Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #600 Gepost op: november 28, 2008, 07:29:01 am »
Standard 6/6 en is leider van hun poule  :D

Club Brugge speelt gelijk tegen het B elftal van Saint etienne  ;D
SV TILL I DIE

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #601 Gepost op: november 28, 2008, 08:39:04 am »
Alweer sterke match van Standard, op geen enkel moment zijn ze daar in de problemen gekomen.
Brugge zwak, ze mogen tevreden zijn met hun puntje.
HSV-Ajax was wel spannende match en op het einde konden ze zelfs nog 0-2/0-3 uitlopen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #602 Gepost op: november 28, 2008, 08:48:24 am »
Standard 6/6 en is leider van hun poule  :D

Club Brugge speelt gelijk tegen het B elftal van Saint etienne  ;D

Vergeet vooral niet van na Saint-Etienne een komma te zetten, gevolgd door 'de laatste in de Franse competitie'

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #603 Gepost op: november 28, 2008, 09:30:24 am »
Standard 6/6 en is leider van hun poule  :D

Club Brugge speelt gelijk tegen het B elftal van Saint etienne  ;D

Vergeet vooral niet van na Saint-Etienne een komma te zetten, gevolgd door 'de laatste in de Franse competitie'

nieuwe spelling zeker ? ;)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #604 Gepost op: november 28, 2008, 09:38:30 am »
Ondanks wat we met Standard meemaakten in het eerste seizoen in eerste, en het daardoor voor mij iets moeilijker ligt om voor hen te supporteren, hoop ik echt dat ze Europa blijven verbazen.

Standard kan je'n beetje met ons vergelijken: onderschat door de tegenstander, komt uit pot 5, en toch ervoor gaan en niet achteruit kruipen. Ook telkens vele supporters mee op verplaatsing. Op Sporza las ik dat de 4000 kaarten voor Stuttgart verkocht zijn en dat het bestuur er meer vraagt.

Minder iets (voor Standard dan) is dat ze door hun Europese inspanningen volgens mij (nog meer) punten zullen laten liggen in de competitie wat hen hoogstwaarschijnlijk 'n 2de titel op rij zal kosten.

Zoals "Wouter" aanhaalde: Brugge verbaast Europa dan weer op 'n negatieve manier... (resultaten, supporters, ...)


fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #605 Gepost op: november 28, 2008, 01:37:46 pm »
Alweer sterke match van Standard, op geen enkel moment zijn ze daar in de problemen gekomen.
Brugge zwak, ze mogen tevreden zijn met hun puntje.
HSV-Ajax was wel spannende match en op het einde konden ze zelfs nog 0-2/0-3 uitlopen.


In het 4e kwartier werden ze toch wel vastgezet op de eigen helft, maar na de vervanging van Gorieux was dit opgelost. Het was trouwens de eerste keer dat ik ze in moeilijkheden zag in al hun Europese wedstrijden tot nu toe. Indrukwekkende ploeg, dit Standard. Die kunnen volgens mij echt ver geraken als ze hun ploeg bijeen kunnen houden na de winterstop.

Brugge, tjah, iedereen weet dat dit geen goeie ploeg is en dat ze absoluut niet bovenaan horen in die rangschikking. Op Europees niveau geven de scheidsrechters geen cadeaus h?.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #606 Gepost op: november 29, 2008, 05:38:03 pm »
ja brugge zonder penalty is ook niets he. haha. ;D

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #607 Gepost op: november 30, 2008, 02:07:35 pm »
Alweer sterke match van Standard, op geen enkel moment zijn ze daar in de problemen gekomen.
Brugge zwak, ze mogen tevreden zijn met hun puntje.
HSV-Ajax was wel spannende match en op het einde konden ze zelfs nog 0-2/0-3 uitlopen.


In het 4e kwartier
werden ze toch wel vastgezet op de eigen helft, maar na de vervanging van Gorieux was dit opgelost. Het was trouwens de eerste keer dat ik ze in moeilijkheden zag in al hun Europese wedstrijden tot nu toe. Indrukwekkende ploeg, dit Standard. Die kunnen volgens mij echt ver geraken als ze hun ploeg bijeen kunnen houden na de winterstop.

Brugge, tjah, iedereen weet dat dit geen goeie ploeg is en dat ze absoluut niet bovenaan horen in die rangschikking. Op Europees niveau geven de scheidsrechters geen cadeaus h?.
fox = Franky Dury ??  :o

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #608 Gepost op: november 30, 2008, 05:42:33 pm »
EU-sportministers unaniem achter '6+5'-regel

De ministers van Sport van de Europese Unie hebben zich op een informeel beraad in het Franse Biarritz unaniem uitgesproken voor quota voor nationale spelers in sportclubs. Het standpunt staat haaks op de houding van de Europese Commissie, die quota's beschouwt als een inbreuk op het vrij verkeer van werknemers.

6+5
De unanieme steun voor quota heeft in principe betrekking op alle sporten, maar het initiatief slaat toch vooral op de zogenaamde 6+5 regel die de internationale voetbalbond Fifa wil invoeren. Volgens die regel zou elk team minstens zes nationale spelers moeten bevatten.

