Auteur Topic: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert  (gelezen 29979 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #20 Gepost op: mei 09, 2022, 08:20:08 am »
Half drama ivm sponsering die moet wegvallen van gokbedrijven voor Essevee?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #21 Gepost op: mei 09, 2022, 08:24:18 am »
Half drama ivm sponsering die moet wegvallen van gokbedrijven voor Essevee?

Das bij iedere club wel zo..
Bijna iedereen speelt met reclame op de truitjes..
Cercle, club, kvk,..

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #22 Gepost op: mei 09, 2022, 08:50:26 am »
Op truitjes mag het nog 2j hoorde ik op het nieuws.
Tegen dan is ons contract verlopen dacht ik.

EDIT : Sponsoring begon in 2020, en was/is voor minstens 3j.
Dus tot en met 2023.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #23 Gepost op: mei 09, 2022, 11:48:31 am »
Zou een goede zaak zijn ivm die gokbedrijven.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #24 Gepost op: mei 10, 2022, 10:26:33 am »
Tja.
Dan ook geen reclame meer voor Jupiler? Voor Red Bull?
Er zijn veel ongezonde dingen waar je verslaafd aan kan geraken hé.

Gokbedrijven en diens reclame mogen blijven wat mij betreft.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #25 Gepost op: mei 10, 2022, 11:17:00 am »
Tja.
Dan ook geen reclame meer voor Jupiler? Voor Red Bull?
Er zijn veel ongezonde dingen waar je verslaafd aan kan geraken hé.

Gokbedrijven en diens reclame mogen blijven wat mij betreft.
Voor mij gaat het vooral over de impact dat die gokbedrijven hebben op het voetbal(maar daar gaat het nu niet om,jammer).  Die kunnen enorme winsten maken door bepaalde resultaten te manipuleren,en door zoveel te sponsoren kunnen ze zeker dingen beïnvloeden.  Een 2-7 bv tegen Gent met toevallig dezelfde sponsor met als inzet PO-2. 
Dat er daar niemand zich vragen bijstelt is vreemd.  Maar dat is  de reden niet waarom ze die reclame willen stoppen.
Dus van mij mag er reclame worden gemaakt,maar dan liever niet op truitjes of bording van sportwedstrijden omdat imo hun inbreng dan teveel gewicht draagt.
Maar ik volg u wel,die inmenging van de staat op veel dingen die we doen stoort enorm. 
Op den duur gaan zij bv bepalen wat wij mogen eten en drinken,voor 'onze gezondheid'.  Ze zouden beter iets doen aan de hoge werkdruk en gehaastheid van de maatschappij  :),maar dit terzijde.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #26 Gepost op: mei 11, 2022, 06:39:53 am »
Tja.
Dan ook geen reclame meer voor Jupiler? Voor Red Bull?
Er zijn veel ongezonde dingen waar je verslaafd aan kan geraken hé.

Gokbedrijven en diens reclame mogen blijven wat mij betreft.
Voor mij gaat het vooral over de impact dat die gokbedrijven hebben op het voetbal(maar daar gaat het nu niet om,jammer).  Die kunnen enorme winsten maken door bepaalde resultaten te manipuleren,en door zoveel te sponsoren kunnen ze zeker dingen beïnvloeden.  Een 2-7 bv tegen Gent met toevallig dezelfde sponsor met als inzet PO-2. 
Dat er daar niemand zich vragen bijstelt is vreemd.  Maar dat is  de reden niet waarom ze die reclame willen stoppen.
Dus van mij mag er reclame worden gemaakt,maar dan liever niet op truitjes of bording van sportwedstrijden omdat imo hun inbreng dan teveel gewicht draagt.
Maar ik volg u wel,die inmenging van de staat op veel dingen die we doen stoort enorm. 
Op den duur gaan zij bv bepalen wat wij mogen eten en drinken,voor 'onze gezondheid'.  Ze zouden beter iets doen aan de hoge werkdruk en gehaastheid van de maatschappij  :),maar dit terzijde.
Ik volg in deze je standpunt : dat gokken is echt een maatschappelijk probleem. Dus alles moet ingezet worden om dit probleem te beperken. Commerciële belangen van bv voetbalploegen zijn daarin van ondergeschikt belang.  Argumenten als 'ze doen dat in het buitenland ook' is zever.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #27 Gepost op: oktober 26, 2022, 01:06:46 pm »
Boer,weet jij meer over buitenlands geld ?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #28 Gepost op: oktober 26, 2022, 02:44:39 pm »
er zijn zware geruchten idd
wie wat waar hoeveel geen idee
maar er is wel rook…


Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #29 Gepost op: oktober 26, 2022, 07:24:21 pm »
er zijn zware geruchten idd
wie wat waar hoeveel geen idee
maar er is wel rook…
Je neemt je dromen voor werkelijkheid. Alsof ze in de rij staan om de voorlaatste ploeg uit 1A met 8 mioe schulden aan de eigenaar over te nemen. Weet je wel hoeveel geld dat dit is ? 8 mioe euro ?? De meeste ploegen als de onze hebben 2 mioe euro schulden en die worden overgenomen. De onze is financieel een ramp. Zonder Beeuwsaert waren we allang failliet. Maar neen : aan de eene kant stoer doen 'we hebben geen fusie nodig', maar aan de andere kant wel staan bleiten achter een zgn 'investeerder die er veel geld gaat tegen smijten". Doe jij het hé : dump jij eens een paar honderdduizend euro in de bodemloze put die Zulte Waregem heet. Nog geen rotten cent duw je er in. Mijn ervaring is dat mensen die spreken over honderdduizenden euro's, meestal zelf nog geen honderdduizend euro bij elkaar gezien hebben, laat staan : geïnvesteerd. Een grote muil opzetten met andermans geld.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #30 Gepost op: oktober 26, 2022, 07:43:55 pm »
er zijn zware geruchten idd
wie wat waar hoeveel geen idee
maar er is wel rook…
Je neemt je dromen voor werkelijkheid. Alsof ze in de rij staan om de voorlaatste ploeg uit 1A met 8 mioe schulden aan de eigenaar over te nemen. Weet je wel hoeveel geld dat dit is ? 8 mioe euro ?? De meeste ploegen als de onze hebben 2 mioe euro schulden en die worden overgenomen. De onze is financieel een ramp. Zonder Beeuwsaert waren we allang failliet. Maar neen : aan de eene kant stoer doen 'we hebben geen fusie nodig', maar aan de andere kant wel staan bleiten achter een zgn 'investeerder die er veel geld gaat tegen smijten". Doe jij het hé : dump jij eens een paar honderdduizend euro in de bodemloze put die Zulte Waregem heet. Nog geen rotten cent duw je er in. Mijn ervaring is dat mensen die spreken over honderdduizenden euro's, meestal zelf nog geen honderdduizend euro bij elkaar gezien hebben, laat staan : geïnvesteerd. Een grote muil opzetten met andermans geld.

Maar manneke, Leuven, Oostende, Kortrijk, ze hadden allemaal schulden, ze worden allemaal overgenomen.
Die investeerders kijken verder dan hun neus lang is zoals u.

Belgie is het gedroomde land om niet EU talenten te stallen, en de belastingen zijn hier ook voordelig voor die spelers.
Die schulden interesseren hen niet, is dat een goeie denkwijze, in mijn ogen niet, want als ze het afbollen sta je hier.
Het enige dat kan helpen is een stevige groep (city, maar die hebben al Lommel) of Red Bull zoals naar voorbeelden zijn

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #31 Gepost op: oktober 26, 2022, 07:44:55 pm »
Ongelooflijk hoe goed jij op de hoogte bent,Maximus.
Je kon het ook weer niet laten om nog eens denigrerend te doen ( hoe kan jij weten of iemand al 100duizend euro gezien heeft? )

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #32 Gepost op: oktober 26, 2022, 07:50:16 pm »
Het is niet moeilijk è , je hebt 2 keuzes ofwel spring je op de kar van een buitenlandse investeerder ofwel zak je naar 1B en doe je niet meer mee is simpel . Hoop wel dat we voor de meerderheid in Belgische handen blijven en kiezen voor een constructie gelijk Club dat een investeringsgroep een participatie voor pakweg 20 à 30 % aandelen heeft in de club .

