Citaat van: Fats Domino op augustus 04, 2026, 01:58:50 pmCitaat van: Boer uit Waregem op augustus 04, 2026, 01:31:15 pm BostynPaugain Lemoine Kiillerich Capelle Claes Lofolomo Atrok Ake Hedl EmentaT zal da wel zijnInderdaad Was dit ook niet de opstelling tegen Beerschot?
Citaat van: Boer uit Waregem op augustus 04, 2026, 01:31:15 pm BostynPaugain Lemoine Kiillerich Capelle Claes Lofolomo Atrok Ake Hedl EmentaT zal da wel zijn
BostynPaugain Lemoine Kiillerich Capelle Claes Lofolomo Atrok Ake Hedl Ementa
Laatste filmpje geeft hij toch aan dat we vanuit een goede defensie moeten spelen. Ik denk dat het realisme er toch wel zal zijn en dat we gezien de kwaliteiten van beide ploegen vooral vanuit de counter zullen spelen
Wat ik nu gelezen en gehoord heb over onze coach is het iemand die kijkt welke spelers hij voorhanden heeft en de zwaktes en sterktes bepaald en op die manier zijn veldbezetting neerzet. Je hebt veel coaches die altijd een 4-3-3 of 3-5-2 willen spelen, zelf al hebben ze de spelers er niet voor.Ben heel benieuwd naar onzen trainer.
Citaat van: Pringless op augustus 08, 2026, 01:47:30 pmWat ik nu gelezen en gehoord heb over onze coach is het iemand die kijkt welke spelers hij voorhanden heeft en de zwaktes en sterktes bepaald en op die manier zijn veldbezetting neerzet. Je hebt veel coaches die altijd een 4-3-3 of 3-5-2 willen spelen, zelf al hebben ze de spelers er niet voor.Ben heel benieuwd naar onzen trainer.We hebben dat hier jaren gedaan, systemen gespeeld waarvoor we de juiste spelers niet hadden.
Ik ben heeeeel benieuwd naar deze namiddag!Ik weet echt niet wat ik kan/mag verwachten...Comaan boys!Forza essevee!!
Genk kan Waregem niet vinden ... gelukkig hebben ze Jeppe.(hopelijk vinden ze ons doel ook niet) ;-)https://www.facebook.com/share/r/199jiptNMb/
Citaat van: Frederik op augustus 09, 2026, 11:56:02 amGenk kan Waregem niet vinden ... gelukkig hebben ze Jeppe.(hopelijk vinden ze ons doel ook niet) ;-)https://www.facebook.com/share/r/199jiptNMb/Is da ons beetje belachelijke maken?(Ofwel met verkeerde been uit bed gestapt vandaag. Dwaas filmke.
Schone rechterflank. Paugain, Claes, Hedl (om het cru te zeggen). Geen kans uit open play, da’s triest.