Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258710 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #560 Gepost op: augustus 28, 2008, 01:18:43 pm »
"Oh LiverpooL. Kruip in een klein hoekje !"

"Ja Rafa Benitez, dit heb jij niet verdiend. En nu handjes schudden, da's gemakkelijk dat !"

"Nu moet je kappen, Mbokani, nu moet je... Nee, te laat... Ik zei het nog..."

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #561 Gepost op: augustus 28, 2008, 01:25:20 pm »
Beetje chauvinisme was niet misplaatst. Het zou weer typisch Belgisch zijn om alles van eigen bodem te kraken ...
Standard verdiende dit inderdaad niet. Voetbal is emotie ....
Webteam SV Zulte Waregem

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #562 Gepost op: augustus 28, 2008, 01:28:12 pm »
"Oh LiverpooL. Kruip in een klein hoekje !"

"Ja Rafa Benitez, dit heb jij niet verdiend. En nu handjes schudden, da's gemakkelijk dat !"

"Nu moet je kappen, Mbokani, nu moet je... Nee, te laat... Ik zei het nog..."

"u mag zich heel stilletjes naar de kleedkamers begeven, Benitez. heel stilletjes" ;D

ma ik volg de mening van SVZW.BE, een beetje chauvinisme kan geen kwaad, zolang het er niet over is.


Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #563 Gepost op: augustus 28, 2008, 01:33:30 pm »
inderdaad heel jammer voor standard,wat een ploeg zeg,wie gaat die verslaan hier bij ons in de competitie ?en wat betreft de comentator : hij deed mij denken aan die domme belspelletjes op vt4,volgens mij heeft hij daar "ervaring" opgedaan

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #564 Gepost op: augustus 28, 2008, 01:44:20 pm »
Petje af voor Standard. Zo zieje maar dat je met lef en vooruit spelen ver kan geraken in het voetbal. Iedereen herinnerd zich nog wel die avonden tegen Moskou, Wenen en Praag. Wie gaf een cent voor ons om ons te plaatsen voor Uefa Cup. Maar ik zie Standard nog potten breken in Uefa Cup onder aanvoering van hun vurige coach. Alleen jammer dat de scheids weer partijdig was, en El Nino heb ik ook niet zoveel gezien gisteren. Wel een arrogante ploeg Liverpool, jammer dat die gasten schulden a volont? mogen maken om spelers binnen te halen in tegenstelling tot Belgische clubs die financieel gezond zijn.



Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #565 Gepost op: augustus 28, 2008, 02:37:04 pm »
Ik begrijp sommigen niet, die commentator vond ik net dik in orde! Duidelijk partijdig voor Standard, maar dat mag zeker in Europese matchen!

In Holland wordt dat altijd zo gedaan, en ginder wordt zoiets wel bewierookt.... Vreemd.

Hij had overschot van gelijk trouwens, Benitez mocht h??l stil en tevreden zijn met dit resultaat, Mbokani treuzelde telkens te lang als hij de bal aan de voet had, ?n de scheids w?s ook in het voordeel van Liverpool aan het fluiten...

Doodzonde voor Standard, het hangt echt van details af. ?n van P?p? Reina... die volgens mij gisteren de scalp van Benitez op z'n eentje redt...

En Dante? Kan die jongen al niet zien van toen hij bij Charleroi speelde. Was gisteren overduidelijk weer de zwakste man op het veld. Deed me denken aan Sankar? in Kortrijk, stel je voor. Waarom hij niet vervangen werd is me dan ook een raadsel...

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #566 Gepost op: augustus 28, 2008, 02:50:26 pm »
Dante vind ik nochtans ook niet slecht ze, op die ?ne fout na dan, voor de rest houdt ie Kuyt toch ook helemaal uit de wedstrijd ze

De scheidsrechter was in t voordeel van Liverpool ?  ;D

salout?

