Auteur Topic: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa  (gelezen 15335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #40 Gepost op: april 20, 2021, 06:29:20 am »
Volgens mij moeten enkele mensen uit deze thread zich 'dringend' aanbieden bij Dhr. Beeuwsaert, want zij kunnen het blijkbaar allemaal veel beter dan het huidige bestuur.  ::)

Moraal van het verhaal: het is allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan jongens.

Ik ontken niets, maar er worden weer zeer veel zaken te gemakkelijk aangenomen zonder echte bewijs op papier.

En waarom Dury zijn bedrijf elke keer bij gesleurd moeten worden, dat snap ik ook al niet.
Dus ... als jij het op je werk na 8j het plots wat slecht doet (al valt 'slecht' nog te bediscussiëren in Dury's geval) moet uw werkgever dan ook afkomen "jamaar vriend, ... die €172.800 die je hier al verdiende, we gaan het daar es over hebben hé". (€1.800x12x8) En niet alle inkomsten van zijn vennootschap komt 100% van Essevee hé.

Ik vraag me trouwens af hoe HNB kan afleiden uit de balansen hoeveel geld er exact naar makelaars gaat. Die krijgen geen inzicht in de papierwinkel en clubs gaan dat niet zomaar vrijgeven. Tenzij ze zich baseren op bewijs van propere handen, al zijn ze nooit bij onze club geweest, dus mogelijks niet.

Ik bedoel maar ... 't is niet omdat het in de gazette staat dat het waar is.

In plaats van altijd af te vuren naar de mensen binnen de club, mogen sommige feite ook wel eerst eens afgetoetst en/of in twijfel getrokken worden.

Enja iedereen heeft recht op zijn mening, maar onderbouw ze aub met feiten, niet met roddels of gazettenpraat. 't is niet omdat het al vaag gezegd is dat het waar is.

Uiteindelijk staan we 'redelijk' op onze plek. Het is veel niet G6/7 clubs gegeven om stabiel in 1e te blijven.
DIKKE TWEE FRÉDÉRIC
Nu ben ik er gerust in, als jullie twee vinden dat we zo moeten blijven doorwerken, dan zal het wel in orde zijn.  Laat ons maar lekker voortdoen op de ingeslagen weg.

Maar allez : ik blijf Cordier en Dury hier verdedigen. Die mannen hebben dat zeer goed gedaan, maar de haaienwereld die de voetbalwereld is, vereist keihard management. En ik zie dat bij ons te weinig. Ik herinner me nog het bezoek van Cordier en Dury aan Juventus 4 jaar geleden, om finaal allemaal 3de rangsspelers te krijgen die tegen hun zin naar Waregem kwamen (ik herinner me nog die Cyprioot wiens naam ik alweer vergeten ben). Daar is het verkeerd gegaan. Haal een D'hondt, een Leterme,... en terug naar de basics.
Ik mag hopen dat je niet Leterme van KVK bedoelt? Absoluut geen voorbeeld van goed management. Vult alle postjes in met vriendjes en is wat mij betreft niet capabeler dan een Cordier...

