Auteur Topic: [21] GODEAU Bruno - ex speler  (gelezen 43430 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #40 Gepost op: mei 09, 2016, 09:53:49 am »
Ach kom, Godeau verkopen was gewoon een goede zet. Mocht weg, anders kreeg je er niets meer voor. Het is niet dat Godeau de ster was in de verdediging he. Ging ook wel eens de mist in zoals iedereen dit seizoen. En dat natrapen naar Dury, tja, dat weet iedereen. Bij Dury is het ofwel liefde of wel haat. Er is geen middenweg

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #41 Gepost op: mei 09, 2016, 11:27:18 am »
Ach kom, Godeau verkopen was gewoon een goede zet. Mocht weg, anders kreeg je er niets meer voor. Het is niet dat Godeau de ster was in de verdediging he. Ging ook wel eens de mist in zoals iedereen dit seizoen. En dat natrapen naar Dury, tja, dat weet iedereen. Bij Dury is het ofwel liefde of wel haat. Er is geen middenweg
Je bekijkt het enkel economisch, Godeau was afgeserveerd door Dury en we hadden de kans om er nog geld voor te krijgen, DOEN!
Beter was geweest dat ze Godeau gehouden hadden en laten spelen zoals hij verdiende, dan was bovenstaande niet nodige en zaten de scouts van West Ham United nu misschien in het Regenboogstadion en niet in Roeselare ... .
Just saying.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #42 Gepost op: mei 09, 2016, 11:59:01 am »
Hij heeft nog geen transfer beet h?... Maak er nu ook niet de topvoetballer van of hij zou er al lang gezeten hebben. Jammer genoeg voor hem was het hier ook niet ??n en al succes. Is in dezelfde periode als Verboom hier toegekomen maar nooit echt zijn stempel kunnen drukken als sterkhouder. En kom niet af met: "er was Dhaene en Colpaert" want als je dan toch denkt dat die beter zijn, waarom speelt Colpaert dan in 2de klasse en niet in Engeland? Just saying...

De reden dat ze hem verkocht hebben is simpel: Sami was in het begin wel goed aan het spelen en ze hoopten dan Dhaene zijn "comeback" niet te lang meer op zich ging laten wachten, gegokt en verloren.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #43 Gepost op: mei 09, 2016, 12:05:02 pm »
Hij heeft nog geen transfer beet h?... Maak er nu ook niet de topvoetballer van of hij zou er al lang gezeten hebben. Jammer genoeg voor hem was het hier ook niet ??n en al succes. Is in dezelfde periode als Verboom hier toegekomen maar nooit echt zijn stempel kunnen drukken als sterkhouder. En kom niet af met: "er was Dhaene en Colpaert" want als je dan toch denkt dat die beter zijn, waarom speelt Colpaert dan in 2de klasse en niet in Engeland? Just saying...

De reden dat ze hem verkocht hebben is simpel: Sami was in het begin wel goed aan het spelen en ze hoopten dan Dhaene zijn "comeback" niet te lang meer op zich ging laten wachten, gegokt en verloren.

Onzin, ze weten al langer dan januari dat Dhaene niet meer terugkwam. Ze hebben hem weggedaan omdat Dury zijn ego te groot was om zijn ongelijk toe te geven. Godeau had hier zeker dit seizoen zijn plaats in de basis, zoveel is zeker. Het hoge aantal tegendoelpunten bewijst dat.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #44 Gepost op: mei 09, 2016, 12:18:37 pm »
als je nog geld voor krijgt...en louter om economische reden: terecht verkocht.
daarnaast vind ik het maar een middelmatige speler maar heeft tov essevee altijd een supermentaliteit getoond.
concurrentie aangaan met Mendy zegt veel over de willekeur van de trainer.
Mendy is veel te plat voor eerste.
Godeau is middelmatig eerste klasse materiaal of ambitieuze tweedeklasser.
wat wel klopt: als je hem tijdens de winterstop wegdoet en niet vervangt moet je niet klagen dat je plots spelers te weinig hebt

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #45 Gepost op: mei 09, 2016, 12:41:58 pm »
als je nog geld voor krijgt...en louter om economische reden: terecht verkocht.
daarnaast vind ik het maar een middelmatige speler maar heeft tov essevee altijd een supermentaliteit getoond.
concurrentie aangaan met Mendy zegt veel over de willekeur van de trainer.
Mendy is veel te plat voor eerste.
Godeau is middelmatig eerste klasse materiaal of ambitieuze tweedeklasser.
wat wel klopt: als je hem tijdens de winterstop wegdoet en niet vervangt moet je niet klagen dat je plots spelers te weinig hebt

