Auteur Topic: Naamsverandering Zulte Waregem  (gelezen 44220 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #40 Gepost op: augustus 28, 2012, 09:26:34 am »
Gewoon Essevee mag natuurlijk ook van mij, of Essevee ZW, of SVZ Waregem.

Als we maar verlost zijn van dat Zulte!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #41 Gepost op: augustus 28, 2012, 09:34:15 am »
gewoon afronden die zever en naam behouden (zoals meerendeels wil)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #42 Gepost op: augustus 28, 2012, 10:13:06 am »
Gewoon Essevee mag natuurlijk ook van mij, of Essevee ZW, of SVZ Waregem.

Als we maar verlost zijn van dat Zulte!

Piekt het echt zo da Zulte erop sta???
Kunde er echt ni mee leven da het SV Waregem bestuur
der ne puinhoop van heeft gemaakt
met een faling als gevolg???

Zulte biedt een hand en oplossing,
wij maken daar gebruik van en achteraf zou je ze een mes
in de rug steken????
Ne leuke vriend zijde gij.


Maar bon of ze nu de naam veranderen of niet, dit is en blijft mijn club!

Laat het ons daar op houden, want dat is de essentie van de zaak.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #43 Gepost op: augustus 28, 2012, 10:47:38 am »
of Zulte WC  ;D

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #44 Gepost op: augustus 28, 2012, 12:07:41 pm »
@ Boer Boerie

Ge kunt het ook anders bekijken. Zonder ons had Zulte 0,0 % kans om ooit in eerste klasse te voetbal. Maw door SV Waregem kan Zulte nu in eerste klasse voetballen.

Het is dus idd een feit dat beide clubs elkaar nodig hadden en elkaar gevonden hebben, maar ik denk toch wel dat Waregem meer bijdraagt aan het feit dat we nu in eerste zitten dan Zulte hoor!!!!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #45 Gepost op: augustus 28, 2012, 12:51:53 pm »
Eigenlijk een totaal belachelijke topic. Als er een naamsverandering zou komen dan zal die er ook komen of wij als supporter daar nu eens mee zijn of niet dat gaje toch niet veranderen. Ik versta de oude zulte supporters ook dat zij dat willen behouden maar ik versta ook de burgemeester van waregem. Namelijk dat er meer waregem gebruikt moet worden in de media.Nu meestal komt er bij gelijk welke ploeg wel een naamsverandering als er 2 oude namen gebruikt worden. Mooi voorbeeld is ksv ingelmunster die nu ook harelbeke noemt en germinal beerschot die nu gewoon beerschot is. Nieuw stadion = nieuwe naam. En er zal altijd wel iemand klagen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #46 Gepost op: augustus 28, 2012, 12:57:52 pm »
@ Boer Boerie

Ge kunt het ook anders bekijken. Zonder ons had Zulte 0,0 % kans om ooit in eerste klasse te voetbal. Maw door SV Waregem kan Zulte nu in eerste klasse voetballen.

Het is dus idd een feit dat beide clubs elkaar nodig hadden en elkaar gevonden hebben, maar ik denk toch wel dat Waregem meer bijdraagt aan het feit dat we nu in eerste zitten dan Zulte hoor!!!!!

Kijk, het is heel duidelijk dat je je niet over de fusie kan zetten. Zoals je z?lf zegt, beide clubs hadden elkaar nodig. Het was/is het perfecte huwelijk. Zonder Zulte was er van Waregem geen sprake meer, zonder Waregem was Zulte nooit hogerop geraakt. Zo moeilijk is het echt niet hoor. Maar gewoon uit interesse, geef eens de redenen waarom Waregem meer bijdraagt aan het feit dat we in eerste klasse spelen? Ik ben heel benieuwd.

De laatste paar jaar van KSV Waregem waren al moeilijk, in tweede op het einde, de groen-gele kleuren van Molecule en het (vind ik nog steeds veel te matige) protest ertegen, in vierde klasse toen (op zich wel schitterende tijden, puur op extra-sportief vlak dan), veel lager konden we (letterlijk ?n figuurlijk) niet zakken. Dan de fusie, dat was slikken. Maar ik vind nog steeds dezelfde mensen terug in het Regenboogstadion, ik vind nog steeds rood terug, ik zie Waregemnaars (voornamelijk), ik herken Essevee in de stijl van de ploeg en de club, ik vind het beleid ronduit fantastisch (de afgelopen tien jaar heeft ie-de-reen kunnen meegenieten van onze successen, ook zij die het meest gekant waren/zijn tegen de fusie). Dat er fouten zijn gemaakt, waar niet, wie maakt ze niet - bij zo'n fusie ga je sowieso af en toe iemand op de tenen trappen. Het is dan kwestie van je volwassen te gedragen en een compromis te zoeken. Voor jezelf, voor de anderen, voor je club. Zoniet blijf je weg, simpel. Of je blijft een wenend klein kindje, dat kan ook. Zo'n klein kindje dat dan wel meegeniet van de successen (Europees en dergelijke).

