Auteur Topic: Abonnementen - seizoen 2016-2017  (gelezen 94581 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #140 Gepost op: juni 10, 2016, 05:13:38 pm »
en waarom geen - 23 tarief zoals elders.
we hebben JAREN op de houten bankjes gezeten in tribune Q.
upgrade naar tribune 315, buiten uit ons cafetaria. voor de VIPS
zeg gerust dat de VIPS op komst zijn.
zullen ons dus maar verzetten zeker.


Ergens begrijp ik u ook wel dat je na vele jaren u vaste plaats zult moeten verlaten maar essevee is een club in volle expansie en soms moet men moeilijke knopen doorhakken om verder te kunnen groeien in het vipgebeuren maar binnen enkele jaren heeft iedereen een nieuw stoeltje en zijn er geen slechte plaatsen meer in het stade de ciel ! Als je ziet van waar we komen dan is dit een hele prestatie !!!!!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #141 Gepost op: juni 10, 2016, 05:45:48 pm »
All?? als ik dat hier allemaal lees vullen we tribune kant vijvers met +-3000 vips en ze betalen het 10 dubbele van gewone abonnees... ??? Vips zullen content zijn; geen deftig sanitair,geen beenruimte,nooit eens een speler op bezoek,geen verstaanbare persconferentie enz...
Is gewoon dikke zever ?n platte prijsverhoging.Geen probleem voor mij maar geef een tenminste een deftige reden voor de prijsstijging.
Ben trouwens benieuwd naar de drankprijzen voor komend seizoen!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #142 Gepost op: juni 10, 2016, 06:14:24 pm »
All?? als ik dat hier allemaal lees vullen we tribune kant vijvers met +-3000 vips en ze betalen het 10 dubbele van gewone abonnees... ??? Vips zullen content zijn; geen deftig sanitair,geen beenruimte,nooit eens een speler op bezoek,geen verstaanbare persconferentie enz...
Is gewoon dikke zever ?n platte prijsverhoging.Geen probleem voor mij maar geef een tenminste een deftige reden voor de prijsstijging.
Ben trouwens benieuwd naar de drankprijzen voor komend seizoen!

Er zijn momenteel 2540 zitplaatsen in de tribune kant vijvers. Ik denk dat je zou verbaasd zijn hoeveel van die plaatsen nu al zijn ingenomen door mensen die uit Studio Essevee of de lounge komen. Ik ben ooit eens uitgenodigd door een sponsor en ik kan je verzekeren dat voetbal je laatste bekommernis is als je daar zit. Vandaar dat er velen de tweede helft niet eens meer de moeite doen de tribune op te zoeken. En er komen wel degelijk spelers na de match. En met hetgeen daar per persoon betaald wordt voor een match kan je inderdaad gemakkelijk een abonnement aanschaffen.

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #143 Gepost op: juni 10, 2016, 06:17:36 pm »
All?? als ik dat hier allemaal lees vullen we tribune kant vijvers met +-3000 vips en ze betalen het 10 dubbele van gewone abonnees... ??? Vips zullen content zijn; geen deftig sanitair,geen beenruimte,nooit eens een speler op bezoek,geen verstaanbare persconferentie enz...
Is gewoon dikke zever ?n platte prijsverhoging.Geen probleem voor mij maar geef een tenminste een deftige reden voor de prijsstijging.
Ben trouwens benieuwd naar de drankprijzen voor komend seizoen!

Zou mij sterk verwonderen dat het geen 2? zal zijn voor een pint of cola. Dat nieuw betaalsysteem moet zo snel mogelijk worden terug verdiend h?.
Ik zit ook in 315. En zal met enige tegenzin de meerprijs betalen. Als je al lange tijd op een vaste plaats zit, dan ken je nu eenmaal alle supporters rondom u en doe je daar een klapke binnen en buiten het stadion.
Wat ik wel niet begrijp is dat voor je abo te verlengen in 315, je wel in het stadion moet verlengen en niet online. Iemand die daar de reden van kent? Vrees een beetje dat een aantal plaatsen in 315 niet zullen kunnen verlengd worden wegens voorbestemd voor Vips.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #144 Gepost op: juni 10, 2016, 06:35:56 pm »
Volgend jaar moeten al degene die aan kant vijvers zitten toch verhuizen en ik denk dat ze er nu al op inspelen door hogere prijzen te vragen zodat ze wanneer verbouwing is afgewerkt direct plaatsen hebben voor vips op die nieuwe tribune want naar ik hoor zit de vip op hoofdtribune barstensvol !

Offline frankmaes

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #145 Gepost op: juni 10, 2016, 06:47:09 pm »
All? nu is het duidelijk. Pleps buiten vips in.
Zeg dat dan direct. Ik zoek een andere stek. Saluut vijvertribune' na 20 jaar trouw op post... ook in derde en tweede klasse was dat mijn stekje... maar ja'wie zijn wij h?


Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #146 Gepost op: juni 10, 2016, 06:51:03 pm »
All? nu is het duidelijk. Pleps buiten vips in.
Zeg dat dan direct. Ik zoek een andere stek. Saluut vijvertribune' na 20 jaar trouw op post... ook in derde en tweede klasse was dat mijn stekje... maar ja'wie zijn wij h?


Ge zult versteld staan van de luxe in de nieuwe tribunes :-)

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #147 Gepost op: juni 10, 2016, 06:51:12 pm »
Is 312 geen optie voor u ? of wil je perse in 315 blijven ??? Denk dat je 2j op u tanden ga moeten bijten en daarna opnieuw verhuizen naar vijverkant !

Offline frankmaes

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #148 Gepost op: juni 10, 2016, 06:57:29 pm »
Zal me verzetten achter de gjoal... zal me weer jong voelen.. bedankt voor de invitatie...
Waarom kan de club niet eerlijk hun bedoelingen communiceren. Ik zou het nog begrijpen ook. All? boerre op naar het nieuwe seizoen

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #149 Gepost op: juni 10, 2016, 07:43:54 pm »
All? nu is het duidelijk. Pleps buiten vips in.
Zeg dat dan direct. Ik zoek een andere stek. Saluut vijvertribune' na 20 jaar trouw op post... ook in derde en tweede klasse was dat mijn stekje... maar ja'wie zijn wij h?

Voorbarige conclusie Frank.  Na de verbouwing zal de vernieuwde kant vijvers misschien wel quasi 4000 zitjes tellen. Want naast de bocht met de nieuwe X, wordt de tribune tevens verbreed.  Plaats genoeg voor zowel veel VIP's als gewone supporters me dunkt.  Het enige verschil is, dat de 20-tal rijen die de tribune nu telt, naar "beneden schuiven" en zullen aansluiten met het veld.  De bovenste rijen zullen dan inderdaad VIP zijn.
We kunnen niet veranderen dat de prijsstijging fors is op ??n jaar, maar tegelijkertijd beseffen we dat die jarenlang te laag lag.  Mocht je dan toch achter doel plaatsnemen, het zicht daar is eveneens zeer goed. 


Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #150 Gepost op: juni 10, 2016, 07:50:56 pm »
Hoeveel 'VIP's' worden er wel verwacht: 4000 of zo? Ik vind het toch ook wel een beetje overdreven om mensen letterlijk weg te jagen met veel hogere prijzen. Ik ben eens benieuwd wie het eerst zal afhaken als we eens een minder seizoen spelen, de trouwe supporter of de vip die nu en dan toevallig op de voetbal terecht komt... De kant vijvers is altijd een tribune voor de 'gewone man' geweest, hoe groter het stadion hoe minder plaats voor die gewone man blijkbaar. Ik begrijp niet dat ?n de hoofdtribune ?n de vroegere bezoekersplaatsen niet volstaan voor de VIP's...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #151 Gepost op: juni 10, 2016, 07:59:47 pm »
Hoeveel 'VIP's' worden er wel verwacht: 4000 of zo? Ik vind het toch ook wel een beetje overdreven om mensen letterlijk weg te jagen met veel hogere prijzen. Ik ben eens benieuwd wie het eerst zal afhaken als we eens een minder seizoen spelen, de trouwe supporter of de vip die nu en dan toevallig op de voetbal terecht komt... De kant vijvers is altijd een tribune voor de 'gewone man' geweest, hoe groter het stadion hoe minder plaats voor die gewone man blijkbaar. Ik begrijp niet dat ?n de hoofdtribune ?n de vroegere bezoekersplaatsen niet volstaan voor de VIP's...

Als de vernieuwde kant vijvers en de hoofdtribune straks elk 1000VIP's zouden tellen, zal het al kermis zijn zeker? En met de 2 nieuwe koptribunes biedt de club een waardig alternatief zodat de prijsstijging beperkt kan blijven.  Laat essevee na 5 matchen eerste staan, en iedereen heeft de bittere pil al verteerd...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #152 Gepost op: juni 10, 2016, 08:04:02 pm »
Als de vernieuwde kant vijvers en de hoofdtribune straks elk 1000VIP's zouden tellen, zal het al kermis zijn zeker? En met de 2 nieuwe koptribunes biedt de club een waardig alternatief zodat de prijsstijging beperkt kan blijven.  Laat essevee na 5 matchen eerste staan, en iedereen heeft de bittere pil al verteerd...

