Auteur Topic: Over AA Gent  (gelezen 106538 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Over AA Gent
« Gepost op: juni 08, 2015, 11:17:42 am »
Michel Louwagie haalt uit naar Racing Genk: "Waarom geen telefoontje?"
08 juni 2015 07:32 via voetbal krant.com

AA Gent is nog steeds op zoek naar een vervanger voor assistent-trainer Peter Balette, die naar Genk is overgestapt. De manier waarop dat gebeurde, zet kwaad bloed bij de landskampioen. Manager Michel Louwagie doet zijn verhaal in Het Laatste Nieuws.

?Er zijn een tiental interessante sollicitaties binnengekomen, voornamelijk van ex-spelers. Daar zullen we ons de komende dagen over buigen?, aldus Louwagie. ?Woensdag zullen Hein Vanhaezebrouck en Gunther Schepens terug in Gent zijn, dan praten we met de drie voornaamste kandidaten.?
Louwagie is niet te spreken over de manier waarop Genk gehandeld heeft bij het wegkapen van T2 Balette. ?Wij werden door Genk pas gecontacteerd toen het nieuws al naar buiten was gekomen. Dat is een manier van handelen waarmee wij allerminst opgezet zijn?, zo stelt Louwagie scherp.

Simpel telefoontje
?Er was eerder een poging gedaan om assistent-trainer Bernd Thijs bij ons weg te lokken, dat zorgde al voor wrevel. Wij hebben alle begrip voor de redenen van Peter Balette en gunnen hem die overstap, maar Genk had ons tenminste vooraf kunnen contacteren?, zo klinkt het.
Louwagie vindt dat een simpel telefoontje veel had kunnen oplossen. ?Patrick Janssens had mij kunnen bellen, voorzitter Herbert Houben had onze voorzitter kunnen bellen, dat had veel opgelost. Ik wil hier geen staatszaak van maken, maar het lag wel op mijn lever.?


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over AA Gent
« Reactie #1 Gepost op: juni 08, 2015, 11:19:28 am »
Tjah meneer Louwagie, wij weten er alles over..

Geval Kums al vergeten? Maarja dan kwam het U natuurlijk goed uit.
« Laatst bewerkt op: juni 08, 2015, 11:36:07 am door Frederik »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Over AA Gent
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2015, 11:31:13 am »
Moraalridder Louwagie..
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2015, 01:12:59 pm »
Benieuwd naar reactie @kaagent op kalender. Vier topaffiches (Standard, FCB, Lokeren en Genk) direct voor of na CL-duel

Tja, moest dit bij Anderlecht of Brugge zijn. 't Kot staat in brand

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #4 Gepost op: juni 12, 2015, 06:48:49 am »
Michel Louwagie haalt uit naar Racing Genk: "Waarom geen telefoontje?"
08 juni 2015 07:32 via voetbal krant.com

AA Gent is nog steeds op zoek naar een vervanger voor assistent-trainer Peter Balette, die naar Genk is overgestapt. De manier waarop dat gebeurde, zet kwaad bloed bij de landskampioen. Manager Michel Louwagie doet zijn verhaal in Het Laatste Nieuws.

?Er zijn een tiental interessante sollicitaties binnengekomen, voornamelijk van ex-spelers. Daar zullen we ons de komende dagen over buigen?, aldus Louwagie. ?Woensdag zullen Hein Vanhaezebrouck en Gunther Schepens terug in Gent zijn, dan praten we met de drie voornaamste kandidaten.?
Louwagie is niet te spreken over de manier waarop Genk gehandeld heeft bij het wegkapen van T2 Balette. ?Wij werden door Genk pas gecontacteerd toen het nieuws al naar buiten was gekomen. Dat is een manier van handelen waarmee wij allerminst opgezet zijn?, zo stelt Louwagie scherp.