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #41 Gepost op: april 20, 2021, 07:33:14 am »
Je kan toch niet ontkennen dat Leterme het uitstekend doet in Kortrijk met zeer beperkte middelen. En dat hij dan vriendjes benoemd op een bepaalde sleutelposten. Dat is logisch, meer zelfs : dit moet zo. In vergelijking met de Veekaa zijn wij potverteerders en dan spreken we niet over het stadion (want daar doen ze niets in Kortrijk).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.653
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #42 Gepost op: april 20, 2021, 08:39:32 am »
Je kan toch niet ontkennen dat Leterme het uitstekend doet in Kortrijk met zeer beperkte middelen. En dat hij dan vriendjes benoemd op een bepaalde sleutelposten. Dat is logisch, meer zelfs : dit moet zo. In vergelijking met de Veekaa zijn wij potverteerders en dan spreken we niet over het stadion (want daar doen ze niets in Kortrijk).
Leterme moet ook geen rekening houden met iemand zoals Dury.  In Kortrijk is het de trainer niet die meebeslist (de laatste was Hein die nog wat te zeggen had) wie er komt en wanneer.   Kortrijk doet het beter qua uitgeven aan transfers, laat de scouting wel zijn werk doen, de makelaarsfee van Kortrijk was 526.373 euro, 1/3de minder dan bij ons en de lonen zijn ook veel , veel lager dan bij ons.  Kortijk heeft bijna 10 miljoen schulden(de inkomsten van de transfer van Moffi zitten daar niet bij) en eigen vermogen -2 miljoen ongeveer.  Wij hebben 26 miljoen schulden en eigen vermogen van -2,2 miljoen.
Dus ja, op een bepaald gebied doen ze het beter, maar het is ook niet denderend é,ze krijgen wel nog die gelden binnen van Moffi!  Wij krijgen ook nog een deeltje van Bongonda(2de schijf normaal gezien).
Kortrijk staat onder toezicht niveau 1, wij staan dus wel degelijk onder toezicht niveau 2!!  Dit zijn ALLEMAAL FEITEN! 
Om dit allemaal te minimaliseren zoals er hier sommigen doen, Koekenaas en Frederik om geen namen te noemen, of zelfs te beweren dat het gazettepraat is, dat is imo heel straf.   Het is niet willen zien en de kop in het zand steken, maar ze doen maar.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #43 Gepost op: april 20, 2021, 10:06:02 am »
Wij zijn ambitieuzer dan de VK en willen tegen de top 6-8 aanleunen.
daar is het anders. ze staan ook op bepaalde zaken minder ver dan wij (jeugdwerking, trainingscomplex).
op dit vlak wel chapeau naar waar het bij ons geëvolueerd is.
maar net zoals bij Mourinho pakt de mayonaise al een aantal jaar niet meer en je ziet dit op het veld.
Ge ziet godverdomme meer enthousiasme en snelheid bij Waasland-Beveren!
Gelukkig zit KVK in het zelfde schuitje.
je kan s ferm verliezen maar niet verschillende keren op een jaar....dan is er een mentaal probleem of staat er geen groep op het veld. Net zoals de taktiek is dit een taak van de coach.
Ze gaan van Timmy meer opsteken en sommigen kijken misschien op naar hem of respecteren hem (ook misschien om spelers te halen).
je kan dan stellen: we zijn van ver gekomen. Voor we beter begonnen te spelen hebben we verschillende matchen "oerechanse" gehad.
Hopelijk gaan ze beter tewerk als vorig jaar, want dan hadden wij tov veel ploegen ook n immense voorsprong om een kern samen te stellen en deden ze er niet veel mee behalve (ook zoals vaak) een halve goed-nieuws-show (bijvoorbeeld Essevee 2.0) waar veel mensen al niet veel meer van geloven.

Abo's waren al serieus in dalende lijn en veel heeft te maken met het feit dat de mensen het vertrouwen voor een stuk kwijt zijn......het wordt tijd dat ze dit s beseffen.


Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #44 Gepost op: april 20, 2021, 10:12:16 am »
Je kan toch niet ontkennen dat Leterme het uitstekend doet in Kortrijk met zeer beperkte middelen. En dat hij dan vriendjes benoemd op een bepaalde sleutelposten. Dat is logisch, meer zelfs : dit moet zo. In vergelijking met de Veekaa zijn wij potverteerders en dan spreken we niet over het stadion (want daar doen ze niets in Kortrijk).
Komaan man, weet u wel in Godsnaam waar u over praat? Leterme wordt met de grond gelijk gemaakt in Kortrijk.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #45 Gepost op: april 20, 2021, 10:39:05 am »
En welke inkomsten mag Dury dan wel nog halen met zijn vennootschap die niet Essevee-gerelateerd zijn. Naar zijn zeggen werkt hij 80 uur per week voor de club. Maar hij factureert dan waarschijnlijk wel voor 50.000 voor een avondje te gaan spreken over teambuilding.


