Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258766 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #700 Gepost op: mei 07, 2009, 06:10:46 pm »
Spijtig, maar de scheids was wel van een minder niveau dan de ploegen. Volgend jaar beter.... .

CHELSEA!!!!
essevee till i die!!!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #701 Gepost op: mei 07, 2009, 09:26:16 pm »
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #702 Gepost op: mei 07, 2009, 09:36:37 pm »
« Laatst bewerkt op: mei 07, 2009, 09:44:21 pm door SV5381.be »
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #703 Gepost op: mei 20, 2009, 11:18:28 pm »
Shaktar donetsk wint de laatste uefacup finale tegen werder bremen.
ietwat saaie finale vonnek, dacht dat werder er zich meer ging voor gaan smijten

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #704 Gepost op: mei 28, 2009, 11:23:37 am »
Wat een kutfinale was me dat gisteren in Rome * geeuw* Was Barca zo sterk of Manu zo zwak.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #705 Gepost op: mei 28, 2009, 01:32:30 pm »
barca was na de 1 - 0 gewoon veel te sterk!! heb je dat balletje zien rond gaan? manu kreeg voetbal les in hoe tik je een bal rustig rond zonder dat de tegen stander er aan komt  ;D

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #706 Gepost op: mei 31, 2009, 09:17:20 pm »
Wat een kutfinale was me dat gisteren in Rome * geeuw* Was Barca zo sterk of Manu zo zwak.
Man U was zo zwak dat Barca zelfs niet sterk moest spelen ;)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #707 Gepost op: juni 02, 2009, 09:33:51 pm »
De Braziliaanse voetbalster Kaka ruilt AC Milan voor Real Madrid. Daarover hebben beide teams een akkoord bereikt. Met de transfer is een som van ongeveer 65 miljoen euro gemoeid. Dat meldt de doorgaans erg goed ge?nformeerde Spaanse radiozender Cadena Ser.
Het akkoord werd in de Spaanse hoofdstad afgesloten tussen Real-voorzitter Florentino Perez, de afgevaardigd beheerder van Milan Adriano Galliani, en de vader van de speler, Bosco Leite.

De 27-jarige Kaka, die momenteel in Brazili? bij de Braziliaanse selectie vertoeft, zal bij Real een contract voor vijf seizoenen ondertekenen. Jaarlijks zal de middenvelder negen miljoen euro netto verdienen, aldus nog Cadena Ser.

Als de transfer officieel wordt bevestigd, wordt Kaka de tweede duurste speler uit de geschiedenis na Zin?dine Zidane. In 2001 betaalde Real Madrid voor de Fransman 75 miljoen euro aan Juventus.

Kaka speelt sinds 2003 voor AC Milan. De Italiaanse eersteklasser nam hem toen voor 6,5 miljoen euro over van FC Sao Paulo, waar hij als jeugdspeler doorbrak in de eerste ploeg.

Met Milan pakte Kaka onder andere de titel (2004), de Champions League (2007) en het WK voor clubteams (2007).

In 2007 won Kaka de Gouden Bal (als beste voetballer in Europa) en werd hij uitgeroepen tot Wereldvoetballer van het Jaar.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #708 Gepost op: juni 11, 2009, 05:07:59 pm »
Raar dat er hier nog niets sta over de transfer van ronaldo naar real madrid  :o
94 000 000 ?!!!!
ik vindt da nie meer normaal  >:(

real zit diep in de schulden en ze halen kaka en ronaldo binnen voor een slordige 160 miljoen euro
geld, geld, geld is al da telt

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #709 Gepost op: juni 11, 2009, 05:21:01 pm »
Raar dat er hier nog niets sta over de transfer van ronaldo naar real madrid  :o
94 000 000 ?!!!!
ik vindt da nie meer normaal  >:(

real zit diep in de schulden en ze halen kaka en ronaldo binnen voor een slordige 160 miljoen euro
geld, geld, geld is al da telt

En tel daar nog eens de 35 milj. die ze bieden op David Villa (Valencia)... Der moet daar blijkbaar enen zijn zwart geld witwassen... Ze zouden beter eens een treffelijke verdediging kopen...

