Auteur Topic: CHAMPIONS LEAGUE  (gelezen 10492 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #20 Gepost op: mei 22, 2008, 11:14:56 pm »
Spijtig dat Terry zo moest missen, maar k ben toch blij dat Chelsea niet wint :P
Srry voor al de Chelsea fans, maar ge hebt nog altijd geen geschiedenis!

? heb je dat nodig om een voetbal ploeg te mogen zijn..... Ze stonden in de finale om terug wat bij te voegen op het palmares maar het is spijtig niet gelukt, volgendekeer beter.

Toevoegen? Aan wat zou je toevoegen? Beginnen met een "palmares" bedoel je zekers. :)
Moest overigens braken van het spandoekje dat de Chelski supporters gemaakt hadden: "Scouse free zone"... Idiots, we won it 5 times!
Kwou nog naar Moskou vliegen om er een  spandoek bij te hangen: Chelsea is a "European Cup"- free zone


Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #21 Gepost op: mei 23, 2008, 01:57:30 pm »
:)

Ze willen al twee jaar de cl toevoegen aan hun palmares, dat wou ik zeggen. De competitie en de bekers van engeland zullen ook wel nog gewonnen worden. Dus gene paniek ze zijn goe bezig :)

En wat ben je met al u titels als je nu al hoeveel is het ook al weer 14jaar of meer aan het wachten zijt op de volgende :)
essevee till i die!!!

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #22 Gepost op: mei 23, 2008, 05:35:35 pm »
:)

Ze willen al twee jaar de cl toevoegen aan hun palmares, dat wou ik zeggen. De competitie en de bekers van engeland zullen ook wel nog gewonnen worden. Dus gene paniek ze zijn goe bezig :)

En wat ben je met al u titels als je nu al hoeveel is het ook al weer 14jaar of meer aan het wachten zijt op de volgende :)

18jaar aant wachten ;-)
Ze zullen niet meer teveel tijd hebben hoor, eens Roman weg is... dan is Chelsea weer een modaal cluppie in Engeland.
Wat je met die titels bent? Ze helpen je om respect af te dwingen met PRESTATIES en niet door een verdwaalde Rus aan de haak te slaan die er dan geld in pompt voor een paar jaar.
Liverpool is traditie sinds 1892, Chelsea zal dat nooit kunnen verwerven...
Ik denk dat Roman al meer plezier beleefde aan zijn kunstwerken die hij onlangs kocht dan aan het boring spel van zijn Chelski

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #23 Gepost op: mei 23, 2008, 05:46:17 pm »
:)

Ze willen al twee jaar de cl toevoegen aan hun palmares, dat wou ik zeggen. De competitie en de bekers van engeland zullen ook wel nog gewonnen worden. Dus gene paniek ze zijn goe bezig :)

En wat ben je met al u titels als je nu al hoeveel is het ook al weer 14jaar of meer aan het wachten zijt op de volgende :)

18jaar aant wachten ;-)
Ze zullen niet meer teveel tijd hebben hoor, eens Roman weg is... dan is Chelsea weer een modaal cluppie in Engeland.
Wat je met die titels bent? Ze helpen je om respect af te dwingen met PRESTATIES en niet door een verdwaalde Rus aan de haak te slaan die er dan geld in pompt voor een paar jaar.
Liverpool is traditie sinds 1892, Chelsea zal dat nooit kunnen verwerven...
Ik denk dat Roman al meer plezier beleefde aan zijn kunstwerken die hij onlangs kocht dan aan het boring spel van zijn Chelski

Liverpool heeft nu toch ook Amerikaanse investeerders nie? Wie controleert de club daar?

En trouwens, qua boring spel moet Liverpool zeker niet onderdoen, integendeel.  ;)

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #24 Gepost op: mei 23, 2008, 07:11:38 pm »
:)

Ze willen al twee jaar de cl toevoegen aan hun palmares, dat wou ik zeggen. De competitie en de bekers van engeland zullen ook wel nog gewonnen worden. Dus gene paniek ze zijn goe bezig :)

En wat ben je met al u titels als je nu al hoeveel is het ook al weer 14jaar of meer aan het wachten zijt op de volgende :)

18jaar aant wachten ;-)
Ze zullen niet meer teveel tijd hebben hoor, eens Roman weg is... dan is Chelsea weer een modaal cluppie in Engeland.
Wat je met die titels bent? Ze helpen je om respect af te dwingen met PRESTATIES en niet door een verdwaalde Rus aan de haak te slaan die er dan geld in pompt voor een paar jaar.
Liverpool is traditie sinds 1892, Chelsea zal dat nooit kunnen verwerven...
Ik denk dat Roman al meer plezier beleefde aan zijn kunstwerken die hij onlangs kocht dan aan het boring spel van zijn Chelski

Liverpool heeft nu toch ook Amerikaanse investeerders nie? Wie controleert de club daar?

En trouwens, qua boring spel moet Liverpool zeker niet onderdoen, integendeel.  ;)

Ja idd der zitten Yankees bij ons en die zijn echt niet geliefd. Ik heb zelf de protestactie meegemaakt na de match tegen Sunderland op Anfield en de spreekkoren waren overduidelijk.
En nog kleine nuance. Liverpool is niet groot geworden door hen, ze waren al groot... Hetgeen Chelsea nu bereikt is enkel en alleen het werk van Abramo zijn geld, want wat waren ze zonder hem...?
En over da boring ?. De FA Cup finale tegen West Ham vergeten 3-3 en winst na strafschoppen? De Uefa-Cup finale tegen Alaves 5-4 na verlengingen, CL finale tegen Milan van 0-3 naar 3-3 en winnen na penals..... Thuismatch tegen Arsenal in CL,....
En kijk maar eens naar de gemaakte goals dit seizoen, ik zie er twee meer bij Liverpool dan bij Chelski...
Dus zo boring zijn we wel nie denk ik

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #25 Gepost op: mei 23, 2008, 07:35:37 pm »
Nja twee doelpunten verschil. :P Feit is dat Liverpool hun voetbal vaak (en terecht) bekritiseerd wordt, Chelsea heb ik niet zo vaak zien spelen maar dat zal idd ook niet fantastisch zijn geweest. Laat ons eerlijk zijn, Manchester United is de verdiende winnaar van de double, wat een seizoen!

