Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258758 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #440 Gepost op: mei 02, 2008, 01:28:26 pm »
daarnet de match tussen fiorentina en rangers uitgekeken... fiorentina was op alle vlak beter en er zo uitliggen , kunt het u bijna niet voorstellen.   :(
Ik zie de Rangers zelfs de finale nog winnen, die gaan daar een thuismatch spelen in Manchester, het zal daar ff schotland zijn.

Bwa let op, er zijn veel rijke russen in St Petersburg en die zijn compleet gek. Volgens mij gaan die daar ook massaal aanwezig zijn. Het zal daar een heksenketel worden maar ik denk niet dat de russen zullen onderdoen voor de schotten.

Spijtig voor Zenith dat Pogrebnyak geschorst is, domme gele kaart! Maar ze recuperen wel Arshavin, die er nu geschorst was. Dat zijn twee spelers die daar nie lang meer zullen spelen denk ik. Prachtvoetballers!
Ik zie Zenith die finale wel winnen wi, denk dat ze makkelijker een doelpunt kunnen maken dan Fiorentina...

fox

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #441 Gepost op: mei 02, 2008, 02:29:30 pm »
daarnet de match tussen fiorentina en rangers uitgekeken... fiorentina was op alle vlak beter en er zo uitliggen , kunt het u bijna niet voorstellen.   :(
Ik zie de Rangers zelfs de finale nog winnen, die gaan daar een thuismatch spelen in Manchester, het zal daar ff schotland zijn.

Bwa let op, er zijn veel rijke russen in St Petersburg en die zijn compleet gek. Volgens mij gaan die daar ook massaal aanwezig zijn. Het zal daar een heksenketel worden maar ik denk niet dat de russen zullen onderdoen voor de schotten.

Spijtig voor Zenith dat Pogrebnyak geschorst is, domme gele kaart! Maar ze recuperen wel Arshavin, die er nu geschorst was. Dat zijn twee spelers die daar nie lang meer zullen spelen denk ik. Prachtvoetballers!
Ik zie Zenith die finale wel winnen wi, denk dat ze makkelijker een doelpunt kunnen maken dan Fiorentina...

Vooral diene Tymoschuk is ne geschifte speler. Het zou me sterk verwonderen als die niet ergens bij een topclub speelt volgend jaar (hoewel Zenith daar ook wel kortbij zit tegenwoordig)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #442 Gepost op: mei 02, 2008, 05:07:50 pm »
daarnet de match tussen fiorentina en rangers uitgekeken... fiorentina was op alle vlak beter en er zo uitliggen , kunt het u bijna niet voorstellen.   :(
Ik zie de Rangers zelfs de finale nog winnen, die gaan daar een thuismatch spelen in Manchester, het zal daar ff schotland zijn.

Bwa let op, er zijn veel rijke russen in St Petersburg en die zijn compleet gek. Volgens mij gaan die daar ook massaal aanwezig zijn. Het zal daar een heksenketel worden maar ik denk niet dat de russen zullen onderdoen voor de schotten.

Spijtig voor Zenith dat Pogrebnyak geschorst is, domme gele kaart! Maar ze recuperen wel Arshavin, die er nu geschorst was. Dat zijn twee spelers die daar nie lang meer zullen spelen denk ik. Prachtvoetballers!
Ik zie Zenith die finale wel winnen wi, denk dat ze makkelijker een doelpunt kunnen maken dan Fiorentina...

Vooral diene Tymoschuk is ne geschifte speler. Het zou me sterk verwonderen als die niet ergens bij een topclub speelt volgend jaar (hoewel Zenith daar ook wel kortbij zit tegenwoordig)
de nieuwe shevchenko's zijn geboren :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #443 Gepost op: mei 07, 2008, 05:38:24 pm »
"Engels leren of niet meer spelen in Premier League"

Niet-Europese voetballers die de Engelse taal niet beheersen, zijn voortaan, na een verstrenging van de immigratiewetten, uitgesloten van deelneming aan het Engels voetbalkampioenschap. Dat vertelde Staatssecretaris voor Immigratie, Liam Byrne, woensdag in The Guardian.

