Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258876 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #500 Gepost op: augustus 07, 2008, 01:51:31 pm »
smijt heel die ploeg buiten + bestuur. trekt toch op geen ballen.

Rafa

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #501 Gepost op: augustus 07, 2008, 07:56:32 pm »
smijt heel die ploeg buiten + bestuur. trekt toch op geen ballen.
Een echte voetbalkenner ! ::)
't Is echt zielig voor Anderlecht... Zeker als je weet dat ze gewoon niet mee konden met die Wit-Russen. Zegt veel over 'Belgisch voetbal in Europa', aangezien Anderlecht volgens mij dit seizoen op ??n been kampioen speelt...

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #502 Gepost op: augustus 07, 2008, 08:18:21 pm »
smijt heel die ploeg buiten + bestuur. trekt toch op geen ballen.
Een echte voetbalkenner ! ::)
't Is echt zielig voor Anderlecht... Zeker als je weet dat ze gewoon niet mee konden met die Wit-Russen. Zegt veel over 'Belgisch voetbal in Europa', aangezien Anderlecht volgens mij dit seizoen op ??n been kampioen speelt...

volkomen met eens :) Belgie zit vol Prutsvoetballers als je het nu gewoon eens vergelijkt met Nederland !!
Kzeg ni da er geen goeie zijn in belgie :) maar weinig !
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #503 Gepost op: augustus 07, 2008, 09:16:59 pm »
smijt heel die ploeg buiten + bestuur. trekt toch op geen ballen.
Een echte voetbalkenner ! ::)
't Is echt zielig voor Anderlecht... Zeker als je weet dat ze gewoon niet mee konden met die Wit-Russen. Zegt veel over 'Belgisch voetbal in Europa', aangezien Anderlecht volgens mij dit seizoen op ??n been kampioen speelt...

volkomen met eens :) Belgie zit vol Prutsvoetballers als je het nu gewoon eens vergelijkt met Nederland !!
Kzeg ni da er geen goeie zijn in belgie :) maar weinig !
Ma als onze goeie belgische spelers spelen niet meer in Belgie, zie onze olympische ploeg, 2 basisspelers van heel die ploeg spelen nog in Belgi? zelf  ::)
SV TILL I DIE

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #504 Gepost op: augustus 07, 2008, 09:31:24 pm »
Ze hebben daar gelijk in Brussel.  De competitie moet dringend afgeslankt te worden.  De zwakke ploegen (zoals we in Wit-Rusland zagen) moeten er dringend uit.

Rafa

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #505 Gepost op: augustus 07, 2008, 10:20:35 pm »
smijt heel die ploeg buiten + bestuur. trekt toch op geen ballen.
Een echte voetbalkenner ! ::)
't Is echt zielig voor Anderlecht... Zeker als je weet dat ze gewoon niet mee konden met die Wit-Russen. Zegt veel over 'Belgisch voetbal in Europa', aangezien Anderlecht volgens mij dit seizoen op ??n been kampioen speelt...

volkomen met eens :) Belgie zit vol Prutsvoetballers als je het nu gewoon eens vergelijkt met Nederland !!
Kzeg ni da er geen goeie zijn in belgie :) maar weinig !
Ma als onze goeie belgische spelers spelen niet meer in Belgie, zie onze olympische ploeg, 2 basisspelers van heel die ploeg spelen nog in Belgi? zelf  ::)
Ik blijf er bij : de Belgische mentaliteit :)
Iedereen wil goeie spelers in Belgi? houden, maar aan de andere kant mogen ze ons niets kosten ook. Het moet goed zijn, maar mag niet veel kosten. Liever g??n geld erin steken maar hopen op een goeie speler die de kas kan spijzen met transfergelden.

En aan de andere kant : wij zijn maar Belgi?... Vergeet dat vooral niet.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #506 Gepost op: augustus 07, 2008, 10:23:58 pm »
Ja maar vroeger waren we ook Belgi?, we zijn ondertussen al heel diep gevallen. Het enige licht in de duisternis is voor mij nog altijd Zulte Waregem - Lokomotiv Moskou en de rest van onze Europese wedstrijden :).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #507 Gepost op: augustus 07, 2008, 10:36:40 pm »
Ja maar vroeger waren we ook Belgi?, we zijn ondertussen al heel diep gevallen. Het enige licht in de duisternis is voor mij nog altijd Zulte Waregem - Lokomotiv Moskou en de rest van onze Europese wedstrijden :).
Jup, waarom zegt niemand vb bij die commentaar zo: en Zulte Waregem 2 seizoenen geleden die konden nog eens iets tonen, zou deugt doen om te horen :p, maar iedereen is da blijkbaar al vergeten  :-\
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #508 Gepost op: augustus 07, 2008, 10:39:18 pm »
Maakt mij niet uit, ??n ding weet ik; De supporters van Zulte Waregem vergeten dit nooit.

Rafa

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #509 Gepost op: augustus 07, 2008, 11:21:53 pm »
Ja maar vroeger waren we ook Belgi?, we zijn ondertussen al heel diep gevallen. Het enige licht in de duisternis is voor mij nog altijd Zulte Waregem - Lokomotiv Moskou en de rest van onze Europese wedstrijden :).
Vroeger waren we ook Belgi?, maar nu wordt er over de hele wereld gevoetbald. Toen in mindere mate. Wij zijn niet gevallen, de rest is sterker gestegen.