Kaka bij Real  :'( :'( :'(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #710 Gepost op: juni 11, 2009, 05:43:25 pm »
Degoutant.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #711 Gepost op: juni 11, 2009, 05:53:12 pm »
Triestig madrid en dan weer niks winnen!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #712 Gepost op: juni 11, 2009, 05:55:45 pm »
Ronaldo naar Madrid? Lap, weer een transfer die aan onze neus voorbij gaat...

;)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #713 Gepost op: juni 11, 2009, 06:11:39 pm »
Football is for fans,, Not for Fucking Industry..

Echt schandalig als je ziet hoeveel geld er wordt op tafel gelegd voor een voetballer..
En dan weten dat hij maar evenveel benen heeft als mij om mee te voetballen.. pff:( :D

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #714 Gepost op: juni 11, 2009, 08:32:46 pm »
ne stamp op zijn poten in de voorbereidinsmatchkes en de rest van het jaar in de ziekenboeg, 94miljoen in de tribune om nog maar te zwijgen over zijn tekengeld en maandwedde, om van te duizelen. En dan moet je nog weten dat de schuldenberg van Real 'k weet nie hoe groot is????? Stel mij daar toch ernstige vragen bij.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #715 Gepost op: juni 12, 2009, 08:46:01 am »
jullie zeggen nu van ja real sus en zo, maar voor mij is man u even schuldig, vorig jaar wilde real hem ook al kopen maar man u wilde  meer dan het geboden bedrag. Nu was het direct van ja hij kost 96milj nu ja hij is gekocht voor 94 zeker ofzo. De clubs die van die spelers hebben lopen willen gewoon megabedragen binnen rijven enja als er dan nen real afkomt.... .

essevee till i die!!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #716 Gepost op: juni 12, 2009, 09:00:23 am »
jullie zeggen nu van ja real sus en zo, maar voor mij is man u even schuldig, vorig jaar wilde real hem ook al kopen maar man u wilde  meer dan het geboden bedrag. Nu was het direct van ja hij kost 96milj nu ja hij is gekocht voor 94 zeker ofzo. De clubs die van die spelers hebben lopen willen gewoon megabedragen binnen rijven enja als er dan nen real afkomt.... .



Gisteren op Nederland 3 een reportage gezien over de megabedragen in het voetbal. Blijkbaar heeft een club als Real Madrid in de honderden miljoenen schulden (naar verluid 700 milj). Clubs uit Itali?, Spanje en Engeland kennen echter geen licentievoorwaarden, waardoor zij maar kunnen blijven uitgeven. Real Madrid leent het geld bij banken, met als argumentatie dat spelers als Ronaldo, Kaka ea gigantisch veel opbrengen aan publiciteit (portretrechten, truitjes, lucratieve oefenwedstrijden enz...) Dit is inderdaad zo dus volstaat dit voor die banken om een lening toe te staan (De voorzitter, Perez, leent voor dit seizoen 300 miljoen euro, dus verwacht maar nog et ??n en het ander)

Binnen de Uefa werd er echter een werkgroep opgericht (Financial Fair-play) die onderzoekt om voor alle clubs, aangesloten bij de Uefa, bepaalde (licentie)voorwaarden op te stellen om dergelijk gedrag aan banden te leggen. Hoe, wat, wanneer enz weten ze niet, want de grote clubs kunnen veel verkrijgen.(lees: druk uitoefenen).

