Auteur Topic: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee  (gelezen 26558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Gepost op: september 29, 2021, 11:45:53 pm »
Na alweer een wedstrijd met twee gezichten mochten we een onverhoopt punt bijschrijven...
Kunnen we op verplaatsing wederom meer dan thuis en zo Seraing de 3 punten ontfutselen?

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?


Offline turbosmurf

  • Leden
  • Berichten: 158
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2021, 07:25:07 am »
We moeten veel meer acties maken zoals bij de eerste goal. Achterlijn halen en dan 45° naar inlopende man. Heel moeilijk om op te verdedigen. Club maakte al veel zo'n goals.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: september 30, 2021, 10:55:57 am »
3 verdedigers werken niet.
442 dan maar?
Boya-Vigen op het middenveld?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.752
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: september 30, 2021, 11:01:41 am »
3 verdedigers werken niet.
442 dan maar?
Boya-Vigen op het middenveld?

Linksback Ciranni dan? Want Srarfi is zeker geen linksback.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: september 30, 2021, 11:30:28 am »
3 verdedigers werken niet.
442 dan maar?
Boya-Vigen op het middenveld?

Linksback Ciranni dan? Want Srarfi is zeker geen linksback.

Tja inderdaad, aangezien we daar niet breed zitten.
Eigenlijk stond Srarfi vorige week in de 2e helft praktisch ook linksback...


Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: september 30, 2021, 11:38:40 am »
3 verdedigers werken niet.
442 dan maar?
Boya-Vigen op het middenveld?

Linksback Ciranni dan? Want Srarfi is zeker geen linksback.

Tja inderdaad, aangezien we daar niet breed zitten.
Eigenlijk stond Srarfi vorige week in de 2e helft praktisch ook linksback...


Ciranni er gewoon uit. Met zo een speler speel je altijd met 10, waar hij ook staat…

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: september 30, 2021, 01:32:06 pm »
zo'n comentaar op 1 speler zeg.... ciranni speelt gewoon aanvallend zoals de fauw of pakweg dalsgaard jaren deden alleen speelde essevee toen steenvast met 4 achterin! nu is dat niet meer het geval en hebben we geen stabiele defensie meer...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: september 30, 2021, 02:03:20 pm »
zo'n comentaar op 1 speler zeg.... ciranni speelt gewoon aanvallend zoals de fauw of pakweg dalsgaard jaren deden alleen speelde essevee toen steenvast met 4 achterin! nu is dat niet meer het geval en hebben we geen stabiele defensie meer...

Neen, Ciranni speelt niet aanvallend.
Ik heb nog amper een aanvallende actie zien maken. Tot daar aan toe, maar verdedigen wordt hij ook gewoon overlopen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: september 30, 2021, 03:01:35 pm »
Ciranni is echt een domme slechte speler. Pakte tegen Kortrijk na 1min ook al een gele kaart door er veel te wild in te vliegen. Geen enkele voorzet komt ook aan bij hem + zijn enorme blunder.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: september 30, 2021, 03:13:14 pm »
Ciranni is echt een domme slechte speler. Pakte tegen Kortrijk na 1min ook al een gele kaart door er veel te wild in te vliegen. Geen enkele voorzet komt ook aan bij hem + zijn enorme blunder.
FD wil er een wingback van maken en dat is hij geenszins.
Als zuivere LB in een 4-mans verdediging zou het waarschijnlijk wel lukken...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: september 30, 2021, 03:28:33 pm »
Ciranni is echt een domme slechte speler. Pakte tegen Kortrijk na 1min ook al een gele kaart door er veel te wild in te vliegen. Geen enkele voorzet komt ook aan bij hem + zijn enorme blunder.
FD wil er een wingback van maken en dat is hij geenszins.
Als zuivere LB in een 4-mans verdediging zou het waarschijnlijk wel lukken...
Ciranni is geen verdediger überhaupt. Daarom dat Sormo een veel completere en betere optie is. Het linksachter probleem kun je eventueel oplossen met Ciranni maar dan moet je iemand naast hem hebben die hem kan ondersteunen en vooral betrouwbaar is... Falend beleid wat betreft die posities.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: september 30, 2021, 03:53:33 pm »
dus we zijn het over eens dat een 4 mans defensie veel zou oplossen ? WEL dan ben ik er 100 procent zeker van dat we ook een betere ciranni zouden zien, want ik ben overtuigd dat die jongen een absolute meerwaarde is!!! ik weiger hem te laten vallen! hij valt nu op door fouten van anderen in ons team!!!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: september 30, 2021, 04:51:15 pm »
Ciranni is echt een domme slechte speler. Pakte tegen Kortrijk na 1min ook al een gele kaart door er veel te wild in te vliegen. Geen enkele voorzet komt ook aan bij hem + zijn enorme blunder.