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #567 Gepost op: augustus 28, 2008, 03:16:00 pm »
Dante vind ik nochtans ook niet slecht ze, op die ?ne fout na dan, voor de rest houdt ie Kuyt toch ook helemaal uit de wedstrijd ze

De scheidsrechter was in t voordeel van Liverpool ?  ;D

Heel duidelijk zelfs. Alle kleine foutjes in het voordeel van liverpool gefloten. En als Mbokani dan keihard in de rug wordt aangepakt door Carragher of Skrtel liet hij gewoon begaan. 'k Dacht nog bij mezelf: was dit ons essevee geweest, 'k zou furieus geweest zijn op die scheids... Bussaka, of hoe hij ook noemt, moet de wereldtop voorstellen. Halllooo?? Wou hij zo graag Gerrards truitje misschien na de match? Eenmaal had Standard geluk dat hij de penaltyfout van Onyewu niet floot, voor de rest vond ik hem uitermate zwak.


Nog kort over het doelpunt van Kuyt:
Ongeloofelijk hoe Dante verdedigt op die voorzet. Je weet toch dat er constante dreiging van de 11 in je rug is? Waarom hij niet gewoon de bal centraal wegtrapt is mij een raadsel... Na zijn penalty twee weken terug opnieuw zo'n fatale fout maken is van het goede te veel.
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2008, 03:18:31 pm door salout? »

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #568 Gepost op: augustus 28, 2008, 03:33:35 pm »
Die supporters  :o Ge hoorde ze meer dan die van Liverpool, toch wel zot ze

Daarvoor moe je niet echt u best doen ze, als liverpool niet voorstaat of in de competitie spelen ze tegen nen mindere ploeg hoor je ze ook niet. Heb al veel wedstijden gezien op prime en kmoe zeggen nie al te vet... .

zwaar overroepen die gasten er zijn betere supporters groepen...
essevee till i die!!!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #569 Gepost op: augustus 28, 2008, 04:01:24 pm »
Die supporters  :o Ge hoorde ze meer dan die van Liverpool, toch wel zot ze

Daarvoor moe je niet echt u best doen ze, als liverpool niet voorstaat of in de competitie spelen ze tegen nen mindere ploeg hoor je ze ook niet. Heb al veel wedstijden gezien op prime en kmoe zeggen nie al te vet... .

zwaar overroepen die gasten er zijn betere supporters groepen...

Daar zie.. onze Chelsea fan... :)

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #570 Gepost op: augustus 28, 2008, 05:44:33 pm »
Dante vind ik nochtans ook niet slecht ze, op die ?ne fout na dan, voor de rest houdt ie Kuyt toch ook helemaal uit de wedstrijd ze

De scheidsrechter was in t voordeel van Liverpool ?  ;D

Heel duidelijk zelfs. Alle kleine foutjes in het voordeel van liverpool gefloten. En als Mbokani dan keihard in de rug wordt aangepakt door Carragher of Skrtel liet hij gewoon begaan. 'k Dacht nog bij mezelf: was dit ons essevee geweest, 'k zou furieus geweest zijn op die scheids... Bussaka, of hoe hij ook noemt, moet de wereldtop voorstellen. Halllooo?? Wou hij zo graag Gerrards truitje misschien na de match? Eenmaal had Standard geluk dat hij de penaltyfout van Onyewu niet floot, voor de rest vond ik hem uitermate zwak.


Nog kort over het doelpunt van Kuyt:
Ongeloofelijk hoe Dante verdedigt op die voorzet. Je weet toch dat er constante dreiging van de 11 in je rug is? Waarom hij niet gewoon de bal centraal wegtrapt is mij een raadsel... Na zijn penalty twee weken terug opnieuw zo'n fatale fout maken is van het goede te veel.
Als een loepzuivere strafschop niet gefloten wordt kan je moeilijk zeggen dat ze de scheids tegen hadden ?, ok die kleine foutjes maar das ergens wel logisch.

