Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258761 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #900 Gepost op: december 17, 2009, 10:41:32 pm »
3/3 mooi mooi. ;)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #901 Gepost op: december 18, 2009, 08:21:36 am »
Toen ik naar die match aan het zien was en ik zag die slechte pas van oleguer met het doelpunt als gevolg en dan erna nogmaals een blunder van de doelman, dacht ik direct aan chinezen :)

Leatherfaceje

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #902 Gepost op: december 18, 2009, 11:12:33 am »
Rapid Wien - Celtic 3 - 3

2 goals Jelavic, 1 assist

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #903 Gepost op: februari 08, 2010, 01:14:03 pm »
Het geld is op bij het fenomenale, superfantastische Ajax

Citaat
Het geld is op bij Ajax

Ajax gaat in de toekomst een andere koers rijden. De club heeft laten weten dat de financi?le middelen te beperkt zijn.
08/02/2010 (09:47) | 2 reacties | 563x gelezen
Dat zei commercieel directeur Van der Aat. Hij vertelde dat geen grote transfers moeten verwacht worden de komende jaren en dat de club zich meer en meer gaat richten op het opleiden van eigen jeugd.

De Amsterdammers willen ook iets aan hun kille beursgenoteerde imago doen en veranderen hun slogan van Ik ben Ajacied naar Wij zijn Ajax.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #904 Gepost op: februari 08, 2010, 01:45:16 pm »
Het geld is op bij het fenomenale, superfantastische Ajax

Citaat
Het geld is op bij Ajax

Ajax gaat in de toekomst een andere koers rijden. De club heeft laten weten dat de financi?le middelen te beperkt zijn.
08/02/2010 (09:47) | 2 reacties | 563x gelezen
Dat zei commercieel directeur Van der Aat. Hij vertelde dat geen grote transfers moeten verwacht worden de komende jaren en dat de club zich meer en meer gaat richten op het opleiden van eigen jeugd.

De Amsterdammers willen ook iets aan hun kille beursgenoteerde imago doen en veranderen hun slogan van Ik ben Ajacied naar Wij zijn Ajax.


Dat bericht is al 3 weken oud!  En dit bericht moet trouwens met een korreltje zout worden genomen, want vorige week heeft directeur Rik Van den Boog aangekondigd dat Ajax dit seizoen een financieel uitstekende zaak doet met de thuiswedstrijd tegen Juventus, en al zeker mocht Ajax nog een paar rondes overleven.  Het is trouwens een schitterende vaststelling dat een club als Ajax met minder geld dan vroeger zo een goede resultaten boekt en bijgevolg straks op 3 fronten voor de hoofdprijs gaat.  En dat de club (gekend voor zijn jeugdopleiding, bij de beste van de wereld) zich straks nog m??r dan vroeger gaat toeleggen op de jeugd is een prachtige zaak voor de toekomst van de mooiste club van allemaal...  Straks wordt het genieten van de 3 nieuwste talenten Eriksen, Suk & Lodeiro.  Er staan ons gouden tijden te wachten...

Suk bij zijn debuut vorige week: "niks anders in de wereld zou ik willen inruilen voor dit" ;)

Trouwens, het geld is overal op mijn beste.  Of neen er is hier en daar wel nog geld, waar er niet echt gekeken wordt op een berg schulden.
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2010, 01:52:15 pm door superjood »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #905 Gepost op: februari 08, 2010, 01:58:32 pm »
Hier is er blijkbaar nog geld, want  we konden vuurwerk afschieten :)

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #906 Gepost op: februari 08, 2010, 02:09:12 pm »
Wat bij Zulte Waregem financieel wanbeheer zou genoemd worden, is bij Ajax fantastisch, subliem en formidabel.

svzw sup

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #907 Gepost op: februari 08, 2010, 08:49:11 pm »
Citaat
1   PSV     22     18     0     4     51     14     37     58
2    FC Twente    22    17    1    4    42    18    24    55
3    Ajax    22    15    3    4    63    17    46    49

De hoofdvogel? En jij die er prat op gaat om een 'realist' te zijn. Hoe realistisch is het dat PSV nog 3 matchen zal verliezen en ajax alles zal winnen?  :(
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2010, 08:51:31 pm door svzw sup »

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #908 Gepost op: februari 08, 2010, 08:53:02 pm »
Citaat
1 PSV  22  18  51  14  37          58
2 FC Twente 22 17 1 4 42 18 24 55
3 Ajax 22 15 3 4 63 17 46         49