En wij maar discussi?ren over een ploeg (moeskroen) met een 3 miljoen schulden...  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #717 Gepost op: juni 12, 2009, 09:02:23 am »
jullie zeggen nu van ja real sus en zo, maar voor mij is man u even schuldig, vorig jaar wilde real hem ook al kopen maar man u wilde  meer dan het geboden bedrag. Nu was het direct van ja hij kost 96milj nu ja hij is gekocht voor 94 zeker ofzo. De clubs die van die spelers hebben lopen willen gewoon megabedragen binnen rijven enja als er dan nen real afkomt.... .
Natuurlijk is ManU even schuldig. Maar hoe zou je zelf zijn: je vraagt meer en die idioten betalen het dan nog ook!! ManU zijn gewoon geldwolven, maar Real Madrid zijn geldwolven met schulden!
En ik zie ze desondanks nog geen kampioen spelen volgend jaar. Enfin, we zullen zien...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #718 Gepost op: juni 12, 2009, 12:17:06 pm »
jullie zeggen nu van ja real sus en zo, maar voor mij is man u even schuldig, vorig jaar wilde real hem ook al kopen maar man u wilde  meer dan het geboden bedrag. Nu was het direct van ja hij kost 96milj nu ja hij is gekocht voor 94 zeker ofzo. De clubs die van die spelers hebben lopen willen gewoon megabedragen binnen rijven enja als er dan nen real afkomt.... .



Gisteren op Nederland 3 een reportage gezien over de megabedragen in het voetbal. Blijkbaar heeft een club als Real Madrid in de honderden miljoenen schulden (naar verluid 700 milj). Clubs uit Itali?, Spanje en Engeland kennen echter geen licentievoorwaarden, waardoor zij maar kunnen blijven uitgeven. Real Madrid leent het geld bij banken, met als argumentatie dat spelers als Ronaldo, Kaka ea gigantisch veel opbrengen aan publiciteit (portretrechten, truitjes, lucratieve oefenwedstrijden enz...) Dit is inderdaad zo dus volstaat dit voor die banken om een lening toe te staan (De voorzitter, Perez, leent voor dit seizoen 300 miljoen euro, dus verwacht maar nog et ??n en het ander)

Binnen de Uefa werd er echter een werkgroep opgericht (Financial Fair-play) die onderzoekt om voor alle clubs, aangesloten bij de Uefa, bepaalde (licentie)voorwaarden op te stellen om dergelijk gedrag aan banden te leggen. Hoe, wat, wanneer enz weten ze niet, want de grote clubs kunnen veel verkrijgen.(lees: druk uitoefenen).

En wij maar discussi?ren over een ploeg (moeskroen) met een 3 miljoen schulden...  ;)

Laat ons hopen dat er eens deftig gekuist wordt... wie weet kunnen we ons dan eindelijk nog eens meten met de Europese subtop in een eerlijke concurrentie-slag...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #719 Gepost op: juni 12, 2009, 01:17:02 pm »
jullie zeggen nu van ja real sus en zo, maar voor mij is man u even schuldig, vorig jaar wilde real hem ook al kopen maar man u wilde  meer dan het geboden bedrag. Nu was het direct van ja hij kost 96milj nu ja hij is gekocht voor 94 zeker ofzo. De clubs die van die spelers hebben lopen willen gewoon megabedragen binnen rijven enja als er dan nen real afkomt.... .
Natuurlijk is ManU even schuldig. Maar hoe zou je zelf zijn: je vraagt meer en die idioten betalen het dan nog ook!! ManU zijn gewoon geldwolven, maar Real Madrid zijn geldwolven met schulden!
En ik zie ze desondanks nog geen kampioen spelen volgend jaar. Enfin, we zullen zien...
Als ze geen kampioen spelen ?n de beker pakken ?n de CL winnen is hun campagne met zo'n ploeg al meteen mislukt...  :o
Kaka, Ronaldo en Riberrier bij hetgeen ze al hadden ???
Het enige probleem wordt volgens mij dat ze ballen gaan tekort komen volgend seizoen. Als elk van die spelers hun ding wil doen op het terrein, dan komen er gegarandeerd vodden van.
'T zal verdorie ne kei van nen entreneur moeten zijn om al die haantjes uit elkaar te houden! ( Ik begin al wat nattigheid te voelen i.v.m. onze Francky...  ;) )