Hij koopt blijkbaar vastgoed (slimme man!, beter dan verbrassen zoals veel spelers doen), dat vastgoed zijn appartementen, huizen of commerciële panden. Ik hoorde zeggen appartementen, maar ben niet zeker. Dat vastgoed zal verhuurd worden, en dus maandelijkse inkomsten genereren, zonder hij daar inderdaad iets moet voor doen ... en dus perfect 80u per week kan werken voor Essevee.


Dury mag van mij veel verdienen, ik heb daar geen probleem mee. Maar je moet dan ook niet hypocriet daarover doen : dan moet je resultaten halen die veel beter zijn dan die we nu hebben. Idem met die makelaarslonen : wat is het rendement daarvan. Dus mijn voorstel : behoud Cordier en Dury, maar zet een stevig management neer die meer corrigeert dan wat tot op heden het geval was.


Dus omdat de resultaten wat minder zijn doet hij hypoctiet? Dus als het op uw werk wat minder gaat dan mag uw baas ook uw loon aanpassen naar beneden? Trouwens de resultaten zijn niet alleen afhankelijk van hem alleen, als de spelers niet beter kunnen. We weten allemaal dat het middenveld maar povertjes is voor de JPL en op die manier onze achterlijn zwaar(der) onder druk komt te liggen. 


En om op de andere reacties te reageren...

Ik beweer helemaal niet dat het niet beter kan of moet, ik zeg gewoon dat we op ons normaal niveau meedraaien en dat is eigenlijk onze plek. Keihard werken om ergens bovenaan de buik van de competitie te belanden, met nu en dan een piek (PO1) en een dal (een tijd degradatie gevaar).

Waarom denk je dat ze in de winter bijsturen? Dat is omdat ze in de zomer niet willen over investeren om zo de financiën op orde te houden. Maar in de winter indien nodig, bijsturen om een mogelijke degradatie af te wenden. Ik ben altijd tegen wintertransfers geweest, ik vind dat een beetje competitievervalsing, maar in ons geval is dat een zegen. (de mogelijkheid om bij te sturen indien nodig)

Essevee is niet alleen sportieve resultaten hé (bijna enige waar een modale supporter mee bezig is), een voetbalclub moet ook 'als bedrijf' blijven draaien! De inkomsten/uitgaven, de financiële toestand, werknemers, gebouwen, onderhoud, grasmat, trainingscomplex, middelen voor personeel, spelers, staff ... etc. etc.

Wie beweert dat we elk jaar (zonder enorme meerkost betreft budget) de G5/6 het moeilijk moeten kunnen maken binnen PO1 is volgens mij alle realiteitszin verloren. Onze plaats is ~8-10, waarmee ik niet bedoel dan men er alles moet aan doen om daarboven te kunnen eindigen. (gebaseerd op marktwaarde spelers & lonen)
We betalen misschien wel goed, maar al es de marktwaarde van de spelerskernen gezien van Cercle, Leuven, Charleroi, ... + Antwerp is ook komen bijsluiten daar bovenaan. Marktwaarde is toch ergens ook een barometer van de algehele kwaliteit van de spelers. Verschillende zitten te roepen data/data/data, maar heb je ze al es bekeken? 

Maar, ik snap het wel... als supporter wil je uiteraard altijd alleen maar mooie resultaten behalen. (al de rest speelt eigenlijk gene rol).

Zijn er foute beslissingen, aankopen en keuzes gemaakt? ... zeer zeker en dat beseffen ze op de club ook wel hoor. Ze hebben ook geen glazen bol hé. Elke transfer 'in onze prijsklasse' blijft een gok, anders speelden ze bij topclubs of werden ze niet verkocht/verhuurd.