De hoofdvogel? En jij die er prat op gaat om een 'realist' te zijn. Hoe realistisch is het dat PSV nog 3 matchen zal verliezen en ajax alles zal winnen?  :(

De prijzen worden altijd in Mei uitgereikt, niet nu!  Duidelijk?  Het verschil met PSV is trouwens maar 6 punten meer aangezien 'het vee' op 14 maart serieus met de billen bloot gaat in Mokum.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #909 Gepost op: februari 08, 2010, 09:55:01 pm »
Citaat
1 PSV  22  18  51  14  37          58
2 FC Twente 22 17 1 4 42 18 24 55
3 Ajax 22 15 3 4 63 17 46         49

De hoofdvogel? En jij die er prat op gaat om een 'realist' te zijn. Hoe realistisch is het dat PSV nog 3 matchen zal verliezen en ajax alles zal winnen?  :(

De prijzen worden altijd in Mei uitgereikt, niet nu!  Duidelijk?  Het verschil met PSV is trouwens maar 6 punten meer aangezien 'het vee' op 14 maart serieus met de billen bloot gaat in Mokum.
Precies een gevoelige snaar geraakt  ;D
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #910 Gepost op: februari 09, 2010, 10:30:45 am »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #911 Gepost op: februari 09, 2010, 10:41:29 am »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #912 Gepost op: februari 09, 2010, 10:46:27 am »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

Na al die jaren zonder mooi voetbal treedt ook een gevoel van gewenning op in Eindhoven, zeker?
Timmy Simons.  ;D
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #913 Gepost op: februari 09, 2010, 12:01:47 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

Na al die jaren zonder mooi voetbal treedt ook een gevoel van gewenning op in Eindhoven, zeker?
Timmy Simons.  ;D

Wa da gij nu zegt?! Met mooi voetbal alleen wint ge genen titel ?... Ajax wint de zondag met pakweg 6-0, maar tweekend erachter ist 3-0 droog in de kakker. Ik weet alleszins waarvoor dak zou kiezen! Msh lukt het nog eens tegen Go Ahead...  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #914 Gepost op: februari 09, 2010, 03:29:18 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Ik wist niet dat een glazen bol dan toch bestaat...

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #915 Gepost op: februari 09, 2010, 03:31:49 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

DRIE ja, jullie TWEE?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #916 Gepost op: februari 09, 2010, 03:40:23 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

Na al die jaren zonder mooi voetbal treedt ook een gevoel van gewenning op in Eindhoven, zeker?
Timmy Simons.  ;D

Wa da gij nu zegt?! Met mooi voetbal alleen wint ge genen titel ?... Ajax wint de zondag met pakweg 6-0, maar tweekend erachter ist 3-0 droog in de kakker. Ik weet alleszins waarvoor dak zou kiezen! Msh lukt het nog eens tegen Go Ahead...  ;)

Hoe saai kan een mens zijn, dat hij kiest voor het voorspelbare voetbal uit Eindhoven met bijbehorend cinemapubliek.

Van een fantastische smaak gesproken...

Als je wil zet ik het palmares van beide clubs nog eens naast elkaar, en we zijn direct uitgesproken!

Hebben trouwens nog nooit 3-0 verloren dit seizoen, telkens nipte onverdiende 4-3 & 1-0 nederlagen.  Of zit de 0-3 (NUL-DRIE) nederlaag tegen 010 nog in je hoofd?

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #917 Gepost op: februari 09, 2010, 03:48:38 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

Na al die jaren zonder mooi voetbal treedt ook een gevoel van gewenning op in Eindhoven, zeker?
Timmy Simons.  ;D

Wa da gij nu zegt?! Met mooi voetbal alleen wint ge genen titel ?... Ajax wint de zondag met pakweg 6-0, maar tweekend erachter ist 3-0 droog in de kakker. Ik weet alleszins waarvoor dak zou kiezen! Msh lukt het nog eens tegen Go Ahead...  ;)

Hoe saai kan een mens zijn, dat hij kiest voor het voorspelbare voetbal uit Eindhoven met bijbehorend cinemapubliek.

Van een fantastische smaak gesproken...

Als je wil zet ik het palmares van beide clubs nog eens naast elkaar, en we zijn direct uitgesproken!

