Auteur Topic: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 15319 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #100 Gepost op: december 18, 2021, 11:46:26 pm »
Al meer dan 4 jaar op een gevoel als dit zitten wachten.
Dit is mijn ploeg!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #101 Gepost op: december 18, 2021, 11:49:48 pm »
Zo'n ontlading, dit was lang geleden.  Zelf met een verlies zag je toch een enorm verschil met de ploeg onder Dury.  Plots kan Ewoud wel fantastische ballen in de diepte geven, Ciranni vond ik ok hoor, bij die tweede goal van Mechelen moest hij anders koppen, dat wel, maar voor de rest, goeie wedstrijd. 
Seck heb ik nog nooit beter zien voetballen, wat een beest!
De minsten vond ik Vossen, maar die scoorde wel.  Wat een zaligheid om die groep spelers gewoon blij te zien, bankzitters,trainers, supporters, de neus in dezelfde richting, met Dury aan het roer gingen we NOOIT deze match winnen, of gelijk spelen, nooit!
En De Neve,dat is toch zalig, die smijt hem, zonder angst, Dury, wat een idioot ben jij niet om die gast geen minuten te geven, is gewoon SCHANDALIG!
En Humpreys als CV is goed, alleen Dury wilde dit niet zien!
Er is nog werk, dat zeker, maar nu zie ik toch dingen die ik onder Dury niet meer zag,spelers die elkaar helpen, 1 man voorbij, er staat een andere. 
Nu hebben we een toekomst, op deze match kunnen we verder bouwen! En scott heeft meer dan gelijk, zoals vaak, een targetspits hebben we nodig!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #102 Gepost op: december 19, 2021, 12:16:02 am »
Zo'n ontlading, dit was lang geleden.  Zelf met een verlies zag je toch een enorm verschil met de ploeg onder Dury.  Plots kan Ewoud wel fantastische ballen in de diepte geven, Ciranni vond ik ok hoor, bij die tweede goal van Mechelen moest hij anders koppen, dat wel, maar voor de rest, goeie wedstrijd. 
Seck heb ik nog nooit beter zien voetballen, wat een beest!
De minsten vond ik Vossen, maar die scoorde wel.  Wat een zaligheid om die groep spelers gewoon blij te zien, bankzitters,trainers, supporters, de neus in dezelfde richting, met Dury aan het roer gingen we NOOIT deze match winnen, of gelijk spelen, nooit!
En De Neve,dat is toch zalig, die smijt hem, zonder angst, Dury, wat een idioot ben jij niet om die gast geen minuten te geven, is gewoon SCHANDALIG!
En Humpreys als CV is goed, alleen Dury wilde dit niet zien!
Er is nog werk, dat zeker, maar nu zie ik toch dingen die ik onder Dury niet meer zag,spelers die elkaar helpen, 1 man voorbij, er staat een andere. 
Nu hebben we een toekomst, op deze match kunnen we verder bouwen! En scott heeft meer dan gelijk, zoals vaak, een targetspits hebben we nodig!

Man vd Match: Dion De Neve.
Met wat een snelheid en zwier, heeft die hem gesmeten! 👊

Man vd match, op Sports Late Night: Timmy Simons.
Het plezier, de ontlading en enthousiasme, droop ervan af. Wauw. 🙏

Wat was dit een schitterend avond, in ons stadion. In jaren, zo niet genoten!!
-SVZW Forever-

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #103 Gepost op: december 19, 2021, 01:08:32 am »
Ik vond ook Van Hecke bij Mechelen goed spelen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #104 Gepost op: december 19, 2021, 01:49:42 am »
Dion Deneve: rechts aanpakken , links binnen knallen! super!
Boya: is geen verdediger Mr. Dury, jouw assistenten hadden dat duidelijk in de mot. (graag nog wat acteerlessen voor hem). En dat Sammy, dat snel hernemen, dat kwam ook niet van Dury duideljk!
voor de rest: Vrancken : als speler een dikke lul, als trainer een nog ergere nul: dat georkestreerd tijd winnen en laten vallen. duidelijk een verlengde kut-eigenschap van uit zijn speler periode.


Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #105 Gepost op: december 19, 2021, 06:10:06 am »
vriendjespolitiek begint al .
vossen ipv Gano
Lol
Waar zitten de fans van Dury nu?Kent er de ballen van als je dit ziet.Die mensen kennen tenminste iets van voetbal.Tactiek en mensen vervangen daar waar het nodig is,daar draait het om.Waar zou hij het geleerd hebben?Uitleggen en mensen afmaken dat kon hij heel goed.
Blijven  natrappen is een slecht kantje op dit forum.....

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #106 Gepost op: december 19, 2021, 06:25:29 am »
Zo'n ontlading, dit was lang geleden.  Zelf met een verlies zag je toch een enorm verschil met de ploeg onder Dury.  Plots kan Ewoud wel fantastische ballen in de diepte geven, Ciranni vond ik ok hoor, bij die tweede goal van Mechelen moest hij anders koppen, dat wel, maar voor de rest, goeie wedstrijd. 
Seck heb ik nog nooit beter zien voetballen, wat een beest!
De minsten vond ik Vossen, maar die scoorde wel.  Wat een zaligheid om die groep spelers gewoon blij te zien, bankzitters,trainers, supporters, de neus in dezelfde richting, met Dury aan het roer gingen we NOOIT deze match winnen, of gelijk spelen, nooit!
En De Neve,dat is toch zalig, die smijt hem, zonder angst, Dury, wat een idioot ben jij niet om die gast geen minuten te geven, is gewoon SCHANDALIG!
En Humpreys als CV is goed, alleen Dury wilde dit niet zien!
Er is nog werk, dat zeker, maar nu zie ik toch dingen die ik onder Dury niet meer zag,spelers die elkaar helpen, 1 man voorbij, er staat een andere. 
Nu hebben we een toekomst, op deze match kunnen we verder bouwen! En scott heeft meer dan gelijk, zoals vaak, een targetspits hebben we nodig!

Mister Mogul zit jij echt zo vol haat misschien ? ,klein beetje respect a.u.b.





EDIT : quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: december 19, 2021, 09:56:52 am door Frederik »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #107 Gepost op: december 19, 2021, 08:39:32 am »
Er waren duidelijk enkele andere zaken.
- we probeerden sneller te spelen en vooral niet constant achteruit.
- tegenstander had minder kans om te kunnen voetballen.
- wonnen meer duels en hadden vaak de 2de bal.

Akkoord,veel kansen hebben we niet gekregen en de tegendoelpunten vielen makkelijk maar we waren eindelijk nog s beter dan n tegenstander en gaven ook niet veel weg.
Je ziet wel dat het voor sommigen anders spelen is en dat het wat aanpassen wordt.
Bij het 1ste doelpunt zag je dit. Juist,het was n slechte  pass van Vossen maar Humphreys doet dan eigenlijk niks...loopt wat mee,doet geen move....het zijn die dingen die er uit moeten. Ga in duel,maak n fout...maar alles behalve meelopen....het hoogste dat je gaat krijgen is n gele kaart. Thibault Peyre gezien? Maakte veel fouten want scheids gaf nt makkelijk geel.

En over Boya.zeker zn beste match niet...maar bikkelde samen met Seck waardoor het middenveld v Mechelen nt draaide.
De cv's waren al n stuk beter maar moeten nog beter kunnen.

Schitterende mentaliteit en hopelijk vertrokken nu!

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #108 Gepost op: december 19, 2021, 09:04:46 am »
Die Ciranni kost ons echt punten en gaat ons nog punten kosten. Ondanks zijn prima assist.

Buiten dat, wat een mentaliteit van die jongens. En de reactie bij de goals, de bank ging meejuichen bij de laatste 2 goals.

Zien jullie wat het is? Zal ik het zeggen: Spelers zijn opgelucht dat hij weg is en voelen zich weer vrij.

Geniet ervan forumleden.
Prachtige overwinning gisteren.  Ik heb er echt van genoten. Ciranni is als speler te weinig. Maar wat wil je : was 2 jaar geleden gratis op te halen in Sittard. We hebben hem toen niet opgemerkt of laten passeren. En dan 2 jaar later betalen we er 500 K à 600 K voor. ... onbegrijpelijk. De tegenstrever weet dat ook hé, ze zetten hem altijd onder druk, met veel fouten tot gevolg..