En om af te sluiten ... ik minimaliseer helemaal niets, ik kijk gewoon met een realistisch oog naar onze club en resultaten. Enja ik aanzie veel zaken als fake news, ik neem niet zomaar alles aan voor waarheid. Soms zal ik daarin ook wel eens een foute inschatting maken, maar liever zo dan alles geloven wat er geschreven wordt en alles negatief te bekijken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.653
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #46 Gepost op: april 20, 2021, 12:31:52 pm »
En welke inkomsten mag Dury dan wel nog halen met zijn vennootschap die niet Essevee-gerelateerd zijn. Naar zijn zeggen werkt hij 80 uur per week voor de club. Maar hij factureert dan waarschijnlijk wel voor 50.000 voor een avondje te gaan spreken over teambuilding.


Hij koopt blijkbaar vastgoed (slimme man!, beter dan verbrassen zoals veel spelers doen), dat vastgoed zijn appartementen, huizen of commerciële panden. Ik hoorde zeggen appartementen, maar ben niet zeker. Dat vastgoed zal verhuurd worden, en dus maandelijkse inkomsten genereren, zonder hij daar inderdaad iets moet voor doen ... en dus perfect 80u per week kan werken voor Essevee.


Dury mag van mij veel verdienen, ik heb daar geen probleem mee. Maar je moet dan ook niet hypocriet daarover doen : dan moet je resultaten halen die veel beter zijn dan die we nu hebben. Idem met die makelaarslonen : wat is het rendement daarvan. Dus mijn voorstel : behoud Cordier en Dury, maar zet een stevig management neer die meer corrigeert dan wat tot op heden het geval was.


Dus omdat de resultaten wat minder zijn doet hij hypoctiet? Dus als het op uw werk wat minder gaat dan mag uw baas ook uw loon aanpassen naar beneden? Trouwens de resultaten zijn niet alleen afhankelijk van hem alleen, als de spelers niet beter kunnen. We weten allemaal dat het middenveld maar povertjes is voor de JPL en op die manier onze achterlijn zwaar(der) onder druk komt te liggen. 


En om op de andere reacties te reageren...

Ik beweer helemaal niet dat het niet beter kan of moet, ik zeg gewoon dat we op ons normaal niveau meedraaien en dat is eigenlijk onze plek. Keihard werken om ergens bovenaan de buik van de competitie te belanden, met nu en dan een piek (PO1) en een dal (een tijd degradatie gevaar).

Waarom denk je dat ze in de winter bijsturen? Dat is omdat ze in de zomer niet willen over investeren om zo de financiën op orde te houden. Maar in de winter indien nodig, bijsturen om een mogelijke degradatie af te wenden. Ik ben altijd tegen wintertransfers geweest, ik vind dat een beetje competitievervalsing, maar in ons geval is dat een zegen. (de mogelijkheid om bij te sturen indien nodig)

Essevee is niet alleen sportieve resultaten hé (bijna enige waar een modale supporter mee bezig is), een voetbalclub moet ook 'als bedrijf' blijven draaien! De inkomsten/uitgaven, de financiële toestand, werknemers, gebouwen, onderhoud, grasmat, trainingscomplex, middelen voor personeel, spelers, staff ... etc. etc.

Wie beweert dat we elk jaar (zonder enorme meerkost betreft budget) de G5/6 het moeilijk moeten kunnen maken binnen PO1 is volgens mij alle realiteitszin verloren. Onze plaats is ~8-10, waarmee ik niet bedoel dan men er alles moet aan doen om daarboven te kunnen eindigen. (gebaseerd op marktwaarde spelers & lonen)
We betalen misschien wel goed, maar al es de marktwaarde van de spelerskernen gezien van Cercle, Leuven, Charleroi, ... + Antwerp is ook komen bijsluiten daar bovenaan. Marktwaarde is toch ergens ook een barometer van de algehele kwaliteit van de spelers. Verschillende zitten te roepen data/data/data, maar heb je ze al es bekeken? 