Idd, we konden Godeau goed gebruikt hebben maar hem verkopen was zeker geen domme zet, alleen had ik verwacht dat er dan ook een verdediger in de plaats zou komen. Dit gebeurde echter niet met alle gevolgen van dien.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #46 Gepost op: mei 09, 2016, 01:49:24 pm »
Godeau had men in normale omstandigheden altijd moeten houden, is beter dan hetgene wat we nu hebben(is beter dan een Sami of een Baudry centraal,of een verwaande Diallo!!,Bruno kan ook uit de voeten op links),maar Dury zag hem  als 'afval' en 'als de niet anders kan-speler', en wanneer men er dan 500 000 euro voor krijgt en men in die precaire financi?le situatie zit dan denkt Dury' wauw, zo veel geld voor zo'n loser, verkopen!!!'
Ik vind dit dom, zeker in de situatie die we nu hebben, we hebben geen transferbudget meer,Sami moet weg(Dury hoopt natuurlijk dat er veel gegadigden zullen zijn voor hem, Sami heeft een sterke reputatie in Frankrijk,maar ik wil het nog wel eens zien of hij zo gemakkelijk weg zal zijn),dit is in feite heel heel korte termijn denken. 
Vorig jaar was het net hetzelfde met Colpaert,moest absoluut weg voor Dury, zou wel betere vinden, en.... zijn het betere dan Colpaert de Sami's,Baudry's en de Diallo's?  Imo absoluut niet!!
Het is vooral ergerlijk dat er NIEMAND tegen Dury ingaat, NIEMAND!!! Wie is er baas bij Essevee?  Het bestuur alleszins niet!
Colpaert was van ons,Godeau was van ons, zelfs een mindere Sami is ook eigendom van Essevee, ik zou die gasten niet verkocht hebben/verkopen, of denkt Dury echt dat hij veel transfervrije spelers zal vinden die veel beter zijn(ze moeten nog willen komen ook, en ik denk niet dat wij veel te bieden hebben ivm loon)of hij kan misschien met een volledig gehuurd team spelen?
Het is ook de zoveelste ex-speler die heel kritisch is tov Dury(ergens logisch natuurlijk, ergens anders zal dit niet anders zijn) maar het wordt een beetje teveel, vorig jaar wou Rolland niet naar hier komen omwille van informatie van ex-spelers van Essevee over de trainer, tja, als een model prof zoals Godeau dan met zo'n kritiek komt is dit natuurlijk ook totaal niet goed!!  Zeker omdat we nu niet meer kunnen bieden ivm loon dan een ander modaal team in eerste klasse!
Ik ben eens benieuwd hoe we terug een deftig team gaan hebben volgend jaar, hoeveel huurspelers,ik gok een stuk of 8? 
En dan gaan de kankeraars die nu veel kritiek hebben op een Cordaro of een De Ridder(speelt minder, maar ik geloof in die gast, net zoals ik in Mathijs geloofde, die hier ook vaak als minderwaardige speler werd bestempeld)moeten zeggen'ze hadden dienen beter gehouden'.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #47 Gepost op: mei 09, 2016, 06:15:28 pm »
Godeau had men in normale omstandigheden altijd moeten houden, is beter dan hetgene wat we nu hebben(is beter dan een Sami of een Baudry centraal,of een verwaande Diallo!!,Bruno kan ook uit de voeten op links),maar Dury zag hem  als 'afval' en 'als de niet anders kan-speler', en wanneer men er dan 500 000 euro voor krijgt en men in die precaire financi?le situatie zit dan denkt Dury' wauw, zo veel geld voor zo'n loser, verkopen!!!'
Ik vind dit dom, zeker in de situatie die we nu hebben, we hebben geen transferbudget meer,Sami moet weg(Dury hoopt natuurlijk dat er veel gegadigden zullen zijn voor hem, Sami heeft een sterke reputatie in Frankrijk,maar ik wil het nog wel eens zien of hij zo gemakkelijk weg zal zijn),dit is in feite heel heel korte termijn denken. 
Vorig jaar was het net hetzelfde met Colpaert,moest absoluut weg voor Dury, zou wel betere vinden, en.... zijn het betere dan Colpaert de Sami's,Baudry's en de Diallo's?  Imo absoluut niet!!
Het is vooral ergerlijk dat er NIEMAND tegen Dury ingaat, NIEMAND!!! Wie is er baas bij Essevee?  Het bestuur alleszins niet!
Colpaert was van ons,Godeau was van ons, zelfs een mindere Sami is ook eigendom van Essevee, ik zou die gasten niet verkocht hebben/verkopen, of denkt Dury echt dat hij veel transfervrije spelers zal vinden die veel beter zijn(ze moeten nog willen komen ook, en ik denk niet dat wij veel te bieden hebben ivm loon)of hij kan misschien met een volledig gehuurd team spelen?
Het is ook de zoveelste ex-speler die heel kritisch is tov Dury(ergens logisch natuurlijk, ergens anders zal dit niet anders zijn) maar het wordt een beetje teveel, vorig jaar wou Rolland niet naar hier komen omwille van informatie van ex-spelers van Essevee over de trainer, tja, als een model prof zoals Godeau dan met zo'n kritiek komt is dit natuurlijk ook totaal niet goed!!  Zeker omdat we nu niet meer kunnen bieden ivm loon dan een ander modaal team in eerste klasse!
Ik ben eens benieuwd hoe we terug een deftig team gaan hebben volgend jaar, hoeveel huurspelers,ik gok een stuk of 8? 
En dan gaan de kankeraars die nu veel kritiek hebben op een Cordaro of een De Ridder(speelt minder, maar ik geloof in die gast, net zoals ik in Mathijs geloofde, die hier ook vaak als minderwaardige speler werd bestempeld)moeten zeggen'ze hadden dienen beter gehouden'.

