.

Mijne maat, vroeg of ik eens nen shirt kon kopen voor de zoon, en hem ging dat dan bezorgen.  Maar hij wou ??n met naam op van een speler.  Weet iemand dit?

Even mailen naar onthaal@essevee.be of fanshop@essevee.be of commerciele.cel@essevee.be of ... !
Laat misschien het antwoord ook eens achter op het forum.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Fanshop
« Reactie #150 Gepost op: september 10, 2009, 10:16:38 am »
Op voetbalbelgie.be staat er dat essevee een 2de fanshop opent. De link wijst bij mij naar de site, maar daar krijg ik niets te zien. Iemand die daar meer over weet?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Fanshop
« Reactie #151 Gepost op: september 10, 2009, 10:24:49 am »
Ja, die komt aan de kant van de vijvers en zal open gaan vanaf komende wedstrijd. Ik heb wel geen idee of het een vast 'lokaal' wordt of terug in die kar.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Fanshop
« Reactie #152 Gepost op: september 10, 2009, 02:14:59 pm »
Ja, die komt aan de kant van de vijvers en zal open gaan vanaf komende wedstrijd. Ik heb wel geen idee of het een vast 'lokaal' wordt of terug in die kar.

Er komt op vraag van de supportersraad een vaste fanshop (dus niet de kar) aan de kant van de vijvers. Hij zal naast de loketten staan, aan de kant van het zwembad.
essevee till i die!!!

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Fanshop
« Reactie #153 Gepost op: september 10, 2009, 07:13:46 pm »
Ein-de-lijk!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Fanshop
« Reactie #154 Gepost op: september 10, 2009, 07:18:49 pm »
Weer een tuinhuisje dan wss? Straks kunnen we een kerstmarkt beginnen ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Fanshop
« Reactie #155 Gepost op: september 10, 2009, 07:57:59 pm »
Weer een tuinhuisje dan wss? Straks kunnen we een kerstmarkt beginnen ;)

We kunnen ook, speciaal voor jou, een super-de-luxe fanshop bouwen om die dan na 2 jaar plat te gooien voor een nieuw stadion. Denk eens verder dan uw neus langs is aub (indien mogelijk)  ::)

Het gaat niet over de kar, maar een vaste "container" (alleszins beter dan die kar)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Fanshop
« Reactie #156 Gepost op: september 10, 2009, 08:03:04 pm »
Weer een tuinhuisje dan wss? Straks kunnen we een kerstmarkt beginnen ;)

We kunnen ook, speciaal voor jou, een super-de-luxe fanshop bouwen om die dan na 2 jaar plat te gooien voor een nieuw stadion. Denk eens verder dan uw neus langs is aub (indien mogelijk)  ::)

Het gaat niet over de kar, maar een vaste "container" (alleszins beter dan die kar)
Had ik ook wel door ;), maar dat nieuwe stadion zal nog niet voor binnen 2 jaar zijn vresek dan toch. Ik wou enkel weten of het zoiets word zoals aan de overkant meer niet. Triestige sfeer hier.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Fanshop
« Reactie #157 Gepost op: september 10, 2009, 08:06:49 pm »
Weer een tuinhuisje dan wss? Straks kunnen we een kerstmarkt beginnen ;)

We kunnen ook, speciaal voor jou, een super-de-luxe fanshop bouwen om die dan na 2 jaar plat te gooien voor een nieuw stadion. Denk eens verder dan uw neus langs is aub (indien mogelijk)  ::)

Het gaat niet over de kar, maar een vaste "container" (alleszins beter dan die kar)
Had ik ook wel door ;), maar dat nieuwe stadion zal nog niet voor binnen 2 jaar zijn vresek dan toch. Ik wou enkel weten of het zoiets word zoals aan de overkant meer niet. Triestige sfeer hier.

Zal er sneller staan dan sommige denken/hopen  ;) Excuses voor de korte reactie, maar ben ziek + nerveus = gepikeerd ;)

Trekket je ni aan, op de volgende verplaatsing die je meemaakt met "ons" (rarara) dan krijgde enen van mij  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Fanshop
« Reactie #158 Gepost op: september 10, 2009, 08:14:40 pm »
Weer een tuinhuisje dan wss? Straks kunnen we een kerstmarkt beginnen ;)

We kunnen ook, speciaal voor jou, een super-de-luxe fanshop bouwen om die dan na 2 jaar plat te gooien voor een nieuw stadion. Denk eens verder dan uw neus langs is aub (indien mogelijk)  ::)

Het gaat niet over de kar, maar een vaste "container" (alleszins beter dan die kar)
Had ik ook wel door ;), maar dat nieuwe stadion zal nog niet voor binnen 2 jaar zijn vresek dan toch. Ik wou enkel weten of het zoiets word zoals aan de overkant meer niet. Triestige sfeer hier.

Zal er sneller staan dan sommige denken/hopen  ;) Excuses voor de korte reactie, maar ben ziek + nerveus = gepikeerd ;)

Trekket je ni aan, op de volgende verplaatsing die je meemaakt met "ons" (rarara) dan krijgde enen van mij  ;)
Ik hoop het samen met u ;), haha sava tis u vergeven. Een match tegen de VK doet soms rare dingen met mensen ;). Dat ga ik onthoudn, feestje in de knok :D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Fanshop
« Reactie #159 Gepost op: september 10, 2009, 09:08:09 pm »
Weer een tuinhuisje dan wss? Straks kunnen we een kerstmarkt beginnen ;)

We kunnen ook, speciaal voor jou, een super-de-luxe fanshop bouwen om die dan na 2 jaar plat te gooien voor een nieuw stadion. Denk eens verder dan uw neus langs is aub (indien mogelijk)  ::)

Het gaat niet over de kar, maar een vaste "container" (alleszins beter dan die kar)
Had ik ook wel door ;), maar dat nieuwe stadion zal nog niet voor binnen 2 jaar zijn vresek dan toch. Ik wou enkel weten of het zoiets word zoals aan de overkant meer niet. Triestige sfeer hier.

Zal er sneller staan dan sommige denken/hopen  ;) Excuses voor de korte reactie, maar ben ziek + nerveus = gepikeerd ;)

Trekket je ni aan, op de volgende verplaatsing die je meemaakt met "ons" (rarara) dan krijgde enen van mij  ;)
Ik hoop het samen met u ;), haha sava tis u vergeven. Een match tegen de VK doet soms rare dingen met mensen ;). Dat ga ik onthoudn, feestje in de knok :D

Te beginnen nu zaterdag na 22u   ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"