Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165089 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #420 Gepost op: juli 29, 2011, 10:53:55 am »
Dacht dat het budget verdubbeld ging worden dit jaar ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #421 Gepost op: juli 29, 2011, 11:19:13 am »
in de competitie special :
- prognose Essevee plaats 10
- budget 8,4 miljoen

... en we komen van?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #422 Gepost op: juli 29, 2011, 11:50:10 am »
Volgende week interview met PDC, aanrader!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #423 Gepost op: juli 29, 2011, 08:02:12 pm »
Meer aandacht voor onze club in regionale en nationale media: check.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #424 Gepost op: augustus 03, 2011, 03:58:51 pm »
hoefkens in svm: We zien wel hoe Vazquez en Refaelov gaan spelen in matchen waar er vijf centimeter slijk ligt op het veld in , ik zeg maar wat, Zulte Waregem of Bergen. Hij doet het niet express maar het veld ligt er toch altijd perfect bij hier in SVZW. Bergen begrijp ik wel:p

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #425 Gepost op: augustus 03, 2011, 04:09:45 pm »
hoefkens in svm: We zien wel hoe Vazquez en Refaelov gaan spelen in matchen waar er vijf centimeter slijk ligt op het veld in , ik zeg maar wat, Zulte Waregem of Bergen. Hij doet het niet express maar het veld ligt er toch altijd perfect bij hier in SVZW. Bergen begrijp ik wel:p

Dat hij gewoon Brugge zegt..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #426 Gepost op: augustus 03, 2011, 08:50:38 pm »
hoefkens in svm: We zien wel hoe Vazquez en Refaelov gaan spelen in matchen waar er vijf centimeter slijk ligt op het veld in , ik zeg maar wat, Zulte Waregem of Bergen. Hij doet het niet express maar het veld ligt er toch altijd perfect bij hier in SVZW. Bergen begrijp ik wel:p

Dikkenek.
-SVZW Forever-

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #427 Gepost op: augustus 17, 2011, 06:02:38 pm »
Vandaag een 3-pagina's lang artikel over essevee.....van clubwerking over boetes tot trainingsmethodes....leuk,maar was dat echt nodig om alle details te brengen? :(

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #428 Gepost op: augustus 17, 2011, 07:30:41 pm »
Nu is er aandacht en ist weer nie goe :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #429 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:30:19 pm »
Veel me toch ook op, Club gaat ons niet echt moeten scouten of dergelijke, SVM brengt een mooi verslag...   :P

@hieronder: Grapje, grapje, maar er staan wel ook dingen in van pressing en passing en positie etc.
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2011, 09:58:42 am door Naessens C »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #430 Gepost op: augustus 17, 2011, 09:13:06 pm »
Denk je nu echt dat Club ons beter zal kunnen bespelen omdat ze weten dat De fauw veel gezag heeft?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #431 Gepost op: augustus 18, 2011, 11:04:24 am »
Vandaag een 3-pagina's lang artikel over essevee.....van clubwerking over boetes tot trainingsmethodes....leuk,maar was dat echt nodig om alle details te brengen? :(

Wees maar zeker da iedere andere club veel meer weet over ons, dan wat in da boekske staat!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #432 Gepost op: augustus 19, 2011, 04:59:41 pm »
Dixit Geert De Vlieger in zijn tweeweekelijkse colum in SVM: "Blijkbaar is de verdrievoudiging van het bugdet in Waregem nog niet voor morgen". Hiermee reageert hij op Meert die zelft voor zijn eten,... moet zorgen.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #433 Gepost op: augustus 19, 2011, 07:55:59 pm »
Dixit Geert De Vlieger in zijn tweeweekelijkse colum in SVM: "Blijkbaar is de verdrievoudiging van het bugdet in Waregem nog niet voor morgen". Hiermee reageert hij op Meert die zelft voor zijn eten,... moet zorgen.

Legt eens een ander plaatje op!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline crayozine

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #434 Gepost op: augustus 31, 2011, 11:02:17 am »
Willy Naessens: ?We kunnen niet blijven sparen?

dinsdag 30 augustus 2011 om 16u07
Willy Naessens, Zulte Waregem


Zulte Waregem deed de voorbije weken zware investeringen. Waar haalt de West-Vlaamse club dat geld vandaan? Een constructie met een makelaarskantoor werd hier en daar al gefluisterd. Voorzitter Willy Naessens ontkent met klem.