Voor de rest heb je gelijk natuurlijk, Chelsea sinds de Russische inbreng heeft heel wat aan (internationale) aanhang verloren denk ik, net zoals Man Utd sinds de komst van Glazer.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #26 Gepost op: mei 23, 2008, 07:45:27 pm »
Nja twee doelpunten verschil. :P Feit is dat Liverpool hun voetbal vaak (en terecht) bekritiseerd wordt, Chelsea heb ik niet zo vaak zien spelen maar dat zal idd ook niet fantastisch zijn geweest. Laat ons eerlijk zijn, Manchester United is de verdiende winnaar van de double, wat een seizoen!

Voor de rest heb je gelijk natuurlijk, Chelsea sinds de Russische inbreng heeft heel wat aan (internationale) aanhang verloren denk ik, net zoals Man Utd sinds de komst van Glazer.

Denk da Chelsea net (succes)supporters gewonnen heeft.... Roman was daar hun redder ?...
En ja Man. U. verdiend het wel... (geef ik met veel tegenzin toen ;-) )

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #27 Gepost op: mei 24, 2008, 07:42:34 pm »
De trainer van Chelsea (Avram Grant) draagt de gevolgen van het verlies in de finale: hij werd ontslagen.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #28 Gepost op: mei 24, 2008, 07:59:06 pm »
Chelsea zet coach Avram Grant op straat
Chelsea heeft zijn trainer Avram Grant ontslagen. De Isra?li?r was hoofdcoach van de Londense club sinds het ontslag van Jos? Mourinho. Woensdag verloor Chelsea in de finale van de Champions League in de penalty's van Manchester United.
Avram Grant was pas sinds september 2007 bij het ontslag van Jos? Mourinho doorgeschoven naar de post van coach/manager. Daarvoor werkte hij al een tijdje achter de schermen. (Belga) Grant kreeg Chelsea op de rails en de club kwam nog heel dicht bij de titel in de Premier League, maar Manchester United ging met de titel aan de haal.

Woensdag verloor Chelsea, ook al tegen Manchester United, de finale van de Champions League na strafschoppen.

"Chelsea wil Avram bedanken voor zijn werk sinds hij in september overnam", schrijft Chelsea op zijn site. "We gaan nu op zoek naar een nieuwe manager."

Als mogelijke opvolgers worden Rijkaard, Eriksson, Brian Laudrup en Mancini al genoemd.  (sporza.be)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #29 Gepost op: mei 24, 2008, 08:05:49 pm »
Schitterend, wat een slechte timing van wegglijden allemaal met zich mee kan brengen he ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #30 Gepost op: mei 24, 2008, 11:19:45 pm »
waarschijnlijk zullen de terreinverantwoordelijken nu dankzij roman en zijn machtige kremlinvrienden nu een hutje in het verre desolate siberi? aan het inrichten zijn  ;)

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #31 Gepost op: mei 25, 2008, 11:59:19 am »
KLEENEX wordt de nieuwe shirtsponsor van Chelski!!!  :'(
John Terry zou het gezicht worden voor de nieuwe reclamecampagne van dat merk!  :)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #32 Gepost op: mei 25, 2008, 02:56:27 pm »
KLEENEX wordt de nieuwe shirtsponsor van Chelski!!!  :'(
John Terry zou het gezicht worden voor de nieuwe reclamecampagne van dat merk!  :)
lol :P

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #33 Gepost op: mei 25, 2008, 08:21:04 pm »
ik vind zowel Chelsea als Liverpool saai voetbal spelen. Geef mij maar Arsenal en Manchester

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #34 Gepost op: juni 24, 2008, 09:17:55 am »
De opbrengsten in de Champions League
Zoals verwacht heeft Manchester United dit Champions League-seizoen het meeste geld onder de deelnemende teams opgestreken. De Europees clubkampioen verdiende met zijn prestaties deze jaargang ongeveer 43 miljoen euro. PSV eindigde in de financi?le rangschikking op een zesde plaats.

De UEFA maakte maandag verder bekend dat verliezend finalist Chelsea de op ??n na grootst verdiende club was. De Londenaren verloren de Europese eindstrijd van United na het nemen van strafschoppen, onder meer dankzij een beslissende redding van Edwin van der Sar na een penalty van Nicolas Anelka.

AS Roma (uitgeschakeld in de kwartfinale), FC Barcelona (halve finale) en Olympique Lyon (achtste finale) completeren de top-vijf. Saillant detail: alle drie de ploegen werden dit Champions League-jaar door Manchester United verslagen.

Top-tien grootverdieners Champions League:

1. Manchester United 42.879.000 euro
2. Chelsea 36.375.000 euro
3. AS Roma 28.949.000 euro
4. FC Barcelona 27.500.000 euro
5. Olympique Lyon 27.290.000 euro
6. PSV 27.104.000 euro
7. FC Schalke 04 26.872.000 euro
8. Liverpool 26.815.000 euro
9. Internazionale 26.683.000 euro
10. AC Milan 26.383.000 euro
(voetbalbelgie.be)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: CHAMPIONS LEAGUE
« Reactie #35 Gepost op: juni 24, 2008, 01:02:56 pm »
Money Money, die jammergenoeg het voetbal voor een deel kapot maakt.