Simpel telefoontje
?Er was eerder een poging gedaan om assistent-trainer Bernd Thijs bij ons weg te lokken, dat zorgde al voor wrevel. Wij hebben alle begrip voor de redenen van Peter Balette en gunnen hem die overstap, maar Genk had ons tenminste vooraf kunnen contacteren?, zo klinkt het.
Louwagie vindt dat een simpel telefoontje veel had kunnen oplossen. ?Patrick Janssens had mij kunnen bellen, voorzitter Herbert Houben had onze voorzitter kunnen bellen, dat had veel opgelost. Ik wil hier geen staatszaak van maken, maar het lag wel op mijn lever.?
http://m.voetbalnieuws.be/news/182730/Reynders_haalt_zwaar_uit_naar_AA_Gent

En verschieten dat ik hier van doe... :-X

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over AA Gent
« Reactie #5 Gepost op: juni 12, 2015, 08:17:20 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150611_01727099

Lokeren razend op AA Gent

Op Daknam kwam het vertrek van Cossey aan als een donderslag bij heldere hemel. ?Gent had helemaal geen toestemming om met Rudi te praten?, aldus een boze sportief directeur Willy Reynders. ?Dat heeft onze voorzitter ook heel duidelijk gemaakt aan De Witte en Louwagie. Vorige week speelden ze nog zo?n grote cinema over het vertrek van Balette naar Genk en nu doen ze krak hetzelfde. In het voetbalwereldje en voor enkele euro?s meer kan blijkbaar alles, maar deontologisch is dit voor mij onaanvaardbaar.?

Bij Gent zijn ze zich van geen kwaad bewust. Michel Louwagie: ?Wij waren kwaad op Genk omdat ze ons niet hebben gemeld dat er met Balette zou gesproken worden. Iets wat wij wel netjes meedeelden aan Lambrecht en Reynders zelf. Het grote verschil is dat er een andere wet geldt voor een assistent met een bediendecontract, dan voor een betaalde sportbeoefenaar. Net als elke andere bediende is Rudi Cossey een vrij man als hij zijn opzegvergoeding betaalt.?

Ondertussen trok Lokeren met Patrick Van Houdt, vorig jaar nog assistent van Bob Peeters bij Charlton, al een vervanger aan.





Wat een oetlullen zijn die 2 van Gent toch...  Eerst moord en brand schreeuwen omdat Genk met hunne T2 gaan lopen, en dan krak hetzelfde doen met een ander.  En dat van die werknemersstatuten, dat is toch ook maar om zichzelf goed te praten...
Wat wij al langer weten, AA Gent behoort bij de top ... als het aankomt op smerige spelletjes spelen door het bestuur...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #6 Gepost op: juni 12, 2015, 11:08:00 am »
Ah, 't zijn aaaaaaaaaaaallemaal dezelfde, onze "grote" clubs.

Alleen bewijzen ze keer op keer dat ze eigenlijk heel, h??l kleine clubjes zijn.

Hypocrieten en calimero's, de ??n nog erger dan de andere.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over AA Gent
« Reactie #7 Gepost op: juni 18, 2015, 12:59:33 pm »
Valse start voor AA Gent

Het feestgedruis lijkt bij AA Gent nog niet helemaal verteerd want de kersverse landskampioen ging vanavond pijnlijk onderuit in zijn eerste oefenmatch van het nagelnieuwe seizoen. Op bezoek bij fusieclub en vierdeklasser RFC Wetteren - ontstaan uit Standaard Wetteren en Racing Wetteren-Kwatrecht - gingen de troepen van Hein Vanhaezebrouck met 1-0 de boot in. Opvallend is dat de Buffalo's in beide helften uitpakten met een sterk elftal. Nieuwkomer Thomas Matton (ex-KV Kortrijk) kreeg meteen ook zijn eerste speelminuten.