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #510 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:34:33 pm »
In mijn binnenste heb ik ook eens gelachen met die dikke nekken uit brussel, maar toch ??n bedenking dit zal weeral geen goed doen aan ons Belgisch europees coeffidient. GBA eruit eerste ronde intertoto, Anderlecht eruit, Standard normaal gezien eruit ( vallen nog wel terug in de uefa, maar toch) AA Gent ook geen gemakkelijke loting, En dan ja dan heb je nog die dikke nekken uit Brugge, gaan die de belgische eer in europa hoog houden, pff denk het niet als je met diene debiel van ne Mathijsen europa in gaat. Het is Gewoon triestig met ons voetbal.

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #511 Gepost op: augustus 08, 2008, 02:46:54 pm »
Ja maar vroeger waren we ook Belgi?, we zijn ondertussen al heel diep gevallen. Het enige licht in de duisternis is voor mij nog altijd Zulte Waregem - Lokomotiv Moskou en de rest van onze Europese wedstrijden :).
Vroeger waren we ook Belgi?, maar nu wordt er over de hele wereld gevoetbald. Toen in mindere mate. Wij zijn niet gevallen, de rest is sterker gestegen.

Ik denk dat Belgi? vooral heel zwaar de gevolgen heeft gevoeld van het Bosmanarrest, meer dan andere landen...
De Belgische jeugdopleiding die al niet echt fantastisch was, werd hierdoor op een nog lager pitje gezet waardoor de Belgische competitie nog meer dan vroeger een transitland werd voor buitenlandse hopefuls die een transfer naar een hoger aangeschreven competitie hoopten te versieren. De instroom van dergelijke niet bijster getalenteerde buitenlanders heeft volgens mij het niveau echt wel laten dalen. Voetballers die een meerwaarde kunnen bieden voor een andere competitie vind je niet meer zo gauw in Belgi?, itt vroeger met onder meer Klas Ingesson, Patrick Anderson, Rene Eikelkamp, Jan Koller, Louis Oliveira, Mario Stanic of zelfs Marc Degryse en Luc Nilis.

Het is toch een drama voor het Belgische voetbal als twee smaakmakers uit de terugronde van de vorige competitie niet meer in staat zijn ploegskes (met alle respect, die teams roeien ook met het spelersmateriaal en infrastructuur die ze hebben) uit Azerbaidjan en Wit-Rusland uit te schakelen? Ik denk dat we echt wel rock bottom hebben bereikt.

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #512 Gepost op: augustus 08, 2008, 08:42:22 pm »
Wilhelmsson verhuist naar Saudi-Arabi?
ma 04/08/08 - De loopbaan van Christian Wilhelmsson (ex-Anderlecht) neemt een nieuwe wending. Na omzwervingen in Europa trekt de 28-jarige Zweed voor vier jaar naar Al Hilal Riyad, de kampioen van Saudi-Arabi?.
Christian Wilhelmsson lag nog onder contract bij Nantes, dat hem verhuurde aan Roma, Bolton en Deportivo (foto).
(Belga)
Dankzij de transfer naar Al Hilal Riyad vangt Nantes zo'n 3,5 miljoen euro voor de Zweedse international.

Wilhelmsson begon zijn carri?re in Mj?llby en trok in 2000 naar Stabaek.

In 2003 werd hij weggeplukt door Anderlecht. Bij paars-wit groeide hij door zijn fantasietjes al snel uit tot een van de publiekslievelingen van het Astridpark.
____________________________________________________________________________________

 ;D  De Roussel van europa

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #513 Gepost op: augustus 09, 2008, 12:06:01 pm »
Maakt mij niet uit, ??n ding weet ik; De supporters van Zulte Waregem vergeten dit nooit.

Das zeker da ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #514 Gepost op: augustus 13, 2008, 07:24:19 pm »
Voor mij mag Standard winnen vanavond, al is die kans heel klein.
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2008, 07:28:41 pm door Pringless »
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #515 Gepost op: augustus 13, 2008, 08:07:18 pm »
Pronostiekje voor vnvd: 0-2 (Standard voetbalt goed mee maar wordt afgemaakt op effici?ntie)
Return: 1-1 (Liverpool speelt met een half B-elftal en raakt niet verder dan een draw)

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #516 Gepost op: augustus 13, 2008, 09:21:58 pm »
standard moest normaal gezien voorzien
een strafschop gemist en een kopbal net over



Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #517 Gepost op: augustus 13, 2008, 09:54:34 pm »
Standard goe bezig  :o Zo spelen ze weer los kampioen als je t mij vraagt

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #518 Gepost op: augustus 13, 2008, 09:55:26 pm »
Standard goe bezig  :o Zo spelen ze weer los kampioen als je t mij vraagt
Goe bezig? Als ze nie wa effici?nter gaan voetballen , krijgen ze zeker het deksel op de neus ...

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #519 Gepost op: augustus 13, 2008, 10:41:18 pm »
Amai ! als Standard heel de competitie speelt zoals tegen Anderlecht en liverpool, dan spelen die los kampioen. Echt jammer van die kopbal van Fellaini en die slecht getrapte penalty ...