"Onaanvaardbare inbreuk"
De Europese Commissie beschouwt die regel als een onaanvaardbare inbreuk op het vrije verkeer van werknemers en een discriminatie op grond van nationaliteit. Eerder dit jaar dreigde de Commissie al met procedures tegen lidstaten die de regel willen toepassen. Het dagelijks bestuur van de EU voelt meer sympathie voor een voorstel van de Europese voetbalbond Uefa om de aanwezigheid van zelfopgeleide spelers in de kern te versterken. (afp/svm)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #609 Gepost op: december 03, 2008, 09:31:30 pm »
 :o

Je weet wel waarover ik het heb... Ongelofelijk!



Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #610 Gepost op: december 03, 2008, 09:33:51 pm »
3-0 al aan de rust, dit is gewoon niet normaal, als Standard zo speelt tegen ons, boeken toe.
SV TILL I DIE

CB06_boy

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #611 Gepost op: december 03, 2008, 09:34:59 pm »
sampdoria komt er niet aan te pas, jovanovic is een transfer aant versieren en zo zijn er nog wel enkele

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #612 Gepost op: december 03, 2008, 09:40:34 pm »
Fantastisch Standard, opnieuw. Met deze ploeg, en meerbepaald met dit spelpeil (en het nodige geluk hier en daar), halen ze zonder al te veel problemen de 'latter stages' - zoals dat dan heet - van deze Uefa Cup. In deze tijden van negativisme omtrent het Belgische voetbal mogen we ook wel eens dromen me dunkt, en dit Standard is een absolute verademing, en k?n absoluut ver geraken, zonder twijfel. Genieten dit, genieten.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #613 Gepost op: december 03, 2008, 09:41:14 pm »
3-0 al aan de rust, dit is gewoon niet normaal, als Standard zo speelt tegen ons, boeken toe.
idd dat is een versnelling hoger dan elke belgische ploeg.
Enfin de keerzijde voor Standard, de leegloop zal er wel komen..

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #614 Gepost op: december 04, 2008, 03:12:12 pm »
3-0 al aan de rust, dit is gewoon niet normaal, als Standard zo speelt tegen ons, boeken toe.
idd dat is een versnelling hoger dan elke belgische ploeg.
Enfin de keerzijde voor Standard, de leegloop zal er wel komen..

Laat ons hopen dat de spelers ook beseffen dat ze nu iets unieks kunnen meemaken met dit Standard en dat ze na dit jaar nog altijd overal aan de bak kunnen... Als notoir niet-Standardsupporter zat ik gisteren toch te genieten van dat voetbal en sprong ik zelfs bij iedere goal van de Rouches spontaan recht om te juichen!

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #615 Gepost op: december 04, 2008, 03:15:36 pm »
3-0 al aan de rust, dit is gewoon niet normaal, als Standard zo speelt tegen ons, boeken toe.
idd dat is een versnelling hoger dan elke belgische ploeg.
Enfin de keerzijde voor Standard, de leegloop zal er wel komen..

Er zullen inderdaad veel spelers vertrekken maar tegen, naar Belgische normen, astronomische bedragen. Daar komt bovendien bij dat ze furore aan het maken zijn in Europa en dat het dus makkelijker zal zijn voor hen om buitenlandse talenten aan te trekken.

Neem daar dan nog eens bij dat ze alweer een nieuwe generatie youngsters hebben die staan te springen om in de eerste ploeg te komen.

Ik zie het wel goedkomen met Standard volgend jaar. Misschien niet zo goed als dit jaar, maar tegen binnen 2 jaar wel.

Trouwens, die steek van Defoer op Brugge was zalig gisteren. "Ja Sampdoria was misschien wel een B-ploeg, maar sommigen kunnen zelfs daar niet van winnen!" Gieren

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #616 Gepost op: december 04, 2008, 05:41:33 pm »
Als er in de winter slechts 1 basisspeler vertrekt zal het goed zijn.
Trouwens ze kunnen nogal wat biedingen afslaan, ze hebben 20miljoen gehad voor Fellaini terwijl hun jaarbudget "slechts" 18miljoen euro is.

+ we staan voorlopig 16de op de ranking van DIT seizoen, we kunnen bijna enkel nog stijgen. Dus dat zit ook goed  :P

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #617 Gepost op: december 10, 2008, 07:19:10 pm »
Het heeft geen kl*ten te maken met europees voetbal, maar kvond ni meteen nen topic vo het te plaatsen. Van inventiviteit gesproken...

ARGENTIJNSE REFS KRIJGEN SPUITBUS MEE ???????????????????????????????????????

 De Argentijnse scheidsrechters moeten 
 volgend seizoen naast een fluitje en   
 gele en rode kaarten nog iets op zak   
 hebben op het voetbalveld.             
                                       
 De scheidsrechters mogen verf gebruiken
 om te kijken of de muurtjes bij vrije 
 trappen niet vooruit komen. De witte   
 verf verdwijnt vanzelf na een minuut. 
 De verf zit in een kleine spuitbus die
 115 gram weegt.                       
                                       
 De Argentijnse voetbalbond heeft het   
 licht op groen gezet nadat het         
 experiment in de tweede klasse gelukt 
 was. De verf die gebruikt zal worden is
 ontwikkeld door een sportjournalist.   


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #618 Gepost op: december 10, 2008, 09:02:00 pm »
Daar houden ze zich mee bezig, maar dat de bal bij een hoekschop een halve meter buiten het cirkeltje ligt dat mag wel ::)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #619 Gepost op: december 17, 2008, 10:43:38 pm »
HAHAHAHAHAHAHAHAHA F*cking Klup ruhhe!!!! Kan mij inhouden, leedvermaak neemt de overhand  ;D ;D ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"