Meer:
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/2362166/2015/06/17/Van-een-valse-noot-gesproken-AA-Gent-verliest-eerste-oefenmatch.dhtml
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2364921

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over AA Gent
« Reactie #8 Gepost op: juni 21, 2015, 12:16:59 pm »
ondertussen gewonnen van de pinte haha :)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #9 Gepost op: juni 21, 2015, 01:55:35 pm »
ondertussen gewonnen van de pinte haha :)
Nu zal Heintje wel niet zeggen; "Ik had liever gewoon getraind" ;D

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #11 Gepost op: juli 11, 2015, 10:15:21 pm »
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150711_01773103?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Staan vele nog langs het water misschien ?

Pff tgoja. Iedere ploeg die goeie resultaten heeft, heeft successupporters. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. Als je reacties ziet van brugge supporters, hebben die het daar heel moeilijk mee :p. Maar ik betwijfel het heel sterk of gent hetzelfde seizoen kan spelen. Ook al zegt de voorbereiding niet veel. Hebben toch al veel verloren of niet kunnen winnen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over AA Gent
« Reactie #12 Gepost op: juli 11, 2015, 11:26:50 pm »
Je kan toch ook maar een supportersbasis uitbouwen met successupporters?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over AA Gent
« Reactie #13 Gepost op: juli 12, 2015, 10:58:08 am »
Je kan toch ook maar een supportersbasis uitbouwen met successupporters?

Ben ik ook wel van mening, veel meer kans dat mensen eens komen naar het stadion als het goed gaat dan als het slecht gaat. Als ze de smaak te pakken hebben kopen ze een abonnement het seizoen daarop.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over AA Gent
« Reactie #14 Gepost op: oktober 04, 2015, 04:38:28 pm »
Om uw kas van op te fretten.

Svenne Skums

Ik wil die mannen pakken die week in december...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #15 Gepost op: oktober 04, 2015, 05:45:23 pm »
Doen gewoon weer makkelijk mee voor de titel, niet? Met Hein hebben ze een uitstekende trainer, en ze hebben een degelijk genoeg team. Daarenboven worden ze een handje toegestoken door het falen van Club Brugge, Anderlecht en Standard, die uiteraard nog steeds grotere clubs zijn. Het Belgische voetbal stelt minder en minder en minder voor...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Over AA Gent
« Reactie #16 Gepost op: oktober 04, 2015, 07:19:57 pm »
Ze zijn helaas titelkandidaat, Genk ook. Want brugge,standard en rsca zijn achteruitgang aant boeken

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over AA Gent
« Reactie #17 Gepost op: oktober 05, 2015, 05:29:36 pm »
Tot spijt van wie het benijdt, maar Gent is momenteel gewoonweg de beste ploeg van Belgi?.
Ik erger mij rot aan het feit dat dikke Hein met nen air van ier tot in Sint-Petersburg continu in alle gazetten en op alle TV-stations komt mee zin muile, maar toegegeven ie eeft wa neergezet in Gent.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Over AA Gent
« Reactie #18 Gepost op: oktober 05, 2015, 08:38:58 pm »
Ik heb toch al iets meer sympa voor Hein dan in zijn tijd bij KVK.

Hij levert echt wel goed werk bij Gent, met spelers waarbij ik in het begin dacht dat het middelmatige spelers waren want geef toe wie had er gedacht dat Foket, Raman, Depoitre, Neto, ... Zo goed zou gaan presteren?
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Over AA Gent
« Reactie #19 Gepost op: oktober 05, 2015, 08:59:04 pm »
Ik heb toch al iets meer sympa voor Hein dan in zijn tijd bij KVK.

Hij levert echt wel goed werk bij Gent, met spelers waarbij ik in het begin dacht dat het middelmatige spelers waren want geef toe wie had er gedacht dat Foket, Raman, Depoitre, Neto, ... Zo goed zou gaan presteren?

2

Was, is en blijft een goede trainer.
Toen hij aantrad waren sommige smalend over KVK 2, dat 10 maand later zo maar eventje de titel pakte.