last van de warmte manneke ?

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #48 Gepost op: mei 09, 2016, 07:45:57 pm »
last van de warmte manneke ?
Dit heeft niks met de warmte te maken.
Dury kan moeilijk om met mensen, schop teveel mensen tegen de schenen en je komt alleen te staan.

In het huidige voetbalklimaat is een netwerk belangrijk, goeie connecties hebben, ... .

Als we zo doordoen komt de goeie naam vd club in gedrang, een club die bekend stond als opleidingsclub voor talenten en springplank voor Fransen. Die identiteit zijn we op 3 jaar volledig ah verliezen.

Turcq is niet zomaar naar Gent ?, wel om zijn goede naam ih Franse 2e en 3e klasse voetbal.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #49 Gepost op: mei 09, 2016, 09:24:40 pm »
Dit heeft niks met de warmte te maken.
Dury kan moeilijk om met mensen, schop teveel mensen tegen de schenen en je komt alleen te staan.

In het huidige voetbalklimaat is een netwerk belangrijk, goeie connecties hebben, ... .

Als we zo doordoen komt de goeie naam vd club in gedrang, een club die bekend stond als opleidingsclub voor talenten en springplank voor Fransen. Die identiteit zijn we op 3 jaar volledig ah verliezen.

Turcq is niet zomaar naar Gent ?, wel om zijn goede naam ih Franse 2e en 3e klasse voetbal.

Perfect juist.
-SVZW Forever-

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #50 Gepost op: mei 13, 2016, 11:32:13 am »
Wat een drama hier zeg voor een middelmatige speler. Bruno had zeker zijn plaats hier, als kernaanvulling, maar kom, precies of het aantal tegendoelpunten significant zou gedaald zijn mocht hij hier nog gespeeld hebben. Wakker worden aub.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #51 Gepost op: mei 13, 2016, 11:38:05 am »
Wat een drama hier zeg voor een middelmatige speler. Bruno had zeker zijn plaats hier, als kernaanvulling, maar kom, precies of het aantal tegendoelpunten significant zou gedaald zijn mocht hij hier nog gespeeld hebben. Wakker worden aub.

Natuurlijk zouden er minder goals gevallen zijn. Bruno is inderdaad niet de topverdediger, maar hij is alleszins beter dan wat er sinds de winterstop centraal in onze verdediging stond. Mendy en Samy deden pijn aan de ogen en wees maar zeker dat Lepoint die daar moest depanneren ons ook punten gekost heeft doordat we volk tekort kwamen op het middenveld.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #52 Gepost op: mei 13, 2016, 12:46:09 pm »
Vreemd dat de Willy hem niet meeneemt naar het EK

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #53 Gepost op: mei 13, 2016, 01:49:04 pm »
Wat een drama hier zeg voor een middelmatige speler. Bruno had zeker zijn plaats hier, als kernaanvulling, maar kom, precies of het aantal tegendoelpunten significant zou gedaald zijn mocht hij hier nog gespeeld hebben. Wakker worden aub.

