Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 258885 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #980 Gepost op: februari 17, 2010, 12:41:07 am »
Ja Breeza.
Dan hoop ik wel dat je die weg die je nu inslaat, voor iedereen toepast..
Want er zitten er hier nog een paar die 20 posts doen per dag zonder 1 deftig bericht na te laten..

WAEREGHEM

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #981 Gepost op: februari 17, 2010, 10:15:21 am »
Ja Breeza.
Dan hoop ik wel dat je die weg die je nu inslaat, voor iedereen toepast..
Want er zitten er hier nog een paar die 20 posts doen per dag zonder 1 deftig bericht na te laten..

Oke. Voor iedereen die tegen de 500 posts haalt waarin hij of zij de stad, het bestuur, de sfeer, de trainer, de communicatie, het stadion, de fans, het scorebord, de catering, de muziek, de kleuren, de gezangen, de fanshop, de afgelastingen, de zwakke competitie (enkel wanneer we winnen) aanhaalt in een poging onze club zwart te maken - ?n daarbovenop toegeeft altijd 'Dury buiten' te zullen schreeuwen ongeacht de sportieve successen, ?n daarenboven supporter is van een buitenlandse club waar alles zoveel beter is - die zullen we verwijderen.

 :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #982 Gepost op: februari 17, 2010, 12:06:35 pm »
Ja Breeza.
Dan hoop ik wel dat je die weg die je nu inslaat, voor iedereen toepast..
Want er zitten er hier nog een paar die 20 posts doen per dag zonder 1 deftig bericht na te laten..

Oke. Voor iedereen die tegen de 500 posts haalt waarin hij of zij de stad, het bestuur, de sfeer, de trainer, de communicatie, het stadion, de fans, het scorebord, de catering, de muziek, de kleuren, de gezangen, de fanshop, de afgelastingen, de zwakke competitie (enkel wanneer we winnen) aanhaalt in een poging onze club zwart te maken - ?n daarbovenop toegeeft altijd 'Dury buiten' te zullen schreeuwen ongeacht de sportieve successen, ?n daarenboven supporter is van een buitenlandse club waar alles zoveel beter is - die zullen we verwijderen.

 :)
Ok, dan moet ik ook gebant worden want ik scandeer nooit de naam van onze superster Teddy omdat ik vind dat die gast dat totaal niet waard is ? Rafa verdient dan ook ban.

Als je nu 500 negatieve posts hierop zet, of 500 nutteloze posts. Veel verschil is er niet e.. Dus ban voor beide personen dan ?

Dacht dat dit een forum was. Geen goednieuws show..
Want owe als er hier eens iets slecht wordt gezegd over de club. Ok, superjood was regelmatig overdreven. Maar gelijk wie hier wat slecht zegt, is het knal knal knal.. O nee,, ons favoriet elftal, club, trainer, stadion, ... wordt aangevallen.. BAN BAN BAN :s..

Misschien eens kijken wie effectief al iets nuttigs heeft gepost op dit forum, mogen er veel geband worden ;)

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #983 Gepost op: februari 17, 2010, 12:14:48 pm »
Ok, dan moet ik ook gebant worden want ik scandeer nooit de naam van onze superster Teddy omdat ik vind dat die gast dat totaal niet waard is ? Rafa verdient dan ook ban.

Als je nu 500 negatieve posts hierop zet, of 500 nutteloze posts. Veel verschil is er niet e.. Dus ban voor beide personen dan ?

Dacht dat dit een forum was. Geen goednieuws show..
Want owe als er hier eens iets slecht wordt gezegd over de club. Ok, superjood was regelmatig overdreven. Maar gelijk wie hier wat slecht zegt, is het knal knal knal.. O nee,, ons favoriet elftal, club, trainer, stadion, ... wordt aangevallen.. BAN BAN BAN :s..

Misschien eens kijken wie effectief al iets nuttigs heeft gepost op dit forum, mogen er veel geband worden ;)

Ik mag hopen dat u beseft dat er een verschil is tussen kritiek en afbraakpolitiek.

Met kritiek heeft niemand een probleem maar wel als die er enkel op gericht is om te provoceren.

Ik denk dat het vrij logisch is dat supporters van andere clubs welkom zijn, maar niet als ze elke keer weer ongefundeerd kritiek geven op alles en iedereen van onze club. Dat is provoceren en dergelijke zaken moeten niet blijvend getolereerd worden.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #984 Gepost op: februari 17, 2010, 01:05:35 pm »
Provoceren gebeurd toch telkens van 2 kanten,, zeker als iedereen er telkens weer op in gaat ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #985 Gepost op: februari 17, 2010, 06:56:15 pm »
Provoceren gebeurd toch telkens van 2 kanten,, zeker als iedereen er telkens weer op in gaat ?

geef mij eens een ander (voetbal)forum in binnen of buitenland waar iemand als superjood nog niet gebant zou zijn ?  ;)

registreer je eens op een ajax-forum, en breek er alles af , wat superjood hier doet ?  hoe lang gaat het duren ? een dag ? een week ?