De aanstelling van de Nederlander Hans Gillhaus, de laatste zes jaar verantwoordelijk voor de internationale scouting bij topclub Chelsea, wekte de meeste verbazing.

Willy Naessens bevestigt dat Gillhaus niet goedkoop is, maar de voorzitter is ervan overtuigd dat de investering zal renderen. ?Hans zal zichzelf meer dan terugbetalen. Zijn naam geeft ons imago in het buitenland een boost en door zijn contacten met internationale topmakelaars zullen we op het vlak van transfers heel goede zaken kunnen doen. Wij blijven trouwens mikken op jong toptalent.?

Dat blijkt ook uit de laatste transfers: J?r?my Serwy, een 20-jarige middenvelder die overkomt van Charleroi, kreeg een contract voor twee seizoenen, de 23-jarige Wit-Russische international Mikhail Sivakov (ex-Bate Borisov, Cagliari, Piacenza en Wisla Krakau) mocht een verbintenis voor vier jaar tekenen.

De vraag rijst of dat allemaal betaalbaar blijft, nadat de club al ?enkele miljoenen euro?s? betaalde (dixit Decuyper) voor onder meer Aleksander Trajkovksi, Luka Milunovic en Davy De Fauw. Bovendien steeg het budget dit seizoen ?slechts? met 600.000 euro, van 7,8 miljoen naar 8,4 miljoen euro.

?Een constructie met een makelaarskantoor moet je daar niet achter zoeken, alle spelers zijn honderd procent eigendom van Zulte Waregem?, zegt voorzitter Naessens.

?De voorbije jaren hebben wij een grote spaarpot aangelegd en met dat geld investeren we nu in de uitbouw van de club. Vergeet niet dat we de voorbije jaren heel wat spelers met een flinke meerwaarde verkocht hebben en dat we zelfs nog geld moeten ontvangen voor de transfers van Franck Berrier en Nikica Jelavic. Ook Khaleem Hyland hebben we trouwens voor een aardig bedrag verkocht aan Racing Genk."

?We kunnen niet blijven sparen, al zullen we nog altijd wat als reserve houden. De supporters mogen gerust zijn: zolang ik voorzitter ben, zal Zulte Waregem geen euro schulden maken.? (JC)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #435 Gepost op: augustus 31, 2011, 11:46:47 am »
dat laatste zinnetje is het belangrijkste!!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #436 Gepost op: augustus 31, 2011, 01:15:57 pm »
Ook een interview met Dachelet over zijn bekering tot de islam.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #437 Gepost op: oktober 12, 2011, 09:45:06 am »
Citaat
Onrust neemt toe bij Zulte Waregem
Een week na het verhaal in Sport/Voetbalmagazine over de connectie tussen de omstreden makelaar Vlado Lemic en Zulte Waregem is de onrust binnen de club en bij gedelegeerd bestuurder Patrick Decuyper er niet kleiner op geworden.

Dit staat op de site van Voetbalmagazine.
verder volgt een (zeer) klein artikeltje

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #438 Gepost op: oktober 12, 2011, 03:02:48 pm »
Los van 't feit dat het bewuste artikel in VM er wat mij betreft wat over was, is het misschien eens niet slecht dat onze sterke man ook geconfronteerd wordt met wat de buitenwereld ervan denkt... Dit moet hem toch tenminste aan het nadenken zetten... Hij is volgens mij wel verstandig genoeg om daar de nodige conclusies uit te trekken.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #439 Gepost op: oktober 12, 2011, 08:54:20 pm »
Los van 't feit dat het bewuste artikel in VM er wat mij betreft wat over was, is het misschien eens niet slecht dat onze sterke man ook geconfronteerd wordt met wat de buitenwereld ervan denkt... Dit moet hem toch tenminste aan het nadenken zetten... Hij is volgens mij wel verstandig genoeg om daar de nodige conclusies uit te trekken.

Laat ons hopen