Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258751 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #260 Gepost op: oktober 04, 2007, 10:59:27 pm »
Wahahaahaha Brugge 0-2 achter

Ok, niet goed voor het Belgisch voetbal, eigenlijk zou ik hier niet blij mee mogen zijn, maarja...  :P

Remember de uitspraak van Stijn Stijnen vorig jaar "in de poule van Zulte Waregem gingen we ook wel door geraakt zijn"

Ik herinner mij die uitspraak ook nog levendig.

Trouwens, laat ons eerlijk zijn, Brann had gerust 1-4 of 1-5 kunnen winnen. Klup was NERGENS.

Het ziet er naar uit dat Anderlecht op zijn eentje onze co?ffici?nt zal moeten opkrikken. Eens kijken of die doorgaan na de poulewedstrijden...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #261 Gepost op: oktober 04, 2007, 11:06:49 pm »
Hoe diep kan het Belgisch voetbal nog zakken... als we al moeten bibberen tot op het einde om 1 ploeg in de groepsfase van de uefacup te hebben  :-\

tonnen RESPECT voor de ploeg van Zulte Waregem die Lokomotiv heeft uitschakeld. stuk voor stuk helden zijn het. man wat een prestatie was dat als je ziet wat de Belgische "top"ploegen nu presteren

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #262 Gepost op: oktober 04, 2007, 11:13:28 pm »
alweer een klap voor klup  :D

vooral leuk dat het alweer een afgang is voor dikkenek jacky matthysen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #263 Gepost op: oktober 04, 2007, 11:24:05 pm »
Hoe slechter Bruhhe draait hoe groter het ego van Matthysen wordt blijkbaar.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #264 Gepost op: oktober 04, 2007, 11:27:52 pm »
twas weer een avond vol leedvermaak op kanaal2  :D

Wat een zwakke vertoning, we zijn dus echt zo slecht  :(

Rafa

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #265 Gepost op: oktober 05, 2007, 07:01:10 am »
Ik heb naar Anderlecht gekeken, en die vond ik ?cht niet zo slecht. Ze hebben een goeie ploeg ( op spitsen na voorlopig ) maar Vercauteren is misschien net een trapje te laag als trainer...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #266 Gepost op: oktober 05, 2007, 07:43:24 am »
Standard heeft toch pech gehad, ze konden zeker aanspraak maken op verlengingen maar het zat niet echt mee...Trouwens ook Dant? ging al op een speler staan, maar dit werd niet gezien. Vijf minuten later deed Onyewu dus hetzelfde met het gekende gevolg... In de tweede helft heb ik toch grote ogen getrokken, het werd 2-0 door een own-goal van Lombaerts maar deze werd gewoon afgekeurd, ?rg vreemd. Spijtig, twas best een aangename match, met wel veel overhaast voetbal maar daar was tenminste aanvallend voetbal te zien. Club had ?cht schrik van Brann, ik schiet spontaan in de lach als ik denk aan wat ze gisteren lieten zien! :)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #267 Gepost op: oktober 05, 2007, 09:36:39 am »
Hoe diep kan het Belgisch voetbal nog zakken... als we al moeten bibberen tot op het einde om 1 ploeg in de groepsfase van de uefacup te hebben  :-\