Maar, ik snap het wel... als supporter wil je uiteraard altijd alleen maar mooie resultaten behalen. (al de rest speelt eigenlijk gene rol).

Zijn er foute beslissingen, aankopen en keuzes gemaakt? ... zeer zeker en dat beseffen ze op de club ook wel hoor. Ze hebben ook geen glazen bol hé. Elke transfer 'in onze prijsklasse' blijft een gok, anders speelden ze bij topclubs of werden ze niet verkocht/verhuurd.

En om af te sluiten ... ik minimaliseer helemaal niets, ik kijk gewoon met een realistisch oog naar onze club en resultaten. Enja ik aanzie veel zaken als fake news, ik neem niet zomaar alles aan voor waarheid. Soms zal ik daarin ook wel eens een foute inschatting maken, maar liever zo dan alles geloven wat er geschreven wordt en alles negatief te bekijken.
We investeren niet voor op plaats 10 te belanden,voor mij is plaats 10 goed, indien we niet zo'n exuberante zotte kosten zouden doen. Dat is 1 van de problemen van Dury en co, ze willen naar die top 6, ten koste van alles, ik heb het al meermaals geschreven,Dury zijn ambities en manier van doen stroken niet met de financiële toestand waar de club zich in vindt.  We doen de laatste jaren niet beter dan Kortrijk maar betalen 3x meer aan makelaars,onze spelers verdienen soms dubbel zoveel,ik heb het al 1000 keren geschreven, ik ben blij met een plaats 10, maar dan met gezond verstand, en niet met hoe we de laatste jaren doen, zotte kosten om top 6 te halen en.... het niet waar te maken.
En je doet het weer, dat is geen fake news, we zitten op niveau 2 ter controle, kijk naar de jaarrekening, of is dat ook fake news?  Dit is gewoonweg niet willen inzien hoe slecht we het doen financieel, en dat komt juist door het transferbeleid van de laatste jaren, dit is niet negatief bekijken, dit zijn de feiten.
En ja we staan verder dan Kortrijk, qua infrastructuur,trainingsfaciliteiten, maar ook en vooral dankzij stad Waregem.  We staan verder op jeugdgebied ook, maar wanneer je dan zo'n Van Hecke laat gaan,imo de beste voetballer van alle jonge spelers, tja, dan leert men daar ook niks bij.   Het probleem ligt aan het transferbeleid en de mensen die het daar voor het zeggen hebben doen het gewoonweg slecht en dat moet veranderen ipv dit al de laatste 3 jaar te ontkennen zeggen sommigen nog altijd 'fake news', hoe kunnen sommigen zo blind zijn?  Ik snap dit echt niet.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #47 Gepost op: april 20, 2021, 12:36:43 pm »
En welke inkomsten mag Dury dan wel nog halen met zijn vennootschap die niet Essevee-gerelateerd zijn. Naar zijn zeggen werkt hij 80 uur per week voor de club. Maar hij factureert dan waarschijnlijk wel voor 50.000 voor een avondje te gaan spreken over teambuilding.


Hij koopt blijkbaar vastgoed (slimme man!, beter dan verbrassen zoals veel spelers doen), dat vastgoed zijn appartementen, huizen of commerciële panden. Ik hoorde zeggen appartementen, maar ben niet zeker. Dat vastgoed zal verhuurd worden, en dus maandelijkse inkomsten genereren, zonder hij daar inderdaad iets moet voor doen ... en dus perfect 80u per week kan werken voor Essevee.


Dury mag van mij veel verdienen, ik heb daar geen probleem mee. Maar je moet dan ook niet hypocriet daarover doen : dan moet je resultaten halen die veel beter zijn dan die we nu hebben. Idem met die makelaarslonen : wat is het rendement daarvan. Dus mijn voorstel : behoud Cordier en Dury, maar zet een stevig management neer die meer corrigeert dan wat tot op heden het geval was.


