Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165210 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Essevee !

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #180 Gepost op: juni 18, 2007, 01:26:35 pm »
Er is concurrentie, maar er vallen ook supporters af te snoepen van hen.
Ik ken ??n die het voor Roeselare en Zulte Waregem heeft, maar vooral voor essevee omdat ze meer kans maken op goede prestaties. Dan is er ook ??n in Kortrijk dak ken, maar supportert voor Zulte Waregem. Der zijn trouwens enorm veel Brugge fans in Waregem enzo. Als wij ons niveau van vorig jaar een beetje kunnen evenaren en Brugge klungelt verder, zouden we wel eens volk terug kunnen trekken... Is maar een gedacht hoor...

je lijkt wel trots zoveel successupporters te kennen :), van mij mogen ze blijven waar ze zijn!!

Dit is wel een heel erg belachelijke opmerking ! Successupporters, wat voor een onnozele term is dat ? Iedereen die naar SVZW komt kijken is WELKOM!! (Zij die het goed menen met onze club bedoelen we)

Feit is wel dat, als we ooit degraderen, diezelfde - voor u welgekomen supporters - in Jan Breydel zullen zitten, met een blauw-zwarte sjaal rond hun nek. Ze zitten overal, elke club heeft ze, maar voor mij mogen ze ook thuisblijven.


Met andere woorden je ziet ons liever terug naar tweede klasse gaan, zonder die supporters zou het niet leefbaar zijn in eerste. Ze mogen blijven van mij want ik wil essevee nog een paar jaar in eerste zien spelen.

Waar precies zeg ik dat ik ons naar tweede klasse wil zien gaan? Ik wil alleen maar zeggen dat zo'n supporters geen ?chte supporters zijn. Als we er ?cht op moeten rekenen, zullen ze in Jan Breydel zitten. Ze doen de club draaien, akkoord, maar dat is dan ook alles.

Komaan zeg, als enkel de zogezegde '?chte supporter' belangrijk is zou er maar weinig te beleven vallen in het stadion, om nog maar te zwijgen van de inkomsten! In deze moderne tijden willen mensen meer dan ook waar voor hun geld en worden graag zo goed mogelijk verwend. Ik kan mij dan ook empathisch opstellen en begrijpen dat een groot deel van de niet-abonnees topmatchen uitkiest ipv de zogezegde oninteressante matchen te komen bekijken! Merendeel van de mensen heeft gewoon geen behoefte aan het die-hard fan zijn en kijkt uit naar de ploegen waar volgens hen het meeste spektakel/amusement te vinden is. Daarom ben'k een groot voorstander van een groter/beter stadion waar ook de 'successupporter' zich perfect thuis voelt. Dit kan enkel de groei van onze club bevorderen en de twijfelaars over de streep trekken, en hen overtuigen meer te komen kijken naar onze club.
Daarom vind ik dat ze helemaal niet thuis hoeven te blijven! We hebben ze nodig en ik ben er zeker van dat we nog vele mensen zullen overtuigen m??r naar onze club te komen kijken, te komen kijken naar een ploeg waar de gewone voetballiefhebber graag een matchke meepikt.  Ze doen de club beter draaien, en da's alles... Maar misschien een belangrijker factor dan sommigen denken. Voor mij zijn ze m??r dan welkom!

Jezus. Opnieuw, ik wil alleen maar zeggen dat, als het eens wat minder zal gaan, de mensen de club n?et meer zullen steunen, maar naar Brugge zullen trekken. Nu zorgen ze voor inkomsten, maar zakken we ooit naar tweede - dan spreken we nog wel eens.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #181 Gepost op: juni 18, 2007, 04:20:10 pm »
Er is concurrentie, maar er vallen ook supporters af te snoepen van hen.
Ik ken ??n die het voor Roeselare en Zulte Waregem heeft, maar vooral voor essevee omdat ze meer kans maken op goede prestaties. Dan is er ook ??n in Kortrijk dak ken, maar supportert voor Zulte Waregem. Der zijn trouwens enorm veel Brugge fans in Waregem enzo. Als wij ons niveau van vorig jaar een beetje kunnen evenaren en Brugge klungelt verder, zouden we wel eens volk terug kunnen trekken... Is maar een gedacht hoor...

je lijkt wel trots zoveel successupporters te kennen :), van mij mogen ze blijven waar ze zijn!!

