Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258875 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #220 Gepost op: september 20, 2007, 07:06:27 pm »
Standard aan de rust al 1-0 achter.
Goed begin weeral van onze Belgische ploegen ::)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #221 Gepost op: september 20, 2007, 07:32:01 pm »
2-0...
Standard aan de rust al 1-0 achter.
Goed begin weeral van onze Belgische ploegen ::)

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #222 Gepost op: september 20, 2007, 07:53:15 pm »
 Z.Sint-Petersburg - Standard
3-0 dat zal ook de eindstand zijn
de eerste belgische ploeg begint met verlies in de UFEA-cup



Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #223 Gepost op: september 20, 2007, 07:55:04 pm »
tusenstand bij club brugge is 0-0



Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #224 Gepost op: september 20, 2007, 09:02:54 pm »
Anderlecht - Rapid Wenen
1-0 serhat na 11 min
« Laatst bewerkt op: september 20, 2007, 09:10:09 pm door snopke »



Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #225 Gepost op: september 20, 2007, 09:09:11 pm »
Brann Bergen - Club Brugge
0-1 85 min sterchele



CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #226 Gepost op: september 20, 2007, 10:25:28 pm »
rsca - rapid 1-1 gekomen net door hoffman

 ::)

goe bezig

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #227 Gepost op: september 20, 2007, 11:06:46 pm »
Zenit zal van t niveau van Lokomotiv geweest zijn. Dus das nog maar ne keer t bewijs dat da nogal ne stunt was vorig jaar

Ik zie alleen Brugge doorgaan. Anderlecht heeft het nog maar ne keer verkloot...  ::) Belgisch voetbal  ::)


Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #228 Gepost op: september 21, 2007, 10:00:26 am »
Brugge gaat volgens mij alleen door gaan..
Dacht eerst dat ze  alle3 gingendoor gaan maar rsca en vooral standard hebben het verprutst

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #229 Gepost op: september 21, 2007, 11:23:24 am »
Brugge gaat volgens mij alleen door gaan..
Dacht eerst dat ze  alle3 gingendoor gaan maar rsca en vooral standard hebben het verprutst
Standard ligt er inderdaad uit.
Als de Russen 1 keer scoren op Sclessin, moeten de Luikenaars al 5 (!) keer scoren , dus boeken toe.
Anderlecht zie ik wel nog doorgaan. Ze waren uiteindelijk toch wel de betere ploeg. Afwachten wat Rapid thuis waard is.
En Brugge zou normaal gezien ook geen problemen mogen hebben.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #230 Gepost op: september 21, 2007, 11:39:31 am »
Als het Anderlecht van vroeger moeten spelen tegen dit Rapid, dan speelden ze die ploeg van het veld!!!
Tis eigenlijk triestig gesteld ze met ons voetbal, zo ne rotmatch, kwas echt blij dat Rapid scoorde, toch nog een momentje van leedvermaak 
Kgunde het hun wel voor hun supporters (zo'n wacko's,ma wel cool  :D)

Hopelijk liggen ze der uit, kijk dan nog liever naar AZ of Heerenveen...

1 Belgische ploeg nog in oktober in Europa, da zou wel een absoluut dieptepunt zijn, niet?
Tis tijd om na te denken  ;)




fox

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #231 Gepost op: september 21, 2007, 01:10:07 pm »
Hassan moet zo gefrustreerd zijn.  Wat die gast daar gisteren weer allemaal gedaan heeft is gewoon fenomenaal. Ook Biglia was weer top top top.  Maar voor de rest was het weer huilen met de pet op. Ze hebben zoveel individuele kwaliteiten maar daar staat echt geen ploeg en geen systeem.  De supporters van Anderlecht hebben volgens mij groot gelijk dat ze Vercauteren buiten willen.  Het is een broekschijter die gewoon geen aanvallend voetbal kan en wil spelen.

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #232 Gepost op: september 21, 2007, 01:42:28 pm »
Hassan moet zo gefrustreerd zijn.  Wat die gast daar gisteren weer allemaal gedaan heeft is gewoon fenomenaal. Ook Biglia was weer top top top.  Maar voor de rest was het weer huilen met de pet op. Ze hebben zoveel individuele kwaliteiten maar daar staat echt geen ploeg en geen systeem.  De supporters van Anderlecht hebben volgens mij groot gelijk dat ze Vercauteren buiten willen.  Het is een broekschijter die gewoon geen aanvallend voetbal kan en wil spelen.
? Vercauteren moest vorig jaar al buiten liggen eigenlijk. OK hij speelt wel kampioen, maar met zo'n kern wordt elke trainer kampioen.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #233 Gepost op: september 21, 2007, 01:47:06 pm »
Lokomotiv wint met 1-3, A. Wien met 2-0 en Praag 0-0.
Dit toont nog maar eens aan hoe uniek de prestatie van de onzen was vorig jaar. Ik geniet er nog van.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #234 Gepost op: september 21, 2007, 01:52:09 pm »
Lokomotiv wint met 1-3, A. Wien met 2-0 en Praag 0-0.
Dit toont nog maar eens aan hoe uniek de prestatie van de onzen was vorig jaar. Ik geniet er nog van.

inderdaad tbegint toch door te dringen h? nu :)
Al is Wenen dit jaar waarschijnlijk sterker dan vorig jaar :P

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #235 Gepost op: september 21, 2007, 02:40:42 pm »
idd, ons prestatie tegen lokomotiv vind ik hier in belgie nog altijd onderschat!
de calimero's van standard zitten weeral te zagen dat ze geen penalty hebben gekregen. ze zitten met een ploeg in form, wij gingen vorig jaar met een vernieuwde ploeg en niet al te beste competitiestart naar moskou... hoogmoedig waren ze als ik hoor dat ze 3 maal met een counter zijn afgestraft. hoogmoed komt voor de val....