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #109 Gepost op: december 19, 2021, 10:31:05 am »
Was het ontlading?Of was het bevrijding?
Iedereen gezien na het doelpunt van De Neve hoe heel de bank(en ik bedoel dan ook iedereen) een gat in de lucht sprong?

En dan moest de kers op de taart nog komen met het doelpunt van Dompé...
Ongezien,hoe de gewisselde spelers als een gek op het veld liepen...DAT is een team hebben.

En hoe groot ook de verdienste mag zijn in het verleden van Dury,we zagen allemaal dat dit de laatste 4 jaar nooit meer het geval was....

In ieder geval...Ik heb er van genoten...Dit is waar essevee voor moet staan,mss niet altijd met het mooiste voetbal,maar strijden en blijven goan...Forza essevee!!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #110 Gepost op: december 19, 2021, 10:31:44 am »
Al meer dan 4 jaar op een gevoel als dit zitten wachten.
Dit is mijn ploeg!
2

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #111 Gepost op: december 19, 2021, 10:49:52 am »
Timmy Simons na zege: "Francky (Dury) stuurde onze grote baas bericht met felicitaties"
19 december 2021 via Sporza.be


Timmy Simons stond gisteren tegen KV Mechelen voor zijn vuurdoop als hoofdcoach van Zulte Waregem. Een debuut dat na een onwaarschijnlijk einde bekroond werd met een overwinning in extra tijd. "Deze zege is een enorme boost", reageerde hij na de match.

"Ongelooflijk", reageerde Simons na de wedstrijd bij onze reporter. "Wat een einde. Tot de 90e minuut stonden we achter, maar als je tot het einde blijft geloven in je eigen kunnen, dan kan er veel in het voetbal."
 
"De jongens hebben tot de laatste seconde energie, wil en geloof getoond en hebben gevochten vanaf minuut één. In de eerste helft waren we niet zo succesvol in onze acties en laatste passes, maar we toonden dat we 90 minuten volle gas konden gaan. Uiteindelijk doen we de wedstrijd nog kantelen, een dikke pluim voor de spelers."

Simons verraste enigszins door scherpschutter Zinho Gano op de bank te zetten. "Daar hadden we het uitvoerig over gehad, we hadden daar ook onze reden voor. Het waren een zeer hectische laatste 24 uren, maar we hadden ons plan wel klaar.  Iedereen moest scherp zijn, ik ben blij dat de invallers zich getoond hebben. Deze zege is een enorme boost."

"Het waren een zeer hectische laatste 24 uren, maar we hadden ons plan wel klaar."
-Timmy Simons

Veel tijd had Simons niet om zijn ideeën in de ploeg te slijpen, het ontslag van Francky Dury vrijdag. "We hebben tegen KVM enorm gehamerd op energie en de connectie met elkaar. De wil om te winnen was het belangrijkste."

"We moesten niet te veel rekenen en gewoon volle gas gaan, dat was ons motto de laatste 24 uur. De jongens waren stikkapot, maar de jongens die we erin brachten, waren klaar", zei Simons.

"Of we nu een reeks willen neerzetten? Ik ga niet te ver vooruitdenken. Het is belangrijk dat we deze wedstrijd met een goed gevoel hebben afgesloten, de overwinning in de laatste seconde is nog mooier natuurlijk. We zullen elke dag verderwerken, daar starten we volgende week mee."

Ten slotte, heeft Simons nog iets vernomen van Francky Dury? "Ik heb mijn gsm nog niet kunnen bekijken", vertelde hij, "maar onze grote baas heeft al een berichtje gehad met felicitaties van Francky. Dat tekent hem, hij is een grote meneer."


Bron: https://sporza.be/nl/2021/12/18/reax-timmy-simons-na-zwa-kvm/
« Laatst bewerkt op: december 19, 2021, 10:54:36 am door Frederik »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #112 Gepost op: december 19, 2021, 11:14:18 am »
Bestuur was ook heel tevreden met als resultaat dubbele priem !
Govea vertrekt terug naar Mexico !

Offline bahia

  • Leden
  • Berichten: 132
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #113 Gepost op: december 19, 2021, 11:18:27 am »
Bestuur was ook heel tevreden met als resultaat dubbele priem !
Govea vertrekt terug naar Mexico !
Met transfer of als vrije speler?

