Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258963 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #940 Gepost op: februari 10, 2010, 09:43:49 pm »
Hah, dat denk je maar dat ik voor het palmares kies.  Neen mijn beste, het is niet alleen Ajax maar ook de liefde voor de stad Amsterdam en alles wat er bij hoort...  Het volk, de sfeer, het bruisende aan die stad, de muziek, de bluf, de gezellige drukte...

En Amsterdam SAAI?????????????????????????????????  Mijn beste, je weet nog niet eens waarover je spreekt. WAREGEM, ja deze stad is pas saai...

Nergens heb ik gezegd dat Amsterdam saai is. Ik had het over u. De ploeg kiezen met het grootste palmares is saai, over de stad Amsterdam heb ik met geen woord gerept.

Trouwens, met je open geest en je ondernemingsmentaliteit vind ik het vrij bizar dat je nog in het saaie Waregem woont. En over Amsterdam hoef jij me echt niet de les te spellen.

Wie supporter is van Ajax, is dat ook van Amsterdam of tis geen echte.  Dus aangezien jij mij saai noemt, slaat dit op de keuze voor Ajax & Amsterdam.  En ik heb al gezegd dat ik niet voor het palmares gekozen heb (mag er niet aan denken dat iemand supporter wordt van een palmares) maar voor de stad & de club in zijn fantastische totaliteit.  En het feit dat je zegt dak ik over Amsterdam jou de les niet moet spellen laat vermoeden dat je nog dommer bent dan ik dacht.  Want dan zou je weten dat Amsterdam & Ajax samen gaan.

Je vergelijkingen slaan nergens op.

1. Het is niet omdat ik u saai noem, dat ik alle inwoners of fans van Ajax saai noem. U scheert misschien iedereen over dezelfde kam, maar dat is iets wat ik niet doe

2. Amsterdam =/= Ajax net zoals Brussel =/= RSC Anderlecht. Ik ben fan van Amsterdam, Ajax laat me compleet koud.

UITERAARD kies je voor het palmares, nogal hypocriet om dat niet toe te geven. Net alsof je fan zou zijn van die club moesten ze in niet in de eredivisie spelen.

Trouwens, normaal gezien pik ik geen beledigingen, maar mij dom noemen is zo onwaarschijnlijk grappig dat ik het maar zo zal laten.

Eigenlijk vraag ik me dan af waarom je me saai noemt als je mij niet kent?

Het is uiteraard jou goed recht om te denken te weten waarvoor ik heb gekozen, ik weet gelukkig beter.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #941 Gepost op: februari 10, 2010, 10:04:59 pm »
wat een gezever hier zeg, kan het hier bijna eens rusten >:(

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #942 Gepost op: februari 10, 2010, 10:08:28 pm »
wat een gezever hier zeg, kan het hier bijna eens rusten >:(
Och laat ze hier maar verder doen. Zo is de rest van het forum eindelijk wat rustiger. (of beter, het gaat over het onderwerp) al kan dat uiteraard ook liggen aan de uitstekende prestaties van ons mannen... ;)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #943 Gepost op: februari 10, 2010, 10:14:36 pm »
Dat kan ook natuurlijk  :P

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #944 Gepost op: februari 11, 2010, 08:54:14 am »
Mijn fantastische job...

Ik ben er vrij zeker van dat je op je 'fantastische job' bij WK niet zoveel noten op je zang hebt als hier. Anders zou het vlug kunnen gedaan zijn met het 'fantastische' of zelfs met je 'job'.
Ik erger mij niet meer aan jou, ik vind het alleen nog maar zielig, 'pathetic'.
En ga nu maar weer netjes in de rij staan om het gat te likken van jouw bazen.



edit: uw quotes klopten niet, beetje aangepast ;) bedankt!
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2010, 08:53:52 am door boer boer »

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #945 Gepost op: februari 11, 2010, 05:43:33 pm »
...
Ik ben voorstander van diverse meningen, maar wat jij uitkraamt is voor 80% van den tijd te belachelijk. Je beweerd van alles, maar je argumentatie trekt op niets. 
Kan iemand mij eens vertellen waar die andere 20% te vinden is? Ik heb ze in ieder geval nog niet gezien...
( en by the way koene, 'beweerD' moet hier met een 'T' zijn, maar 't is u vergeven.  ;) )

mijn excuses ;-) kgaat nooit onder de knie hebben :P

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #946 Gepost op: februari 13, 2010, 04:33:46 pm »
Mijn fantastische job...