Als de resultaten meevallen zal het idd rap vergeten zijn. Maar ik hoop en ik reken er op dat er volgend jaar niet nog een prijsstijging zal zijn, voor mij is het plafond nu wel bereikt. Ik vind wel dat je een plaats achter doel niet mag gelijkstellen aan een plaats langs de zijlijn, het verschil in (over) zicht is toch wel heel groot

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #153 Gepost op: juni 10, 2016, 08:37:02 pm »
Als de resultaten meevallen zal het idd rap vergeten zijn. Maar ik hoop en ik reken er op dat er volgend jaar niet nog een prijsstijging zal zijn, voor mij is het plafond nu wel bereikt. Ik vind wel dat je een plaats achter doel niet mag gelijkstellen aan een plaats langs de zijlijn, het verschil in (over) zicht is toch wel heel groot

Terecht.  Maar als tribune vijvers een 5* zicht biedt, mag je het zicht vanop tribune D quasi 4* geven tov 2* ergens anders. Door de hellingsgraad en hoogte is het zicht achter doel veel beter dan gelijk welk ander stadion in BE.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #154 Gepost op: juni 10, 2016, 08:38:03 pm »
Als de resultaten meevallen zal het idd rap vergeten zijn. Maar ik hoop en ik reken er op dat er volgend jaar niet nog een prijsstijging zal zijn, voor mij is het plafond nu wel bereikt. Ik vind wel dat je een plaats achter doel niet mag gelijkstellen aan een plaats langs de zijlijn, het verschil in (over) zicht is toch wel heel groot

De club (en niet alleen de onze) rekent natuurlijk anders. Die maken de prijs van het abonnement met PO2 als doel.
In mijn geval : 200 Euro gedeeld door 18 matchen (want PO2 zit in abo) of 11,11 Euro per match.
Nieuwe prijs : 230 Euro gedeeld door 20 matchen (volgend jaar 5 PO2 matchen) of 11,50 Euro per match.
Als je het zo bekijkt dat is de verhoogde prijs niet abnormaal veel.
Dat de prijzen de volgende jaren nog zullen stijgen en dan zeker in de zijtribunes is volgens mij een certitude. Kijk eens naar de site van AA Gent en je weet genoeg.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #155 Gepost op: juni 10, 2016, 08:44:57 pm »
De club (en niet alleen de onze) rekent natuurlijk anders. Die maken de prijs van het abonnement met PO2 als doel.
In mijn geval : 200 Euro gedeeld door 18 matchen (want PO2 zit in abo) of 11,11 Euro per match.
Nieuwe prijs : 230 Euro gedeeld door 20 matchen (volgend jaar 5 PO2 matchen) of 11,50 Euro per match.
Als je het zo bekijkt dat is de verhoogde prijs niet abnormaal veel.
Dat de prijzen de volgende jaren nog zullen stijgen en dan zeker in de zijtribunes is volgens mij een certitude. Kijk eens naar de site van AA Gent en je weet genoeg.

Je mag niet vergeten dat Gent in het Ottenstadion voor gemiddeld 9000 toeschouwers speelde.  Na de opening van de Ghelamco lag de focus op goedkope formules om toekomstige fans te lokken, en het geluk van kampioen te kunnen spelen als toetje op de taart.  De uberSOS roept nu wel van "iedereen is Buffalo", maar dit is lang anders geweest...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #156 Gepost op: juni 10, 2016, 08:59:15 pm »
Je mag niet vergeten dat Gent in het Ottenstadion voor gemiddeld 9000 toeschouwers speelde.  Na de opening van de Ghelamco lag de focus op goedkope formules om toekomstige fans te lokken, en het geluk van kampioen te kunnen spelen als toetje op de taart.  De uberSOS roept nu wel van "iedereen is Buffalo", maar dit is lang anders geweest...
Ok maar ik heb het over de abonnement prijzen op de zijkanten van het veld. Die liggen heel wat hoger dan bij ons. Zelfs in Antwerp toch nog altijd een reeks lager betaal je beduidend meer.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #157 Gepost op: juni 10, 2016, 11:21:52 pm »
Zal me verzetten achter de gjoal... zal me weer jong voelen.. bedankt voor de invitatie...
Waarom kan de club niet eerlijk hun bedoelingen communiceren. Ik zou het nog begrijpen ook. All? boerre op naar het nieuwe seizoen


Het staat nogthans redelijk duidelijk in de mededeling van de supportersfederatie:

Als federatie willen wij vooral de supporters met kinderen verder aanmoedigen een eventuele verhuis nu reeds te overwegen rekening houdende met het feit dat op termijn de tribune kant vijvers bovenaan van een hogere prijscategorie zal zijn dan in de rest van het stadion. Met de verbouwingswerken aan de kant vijvers en de hoofdtribune zullen ook de VIPS en genodigden immers naar deze tribune worden verplaatst.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #158 Gepost op: juni 11, 2016, 09:51:21 am »
en als je 16 en vier dagen oud bent, onmiddellijk 300 euro....

Euhm ja, wat is het probleem? Als je 18 bent mag je ook van de ene op de andere dag zuipen, rijbewijs halen. Als je 65 wordt (mag of mocht) je ook van de ene op de andere dag stoppen met werken en gratis den bus op.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #159 Gepost op: juni 14, 2016, 07:26:43 pm »
Waarschijnlijk dit wel te lezen in ??n van de 8 pagina's, maar toch even de korte weg.

Blijft het sfeervak op dezelfde locatie of verhuist dit naar de overkant?