?, Wat sommigen hier in Godeau zien is mij een raadsel, kijk eens hoeveel doelpunten Oostende de laatste maanden tegen krijgt. Sedert januari: 31 tegengoals in 14 matchen. Meer dan 2 gemiddeld per match, dan kan je niet zeggen dat de verdediging sterk staat...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #54 Gepost op: mei 13, 2016, 01:56:11 pm »
Wat een drama hier zeg voor een middelmatige speler. Bruno had zeker zijn plaats hier, als kernaanvulling, maar kom, precies of het aantal tegendoelpunten significant zou gedaald zijn mocht hij hier nog gespeeld hebben. Wakker worden aub.

Idd, matchen als tegen brugge zouden we nog steeds verloren hebben, maar andere dan misschien weer niet. Misschien dat de qualificatie voor play-off 1 ook al makkelijker zou geweest zijn. Ahja we zullen het nooit weten. Ik hoop maar ??n ding en dat ze geleerd hebben hoe belangrijk een verdediging is in de belgische competitie zeker voor een club als zulte-waregem. Het is alleen jammer dat we naar alle waarschijnlijkheid helemaal opnieuw zullen moeten beginnen volgend seizoen. (achteraan toch)
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2016, 01:58:30 pm door Grompie »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #55 Gepost op: mei 14, 2016, 09:53:53 am »
?, Wat sommigen hier in Godeau zien is mij een raadsel, kijk eens hoeveel doelpunten Oostende de laatste maanden tegen krijgt. Sedert januari: 31 tegengoals in 14 matchen. Meer dan 2 gemiddeld per match, dan kan je niet zeggen dat de verdediging sterk staat...

Doe eens een beetje de moeite om te lezen wat er staat zeg.

Er is hier niemand die beweert dat het een topverdediger is, het gaat hem om het feit dat we al weken aan een stuk moeten depanneren met zowaar Mendy en Lepoint in de verdediging omdat er geen andere mogelijkheden meer zijn, waardoor het ook op het middenveld vierkant draait omdat we daar Lepoint (en nu ook Essikal) kwijt zijn.

Was het beter geweest met Godeau centraal en Lepoint op het middenveld, niemand die het weet, maar slechter lijkt bijna onmogelijk h?, met onze 2 op 21. Het toont imo ook aan dat men als club 0 ambitie heeft in PO1.
De TV-gelden zijn binnen, alle extra inkomsten in de pocket, de paar 100.000? van Godeau, geen vervanger gehaald en dat we nu met de gebakken peren zitten is uiteraard maar bijzaak.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #56 Gepost op: mei 14, 2016, 09:58:33 pm »
Niet mijn gewoonte om negatieve kritiek te geven op spelers maar:

Goudeau is geen eerste klasse materiaal. Sorry...

(PS: mijn volledig persoonlijke mening)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #57 Gepost op: mei 15, 2016, 01:08:17 am »
Niet mijn gewoonte om negatieve kritiek te geven op spelers maar:

Goudeau is geen eerste klasse materiaal. Sorry...

(PS: mijn volledig persoonlijke mening)
Ah, ok, speelt bij een PO1-ploeg die meer middelen heeft dan wij, als Godeau al niet meer goed genoeg is voor eerste klasse dan zijn er heel weinig spelers op niveau eerste klasse, zeker bij ons(PS: mijn volledig persoonlijke mening :) ).

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #58 Gepost op: mei 15, 2016, 11:19:18 am »
Ah, ok, speelt bij een PO1-ploeg die meer middelen heeft dan wij, als Godeau al niet meer goed genoeg is voor eerste klasse dan zijn er heel weinig spelers op niveau eerste klasse, zeker bij ons(PS: mijn volledig persoonlijke mening :) ).

Juist ja, diezelfde Godeau die vorig jaar bij een degradatie kandidaat meer op de bank zat dan speelde. En zowat iedere match de fout in ging. Stop toch eens met Godeau te verheerlijken

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #59 Gepost op: mei 15, 2016, 11:54:27 am »
Juist ja, diezelfde Godeau die vorig jaar bij een degradatie kandidaat meer op de bank zat dan speelde. En zowat iedere match de fout in ging. Stop toch eens met Godeau te verheerlijken

No Godeau, no party!  8)  :P