kritiek mag en moet , ook op de eigen club , maar constant en altijd alles en iedereen die iets met de club te maken heeft af te breken (trainer, bestuur , clubnaam, clubkleuren, supporters , catering, sponors, ... ) heeft hier geen plaats mijns insziens .

het is trouwens voor mij nog steeds een mysterie waarom dit persoon trouwens nog naar het stadion gaat, want hij schijnt daar constant door van alles en nog wat ge?riteerd te worden. moest ik hem zijn, ik bleef thuis . naar dingen waar ik mij niet thuisvoel of mij constant erger ga ik gewoon niet (je zal mij pakweg nooit in een jazzcafe vinden omdat het mij ergert  :) ) als het louter is om mensen te onmoeten, kan hij dan evengoed op caf? gaan of bij hen thuis.
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2010, 06:59:39 pm door svzw81 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #986 Gepost op: februari 18, 2010, 12:14:55 am »
Iemand die last had van het camera standpunt tijdens de match: Bayern - Fiorentina?
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #987 Gepost op: februari 18, 2010, 12:34:57 am »
Iemand die last had van het camera standpunt tijdens de match: Bayern - Fiorentina?

twas een gewoon een klein veldje ;D

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #988 Gepost op: februari 18, 2010, 09:12:58 am »
Ik had meer last van het slordige voetbal. Af en toe zaten er leuke combinaties tussen, maar de slordigheden hadden toch de bovenhand.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #989 Gepost op: februari 19, 2010, 12:42:23 am »
Prachtig wat onze belgische ploegen europees gedaan hebben!
SV TILL I DIE

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #990 Gepost op: februari 19, 2010, 08:31:06 am »
Weet er iemand wat AJAX gedaan heeft?  :D

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #991 Gepost op: februari 19, 2010, 08:36:49 am »
Prachtig wat onze belgische ploegen europees gedaan hebben!

anderlechtsupporters daarentegen.... http://www.voetbalbelgie.be/nl/article_fotospecial.php?id=28901

proud to be an esseveesupporter not a G5-twad

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #992 Gepost op: februari 19, 2010, 09:23:00 am »
goed van de belgische ploegen! belangrijk voor onze coeffici?nt.
prachtgoal van De Camargo. na de boete van Club Brugge deze week zal Anderlecht ook wel beboet worden

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #993 Gepost op: februari 19, 2010, 12:18:44 pm »
Weet er iemand wat AJAX gedaan heeft?  :D
Ajax moet mogelijk bij bank aankloppen
 
De Nederlandse voetbalclub Ajax moet binnenkort mogelijk een beroep doen op een bank om aan zijn betalingsverplichtingen te kunnen voldoen. De beursgenoteerde voetbalclub leed in de eerste helft van het gebroken boekjaar verlies en verwacht over het gehele boekjaar 2009/2010 een negatief operationeel resultaat te boeken.

Over de eerste zes maanden van het boekjaar 2009/2010 (1 juli tot en met 31 december 2009) leed Ajax een nettoverlies van 9,9 miljoen euro. Over dezelfde periode een jaar eerder boekte de Amsterdamse club nog een winst van 5,5 miljoen euro.

De inkomsten bij Ajax zijn sterk afhankelijk van transfers van spelers en van successen van het eerste elftal in de Europa League. Donderdag verloor Ajax in de Europa League in eigen huis met 2-1 van Juventus.


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #994 Gepost op: februari 19, 2010, 12:34:33 pm »
Knap resultaat van vooral Club en Anderlecht. Standard ook sterk teruggekomen, maar dat glanst minder. En dat dierenorgaan daar vanvoor bij Club, miljaar da is toch een goeie hoor!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #995 Gepost op: februari 19, 2010, 04:19:32 pm »
Knappe resultaten, had het echt niet verwacht. Daardoor stijgt Belgie opnieuw een plaatsje op de ranking naar de 15de plaats

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #996 Gepost op: februari 19, 2010, 05:24:29 pm »
Lyng mag van geluk spreken, Hoefkens heeft nog maar eens de zeis boven gehaald: seizoen gedaan voor Mathieu van Valencia. Ze zouden diene boef met zijn melkmuil toch wel eens mogen schorsen.

fox

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #997 Gepost op: februari 26, 2010, 12:07:20 pm »
Mooie resultaten in de EL gisterenavond. Met nog 2 afgevaardigden bij de laatste 16 doen we toch mooi beter dan de superieure Nederlandse competitie.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #998 Gepost op: februari 26, 2010, 02:25:14 pm »
Was toch wel weer een leuke avond, vooral het doelpunt van Legear was deftig!
Nu wachten HSV en Panatinaikos.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #999 Gepost op: februari 26, 2010, 03:57:56 pm »
Goeie zaak voor ons dat Standard Europees doorgaat!
Onze thuismatch tegen hen (14/03) gaat door 3 dagen na hun zware verplaatsing naar Panathinaikos (11/03) en 4 dagen voor de terugwedstrijd (18/03).
Dit geeft ons volgens mij echt wel meer kans om te winnen tegen de rouches.
Bovendien MOETEN zij winnen van ons om ?berhaupt zelfs nog maar een kans te maken om bij de eerste 6 te eindigen.