Hebben trouwens nog nooit 3-0 verloren dit seizoen, telkens nipte onverdiende 4-3 & 1-0 nederlagen.  Of zit de 0-3 (NUL-DRIE) nederlaag tegen 010 nog in je hoofd?

Hoe saai moet je niet zijn om simpelweg de club te kiezen met het grootste palmares van het land en u daarbij nog eens op een lachwekkende wijze te vereenzelvigen met een bevolkingsgroep waar je niets mee te maken hebt.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #918 Gepost op: februari 09, 2010, 04:51:28 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

Na al die jaren zonder mooi voetbal treedt ook een gevoel van gewenning op in Eindhoven, zeker?
Timmy Simons.  ;D

Wa da gij nu zegt?! Met mooi voetbal alleen wint ge genen titel ?... Ajax wint de zondag met pakweg 6-0, maar tweekend erachter ist 3-0 droog in de kakker. Ik weet alleszins waarvoor dak zou kiezen! Msh lukt het nog eens tegen Go Ahead...  ;)

Hoe saai kan een mens zijn, dat hij kiest voor het voorspelbare voetbal uit Eindhoven met bijbehorend cinemapubliek.

Van een fantastische smaak gesproken...

Als je wil zet ik het palmares van beide clubs nog eens naast elkaar, en we zijn direct uitgesproken!

Hebben trouwens nog nooit 3-0 verloren dit seizoen, telkens nipte onverdiende 4-3 & 1-0 nederlagen.  Of zit de 0-3 (NUL-DRIE) nederlaag tegen 010 nog in je hoofd?

Helaas, ik kies inderdaad voor het voorspelbare voetbal uit Eindhoven. Blijkbaar rendeert dat beter dan het voetbal uit 010... Met een palmares win je helaas voor Ajax geen titels of deelnames aan de CL...

Ik zie Ajax enkel nog kanshebber op de beker. Met de huidige wisselvalligheid en afhankelijkheid van Suarez en de zware tegenstand in de EL zal het niet voor dit jaar zijn... Daar verandert een gevleide overwinning tegen Twente niets aan! Smeert maar ulle kuiten voor de verplaatsing naar Deventer of het wordt voor het 3e jaar op rij niets!  ;D
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2010, 04:53:29 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #919 Gepost op: februari 09, 2010, 06:29:03 pm »
Ajax... weeeeral geen kampioen :) :) :)

Het heeft ook z'n voordelen. Na al die jaren zonder titel treedt een gevoel van gewenning op...  ;D
In de running op 3 fronten...  ;D ;D ;D

Na al die jaren zonder mooi voetbal treedt ook een gevoel van gewenning op in Eindhoven, zeker?
Timmy Simons.  ;D

Wa da gij nu zegt?! Met mooi voetbal alleen wint ge genen titel ?... Ajax wint de zondag met pakweg 6-0, maar tweekend erachter ist 3-0 droog in de kakker. Ik weet alleszins waarvoor dak zou kiezen! Msh lukt het nog eens tegen Go Ahead...  ;)

Hoe saai kan een mens zijn, dat hij kiest voor het voorspelbare voetbal uit Eindhoven met bijbehorend cinemapubliek.

Van een fantastische smaak gesproken...

Als je wil zet ik het palmares van beide clubs nog eens naast elkaar, en we zijn direct uitgesproken!

Hebben trouwens nog nooit 3-0 verloren dit seizoen, telkens nipte onverdiende 4-3 & 1-0 nederlagen.  Of zit de 0-3 (NUL-DRIE) nederlaag tegen 010 nog in je hoofd?

Hoe saai moet je niet zijn om simpelweg de club te kiezen met het grootste palmares van het land en u daarbij nog eens op een lachwekkende wijze te vereenzelvigen met een bevolkingsgroep waar je niets mee te maken hebt.


een belg die gaat supporteren voor ajax komt voor mij overeen met een hollander die gaat supporteren voor anderlecht. heeft er in principe niets mee te maken, maar "kiest" een buitenlandse ploeg, en dan nog eens "toevallig" de meest succesvolle ploeg . waarbij je natuurlijk bijzonder veel kans hebt op goede uitslag in de competitie en/of een titel en/of beker en/of europees succes .

voor de rest veel plezier nog in mokum reisj  ;)  nu ja een jood ben je niet , en zal je ook nooit worden .
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2010, 06:32:41 pm door svzw81 »