Auteur Topic: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen  (gelezen 8297 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
[VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Gepost op: januari 25, 2009, 08:22:30 pm »
Opnieuw een thuiswedstrijd, waarin we (nogmaals) een gouden zaak kunnen doen. Indien winst komen we op (zowaar) 30 punten, wat wil zeggen dat we die laatste 4 plaatsen in het klassement zo goed als zeker (gezien de nog komende thuiswedstrijden) achter ons kunnen laten liggen. Wat mij betreft een even belangrijke wedstrijd als die van vanavond. Indien Kv Mechelen wint, komen ze op 5 punten en zijn we onze "bonus" weer even kwijt.

In de heenronde won Essevee met 0-2 op Kv Mechelen.


sv74

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #1 Gepost op: januari 25, 2009, 09:15:08 pm »
Opnieuw een thuiswedstrijd, waarin we (nogmaals) een gouden zaak kunnen doen. Indien winst komen we op (zowaar) 30 punten, wat wil zeggen dat we die laatste 4 plaatsen in het klassement zo goed als zeker (gezien de nog komende thuiswedstrijden) achter ons kunnen laten liggen. Wat mij betreft een even belangrijke wedstrijd als die van vanavond. Indien Kv Mechelen wint, komen ze op 5 punten en zijn we onze "bonus" weer even kwijt.

In de heenronde won Essevee met 0-2 op Kv Mechelen.



Inderdaad, heel belangrijke match en ook heel moeilijke tegenstander,winnen we, kunnen we naar boven kijken.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2009, 09:17:35 pm »
Winnen toch een kleine must.
Ploeg die achter ons staat + we spelen thuis. Kunnen we opnieuw naar boven gaan kijken.
Hopelijk blijven ze met de voetjes op de grond na vanavond want het moet nu maar eens lukken van de andere clubs buiten de toppers ook te winnen...

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #3 Gepost op: januari 25, 2009, 09:51:24 pm »
Veel zal afhangen van hoe de heenwedstrijd van de beker voor de Mechelaars tegen KVK zal verlopen zijn. Indien ze een goed resultaat halen tegen KVK zullen die ook een beetje met hun gedachten bij de terugwedstrijd zijn van enkele dagen later. 

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2009, 10:06:47 pm »
Weer sleutelen aan de defensie want ik denk dat D'haene vandaag zijn 3de gele karton nam!
Ik denk dat de verdediging er volgende week al volgt zal uitzien!
Minne--Colpaert--Taravel--Buysse

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #5 Gepost op: januari 25, 2009, 10:55:03 pm »
Opnieuw een thuiswedstrijd, waarin we (nogmaals) een gouden zaak kunnen doen. Indien winst komen we op (zowaar) 30 punten, wat wil zeggen dat we die laatste 4 plaatsen in het klassement zo goed als zeker (gezien de nog komende thuiswedstrijden) achter ons kunnen laten liggen. Wat mij betreft een even belangrijke wedstrijd als die van vanavond. Indien Kv Mechelen wint, komen ze op 5 punten en zijn we onze "bonus" weer even kwijt.

In de heenronde won Essevee met 0-2 op Kv Mechelen.



kan je hier een "poll" van maken , met winst svzw, gelijkspel, winst kvm ;)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #6 Gepost op: januari 26, 2009, 01:19:49 am »
Zijn er spelers geschorst bij Mechelen?

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #7 Gepost op: januari 26, 2009, 09:57:30 am »
Weer sleutelen aan de defensie want ik denk dat D'haene vandaag zijn 3de gele karton nam!
Ik denk dat de verdediging er volgende week al volgt zal uitzien!
Minne--Colpaert--Taravel--Buysse

Ook Lutte heeft het vlaggen denk ik. Zijn 6e karton

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #8 Gepost op: januari 26, 2009, 10:02:31 am »
Zijn er spelers geschorst bij Mechelen?

Bij Mechelen geen geel geschorsten. Iddi pakte dit weekend zijn eerste gele kaart en Vleminckx zijn vijfde.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #9 Gepost op: januari 26, 2009, 10:06:20 am »
Mununga zit zijn rode kaart uit zeker ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #10 Gepost op: januari 26, 2009, 10:21:06 am »
Mununga zit zijn rode kaart uit zeker ?