Maar that's that. Het is nu zo. Essevee leeft verder onder de noemer Zulte Waregem. De enige verandering van naam die ik 'normaal' zou vinden is die naar Essevee, want ??n van de twee (Zulte/Waregem) laten vallen zou getuigen van weinig respect tegenover de ander. Ondertussen bestaat het vernieuwde Essevee ruim tien jaar, de tijd vliegt voorbij. Binnen tien jaar bestaan we twee decennia. KSV Waregem bestond 55 jaar, waarvan de meesten onder ons nog geen derde hebben meegemaakt. 't Wordt voor sommigen toch echt tijd om volwassen te worden, om zich erover te zetten, om op te groeien.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #47 Gepost op: augustus 28, 2012, 02:25:38 pm »
De basisnaam is Zulte Waregem, de medewerkers proberen de naam Essevee uit te dragen op het commerci?le vlak omdat dat meer aanspreekt. Maar ik zie echt geen problemen met de naam.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #48 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:11:48 pm »
Waarom draagt Waregem meer bij dan Zulte? Simpel, omdat er in Waregem meer potentieel zit dan in Zulte.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #49 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:14:15 pm »
De basisnaam is Zulte Waregem, de medewerkers proberen de naam Essevee uit te dragen op het commerci�le vlak omdat dat meer aanspreekt. Maar ik zie echt geen problemen met de naam.

Juist daarmee, Essevee spreekt meer aan dan Zulte Waregem. Niet alleen onder onze fans, ook gewoon bij de supporters van andere ploegen in België. Ga maar eens kijken op het forum van Genk bvb, daar zul je ze  bijna allemaal zien spreken over Zulte. Dat stoort mij wel.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!

Online edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #51 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:17:46 pm »
De basisnaam is Zulte Waregem, de medewerkers proberen de naam Essevee uit te dragen op het commerci�le vlak omdat dat meer aanspreekt. Maar ik zie echt geen problemen met de naam.

Juist daarmee, Essevee spreekt meer aan dan Zulte Waregem. Niet alleen onder onze fans, ook gewoon bij de supporters van andere ploegen in België. Ga maar eens kijken op het forum van Genk bvb, daar zul je ze  bijna allemaal zien spreken over Zulte. Dat stoort mij wel.

Je  kan er niet tegen dat anderen dit doen, maar zelf wil je het ook doen ...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #52 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:30:53 pm »
http://www.blauwwit.be/forum/voorbeschouwing-krc-genk-zulte-waregem-26-08-12-t2693.php

Hier een link

Enkel de eerste bladzijde gelezen. Ik zie een paar keer Essevee staan, ik zie een paar keer Zulte staan en ik zie een paar keer Waregem staan. En weet je, geen enkele van de 3 benamingen stoort me..

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #53 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:43:49 pm »
Waarom draagt Waregem meer bij dan Zulte? Simpel, omdat er in Waregem meer potentieel zit dan in Zulte.

Het enige wat SV  in de fusie bijgebracht heeft zijn een paar spelers (Dhaemers, Bollé, Merlier?), een aantal jeugdspelers (die terug op een hoger niveau konden spelen) en een deel van de supporters die blijven komen zijn.
Het stadion is van de stad Waregem, al de rest kwam van Zulte (Het stamnummer, het geld, de spelers, de trainers, het bestuur, de sponsors, de Zultesupporters) Het is dan ook normaal dat Zulte in de naam van de ploeg voorkomt.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #54 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:49:56 pm »
Waarom draagt Waregem meer bij dan Zulte? Simpel, omdat er in Waregem meer potentieel zit dan in Zulte.

Het enige wat SV  in de fusie bijgebracht heeft zijn een paar spelers (Dhaemers, Bollé, Merlier?), een aantal jeugdspelers (die terug op een hoger niveau konden spelen) en een deel van de supporters die blijven komen zijn.
Het stadion is van de stad Waregem, al de rest kwam van Zulte (Het stamnummer, het geld, de spelers, de trainers, het bestuur, de sponsors, de Zultesupporters) Het is dan ook normaal dat Zulte in de naam van de ploeg voorkomt.