En over Dante, ik vind dat de beste linksachter in Belgi?, stevig in de verdediging en aanvallend ook goed, zo'n fout na 120 minuten tja...daar moet je hem nu ook niet op afrekenen vind ik, niemand bij Standard won nog duels op dat moment

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #571 Gepost op: augustus 28, 2008, 06:18:23 pm »
heel jammer voor standard. de match kon al beslist geweest zijn aan de rust. als het 0-2 of 0-3 moeten geweest zijn aan de rust ging het meer dan oververdiend zijn. ik denk dat ze in onze competitie een maatje te groot gaan zijn als ze op dat tempo blijven verder spelen. ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #572 Gepost op: augustus 28, 2008, 09:05:14 pm »
Europees avontuur van AA Gent is ook voorbij. 4-0 op de smoel in Zweuden


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #573 Gepost op: augustus 28, 2008, 10:03:38 pm »
Stillaan mogen ze in Belgi? hun hoedje beginnen afdoen voor de prestatie van Zulte Waregem 2 jaar geleden in de UEFA-cup. En een standbeeld voor Dury zetten.

Wat een afgang voor Gent en ons nationaal voetbal.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #574 Gepost op: augustus 28, 2008, 10:05:19 pm »
Stillaan mogen ze in Belgi? hun hoedje beginnen afdoen voor de prestatie van Zulte Waregem 2 jaar geleden in de UEFA-cup. En een standbeeld voor Dury zetten.

Wat een afgang voor Gent en ons nationaal voetbal.

Inderdaad, het is nu dat ge ziet wat voor een uitzonderlijke prestatie dat eigenlijk was...

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #575 Gepost op: augustus 28, 2008, 10:26:02 pm »
ook grappis was dat de commentator over fellaini zijn papa en zijn gemiste kopbalkans bezig was :D

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #576 Gepost op: augustus 28, 2008, 10:39:47 pm »
Dat zullen de zogenaamde topclubs niet willen toegeven het goeie van SVZW in de Uefacup. Het zou gezichtsverlies zijn voor hun.



Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #577 Gepost op: augustus 28, 2008, 10:46:24 pm »
Die supporters  :o Ge hoorde ze meer dan die van Liverpool, toch wel zot ze

Daarvoor moe je niet echt u best doen ze, als liverpool niet voorstaat of in de competitie spelen ze tegen nen mindere ploeg hoor je ze ook niet. Heb al veel wedstijden gezien op prime en kmoe zeggen nie al te vet... .

zwaar overroepen die gasten er zijn betere supporters groepen...

Daar zie.. onze Chelsea fan... :)

De successupporters van Chelsea daarentegen zijn wel heeeeeeeel fanatiek hoor. :D
Sjonge jonge, der was meer ambiance in BATE Borisov toen ze tegen Anderlecht speelden dan in Chelski toen ze zich es kwalificeerden voor de CL finale.


Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #578 Gepost op: augustus 28, 2008, 11:03:19 pm »
Stillaan mogen ze in Belgi? hun hoedje beginnen afdoen voor de prestatie van Zulte Waregem 2 jaar geleden in de UEFA-cup. En een standbeeld voor Dury zetten.

Wat een afgang voor Gent en ons nationaal voetbal.

Inderdaad, het is nu dat ge ziet wat voor een uitzonderlijke prestatie dat eigenlijk was...

Sedert onze 'stunt' is er inderdaad geen enkele Belgische ploeg geweest die zich iet of wat naar voor heeft kunnen schuiven op het toneel...
Maar over wat wij toen gepresteerd hebben, wordt er niet meer gerept.
Toch uitermate jammer dat zowel de Rouches als de Buffalo's het niet gehaald hebben. Vooral de eersten hadden dit meer dan dik verdiend.
-SVZW Forever-

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #579 Gepost op: augustus 28, 2008, 11:26:20 pm »
Ik moet mijn mening herzien over de trainer van Standard. Das een trainer met voetbalverstand dat zie je en hoe hij gisteren in discussie ging met vierde scheids en Benitez zie je dat hij zeer gepassioneerd bezig is met zijn vak. Er zouden meer zo'n trainers in de Pro League moeten komen. Alhoewel Bossie ook bij mij in de bovenste schuif ligt. Die twee zouden van mij Francky mogen vervangen moest Francky beslissen ergens anders te willen tekenen.