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #33 Gepost op: oktober 26, 2022, 08:03:03 pm »
er zijn zware geruchten idd
wie wat waar hoeveel geen idee
maar er is wel rook…
Je neemt je dromen voor werkelijkheid. Alsof ze in de rij staan om de voorlaatste ploeg uit 1A met 8 mioe schulden aan de eigenaar over te nemen. Weet je wel hoeveel geld dat dit is ? 8 mioe euro ?? De meeste ploegen als de onze hebben 2 mioe euro schulden en die worden overgenomen. De onze is financieel een ramp. Zonder Beeuwsaert waren we allang failliet. Maar neen : aan de eene kant stoer doen 'we hebben geen fusie nodig', maar aan de andere kant wel staan bleiten achter een zgn 'investeerder die er veel geld gaat tegen smijten". Doe jij het hé : dump jij eens een paar honderdduizend euro in de bodemloze put die Zulte Waregem heet. Nog geen rotten cent duw je er in. Mijn ervaring is dat mensen die spreken over honderdduizenden euro's, meestal zelf nog geen honderdduizend euro bij elkaar gezien hebben, laat staan : geïnvesteerd. Een grote muil opzetten met andermans geld.
aiai slaatie were den bal ni mis nee…
wiltie were ni lezen wa datie zelf wil…

sta ik te bleiten achter investeerders?
nope
ik zeg alleen er is rook…

heb ik de pretentie en de nek om te beweren da ik slim
en rijk ben en geld wil smijten?
nope
ook ni…

zag ik ooit 100k samen?
wie zal et zeggen
mo in voetbal zou ik het allerminst al investeren…


en gij begint ier direct over overnemen…
zei ik da?
voor zelfde geld koopter em iemand in
en blijven die miljoenen schulden aan TB bestaan

kunde daar dan were over zagen…


oja just
een fusie zou geen lege bodemloze put zijn ofwa…
en dan zeggen da ik mijn dromen vo waar neem….

en ga nu ma “uw mond” wassen mee zeep…
want de taal die eruit komt
is geen gestudeerde en zwaar bemiddelde man waardig….



Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #34 Gepost op: oktober 27, 2022, 07:56:53 am »
er zijn zware geruchten idd
wie wat waar hoeveel geen idee
maar er is wel rook…
Je neemt je dromen voor werkelijkheid. Alsof ze in de rij staan om de voorlaatste ploeg uit 1A met 8 mioe schulden aan de eigenaar over te nemen. Weet je wel hoeveel geld dat dit is ? 8 mioe euro ?? De meeste ploegen als de onze hebben 2 mioe euro schulden en die worden overgenomen. De onze is financieel een ramp. Zonder Beeuwsaert waren we allang failliet. Maar neen : aan de eene kant stoer doen 'we hebben geen fusie nodig', maar aan de andere kant wel staan bleiten achter een zgn 'investeerder die er veel geld gaat tegen smijten". Doe jij het hé : dump jij eens een paar honderdduizend euro in de bodemloze put die Zulte Waregem heet. Nog geen rotten cent duw je er in. Mijn ervaring is dat mensen die spreken over honderdduizenden euro's, meestal zelf nog geen honderdduizend euro bij elkaar gezien hebben, laat staan : geïnvesteerd. Een grote muil opzetten met andermans geld.
aiai slaatie were den bal ni mis nee…
wiltie were ni lezen wa datie zelf wil…

sta ik te bleiten achter investeerders?
nope
ik zeg alleen er is rook…

heb ik de pretentie en de nek om te beweren da ik slim
en rijk ben en geld wil smijten?
nope
ook ni…

zag ik ooit 100k samen?
wie zal et zeggen
mo in voetbal zou ik het allerminst al investeren…


en gij begint ier direct over overnemen…
zei ik da?
voor zelfde geld koopter em iemand in
en blijven die miljoenen schulden aan TB bestaan

kunde daar dan were over zagen…


oja just
een fusie zou geen lege bodemloze put zijn ofwa…
en dan zeggen da ik mijn dromen vo waar neem….

en ga nu ma “uw mond” wassen mee zeep…
want de taal die eruit komt
is geen gestudeerde en zwaar bemiddelde man waardig….
ik = "zwaar bemiddeld ben" ?? was het maar waar.  En als er al 'rook' is dan zal die vooral uit het voorgeborgte van de hel komen : dat van 1B en een nakend faillissment.