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #236 Gepost op: september 21, 2007, 04:30:05 pm »
Arm Belgisch voetbal... Dat is de enige conclusie die ik kan trekken. Gent eruit tegen een bende Deense bouwvakkers. Genk tegen Sarajevo, schandalig. Dat Anderlecht eruit ligt tegen Fenerbahce vind ik nog te billijken; die mannen kuisen tenslotte ook Inter af he. Maar dan gisteren tegen Wenen was het weer broekschijterij troef. Na de 1-0 totale vertwijfeling: gaan we ze uittellen of zijn we bang voor de 1-1? Duidelijk dat tweede dus, en het is er dan nog van gekomen ook.
De fiere leider in onze competitie dan... Dat Zenit een sterke ploeg is, wil ik gerust wel geloven, maar 3-0 is toch wel een dikke afstraffing en het maakt de kansen op doorstoten zo goed als onbestaande. Excuses moeten ze niet zoeken, enkel een 'niet goed genoeg' is hier op z'n plaats. Tenslotte nog Brugge die de eer lijkt hoog te houden, maar echt op een diefje gewonnen. Voor hetzelfde geld wordt het daar 1 of 2-0!

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #237 Gepost op: september 21, 2007, 05:51:27 pm »
Euh Wouter, ebde gij de match gezien van Brugge?!
Kvond Brugge toch wel 2 klassen beter ze!
Ok die Noren konden ook ngoaltje meegepikt ebbn maar Brugge verdiende wel te winnen ze  ;)

Nu, kword nie te euforisch ook ze, tzijn maar Noren die wss meer kennen van bobslee?n en langlaufen dan van voetbal maar toch, twas wel nmoeilijke verplaatsing...

Anderlecht trok op de zak, zonde van mijn tijd  >:(  khad beter naar Heerenveen gekeken (5-3 tegen Helsingborg)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #238 Gepost op: september 21, 2007, 09:16:49 pm »
Arm Belgisch voetbal... Dat is de enige conclusie die ik kan trekken. Gent eruit tegen een bende Deense bouwvakkers. Genk tegen Sarajevo, schandalig. Dat Anderlecht eruit ligt tegen Fenerbahce vind ik nog te billijken; die mannen kuisen tenslotte ook Inter af he. Maar dan gisteren tegen Wenen was het weer broekschijterij troef. Na de 1-0 totale vertwijfeling: gaan we ze uittellen of zijn we bang voor de 1-1? Duidelijk dat tweede dus, en het is er dan nog van gekomen ook.
De fiere leider in onze competitie dan... Dat Zenit een sterke ploeg is, wil ik gerust wel geloven, maar 3-0 is toch wel een dikke afstraffing en het maakt de kansen op doorstoten zo goed als onbestaande. Excuses moeten ze niet zoeken, enkel een 'niet goed genoeg' is hier op z'n plaats. Tenslotte nog Brugge die de eer lijkt hoog te houden, maar echt op een diefje gewonnen. Voor hetzelfde geld wordt het daar 1 of 2-0!


dit doet een belletje rinkelen
hadden wij intertijd ook geen vloerders en voegers onder de onzen ???

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #239 Gepost op: september 21, 2007, 10:53:18 pm »
Arm Belgisch voetbal... Dat is de enige conclusie die ik kan trekken. Gent eruit tegen een bende Deense bouwvakkers. Genk tegen Sarajevo, schandalig. Dat Anderlecht eruit ligt tegen Fenerbahce vind ik nog te billijken; die mannen kuisen tenslotte ook Inter af he. Maar dan gisteren tegen Wenen was het weer broekschijterij troef. Na de 1-0 totale vertwijfeling: gaan we ze uittellen of zijn we bang voor de 1-1? Duidelijk dat tweede dus, en het is er dan nog van gekomen ook.
De fiere leider in onze competitie dan... Dat Zenit een sterke ploeg is, wil ik gerust wel geloven, maar 3-0 is toch wel een dikke afstraffing en het maakt de kansen op doorstoten zo goed als onbestaande. Excuses moeten ze niet zoeken, enkel een 'niet goed genoeg' is hier op z'n plaats. Tenslotte nog Brugge die de eer lijkt hoog te houden, maar echt op een diefje gewonnen. Voor hetzelfde geld wordt het daar 1 of 2-0!


dit doet een belletje rinkelen
hadden wij intertijd ook geen vloerders en voegers onder de onzen ???
hehe :P Reeds lang vervlogen tijden ;)