Dat lijkt me nogal snel, die kreeg pas vorige week rood op Brugge.

fox

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #11 Gepost op: januari 26, 2009, 10:27:32 am »
Ze zitten wel met een hoge blessurelast denk ik. Soit, op die dingen moeten we niet rekenen vind ik. Als we Club Brugge aankunnen moeten we ook KVM aankunnen. Alleen wordt het volgens mij moeilijker worden als tegen Club aangezien die naar alle waarschijnlijkheid een beetje realistischer zullen voetballen. Die Peter Maes is geen dommerik zoals Sjakkie.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #12 Gepost op: januari 26, 2009, 12:22:52 pm »
Veel zal afhangen van hoe de heenwedstrijd van de beker voor de Mechelaars tegen KVK zal verlopen zijn. Indien ze een goed resultaat halen tegen KVK zullen die ook een beetje met hun gedachten bij de terugwedstrijd zijn van enkele dagen later. 
tja, de beker: een zegen of een vloek
'k zie ons  nu wel winnen tegen Mechelen...
Van tegen zee, voor de Essevee

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #13 Gepost op: januari 26, 2009, 12:42:27 pm »
Dezen zienek dus niet op Btv, met verplichting verdikke, net als volgende week.

Khoop da ze winnen want eigenlijk zou punten pakken tegen iedereen achter hun moeten.

Zij spelen idd voor de beker deze week, maar ik denk dat hun hoofddoel in 1ste blijven is.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #14 Gepost op: januari 26, 2009, 06:45:45 pm »

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #15 Gepost op: januari 26, 2009, 06:49:47 pm »
och jonges  ;D die 2e gele kaart die lepoint daar krijgt was anders ook wel een lachertje in die match.

mechelen heeft gewoon geen goeie ploeg en daarom staan ze zo laag, kwalitatief zijn wij zeker beter, we gaan dus verliezen met andere woorden

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #16 Gepost op: januari 26, 2009, 07:48:24 pm »
winnen tegen hogergeplaatste ploegen zoals anderlecht, klup en standard is altijd heel leuk, maar winnen tegen lager geplaatste al even veel, omdat we dan hun achterstand nog groter maken.

het zal er dus op neerkomen in de terugronde ploegen als kv mechelen, roeselere, tubeke, charleroi , dender, ... ver achter ons te laten.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.120
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #17 Gepost op: januari 26, 2009, 07:50:41 pm »
Een aarstmoeilijke wedstrijd volgens mij Kvm zal zeker revanche willen na de discutable scheidsrechterlijke beslissingen.

Peter Maes was gisteren een aandachtig toeschouwer op het regenboogstadion.
Die zal Riberrier zijn bewegingen ook wel gezien hebben zekers !!! :D :D

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #18 Gepost op: januari 26, 2009, 09:35:07 pm »
Deze wedstrijd moet gewoon gewonnen worden. Zonder veel blabla...

of we hadden nu gewonnen tegen Club of verloren. De 3 punten moeten gewoon thuis blijven zaterdag!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Sv Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #19 Gepost op: januari 27, 2009, 01:06:18 pm »
Zal niet makkelijk zijn. Zoals gezegd, ik denk dat de match tegen Club 'makkelijker' was - enorme motivatie, vol stadion, het 'niks te winnen' hebben. Kv Mechelen is geen goede ploeg per se, maar wel ??n met een enorme vechtersmentaliteit, ??n met een groot legioen, en ??n dat het ons niet makkelijk zal maken.

Het hangt er vanaf hoe Kv Mechelen komt voetballen in Waregem. E?n ding is zeker, ze zullen Berrier proberen vastzetten, net zoals K*rtrijk (met succes) deed. Het is aan Dury om daar een oplossing voor te vinden, want de extra aandacht voor Berrier zou dan natuurlijk ruimte laten aan andere spelers.

Ook positief (misschien) voor ons is dat Kv Mechelen vanavond op K*rtrijk speelt in de Beker van Belgi?, en zoals iedereen wel weet is K*rtrijk geen cadeau'tje. Hopelijk zit het zaterdag nog wat in hun benen. We moeten dit kunnen winnen, zeker thuis, al wordt het niet makkelijk. Als we deze wedstrijd winnen denk ik dat we bijna voorgoed (al is dat misschien voorbarig) de 'gevaarlijke' zone achter ons kunnen laten liggen. Indien winst komen we 11 punten voor op Kvm (dat nu 14e staat), laat dat een extra motivate zijn.

1-0, Berrier. ;)
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2009, 01:08:41 pm door Sv Zulte Waregem »