Dit is wel een heel erg belachelijke opmerking ! Successupporters, wat voor een onnozele term is dat ? Iedereen die naar SVZW komt kijken is WELKOM!! (Zij die het goed menen met onze club bedoelen we)

Feit is wel dat, als we ooit degraderen, diezelfde - voor u welgekomen supporters - in Jan Breydel zullen zitten, met een blauw-zwarte sjaal rond hun nek. Ze zitten overal, elke club heeft ze, maar voor mij mogen ze ook thuisblijven.


Met andere woorden je ziet ons liever terug naar tweede klasse gaan, zonder die supporters zou het niet leefbaar zijn in eerste. Ze mogen blijven van mij want ik wil essevee nog een paar jaar in eerste zien spelen.

Waar precies zeg ik dat ik ons naar tweede klasse wil zien gaan? Ik wil alleen maar zeggen dat zo'n supporters geen ?chte supporters zijn. Als we er ?cht op moeten rekenen, zullen ze in Jan Breydel zitten. Ze doen de club draaien, akkoord, maar dat is dan ook alles.

Komaan zeg, als enkel de zogezegde '?chte supporter' belangrijk is zou er maar weinig te beleven vallen in het stadion, om nog maar te zwijgen van de inkomsten! In deze moderne tijden willen mensen meer dan ook waar voor hun geld en worden graag zo goed mogelijk verwend. Ik kan mij dan ook empathisch opstellen en begrijpen dat een groot deel van de niet-abonnees topmatchen uitkiest ipv de zogezegde oninteressante matchen te komen bekijken! Merendeel van de mensen heeft gewoon geen behoefte aan het die-hard fan zijn en kijkt uit naar de ploegen waar volgens hen het meeste spektakel/amusement te vinden is. Daarom ben'k een groot voorstander van een groter/beter stadion waar ook de 'successupporter' zich perfect thuis voelt. Dit kan enkel de groei van onze club bevorderen en de twijfelaars over de streep trekken, en hen overtuigen meer te komen kijken naar onze club.
Daarom vind ik dat ze helemaal niet thuis hoeven te blijven! We hebben ze nodig en ik ben er zeker van dat we nog vele mensen zullen overtuigen m??r naar onze club te komen kijken, te komen kijken naar een ploeg waar de gewone voetballiefhebber graag een matchke meepikt.  Ze doen de club beter draaien, en da's alles... Maar misschien een belangrijker factor dan sommigen denken. Voor mij zijn ze m??r dan welkom!

Jezus. Opnieuw, ik wil alleen maar zeggen dat, als het eens wat minder zal gaan, de mensen de club n?et meer zullen steunen, maar naar Brugge zullen trekken. Nu zorgen ze voor inkomsten, maar zakken we ooit naar tweede - dan spreken we nog wel eens.

Maar dat kan toch geen kwaad. Terwijl we in eerste zitten hebben we dan extra inkomsten.

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #182 Gepost op: juni 18, 2007, 06:55:31 pm »
Over wat jullie discusi?ren...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #183 Gepost op: juni 19, 2007, 03:08:01 pm »
En nu maar terug naar Voetbalmagazine zeker !

Rafa

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #184 Gepost op: juni 19, 2007, 07:24:43 pm »
Oke, wat is de oplossing van de Zweedse Puzzel ? Ik heb et al ze :) :)

edit : tis geen spam, ge moet em echt eens oplossen ;)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #185 Gepost op: juni 19, 2007, 07:45:12 pm »
Ik had Leleu dachtek :D
Oke, wat is de oplossing van de Zweedse Puzzel ? Ik heb et al ze :) :)

edit : tis geen spam, ge moet em echt eens oplossen ;)

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #186 Gepost op: juni 19, 2007, 07:49:36 pm »
Ik had Leleu dachtek :D
Oke, wat is de oplossing van de Zweedse Puzzel ? Ik heb et al ze :) :)

edit : tis geen spam, ge moet em echt eens oplossen ;)
jah, verklapt anders de oplossing!

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #187 Gepost op: juni 19, 2007, 07:57:10 pm »
Hij vroeg het ;)
Oke, wat is de oplossing van de Zweedse Puzzel ? Ik heb et al ze :) :)

edit : tis geen spam, ge moet em echt eens oplossen ;)

Rafa

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #188 Gepost op: juni 21, 2007, 10:34:47 am »
Goed kindjes ! Get nen dubbele prijs gewonnen. Twee keer niets.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #189 Gepost op: juni 21, 2007, 01:17:46 pm »
En wa is de oplossing van de Zweedse puzzel van deze week ?