Dus omdat de resultaten wat minder zijn doet hij hypoctiet? Dus als het op uw werk wat minder gaat dan mag uw baas ook uw loon aanpassen naar beneden? Trouwens de resultaten zijn niet alleen afhankelijk van hem alleen, als de spelers niet beter kunnen. We weten allemaal dat het middenveld maar povertjes is voor de JPL en op die manier onze achterlijn zwaar(der) onder druk komt te liggen. 


En om op de andere reacties te reageren...

Ik beweer helemaal niet dat het niet beter kan of moet, ik zeg gewoon dat we op ons normaal niveau meedraaien en dat is eigenlijk onze plek. Keihard werken om ergens bovenaan de buik van de competitie te belanden, met nu en dan een piek (PO1) en een dal (een tijd degradatie gevaar).

Waarom denk je dat ze in de winter bijsturen? Dat is omdat ze in de zomer niet willen over investeren om zo de financiën op orde te houden. Maar in de winter indien nodig, bijsturen om een mogelijke degradatie af te wenden. Ik ben altijd tegen wintertransfers geweest, ik vind dat een beetje competitievervalsing, maar in ons geval is dat een zegen. (de mogelijkheid om bij te sturen indien nodig)

Essevee is niet alleen sportieve resultaten hé (bijna enige waar een modale supporter mee bezig is), een voetbalclub moet ook 'als bedrijf' blijven draaien! De inkomsten/uitgaven, de financiële toestand, werknemers, gebouwen, onderhoud, grasmat, trainingscomplex, middelen voor personeel, spelers, staff ... etc. etc.

Wie beweert dat we elk jaar (zonder enorme meerkost betreft budget) de G5/6 het moeilijk moeten kunnen maken binnen PO1 is volgens mij alle realiteitszin verloren. Onze plaats is ~8-10, waarmee ik niet bedoel dan men er alles moet aan doen om daarboven te kunnen eindigen. (gebaseerd op marktwaarde spelers & lonen)
We betalen misschien wel goed, maar al es de marktwaarde van de spelerskernen gezien van Cercle, Leuven, Charleroi, ... + Antwerp is ook komen bijsluiten daar bovenaan. Marktwaarde is toch ergens ook een barometer van de algehele kwaliteit van de spelers. Verschillende zitten te roepen data/data/data, maar heb je ze al es bekeken? 

Maar, ik snap het wel... als supporter wil je uiteraard altijd alleen maar mooie resultaten behalen. (al de rest speelt eigenlijk gene rol).

Zijn er foute beslissingen, aankopen en keuzes gemaakt? ... zeer zeker en dat beseffen ze op de club ook wel hoor. Ze hebben ook geen glazen bol hé. Elke transfer 'in onze prijsklasse' blijft een gok, anders speelden ze bij topclubs of werden ze niet verkocht/verhuurd.