Ik ben er vrij zeker van dat je op je 'fantastische job' bij WK niet zoveel noten op je zang hebt als hier. Anders zou het vlug kunnen gedaan zijn met het 'fantastische' of zelfs met je 'job'.
Ik erger mij niet meer aan jou, ik vind het alleen nog maar zielig, 'pathetic'.
En ga nu maar weer netjes in de rij staan om het gat te likken van jouw bazen.



edit: uw quotes klopten niet, beetje aangepast ;) bedankt!

Nee, ik ga niet werken op het 'WK' in juni.

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #947 Gepost op: februari 14, 2010, 01:31:25 pm »
Geen commentaar op de onmenselijkheid van de trainer?

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/100203_ajax_trap

Of is deze kapitaalroof op een speler die 16 miljoen gekost heeft te rechtvaardigen?

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #948 Gepost op: februari 14, 2010, 01:41:42 pm »
dat zijn er twee die denken dat ze boven alles staan ,dus wel gerechtvaardigd wat Jol ze laat doen 8)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #949 Gepost op: februari 14, 2010, 05:03:26 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2010, 05:08:53 pm door superjood »

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #950 Gepost op: februari 14, 2010, 05:41:09 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.

Een speler van 16 miljoen euro trappen laten lopen, noem ik niet direct beter maken. We kunnen het kapitaalroof noemen, maar beter maken zit er niet echt in op die manier. Ofwel kunnen we het natuurlijk ook financieel wanbeheer noemen om dergelijke speler te kopen voor dat waanzinnige bedrag.

Ik weet wel dat F.D. het niet zou moeten aanpakken op die manier of we zouden hier wat mogen horen.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #951 Gepost op: februari 14, 2010, 06:19:28 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.

Een speler van 16 miljoen euro trappen laten lopen, noem ik niet direct beter maken. We kunnen het kapitaalroof noemen, maar beter maken zit er niet echt in op die manier. Ofwel kunnen we het natuurlijk ook financieel wanbeheer noemen om dergelijke speler te kopen voor dat waanzinnige bedrag.

Ik weet wel dat F.D. het niet zou moeten aanpakken op die manier of we zouden hier wat mogen horen.

Is dat nu echt nodig om tot twee keer toe een reactie uit te lokken? De meeste leden die hier steen en been klagen over superjood kijken best eerst eens in eigen boezem.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #952 Gepost op: februari 14, 2010, 08:44:40 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.

Een speler van 16 miljoen euro trappen laten lopen, noem ik niet direct beter maken. We kunnen het kapitaalroof noemen, maar beter maken zit er niet echt in op die manier. Ofwel kunnen we het natuurlijk ook financieel wanbeheer noemen om dergelijke speler te kopen voor dat waanzinnige bedrag.

Ik weet wel dat F.D. het niet zou moeten aanpakken op die manier of we zouden hier wat mogen horen.

Is dat nu echt nodig om tot twee keer toe een reactie uit te lokken? De meeste leden die hier steen en been klagen over superjood kijken best eerst eens in eigen boezem.

of vertaald in het nederlands :

alles wat door een trainer of bestuurslid of speler van ajax wordt gedaan of gezegd  wordt toegejuichd door superjood .

alles wat door iemand van essevee gedaan of beslist wordt , wordt door superjood afgebrand en bekritiseerd .

maw superjood is wel iemand die naar wedstrijden komt kijken van essevee, maar helemaal de ploeg niet steunt, dus geen supporter is (want een supporter steunt zijn ploeg)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #953 Gepost op: februari 14, 2010, 09:05:48 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.

Een speler van 16 miljoen euro trappen laten lopen, noem ik niet direct beter maken. We kunnen het kapitaalroof noemen, maar beter maken zit er niet echt in op die manier. Ofwel kunnen we het natuurlijk ook financieel wanbeheer noemen om dergelijke speler te kopen voor dat waanzinnige bedrag.

Ik weet wel dat F.D. het niet zou moeten aanpakken op die manier of we zouden hier wat mogen horen.