Rafa

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #190 Gepost op: juni 23, 2007, 09:29:41 pm »
kzal strax eens kijken :)

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #191 Gepost op: juni 28, 2007, 01:02:00 pm »
Vandaag in Sport Voetbalmagazine worden alle site's van de eersteklassers onder de loep genomen. Dit zijn de positieve en negetieve punten van svzw.be:

+ De jeugdsite is zeer overzichtelijk en oogt eingenlijk beter dan de site van de eerste ploeg.
+ Op de jeugdsite staat onder 'Nieuws' elke week een jeugdspeler in de kijker. Een eerste stap naar beroemdheid
+ In diezelfde rubriek kun je ook filmfragmenten bekijken van bijvoorbeeld de Duiveltjes van Zulte Waregem tegen die van Pittem. Geen superheldere beelden, maar toch genieten!

- De pagina's komen wat rommelig over. Je moet vaak twee keer kijken om de informatie die je zocht daadwerkelijk te vinden. De navigatie laat soms de wensen over: zo wordt bijvoorbeeld op een aantal subpagina's een ander hoofdmenu gehanteerd dan op de homepagina. Ander voorbeeld: op de homepagina lijkt er alleen maar 'Nieuws' te zijn.

bron: SpVM

Blijkbaar is de jeugdsite beter dan de site van de 1ste ploeg, want alle positieve kenmerken zijn voor de jeugdsite :-\

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #192 Gepost op: juni 28, 2007, 01:37:03 pm »
Ze zijn dan ook bezig met een nieuwe site, dacht ik?



Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #193 Gepost op: juni 28, 2007, 01:52:20 pm »
Ja, waarschijnlijk helemaal gemaakt door Reclambureau Mink ...
Als je al een deel van de lay-out wil zien, kijk naar het fotoalbum
Ze zijn dan ook bezig met een nieuwe site, dacht ik?

Crudo

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #194 Gepost op: juni 28, 2007, 02:42:11 pm »
Maar best dat ze een nieuwe layout aan t maken zijn, want ik kan die VM-kerels geen ongelijk geven eigenlijk. Het zit nu idd rommelig in elkaar. Ik moest ooit eens prijzen opzoeken voor tickets van de uefa-cup... ja man dat duurde een eeuwigheid (en nee ik ben niet blond :P)

Dusja best dat die Mink mannen der iets aan gaan veranderen vind ik  8)


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #195 Gepost op: juni 28, 2007, 04:55:05 pm »
Maar best dat ze een nieuwe layout aan t maken zijn, want ik kan die VM-kerels geen ongelijk geven eigenlijk. Het zit nu idd rommelig in elkaar. Ik moest ooit eens prijzen opzoeken voor tickets van de uefa-cup... ja man dat duurde een eeuwigheid (en nee ik ben niet blond :P)

Dusja best dat die Mink mannen der iets aan gaan veranderen vind ik  8)



Dat er 2 stijlen in de huidige website zitten, komt door de plotse inmenging van Mink, die ons een ontwerp zou 'voorstellen', maar uiteindelijk een complete website hadden gefabriceerd ... En wij maar wachten op hun 'model' ....  ???
Webteam SV Zulte Waregem

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #196 Gepost op: juni 28, 2007, 05:00:18 pm »
je bent precies niet tevreden over Mink?



Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #197 Gepost op: juni 28, 2007, 07:49:37 pm »
Hij is niet de enige... (en nee ik heb er niets tegen, zou niet weten waarom) Maar het kan alleen maar beteren. 

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #198 Gepost op: juni 28, 2007, 08:06:16 pm »
Dusja best dat die Mink mannen der iets aan gaan veranderen vind ik  8)

Kan misschien wel zijn (wie zonder zonde is, werpe de eerste steen), maar zal dan wel zonder mij zijn. Weeral wat meer vrije tijd erbij!

Rafa

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #199 Gepost op: juli 11, 2007, 03:09:35 pm »
Vandaag staat in SVM de ploegopstelling volgens dat blad, maar klopt niet echt naar mijn mening.
Opstelling die zij suggereren :
--------------------------De Vlieger--------------------------
--Minne-----Dhaene---------------------Dindeleux-----Reina--
-------------------------Verschuere--------------------------
--Dhaemers-----------------------------------------Ferreira--
------------------------Roelandts----------------------------
-----------Matthijs----------------------Jelavic--------------

Dus : geen Lutte en Triantafillidis ? Hier 'slaan ze de bal mis' volgens mij...