En om af te sluiten ... ik minimaliseer helemaal niets, ik kijk gewoon met een realistisch oog naar onze club en resultaten. Enja ik aanzie veel zaken als fake news, ik neem niet zomaar alles aan voor waarheid. Soms zal ik daarin ook wel eens een foute inschatting maken, maar liever zo dan alles geloven wat er geschreven wordt en alles negatief te bekijken.
We investeren niet voor op plaats 10 te belanden,voor mij is plaats 10 goed, indien we niet zo'n exuberante zotte kosten zouden doen. Dat is 1 van de problemen van Dury en co, ze willen naar die top 6, ten koste van alles, ik heb het al meermaals geschreven,Dury zijn ambities en manier van doen stroken niet met de financiële toestand waar de club zich in vindt.  We doen de laatste jaren niet beter dan Kortrijk maar betalen 3x meer aan makelaars,onze spelers verdienen soms dubbel zoveel,ik heb het al 1000 keren geschreven, ik ben blij met een plaats 10, maar dan met gezond verstand, en niet met hoe we de laatste jaren doen, zotte kosten om top 6 te halen en.... het niet waar te maken.
En je doet het weer, dat is geen fake news, we zitten op niveau 2 ter controle, kijk naar de jaarrekening, of is dat ook fake news?  Dit is gewoonweg niet willen inzien hoe slecht we het doen financieel, en dat komt juist door het transferbeleid van de laatste jaren, dit is niet negatief bekijken, dit zijn de feiten.
En ja we staan verder dan Kortrijk, qua infrastructuur,trainingsfaciliteiten, maar ook en vooral dankzij stad Waregem.  We staan verder op jeugdgebied ook, maar wanneer je dan zo'n Van Hecke laat gaan,imo de beste voetballer van alle jonge spelers, tja, dan leert men daar ook niks bij.   Het probleem ligt aan het transferbeleid en de mensen die het daar voor het zeggen hebben doen het gewoonweg slecht en dat moet veranderen ipv dit al de laatste 3 jaar te ontkennen zeggen sommigen nog altijd 'fake news', hoe kunnen sommigen zo blind zijn?  Ik snap dit echt niet.
Hallo, bent u de vader van Hannes misschien ? Wa heeft da manneke hier eigenlijk gepresteerd ? Ik heb t alleszins niet gezien...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #48 Gepost op: april 21, 2021, 06:28:23 am »
...
Hallo, bent u de vader van Hannes misschien ? Wa heeft da manneke hier eigenlijk gepresteerd ? Ik heb t alleszins niet gezien...
Alleszins in verhouding meer dan een gans aantal overbetaalde buutenlandse would-be vedetten die hier rondlopen...

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.285
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #49 Gepost op: april 21, 2021, 07:58:58 am »
Gemiddeld bruto jaarloon ( '19-'20) bij Essevee: 402.618 euro zijnde een daling met 11%. 7de  hoogst bedrag in JPL (HNB)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #50 Gepost op: april 21, 2021, 08:12:57 am »
Gemiddeld bruto jaarloon ( '19-'20) bij Essevee: 402.618 euro zijnde een daling met 11%. 7de  hoogst bedrag in JPL (HNB)

Gemiddeld € 3000 lager dan Racing Genk! Terwijl die een veel hoger budget hebben.
Kv Mechelen heeft de laagste loonlasten (bijna 1/3 van wat wij betalen), en qua resultaten doen die het beter.

Als dit geen feiten meer zijn...  ;)

De mensen binnen de club moeten heel dringend in de spiegel kijken.
Dit kan niet blijven duren.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #51 Gepost op: april 21, 2021, 08:46:35 am »
Voor de volledigheid...
En om zeker te zijn dat iedereen het gelooft.
De juiste termen hiervoor zijn
BESCHAMEND!!!
WRAAKROEPEND!!!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #52 Gepost op: april 21, 2021, 10:57:38 am »
Voor de volledigheid...
En om zeker te zijn dat iedereen het gelooft.
De juiste termen hiervoor zijn
BESCHAMEND!!!
WRAAKROEPEND!!!

Doe keer normaal.
Dat is al gazetteklap.

Persoon X zegt iets, persoon Y neemt dit over en persoon Z maakt hier een artikelke van.
Klopt het wel allemaal wat in de kranten komt?
Naar mijn mening niet.
Om nog maar te zwijgen van de subjectiviteit van de journalist die dit schrijft.
Die heeft dit wss gehoord van persoon A op het lockdownfeestje van persoon B.

Ik wil maar zeggen.
Niet alles geloven dat in de kranten komt.
En alles met een eigen, kritische blik bekijken!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #53 Gepost op: april 21, 2021, 12:46:05 pm »
Het is gewoon schandalig.
Vooral de dikke contracten van Vossen, Berahino, Seck, Marcq en Govea
Ook Bruno...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #54 Gepost op: april 21, 2021, 01:15:38 pm »
Amai Kvm de laagste van de klas... Dan doen die het toch zeeeer goed.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #55 Gepost op: april 21, 2021, 01:35:34 pm »
Amai Kvm de laagste van de klas... Dan doen die het toch zeeeer goed.

