Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258933 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #580 Gepost op: augustus 29, 2008, 10:35:17 am »
Idd, dat dacht ik ook toen ik hem daar aan de zijlijn bezig zag.
Toen Standard B?l?ni aanwierf, dacht ik van ... welke flater begaan ze daar in Luik. Maar nu heb ik respect voor die man.
Ik moet mijn mening herzien over de trainer van Standard. Das een trainer met voetbalverstand dat zie je en hoe hij gisteren in discussie ging met vierde scheids en Benitez zie je dat hij zeer gepassioneerd bezig is met zijn vak. Er zouden meer zo'n trainers in de Pro League moeten komen. Alhoewel Bossie ook bij mij in de bovenste schuif ligt. Die twee zouden van mij Francky mogen vervangen moest Francky beslissen ergens anders te willen tekenen.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.275
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #581 Gepost op: augustus 29, 2008, 10:57:49 am »
Ik moest gisteren een uur wachten op mijn trein en ik ging een taverne binnen van het station zelf en het was aa gent op tv en toen er afgefloten werd zei er 1ne gast die ook zat te kijken: Met Zulte Waregem was het toch beter
SV TILL I DIE

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #582 Gepost op: augustus 29, 2008, 01:46:29 pm »
Die supporters  :o Ge hoorde ze meer dan die van Liverpool, toch wel zot ze

Daarvoor moe je niet echt u best doen ze, als liverpool niet voorstaat of in de competitie spelen ze tegen nen mindere ploeg hoor je ze ook niet. Heb al veel wedstijden gezien op prime en kmoe zeggen nie al te vet... .

zwaar overroepen die gasten er zijn betere supporters groepen...

Daar zie.. onze Chelsea fan... :)

De successupporters van Chelsea daarentegen zijn wel heeeeeeeel fanatiek hoor. :D
Sjonge jonge, der was meer ambiance in BATE Borisov toen ze tegen Anderlecht speelden dan in Chelski toen ze zich es kwalificeerden voor de CL finale.



Volgens mij heb ik niet beweerd dat chelsea beter is? Wel dat er betere supporters zijn zoals lazio, besiktas, urawa reds,.... .

Op voetbal gebied had chelsea het wel makkelijker gehad tegen standard :)
essevee till i die!!!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.275
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #583 Gepost op: augustus 29, 2008, 01:52:11 pm »
Standard moet tegen Everton   ::)
Club Brugge tegen Young Boys Bern

Young Boys Bern zegt mij niks nog nooit iets van gehoord, jammer voor standard zo'n zware loting  :-\
SV TILL I DIE

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #584 Gepost op: augustus 29, 2008, 10:41:20 pm »
Scholes! ;D

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #585 Gepost op: augustus 30, 2008, 09:40:04 am »
saha ondertussen ook verhuisd naar everton

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #586 Gepost op: september 29, 2008, 09:10:00 pm »
Velen hebben waarschijnlijk wel al Moussadona zijn doelpunt gezien, maar met dit commentaar erbij is het nog allemaal zoveel mooier!
Ti Ta Tovenaar

http://www.youtube.com/watch?v=VLBTvcqgUUA

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #587 Gepost op: oktober 02, 2008, 08:09:10 pm »
Standard 1-0 voor tegen Everton. Doelpunt Witsel !

CB06_boy

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #588 Gepost op: oktober 02, 2008, 08:37:42 pm »
huh witsel toch  :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #589 Gepost op: oktober 02, 2008, 11:13:46 pm »
misschien nu weer eens een belgische ploeg die europees zal overwinteren  ;) ?

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #590 Gepost op: oktober 03, 2008, 12:23:24 am »
jaja weldegelijk, alle 2 door!
proficiat voor standard!
brugge heeft gewoon gedaan wat het moest doen (alhoewel dit tegenwoordig ook een prestatie mag genoemd worden)
we zijn in 1 klap van de 36ste plaats van de uefa naar de 27ste plaats gestegen (enkel ranking dit seizoen)
er even aan herinneren dat denemarken (onze dichtste concurrent voor  de 15de plaats staat 3de...

