Auteur Topic: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende  (gelezen 14585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #120 Gepost op: februari 10, 2022, 08:07:05 pm »

Volledig akkoord
Dompé zit idd in serieuze dip/tegenstanders weten hoe ze hem moeten aanpakken
Maar langs de andere kant. Waarom zien we eens niet spontaan een flankwissel, verras je tegenstader eens


Dompé heeft toch een paar keer de achterlijn gehaald en een paar goede voorzetten getrapt , wat dat betreft hebben we Gano gemist.

Ja Dompé krijgt ook veel paskes van Debock langs de lijn. 1 man hijgt in zijn nek , 2 man daarachter voor het geval hij er toch rond draait.  Wat kan hij doen ?  Een systeem met combinatievoetbal met Doumbia en Govea in steun die één tweetjes opzetten bestaat niet.  De looplijnen van Defauw die vroeger vaak aan de binnenkant van zijn man, niet langs de lijn, een looplijn inzette heb je nµ ook niet.

Als we de bal in de midden aangespeeld krijgen , ben je al content dat de controle lukt en dat ze er niet direct mee aan de haal gaan.

Ik mis vooral looplijnen, beweging zonder bal en het feit dat wij nooit de tegenstander kunnen vastzetten bij inworpen, afvallende bal etc..

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #121 Gepost op: februari 10, 2022, 08:14:36 pm »
of we nu verwend zijn geweest. mogelijks wel. Maar wie woensdag in het stadion zat (waaronder ikzelf), verdient de prijs van de zelfopoffering. Nog een geluk dat Beerschot dit seizoen een complete ramp (maar zelfs tegen die konden we niet winnen) is,  want anders was het dus minstens barrages. Nogmaals : ik zie ze ons zelfs deze niet meer te ontlopen, die barrages. Het is werkelijk niets over de hele lijn.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 499
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #122 Gepost op: februari 11, 2022, 12:34:02 am »
Het is magere troost maar het programma v Seraing is toch veel zwaarder dan het onze

Offline Zias2001

  • Leden
  • Berichten: 180
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #123 Gepost op: februari 11, 2022, 09:12:59 am »

Volledig akkoord
Dompé zit idd in serieuze dip/tegenstanders weten hoe ze hem moeten aanpakken
Maar langs de andere kant. Waarom zien we eens niet spontaan een flankwissel, verras je tegenstader eens


Dompé heeft toch een paar keer de achterlijn gehaald en een paar goede voorzetten getrapt , wat dat betreft hebben we Gano gemist.

Ja Dompé krijgt ook veel paskes van Debock langs de lijn. 1 man hijgt in zijn nek , 2 man daarachter voor het geval hij er toch rond draait.  Wat kan hij doen ?  Een systeem met combinatievoetbal met Doumbia en Govea in steun die één tweetjes opzetten bestaat niet.  De looplijnen van Defauw die vroeger vaak aan de binnenkant van zijn man, niet langs de lijn, een looplijn inzette heb je nµ ook niet.

Als we de bal in de midden aangespeeld krijgen , ben je al content dat de controle lukt en dat ze er niet direct mee aan de haal gaan.

Ik mis vooral looplijnen, beweging zonder bal en het feit dat wij nooit de tegenstander kunnen vastzetten bij inworpen, afvallende bal etc..
Ik vind dat de bock geen kapitein waardig is ofwel moet dompe zijn werk overnemen ofwel humpreys of derijck en dat kan echt niet als topsporter hij staat echt op overgewicht en dzs echt jammer dus voor volgend jaar een nieuwe linksback en de kapiteinband nu zaterdag aan seck

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.369
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #124 Gepost op: februari 11, 2022, 10:38:42 am »
Al die gasten die hier zitten te kakken op De Neve, komaan zeg.
Die kerel is 20 jaar, paar invalbeurten en nu een ganse match en liet al goede dingen zien. Je ziet dat het erin zit. Hoe was Storm toen hij hier speelde en hoe is hij nu? Bij dergelijke gasten moet je kijken op lange termijn en niet nu!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #125 Gepost op: februari 11, 2022, 11:43:10 am »
Al die gasten die hier zitten te kakken op De Neve, komaan zeg.
Die kerel is 20 jaar, paar invalbeurten en nu een ganse match en liet al goede dingen zien. Je ziet dat het erin zit. Hoe was Storm toen hij hier speelde en hoe is hij nu? Bij dergelijke gasten moet je kijken op lange termijn en niet nu!