Sorry, maar voor mij staat hier veel te veel onzin in om hierop in te gaan.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #55 Gepost op: augustus 28, 2012, 04:53:58 pm »
Zultse VV en SV Waregem fusioneren

WAREGEM - Zultse VV en KSV Waregem zijn het eens over een fusie en hebben hun dossier doorgestuurd naar de Belgische Voetbalbond. De nieuwe club, SV Zulte-Waregem gedoopt, zal zijn thuiswedstrijden in het Regenboogstadion van Waregem spelen.

De clubkleuren worden geel-groen (van Zultse) met een streepje rood-wit (van Waregem). De club start onder het stamnummer van Zultse.

Volgens Stefan Cras, die van SV Waregem het mandaat kreeg om met Carl Ballière aan een regionale club te werken, is het logisch dat beide clubs samensmelten.

Zultse VV -- de leider in derde klasse -- gaat het sportief voor de wind, maar heeft niet de achterban waarover Waregem wel beschikt. Zultse heeft een gemiddelde van 220 betalende toeschouwers waardoor er niet veel perspectieven waren voor de club.

Het ooit glorieuze Waregem vegeteert momenteel dan weer in vierde klasse en kent financiële problemen, maar heeft nog altijd een gemiddelde van 1.500 toeschouwers.

SV Zulte-Waregem zal volgend seizoen 25 jeugdploegen in competitie hebben. Die ploegen zullen gebruik maken van de accommodaties in Waregem en Zulte (die op nauwelijks 2 kilomter van elkaar liggen).




En dan leesde hier zo'n onzin dat de supporters van Zulte komen, tsjonge tsjonge!! Van zo'n mensen die gewoon wat uit hun nek lullen, begint mijn bloed echt te koken!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #56 Gepost op: augustus 28, 2012, 05:16:30 pm »
Bojaaan of hoeveel a's er ook in staan. De naam is nu eenmaal Zulte Waregem leer er mee leven. Jij bent duidelijk een Zulte-hater en we weten ondertussen u mening. Anderen geven nu ook eenmaal hun mening.

fox

  • Gast
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #57 Gepost op: augustus 28, 2012, 05:20:14 pm »

En dan leesde hier zo'n onzin dat de supporters van Zulte komen, tsjonge tsjonge!! Van zo'n mensen die gewoon wat uit hun nek lullen, begint mijn bloed echt te koken!!

Ge zijt hier anders ook wel deftig uit uwen nek aan het lullen moet ik zeggen. Mijn bloed gaat daar echter niet van koken hoor. Het is echter wel grappig om iemand zichzelf compleet belachelijk te zien maken omwille van iets banaals als een naam.

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #58 Gepost op: augustus 28, 2012, 05:33:58 pm »
naart schijnt willen ze harelbeke veranderen naar margibeke

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #59 Gepost op: augustus 28, 2012, 05:45:11 pm »
Zultse VV en SV Waregem fusioneren

WAREGEM - Zultse VV en KSV Waregem zijn het eens over een fusie en hebben hun dossier doorgestuurd naar de Belgische Voetbalbond. De nieuwe club, SV Zulte-Waregem gedoopt, zal zijn thuiswedstrijden in het Regenboogstadion van Waregem spelen.

De clubkleuren worden geel-groen (van Zultse) met een streepje rood-wit (van Waregem). De club start onder het stamnummer van Zultse.

Volgens Stefan Cras, die van SV Waregem het mandaat kreeg om met Carl Ballière aan een regionale club te werken, is het logisch dat beide clubs samensmelten.

Zultse VV -- de leider in derde klasse -- gaat het sportief voor de wind, maar heeft niet de achterban waarover Waregem wel beschikt. Zultse heeft een gemiddelde van 220 betalende toeschouwers waardoor er niet veel perspectieven waren voor de club.

Het ooit glorieuze Waregem vegeteert momenteel dan weer in vierde klasse en kent financiële problemen, maar heeft nog altijd een gemiddelde van 1.500 toeschouwers.

SV Zulte-Waregem zal volgend seizoen 25 jeugdploegen in competitie hebben. Die ploegen zullen gebruik maken van de accommodaties in Waregem en Zulte (die op nauwelijks 2 kilomter van elkaar liggen).




En dan leesde hier zo'n onzin dat de supporters van Zulte komen, tsjonge tsjonge!! Van zo'n mensen die gewoon wat uit hun nek lullen, begint mijn bloed echt te koken!!

Ge moet eerst eens goed leren lezen vooraleer ge uw commentaar geeft. Ik heb geschreven dat SV  een deel van hun  supporters heeft meegebracht naar de fusieploeg en Zultse hun supporters. Nergens staat er dat Zultse meer supporters had dan SV. Wat de rest van mijn verhaal betreft wacht ik nog op uw weerlegging.