was niet Ciranni maar Hupmpreys die geel pakte.
Heb Ciranni nog niets goed weten doen ,zowel aanvallend of verdedigend ,is gewoon een miskoop , net als Hubert.
Boya is ook enen die denkt dat hij alles met power kan oplossen, met de kop uitstekend maar met de voeten wat anders. werd tegen de vk ook een paar keer gewoon eraf gelopen.
Vigen valt ook tegen ,te traag ,geen duelkracht.
die Kutesa is nog de beste , kan tenminste een actie maken en heeft snelheid.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: september 30, 2021, 05:17:03 pm »
amai, zo nieuwe spelers afbreken....(sorry maar zijn dat dan fans ?°à Voor mij zijn dit geen uitspraken die essevee supporters doen! :( >:( ik hoop dan ook op een woordje van de moderators
« Laatst bewerkt op: september 30, 2021, 05:19:57 pm door matti fanatic »

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: september 30, 2021, 06:05:18 pm »
amai, zo nieuwe spelers afbreken....(sorry maar zijn dat dan fans ?°à Voor mij zijn dit geen uitspraken die essevee supporters doen! :( >:( ik hoop dan ook op een woordje van de moderators
Wees blij dat de beheerder jou terug op het forum laat want als het van mij afhangt, vlieg je meteen terug voorgoed van het forum.
Voila, u vraagt, ik antwoord...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: september 30, 2021, 06:29:33 pm »
amai, zo nieuwe spelers afbreken....(sorry maar zijn dat dan fans ?°à Voor mij zijn dit geen uitspraken die essevee supporters doen! :( >:( ik hoop dan ook op een woordje van de moderators
Koenie legt zijn lat qua kwaliteit van spelers altijd heel, heel, heel,heel hoog, dat is gewoon niet realistisch zijn, hij zou supporter moeten zijn van man. city hij zou ook de helft brolspelers vinden :D ,maar goed, elk zijn gedacht é.
Wat altijd raar is,er worden spelers gehaald die een bepaalde kwaliteit hebben, die bij een ploeg die in een bepaald systeem spelen goed zijn, en dan moeten ze bij ons in een systeem spelen die zelfs de beste verdedigers in België niet goed zouden kunnen.
Van te voren wist men hoe een Hubert speelt en vooral in een bepaald systeem kan goed zijn, bij OHL was hij goed, spelen we zoals dat OHL deed verleden jaar, dan zou je zien dat Hubert iedere keer op de afspraak is.  Met Marcq is dit juist hetzelfde, met Chalala meestal altijd goed, bij ons laatste seizoen al wat beter(zeker wanneer onze topcoach zijn systeem moest aanpassen) nu komt hij terug weer goed voor de dag bij Union, die ook een systeem spelen die duidelijk is, waar ze ook hun momenten kiezen wanneer ze in de aanval zijn, maar zeker liever de bal niet hebben, wij doen juist het omgekeerde.
Gano is een spits voor in de 16, die moet ballen krijgen van de flanken, hoeveel ballen krijgt hij in de 16 vanop de flanken?  Nu verwacht men ook van Gano, hetgene dat een Chory ook veel beter kon, dat wist men op voorhand,dat hij een bal kan bijhouden voor het aansluiten van de middenvelders, maar dat kan hij niet zo goed, en dat wist men, een Harbaoui kon dat ook niet zo goed.
Iedereen hier zei net voor het einde van de transfermarkt dat we zeker nog een LINKS/RECHTSback nodig hadden, zeker bij het uitvallen van De Bock,maar volgens mij zal de technische staf hebben aangegeven dat het niet nodig was, aangezien we in dit dom systeem spelen,met 3 en 2 wingback's.
Ik wil onze ploeg in een 4 mans verdediging zien, afwachtend en compact zien spelen, op de nadruk op het verstevigen van de defensie en er dan snel uitkomen, die snelheid hebben we zeker, een Vigen kan ook in 1 tijd spelen, we hebben met Dompé,Srarfi,Kutesa mensen die een actie hebben en snelheid, we hebben met Gano en Vossen die in de 16 goals kunnen maken(beide in de ploeg is imo niet de juiste methode om tot resultaten te komen).