tonnen RESPECT voor de ploeg van Zulte Waregem die Lokomotiv heeft uitschakeld. stuk voor stuk helden zijn het. man wat een prestatie was dat als je ziet wat de Belgische "top"ploegen nu presteren
Behalve Chris Janssens dan... :-)
Trouwens gisteren nog eens gekeken naar de uitslagen: sparta praag, lokomotiv en A. Wien stoten allemaal door.
Misschien moet de KBVB volgend seizoen een wildcard geven aan SVZW om de belgische eer hoog te houden. Ach in al onze bescheidenheid mogen we wel eens een grapje maken...
Feit is datgene wat we vorig jaar deden was uniek, herinneringen die ik altijd zal koesteren. Maar nu zaterdag is er opnieuw de realiteit tegen Bergen en na gisteren weten we tot wat die in staat zijn...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #268 Gepost op: oktober 05, 2007, 02:43:14 pm »
Heb gisteren ook een beetje zitten zappen en heb tot mijn spijt nog maar eens moeten vaststellen wat ik eigenlijk al langer wist : het Belgisch voetbal stelt in Europa bedroevend weinig voor... Dat had ik trouwens een aantal weken geleden ook al ergens gezegd naar aanleiding van 't feit dat een middelmatig ploegske als dat van ons zonder al te veel problemen de aansluiting kon maken met de subtop -mits winst op Foefelare stonden we zowaar in de top 5- en dat we zelfs al bij al gemakkelijk punten konden rapen tegen wat de zogezegd 5 grote ploegen zouden moeten zijn in de Jupiler League ( en dan nog zonder zelfs maar 1 keer 90 minuten echt goed gespeeld te hebben! )  ::)
Nee, laat ons eerlijk zijn, onze competitie stelt niets meer voor.
Standard steekt er in de eigen competitie momenteel met kop en schouders bovenuit, maar Europees hervallen ze weer in hun aloude na?eve calimero-, krapule- en maffia-gedrag waardoor ze zichzelf de das om doen tegen een tegenstander die -eerlijk is eerlijk- h???l misschien de subtop in Europa kan ambi?ren, maar zeker niets meer.
Bruhhe speelt sloom oudewijvenvoetbal . ( Manmanman, wat heb ik mij zitten ergeren aan het trage fantasieloze spel van die blauwzwarten : geen snelheid in de ploeg, geen enkele speler die ne man kan uitschakelen of zelfs een actie maken, 0,0 druk op de speler in balbezit en een statische verdediging om van te huilen... Vroeger hadden ze nog inzet, loopvermogen en een indrukwekkende twaalfde man die hen op sleeptouw nam, maar zelfs dat zit er nu niet meer in. Armoe troef! )
Anderslecht tenslotte kan zich met moeite plaatsen tegen de tweede -of is het derde- ploeg van Wenen, een kleurloze middenmoter uit godbetert de Oostenrijkse competitie.
Als die voor ons de co?ffici?nt omhoog moeten gaan krikken, dan zullen ze toch veel chance moeten gaan hebben bij de lmoting, vrees ik...
Arm Belgi?...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #269 Gepost op: oktober 05, 2007, 02:46:21 pm »
Waar zijn de tijden dat Anderlecht Man Utd versloeg, Lazio, de tijd van Koller en Radzinski (en dat is niet eens zo lang geleden), Brugge dat wint op Dortmund, ah ah ah... ::)

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #270 Gepost op: oktober 07, 2007, 05:55:29 pm »
 ZEVEN GOALS VAN ALVES ZIJN EEN RECORD
 ???????????????????????????????????????
 Heerenveen heeft de Europese kater van
 donderdag (5-1 bij Helsingborg) duide-
 lijk verteerd. Het verpulverde Heracles
 met 9-0 en Alves scoorde zelfs 7 goals.
                                       
 Alves is een vreemd beestje. De Brazi-
 liaan wou vorige zomer weg, kon onder 
 meer naar AZ, maar moest bij Heerenveen
 blijven en liet zich dan maar enkele   
 weken niet zien. Zondag heeft hij op   
 het veld geantwoord. Sibon scoorde de 
 4-0 en 9-0, maar de rest was van Alves.
                                       
 De 7 goals van Alves zijn een record in
 de Eredivisie. Vier spelers, onder wie
 Johan Cruijff en Marco van Basten, had-
 den al eens zes doelpunten gemaakt
[ Henri Lloyd ]

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #271 Gepost op: oktober 07, 2007, 06:09:06 pm »
lol hij is al weer goed opweg om topschutter te worden. Toch wel vreemd eigenlijk dat hij bij Heerenveen blijft, die moet toch bij een topclub komaan...

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #272 Gepost op: oktober 07, 2007, 06:15:26 pm »
lol hij is al weer goed opweg om topschutter te worden. Toch wel vreemd eigenlijk dat hij bij Heerenveen blijft, die moet toch bij een topclub komaan...

egt heel vreemd is het niet, heereveen vraagt veel geld voor hem, dus zo snel zullen ze hem niet kwijt zijn.

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #273 Gepost op: oktober 07, 2007, 10:22:20 pm »
Milan momenteel 1-5 voor tgn Lazio  8) ;D

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #274 Gepost op: oktober 07, 2007, 11:13:06 pm »
deze is ook wel zalig  :D let op het blauwe spandoek in de achtergrond "let's go europe". Dit hangt er zeer toevallig net nu hun brugse vriendjes uitgeschakeld zijn...

khad het al gezien tijdens studio 1 en lag nogal strike  ;D


Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #275 Gepost op: oktober 08, 2007, 09:38:21 am »
Milan momenteel 1-5 voor tgn Lazio  8) ;D
teef :P
[ Henri Lloyd ]

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #276 Gepost op: oktober 08, 2007, 05:00:57 pm »
en het is 1-5 gebleven  :D :D ;)

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #277 Gepost op: oktober 08, 2007, 07:56:57 pm »
Eindelijk nog eens een overwinning van Milan en welke dan nog :)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #278 Gepost op: oktober 09, 2007, 07:18:17 pm »
Nuja , ik vind momenteel arsenal de best spelende ploeg. Fabregas is gewoon momenteel beter dan kaka, enz.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #279 Gepost op: oktober 10, 2007, 12:13:30 am »
vorig weekend : lokomotiv - zenit : 1-0 !!!
wtf standard  :-[

even op een rijtje : SVZW > L.Moskou > St Petersburg > Standard ;)