Is dat nu echt nodig om tot twee keer toe een reactie uit te lokken? De meeste leden die hier steen en been klagen over superjood kijken best eerst eens in eigen boezem.

Sorry, maar die jongen - die niet eens fan is van deze club - had al lang permanent van dit forum moeten gesmeten zijn. Het forum wordt keer op keer verkloot door die kerel, maar niemand grijpt in, of durft in te grijpen (omdat er een paar hem IRL kennen denk ik). Topics eraan, lachwekkend laag niveau, alles bekritiseerd, terecht en onterecht, moet allemaal kunnen. Tsja, wie zoekt het eigenlijk. Censuur, ja-knikkers, meelopers en overlopers, blablabla, 'superjood' heeft hier niks te zoeken. Punt.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2010, 09:08:02 pm door WAEREGHEM »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #954 Gepost op: februari 14, 2010, 10:35:19 pm »
Can I get a hallejuja !?
Webteam SV Zulte Waregem

svzw sup

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #955 Gepost op: februari 14, 2010, 10:41:36 pm »
490 posts pure afbrekerij ! Hallejuja?!

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #956 Gepost op: februari 15, 2010, 02:27:38 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.

Een speler van 16 miljoen euro trappen laten lopen, noem ik niet direct beter maken. We kunnen het kapitaalroof noemen, maar beter maken zit er niet echt in op die manier. Ofwel kunnen we het natuurlijk ook financieel wanbeheer noemen om dergelijke speler te kopen voor dat waanzinnige bedrag.

Ik weet wel dat F.D. het niet zou moeten aanpakken op die manier of we zouden hier wat mogen horen.

Die transfer dateert zelfs van voor het tijdperk M.J.
De resultaten bewijzen het grote gelijk van M.J., al de rest is zever!  Ik heb zaterdag genoten van Eriksen, wat een talent... ;)
Je hebt gelijk dat dit veel geld was, maar als supporter is dit niet mijn winkel.  Ik kan wel tientallen clubs opsommen die nog veeeeeeeeel meer geld uitgeven voor spelers die niet aan spelen toekomen. ;)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #957 Gepost op: februari 15, 2010, 03:31:02 pm »
Idd, bij een club als Ajax moet er keihard gewerkt worden!  Dus ook voor iemand die veel geld heeft gekost.

En een onmenselijke trainer, haha van waar kennen we dat nog...

M.J. maakt als geen ander spelers beter.

Een speler van 16 miljoen euro trappen laten lopen, noem ik niet direct beter maken. We kunnen het kapitaalroof noemen, maar beter maken zit er niet echt in op die manier. Ofwel kunnen we het natuurlijk ook financieel wanbeheer noemen om dergelijke speler te kopen voor dat waanzinnige bedrag.

Ik weet wel dat F.D. het niet zou moeten aanpakken op die manier of we zouden hier wat mogen horen.

Die transfer dateert zelfs van voor het tijdperk M.J.
De resultaten bewijzen het grote gelijk van M.J., al de rest is zever!  Ik heb zaterdag genoten van Eriksen, wat een talent... ;)
Je hebt gelijk dat dit veel geld was, maar als supporter is dit niet mijn winkel.  Ik kan wel tientallen clubs opsommen die nog veeeeeeeeel meer geld uitgeven voor spelers die niet aan spelen toekomen. ;)
Zeg ne keer.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #958 Gepost op: februari 15, 2010, 05:49:59 pm »
...
Die transfer dateert zelfs van voor het tijdperk M.J.
De resultaten bewijzen het grote gelijk van M.J., al de rest is zever!  Ik heb zaterdag genoten van Eriksen, wat een talent... ;)
Je hebt gelijk dat dit veel geld was, maar als supporter is dit niet mijn winkel.  Ik kan wel tientallen clubs opsommen die nog veeeeeeeeel meer geld uitgeven voor spelers die niet aan spelen toekomen. ;)
En die van F.D. bij ons?  :)

Online Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #959 Gepost op: februari 15, 2010, 06:07:28 pm »
Kvind dit wel een goed idee! Eens een paar weken lang op de kap zitten van alles en iedereen dat met ajax te maken heeft, al dan niet gegrond. Dan zal Superjood mss eindelijk eens doorhebben hoe hij hier overkomt...