Dus, KWALITEIT GENOEG om tot goeie resultaten te komen,maar ja, als je zo dom speelt en van spelers dingen verwacht op posities die de hunne niet zijn waarbij de coach zijn verdediging verwaarloosd dan kan je nooit tot resultaat komen.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: september 30, 2021, 06:56:04 pm »
amai, zo nieuwe spelers afbreken....(sorry maar zijn dat dan fans ?°à Voor mij zijn dit geen uitspraken die essevee supporters doen! :( >:( ik hoop dan ook op een woordje van de moderators
Koenie legt zijn lat qua kwaliteit van spelers altijd heel, heel, heel,heel hoog, dat is gewoon niet realistisch zijn, hij zou supporter moeten zijn van man. city hij zou ook de helft brolspelers vinden :D ,maar goed, elk zijn gedacht é.
Wat altijd raar is,er worden spelers gehaald die een bepaalde kwaliteit hebben, die bij een ploeg die in een bepaald systeem spelen goed zijn, en dan moeten ze bij ons in een systeem spelen die zelfs de beste verdedigers in België niet goed zouden kunnen.
Van te voren wist men hoe een Hubert speelt en vooral in een bepaald systeem kan goed zijn, bij OHL was hij goed, spelen we zoals dat OHL deed verleden jaar, dan zou je zien dat Hubert iedere keer op de afspraak is.  Met Marcq is dit juist hetzelfde, met Chalala meestal altijd goed, bij ons laatste seizoen al wat beter(zeker wanneer onze topcoach zijn systeem moest aanpassen) nu komt hij terug weer goed voor de dag bij Union, die ook een systeem spelen die duidelijk is, waar ze ook hun momenten kiezen wanneer ze in de aanval zijn, maar zeker liever de bal niet hebben, wij doen juist het omgekeerde.
Gano is een spits voor in de 16, die moet ballen krijgen van de flanken, hoeveel ballen krijgt hij in de 16 vanop de flanken?  Nu verwacht men ook van Gano, hetgene dat een Chory ook veel beter kon, dat wist men op voorhand,dat hij een bal kan bijhouden voor het aansluiten van de middenvelders, maar dat kan hij niet zo goed, en dat wist men, een Harbaoui kon dat ook niet zo goed.
Iedereen hier zei net voor het einde van de transfermarkt dat we zeker nog een LINKS/RECHTSback nodig hadden, zeker bij het uitvallen van De Bock,maar volgens mij zal de technische staf hebben aangegeven dat het niet nodig was, aangezien we in dit dom systeem spelen,met 3 en 2 wingback's.
Ik wil onze ploeg in een 4 mans verdediging zien, afwachtend en compact zien spelen, op de nadruk op het verstevigen van de defensie en er dan snel uitkomen, die snelheid hebben we zeker, een Vigen kan ook in 1 tijd spelen, we hebben met Dompé,Srarfi,Kutesa mensen die een actie hebben en snelheid, we hebben met Gano en Vossen die in de 16 goals kunnen maken(beide in de ploeg is imo niet de juiste methode om tot resultaten te komen).
Dus, KWALITEIT GENOEG om tot goeie resultaten te komen,maar ja, als je zo dom speelt en van spelers dingen verwacht op posities die de hunne niet zijn waarbij de coach zijn verdediging verwaarloosd dan kan je nooit tot resultaat komen.
wij zitten blijkbaar volledig op dezelfde lijn over het plaatsen van het elftal en de keuzes daar omtrent door onze staff ;)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: september 30, 2021, 10:50:19 pm »
Bostyn
Sormo    Humphreys    Pletinckx     srarfi
                       Boya    doumbia
 Kutesa                Vigen        dompe
                         Vossen

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: september 30, 2021, 10:50:29 pm »
Doumbia is de 1ste die ik op mijn blad zet , Kutesa de 2de helaas ben ik geen coach ....

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: oktober 01, 2021, 12:59:58 pm »
Doumbia is de 1ste die ik op mijn blad zet , Kutesa de 2de helaas ben ik geen coach ....
en de 3é is Vigen.Hallo Isidoor...