Punten
Een nieuw puntensysteem, dat toelaat de bekwaamheid te meten van de immigranten die in Groot-Brittanni? aan de slag wensen te gaan, werd uitgewerkt. Dat houdt ondermeer een talentest in omtrent de kennis van zinnen uit het courante leven en een basisconversatie.

Geen uitzondering
Liam Byrne heeft de spelers uit de Premier League, afkomstig van Zuid-Amerika, Afrika of Azi?, en andere atleten van hoog niveau die reeds in Groot-Brittanni? aan de slag zijn, verwittigd dat ze niet zullen gespaard worden door de verstrakking van de immigratiewetgeving.
"Het is een minimale eis dat ze een zekere beheersing van de Engelse taal aan de dag leggen", aldus Byrne verder in The Guardian.

"Ons nieuw puntensysteem houdt in dat enkel de gekwalificeerde immigranten die wij nodig hebben ons grondgebied mogen betreden" voegde hij eraan toe. (novum/mvl)

...

Zouden ze bij ons ook eens moeten proberen, ik ken alvast h??l wat ploegen die er niet blij mee zouden zijn.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #444 Gepost op: mei 07, 2008, 06:39:53 pm »
Zouden ze bij ons ook eens moeten proberen, ik ken alvast h??l wat ploegen die er niet blij mee zouden zijn.
Ge kunt toch niet verwachten dat alle spelers nederlands/frans kunnen h?... Engels is wel een wereldtaal h?!
Wat ze wel zouden kunnen doen is dat alle spelers Engels moeten kunnen (en mss bedoelde gij dat, en niet dat ze ndl moeten kunnen)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #445 Gepost op: mei 07, 2008, 07:58:07 pm »
Zouden ze bij ons ook eens moeten proberen, ik ken alvast h??l wat ploegen die er niet blij mee zouden zijn.
Ge kunt toch niet verwachten dat alle spelers nederlands/frans kunnen h?... Engels is wel een wereldtaal h?!
Wat ze wel zouden kunnen doen is dat alle spelers Engels moeten kunnen (en mss bedoelde gij dat, en niet dat ze ndl moeten kunnen)

Tuurlijk, vind het alleen mooi dat dit wordt ingevoerd in Engeland, en het deed me denken aan een maximum aan buitenlandse spelers, (ook) iets waar ik enorm achter sta (zoals in oa Duitsland dacht ik).

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #446 Gepost op: mei 08, 2008, 04:43:14 pm »
KJ Huntelaar zou door de aanstelling van Van Basten en zijn stagiair Bergkamp overwegen om toch nog bij Ajax te blijven. Zou een zeer verstandige keuze zijn van hem. Ik denk dat Ajax veel toppers zal kunnen halen dankzij deze twee ex-supersterren.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #447 Gepost op: mei 10, 2008, 03:03:12 pm »
kompany kan naar arsenal,wenger zou hem willen aantrekken deze zomer
zou wel een mooie club zijn voor hem


GUNNERS GO IN FOR VINCE
OFF Gomes
10/05/2008

Wenger is set to reignite his interest in Hamburg's ?15million-rated defender Vincent Kompany.

The Belgian centre-back had been on the radar of the Arsenal boss prior to his move to the Bundesliga for ?5.1million two years ago.

Now Wenger believes the 22-year-old star, rated one of the best young defenders in Europe, is ready for the Premier League.

Kompany has Champions League experience having played against some of the top teams in Europe during his days at Anderlecht.
He sparked the interest of Chelsea during the reign of Jose Mourinho after impressing against the Blues. But after moving to Hamburg Kompany rejected a move because he didn't want to follow the examples of a string of top players whom he believed had moved to Stamford Bridge only to see their careers stall.

Kompany said then: "Chelsea came in for me but I refused although I could have earned double what I had at Anderlecht. I would rather never go to Chelsea than go at a bad moment."

Arsenal were were joined by AC Milan in the race to sign goal keeper Heurelho Gomes, who is set to quit Dutch club, PSV Eindhoven in the summer.



Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #448 Gepost op: mei 10, 2008, 03:22:12 pm »
Da zou schoon zijn voor Kompany maar zou toch nog een jaarke wachten om direct over te stappen naar zo'n top club en eerlijk denk dat hij beter tot zijn recht komt in Itali? of Spanje voor zijn techniek enzo maar tja Engeland is wel de beste competitie ?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #449 Gepost op: mei 10, 2008, 07:40:14 pm »
Perfecte vervanger voor Flamini. Al is het niet aan mij om Arse-nil hun rekening te maken :)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #450 Gepost op: mei 14, 2008, 12:50:33 pm »
daarnet de match tussen fiorentina en rangers uitgekeken... fiorentina was op alle vlak beter en er zo uitliggen , kunt het u bijna niet voorstellen.   :(
Ik zie de Rangers zelfs de finale nog winnen, die gaan daar een thuismatch spelen in Manchester, het zal daar ff schotland zijn.

Bwa let op, er zijn veel rijke russen in St Petersburg en die zijn compleet gek. Volgens mij gaan die daar ook massaal aanwezig zijn. Het zal daar een heksenketel worden maar ik denk niet dat de russen zullen onderdoen voor de schotten.
Veel russen gaan er toch niet zijn:

Vanavond wordt in het City of Manchester Stadium de finale van de UEFA Cup gespeeld tussen Glasgow Rangers en Zenit St Petersburg. Er worden naar schatting 100.000 Schotse fans verwacht in Manchester en een 12.000 Zenit-fans. Het stadion zal tot aan de nok vol zijn, in totaal goed voor 44.000 toeschouwers.

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #451 Gepost op: mei 14, 2008, 10:57:02 pm »
Zenith wint de uefa beker en tis verdiend ook!!  ;)

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #452 Gepost op: mei 14, 2008, 11:11:35 pm »
jup oververdiend (over t hele tornooi dan toch) ik kijk er al naar uit om die russen op t EK te zien, das nog een schoon ploegske  8)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #453 Gepost op: mei 14, 2008, 11:22:40 pm »
persoonlijk heb ik het meer voor celtic dan voor de rangers, dus ik zal mijne slaap niet laten dat zenith gewonnen heeft (en hun spelers de jackpot)

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #454 Gepost op: mei 15, 2008, 05:01:46 pm »
ja hoeveel wast he tnu weer... 450 000? per speler  ??? :D

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #455 Gepost op: mei 15, 2008, 05:06:36 pm »
ja hoeveel wast he tnu weer... 450 000? per speler  ??? :D

nie mis dadde! :D
rangers gewoon naar huis gespeeld bij die 2de goal.. :o

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #456 Gepost op: mei 15, 2008, 07:35:07 pm »
t Is de verdiende ploeg die won, meer kunt ge er niet over zeggen... Zwakke match

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #457 Gepost op: mei 15, 2008, 11:52:15 pm »
idd verdiende overwinning voor Zenit. Maar de Rangers ownden in Manchester, bekijk de videos, wat een massa.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7401188.stm

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #458 Gepost op: mei 24, 2008, 09:27:46 pm »
Hull proeft na 104 jaar van Premier League
za 24/05/08 - Meer dan een eeuw heeft Hull gewacht op voetbal van het hoogste niveau. Na de zege tegen Bristol werd de Premier League dan uiteindelijk een feit voor Hull.
Hull City heeft zich als laatste verzekerd van de promotie naar de Premier League. Het versloeg Bristol City in de strijd om het laatste ticket met 1-0.
(Belga)
Dean Windass (foto) maakte na 38 minuten met een fantastische volley vanaf de rand van de rechthoek het enige doelpunt.

Windass is een 39-jarige inwoner van Hull, de grootste Engelse stad die nog nooit een ploeg in de Premier League had.

Hull zal voor het eerst in zijn 104- jarige geschiedenis in de hoogste afdeling van het Engelse voetbal spelen. Naar de beslissende match op Wembley kwamen 86.000 fans kijken.

Bristol was 28 jaar geleden uit de Premier League gezakt en had nu voor het tweede jaar op rij kunnen promoveren. West Bromwich (met Hoefkens) en Stoke City waren al zeker van promotie.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/buitenlandsvoetbal/Engeland/Engeland_achtergrond/1.311426

____________________________________________________________________________

86000 mensen voor een matchke in den eindronde  :o das eens wat anders dan OHL-Tubize voor 3000 man...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #459 Gepost op: mei 26, 2008, 10:33:31 am »
euuh.. Hull heeft 250.000 inwoners, Bristol 400.000 (das andere koek dan tubize en Leuven)