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #114 Gepost op: december 19, 2021, 11:28:00 am »
ja, er is nog veel werk maar ik zag eindelijk weer #strijdenpassie en vooral we pakten de 3 punten !❤💚 forza essevee !!! (wel jammer dat er zo weinig volk op de tribunes zat, in wie weet de laatste match voor publiek)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #115 Gepost op: december 19, 2021, 11:50:25 am »
Gewoon die ontlading bij spelers als srarfi en vigen (die zelfs niet inviel).. dan weet je genoeg!

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 734
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #116 Gepost op: december 19, 2021, 11:55:53 am »
Bestuur was ook heel tevreden met als resultaat dubbele priem !
Govea vertrekt terug naar Mexico !
Met transfer of als vrije speler?

Het zal wel gratis zijn.. ze zullen al blij zijn als ze zijn wedde niet meer moeten betalen

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #117 Gepost op: december 19, 2021, 12:03:48 pm »
Ik vond dat Mechelen weinig grinta toonde met in het achterhoofd dat ze dit varkentje eens snel zouden wassen, wat hen bijna lukte. Gelukkig werd dit de laatste minuten ferm afgestraft, zodat hautaine lul Vranken met de staart tussen de benen mocht afdruipen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #118 Gepost op: december 19, 2021, 12:16:20 pm »
Zo'n ontlading, dit was lang geleden.  Zelf met een verlies zag je toch een enorm verschil met de ploeg onder Dury.  Plots kan Ewoud wel fantastische ballen in de diepte geven, Ciranni vond ik ok hoor, bij die tweede goal van Mechelen moest hij anders koppen, dat wel, maar voor de rest, goeie wedstrijd. 
Seck heb ik nog nooit beter zien voetballen, wat een beest!
De minsten vond ik Vossen, maar die scoorde wel.  Wat een zaligheid om die groep spelers gewoon blij te zien, bankzitters,trainers, supporters, de neus in dezelfde richting, met Dury aan het roer gingen we NOOIT deze match winnen, of gelijk spelen, nooit!
En De Neve,dat is toch zalig, die smijt hem, zonder angst, Dury, wat een idioot ben jij niet om die gast geen minuten te geven, is gewoon SCHANDALIG!
En Humpreys als CV is goed, alleen Dury wilde dit niet zien!
Er is nog werk, dat zeker, maar nu zie ik toch dingen die ik onder Dury niet meer zag,spelers die elkaar helpen, 1 man voorbij, er staat een andere. 
Nu hebben we een toekomst, op deze match kunnen we verder bouwen! En scott heeft meer dan gelijk, zoals vaak, een targetspits hebben we nodig!

Mister Mogul zit jij echt zo vol haat misschien ? ,klein beetje respect a.u.b.





EDIT : quote gecorrigeerd
Wat is er onrespectvol in wat ik schrijf?  Omdat ik schrijf dat hij een idioot was?  Man, je wil niet weten wat Dury tegen zijn spelers toeschreeuwt, heeft hij dan veel respect?  Doe eens een beetje normaal aub.  Dury heeft de club groot gemaakt, daar krijgt en kreeg hij tonnen respect voor, ook in centjes, maar dan mag je blijkbaar niks zeggen over de laatste 4 seizoenen.  Dury zo ophemelen, alsof hij in alles een half God is, alsof hij niks verkeerd deed, doe eens normaal zeg, Dury is ook maar een mens met zijn goede kanten en slechte kanten.   Adoratie maakt dat ge niet het hele beeld kunt zien.
We hebben de laatste 4 jaar hier veel ergere dingen gelezen over spelers, ze zijn te slecht, kunnen 1B niet aan en wat weet ik allemaal.   Was ook niet respectvol!
Daarbij, hij is er nu niet meer, einde verhaal. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #119 Gepost op: december 19, 2021, 12:28:22 pm »
Dat men voor Vossen koos ipv Gano begrijp ik volkomen
Het zijn onze enige 2 spitsen. Men wou druk zetten op de tegenstander, dat is iets wat Gano nooit doet!

Er was passie, eindelijk!
Nu nog eens Standard en dan uitblazen en hopen op paar transfers