Toch verwonderlijk met namen als Schoofs, Hairemans, Defour, De Camargo.
Maar ook jong geweld met Kaboré, Voet, Vranckx.
Defour en De Camargo zullen langs de andere kant mss wel niet zo een hoog loon hebben.
Dacht dat dat van Defour gebaseerd is op zijn blessureleed.

Met uitgaande transfers van Vranckx en Kabore doen ze dan ook nog eens een goeie zaak.



Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #56 Gepost op: april 21, 2021, 02:07:24 pm »
Amai Kvm de laagste van de klas... Dan doen die het toch zeeeer goed.

Toch verwonderlijk met namen als Schoofs, Hairemans, Defour, De Camargo.
Maar ook jong geweld met Kaboré, Voet, Vranckx.
Defour en De Camargo zullen langs de andere kant mss wel niet zo een hoog loon hebben.
Dacht dat dat van Defour gebaseerd is op zijn blessureleed.

Met uitgaande transfers van Vranckx en Kabore doen ze dan ook nog eens een goeie zaak.




Dit zijn de officiële cijfers, worden ook de officieuze ergens vermeld?

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 720
  • Essevee!
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #57 Gepost op: april 21, 2021, 05:50:12 pm »
Gemiddeld bruto jaarloon ( '19-'20) bij Essevee: 402.618 euro zijnde een daling met 11%. 7de  hoogst bedrag in JPL (HNB)

Gemiddeld € 3000 lager dan Racing Genk! Terwijl die een veel hoger budget hebben.
Kv Mechelen heeft de laagste loonlasten (bijna 1/3 van wat wij betalen), en qua resultaten doen die het beter.

Als dit geen feiten meer zijn...  ;)

De mensen binnen de club moeten heel dringend in de spiegel kijken.
Dit kan niet blijven duren.

In de laatst neergelegde jaarrekening zijn de bezoldigingen 14049037 euro voor 61.9 FTE = 226.963 euro gemiddeld per personeelslid

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #58 Gepost op: april 21, 2021, 06:09:42 pm »
Gemiddeld bruto jaarloon ( '19-'20) bij Essevee: 402.618 euro zijnde een daling met 11%. 7de  hoogst bedrag in JPL (HNB)

Gemiddeld € 3000 lager dan Racing Genk! Terwijl die een veel hoger budget hebben.
Kv Mechelen heeft de laagste loonlasten (bijna 1/3 van wat wij betalen), en qua resultaten doen die het beter.

Als dit geen feiten meer zijn...  ;)

De mensen binnen de club moeten heel dringend in de spiegel kijken.
Dit kan niet blijven duren.

In de laatst neergelegde jaarrekening zijn de bezoldigingen 14049037 euro voor 61.9 FTE = 226.963 euro gemiddeld per personeelslid

Pure waanzin.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Voor Zulte Waregem is het tijd om op kleinere voet te leven: “De lonen liggen aa
« Reactie #59 Gepost op: april 21, 2021, 08:12:06 pm »
Amai Kvm de laagste van de klas... Dan doen die het toch zeeeer goed.

Toch verwonderlijk met namen als Schoofs, Hairemans, Defour, De Camargo.
Maar ook jong geweld met Kaboré, Voet, Vranckx.
Defour en De Camargo zullen langs de andere kant mss wel niet zo een hoog loon hebben.
Dacht dat dat van Defour gebaseerd is op zijn blessureleed.

Met uitgaande transfers van Vranckx en Kabore doen ze dan ook nog eens een goeie zaak.

Ik vraag me af of sommige clubs een opsplitsing maken tussen de lonen en de premies en andere deze samentellen.