Online jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #591 Gepost op: oktober 07, 2008, 02:01:49 pm »
Poule C
Sevilla
Stuttgart
Sampdoria
Partizan
Standard

Poule G
Valencia
Club Brugge
Rosenborg
FC Kopenhagen
Saint-Etienne

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #592 Gepost op: oktober 07, 2008, 06:21:04 pm »
Poule C
Sevilla
Stuttgart
Sampdoria
Partizan
Standard

Poule G
Valencia
Club Brugge
Rosenborg
FC Kopenhagen
Saint-Etienne
Op 't eerste zicht een veel moeilijker poule voor de rouches dan voor de kluup.
Toch denk ik dat Standard meer kans heeft om door te gaan dan bruhhe, gewoonweg omdat ze zoveel meer klasse in huis hebben.
- In de poule van Standard lijkt Sevilla me sowieso van een ander niveau dan alle andere ploegen, de rest moet binnen hun mogelijkheden liggen als ze het even geconcentreerd en gedisciplineerd doen als in de wedstrijden tegen Liverpool en Everton. Veel zal ook afhangen van wie ze thuis en uit krijgen. Ik gok op een derde plaats.
- Voor blauw-zwart daarentegen zie ik het somber in. Valencia is out of league en Rosenborg is ook een regelmatige CL-bezoeker, dus denk ik dat ze dat mogen vergeten en zich concentreren op de 2 overige tegenstanders. Om een echte kans te hebben zouden ze die 2 thuis moeten lukken en de 2 sterkere tegenstanders op verplaatsing, dan denk ik dat een derde plaats heel misschien mogelijk moet zijn op voorwaarde dat ze hun 2 thuiswedstrijden winnend kunnen afsluiten. Gokje : vierde en uitgeschakeld.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #593 Gepost op: oktober 07, 2008, 08:03:21 pm »
t Zal voor alletwee niet gemakkelijk worden. Ik ben het voor het grootste deel eens met die hard essevee?r.
Ik geef Standard ong 65% kans om door te stoten. Brugge geef ik maar een 30%.
De enige ploeg waarvan ik Brugge (relatief) vlot zie winnen is Kopenhagen, ook al is dat geen te onderschatten ploeg. Tegen St-Etienne hebben ze ook een re?le kans, maar veel hangt af van de vorm op dat moment. Rosenborg en Valencia zullen volgens mij een maatje te groot zijn voor Brugge.
Standard moet zeker kunnen winnen tegen Partizan, en ook voor Stuttgart en Sampdoria moeten ze niet onderdoen, als ze spelen zoals tegen Liverpool en Everton (dan zie ik ze zelfs nog Sevilla wippen). Maar de vraag is of ze het goede van de 4 kwalificatimatchen nu zullen kunnen doorzetten in de groepsfase.

Rafa

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #594 Gepost op: oktober 23, 2008, 08:42:52 pm »
13 supporters van Kluup maken de verplaatsing naar Rosenborg. Wat met die andere 23987 ?
'Fan' van FCB wist me te vertellen dat hij de verplaatsing te duur vond : 400 euro. ???

CB06_boy

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #595 Gepost op: oktober 23, 2008, 09:12:42 pm »
jawadde, ik zoet nie laten voor te gaan ze  :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #596 Gepost op: oktober 23, 2008, 11:02:13 pm »
13 supporters van Kluup maken de verplaatsing naar Rosenborg. Wat met die andere 23987 ?
'Fan' van FCB wist me te vertellen dat hij de verplaatsing te duur vond : 400 euro. ???

er zouden in vlaanderen vanavond 23987 kijkers afgestemd hebben op rtbf vandaar ...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #597 Gepost op: november 07, 2008, 01:28:44 pm »
Hoedje af voor Standard. Mooie resultaten tegen grote ploegen (van naam,faam en budget). Vergelijkbaar met wat wij enkele jaren geleden deden behalve dat er nu meer over geschreven en gezegd wordt in de pers.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #598 Gepost op: november 07, 2008, 05:55:47 pm »
ik ga nui samen met athos. en pringless hier op het forum naar elke europese wedstrijd van standard (thuis) behalve alst examens zin

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #599 Gepost op: november 27, 2008, 10:48:43 pm »
Standard wint,
Brugge laat punten liggen,
Ajax wint..

Kan het beter  :D
« Laatst bewerkt op: november 27, 2008, 10:50:51 pm door cb_cm »