Auteur Topic: voetbal van februari tot december  (gelezen 4338 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
voetbal van februari tot december
« Gepost op: augustus 08, 2008, 01:58:49 pm »
wat vinden jullie van het voorstel van de degryse.

hij wil voetballen van midden februari tot midden december met in juni 2?3weken rust



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:10:02 pm »
Ik hoop dat dit nooit wordt ingevoerd

fox

  • Gast
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:23:57 pm »
Dan zit er amper volk in de tribune van begin juli tot eind augustus.

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:35:34 pm »
waarom worden deze ondoordachte plannen altijd gelanceerd als 'het slecht gaat' met het Belgische voetbal?
Om het Belgische voetbal uit het moeras te halen bestaat er geen wondermiddel  :-\.
Het voorstel om de voetbalkalender te verschuiven is in mijn bescheiden mening enkel een redelijk wanhopige poging van de voormalige sportleider van Club Brugge om de voetbalwereld er aan te herinneren dat hij nog bestaat (en beschikbaar - lees werkloos- is)  ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2008, 07:08:47 pm door phd »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2008, 06:06:04 pm »
pff als het school is wil ik wel liever naar de voetbal, anders kan ik naar niks uitkijken in de week dat ik op school zit.
SV TILL I DIE

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #5 Gepost op: augustus 08, 2008, 06:58:07 pm »
En Degryse durft dan nog zeggen dat hij denkt dat de mensen hun vakantie wel zullen verschuiven voor het voetbal  :D Plots zou iedereen op andere tijdstippen op reis moeten gaan en zou het volledige Belgisch toerisme omgegooid moeten worden  :D Dat plan geraakt er nooit door (hoop ik, maar met onze voetbalbond weet je jammergenoeg nooit ::))

Crudo

  • Gast
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #6 Gepost op: augustus 08, 2008, 07:32:55 pm »
Hij heeft nochtans wel een punt ze. Belgische clubs zouden het zo veeeel verder brengen in europa, kijk maar naar Anderlecht, die gaan er volgens mij gewoon uit door een tekort aan matchritme

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #7 Gepost op: augustus 09, 2008, 09:16:31 am »
Hij heeft nochtans wel een punt ze. Belgische clubs zouden het zo veeeel verder brengen in europa, kijk maar naar Anderlecht, die gaan er volgens mij gewoon uit door een tekort aan matchritme

Die logica snap ik niet. Ploegen die ver geraken in pakweg de Champions League komen doorgaans uit Spanje, Itali? en Engeland. Die competities spelen op ongeveer dezelfde momenten als wij.

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2008, 09:20:59 am »
wat vinden jullie van het voorstel van de degryse.

hij wil voetballen van midden februari tot midden december met in juni 2?3weken rust

Dan zullen ze de transfer periode ook mogen veranderen

Crudo

  • Gast
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #9 Gepost op: augustus 09, 2008, 11:32:31 am »
Hij heeft nochtans wel een punt ze. Belgische clubs zouden het zo veeeel verder brengen in europa, kijk maar naar Anderlecht, die gaan er volgens mij gewoon uit door een tekort aan matchritme

Die logica snap ik niet. Ploegen die ver geraken in pakweg de Champions League komen doorgaans uit Spanje, Itali? en Engeland. Die competities spelen op ongeveer dezelfde momenten als wij.
Die ploegen spelen geen voorrondes

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: voetbal van februari tot december
« Reactie #10 Gepost op: augustus 09, 2008, 02:39:12 pm »
Hij heeft nochtans wel een punt ze. Belgische clubs zouden het zo veeeel verder brengen in europa, kijk maar naar Anderlecht, die gaan er volgens mij gewoon uit door een tekort aan matchritme

Die logica snap ik niet. Ploegen die ver geraken in pakweg de Champions League komen doorgaans uit Spanje, Itali? en Engeland. Die competities spelen op ongeveer dezelfde momenten als wij.
Die ploegen spelen geen voorrondes

Maar om nu de volledige competitie ondersteboven te smijten om te kunnen winnen van miniploegen uit pakweg Wit-Rusland: dat is overdreven. Om te winnen heb je betere spelers nodig of moet je je meer inzetten. Ik geloof er niet in dat Anderlecht wel gewonnen zou hebben moesten ze nu al een match of 10 gespeeld hebben.