Een fusie met de Veekaa is een realistisch businessmodel, wetenschappelijk ondersteund door een prof in de sporteconomie aan U Gent

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #35 Gepost op: oktober 27, 2022, 08:29:55 am »
ik = "zwaar bemiddeld ben" ?? was het maar waar.  En als er al 'rook' is dan zal die vooral uit het voorgeborgte van de hel komen : dat van 1B en een nakend faillissment.

Een fusie met de Veekaa is een realistisch businessmodel, wetenschappelijk ondersteund door een prof in de sporteconomie aan U Gent
hoe ge u ier gedraagt zoude echt denken da ge zwaar bemiddeld zijt
en den enigen zijt die al 100k samen gezien hebt

zondag tss die VIPS van Oostende gade in elk geval diene rook ni gehoord hebben
Cercle aanwezig, Oostende aanwezig
wss uit den uithoek van et land
ergens in ne loft aan de kust?

Zaterdag mee wa geluk hoorde ook de rook
alhoewel
ik u de rook van 1B toewens
moet ge dit zwak financieel gedrocht van Essevee ni meer volgen
kunde verder gaan mee de rest van u leven zonder Waregem
tussen de alwetende academici, profs en lesgevers onder elkaar dan
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2022, 09:38:15 am door Boer uit Waregem »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #36 Gepost op: oktober 27, 2022, 08:49:39 am »
Gasten, we hebben jullie al laten welles-nietes spelen in het fusietopic.
Bekvecht daar wat verder maar hou andere topics "proper" en "gezellig" of ik zie mezelf genoodzaakt om berichten te wissen.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.631
  • Essevee!
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #37 Gepost op: oktober 27, 2022, 09:27:41 am »
Gasten, we hebben jullie al laten welles-nietes spelen in het fusietopic.
Bekvecht daar wat verder maar hou andere topics "proper" en "gezellig" of ik zie mezelf genoodzaakt om berichten te wissen.
Volledig akkoord , laten we het over voetbal hebben/houden.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.372
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #38 Gepost op: oktober 27, 2022, 10:05:44 am »
Men weet al jaren dat de het zonder buitenlandse hulp moeilijk is. Wat in Belgie gebeurt, is in andere landen al een vast principe. Zijn het allemaal positieve verhalen, nee dat zeker niet.
De enige manier waarop we boven water konden blijven, is een sterke jeugdontwikkeling en de verkoop hiervan.
Helaas de voetbalschool werd een flop, Dury en eigen jeugd, ... Een heel goede jeugdopleiding kost minder of 2-3 vet betaalde vedetten zonder meerwaarde!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Zulte Waregem klimt uit financiële put dankzij sterke man Tony Beeuwsaert
« Reactie #39 Gepost op: oktober 27, 2022, 02:20:23 pm »
Men weet al jaren dat de het zonder buitenlandse hulp moeilijk is. Wat in Belgie gebeurt, is in andere landen al een vast principe. Zijn het allemaal positieve verhalen, nee dat zeker niet.
De enige manier waarop we boven water konden blijven, is een sterke jeugdontwikkeling en de verkoop hiervan.
Helaas de voetbalschool werd een flop, Dury en eigen jeugd, ... Een heel goede jeugdopleiding kost minder of 2-3 vet betaalde vedetten zonder meerwaarde!
De voetbalschool werd veel te vlug opgedoekt, dat was onze kans om uitzonderlijke talenten uit heel het land te krijgen ipv dat die gasten bij de topclubs gingen spelen.
Dury en co dachten op korte termijn en gebruikten dat vrijgekomen geld voor domme transfers.  De domste zet ooit om die soccerschool op te doeken.  We haalden zelfs geen 10 jaar. 
Komen er nu nog jeugspelers naar hier uit pakweg Limburg of Brabant?  Nee.
Zo'n jeugdacademie die wij hadden was een potentiële goudmijn maar kreeg die tijd niet.  Een club zoals Lens is door zijn academie terug naar de Franse top kunnen doorstoten.  Ieder jaar kunnen zij met hun jeugdspelers die ze verkochten hun ploeg versterken.
Wat de buitenlandse investeerders betreft,iedereen weet toch ondertussen dat er reeds Amerikanen werden ontvangen door Cordier.   Dat is toch algemeen geweten?  Volgens mij gaat Beeuwsaert ook zijn greep nog vergroten en zal het volgens mij eerder gaan over participatie zoals bv in Club Brugge.