Kakken op iedereen vooral.  :o

Op De Bock vind ik nog terecht, maar op vele anderen niet.
Bijna allemaal dùrven ze gewoon geen pass vooruit geven, als je dan niet ziet dat dit puur een vertrouwenskwestie is weet ik het ook niet meer.
Wie zelf nog gevoetbald heeft weet dat vertrouwen àlles doet met een speler.

Aan de staf om dat vertrouwen er weer in te krijgen.
De grinta en mentaliteit zit in ieder geval goed want ze gingen er echt wel voor.

Offline Zias2001

  • Leden
  • Berichten: 180
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #126 Gepost op: februari 11, 2022, 11:52:47 am »
Al die gasten die hier zitten te kakken op De Neve, komaan zeg.
Die kerel is 20 jaar, paar invalbeurten en nu een ganse match en liet al goede dingen zien. Je ziet dat het erin zit. Hoe was Storm toen hij hier speelde en hoe is hij nu? Bij dergelijke gasten moet je kijken op lange termijn en niet nu!

Kakken op iedereen vooral.  :o

Op De Bock vind ik nog terecht, maar op vele anderen niet.
Bijna allemaal dùrven ze gewoon geen pass vooruit geven, als je dan niet ziet dat dit puur een vertrouwenskwestie is weet ik het ook niet meer.
Wie zelf nog gevoetbald heeft weet dat vertrouwen àlles doet met een speler.

Aan de staf om dat vertrouwen er weer in te krijgen.
De grinta en mentaliteit zit in ieder geval goed want ze gingen er echt wel voor.

Tuurlijk is de bock terecht was woensdag al na 10 a 15 min doodop is ook super traag iedereen moet zijn taken overnemen de neve is in groei marge kan zeker 1 A aan is een jongen met goesting en wil zeker winnen iedereen mag daar een voorbeeld van nemen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #127 Gepost op: februari 11, 2022, 12:01:59 pm »
Al die gasten die hier zitten te kakken op De Neve, komaan zeg.
Die kerel is 20 jaar, paar invalbeurten en nu een ganse match en liet al goede dingen zien. Je ziet dat het erin zit. Hoe was Storm toen hij hier speelde en hoe is hij nu? Bij dergelijke gasten moet je kijken op lange termijn en niet nu!
Kakken op De Neve?  Kakken op De Neve is nog wat anders dan wat er hier wordt geschreven.   Er wordt vooral gekakt op het trainersduo, en terecht.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #128 Gepost op: februari 11, 2022, 12:57:05 pm »
Al die gasten die hier zitten te kakken op De Neve, komaan zeg.
Die kerel is 20 jaar, paar invalbeurten en nu een ganse match en liet al goede dingen zien. Je ziet dat het erin zit. Hoe was Storm toen hij hier speelde en hoe is hij nu? Bij dergelijke gasten moet je kijken op lange termijn en niet nu!
Kakken op De Neve?  Kakken op De Neve is nog wat anders dan wat er hier wordt geschreven.   Er wordt vooral gekakt op het trainersduo, en terecht.
De ene kakt al wat meer dan de andere

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #129 Gepost op: februari 11, 2022, 01:44:49 pm »
+ Dion De Neve: wat een inzet, de rest zou er beter een voorbeeld aan nemen.
+ we hebben de 0 gehouden! Thx, Sammy oa.
- waarom had Simons een half uur nodig om Seck wat meer aanvallender te zetten? direct drie kansen.
voor de rest ga ik niet te veel zaniken, er zal gestreden moeten worden voor elk punt. hopelijk krijgen de trainers er dat in (zoals tegen malinois). let's hope!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #130 Gepost op: februari 11, 2022, 02:25:19 pm »
Deze groep heeft in mijn ogen vooral faalangst. Ik vond Doumbia niet slecht (krijgt in de kranten een 4). Govea lag een half jaar (qua ritme) stil. Uiteraard verwacht iedereen meteen een knaller van formaat...Er zit geen vertrouwen in dit team. Er is maar 1 remedie en dat is winnen. Achteruit spelen, is voor meer zekerheid kiezen (ook al kwam ik daar hopeloos van, zoals iedereen vermoed ik), en vooral geen risico's durven nemen. Een keeper vervang je niet zomaar. Bostyn is geen betere keeper dan Sammy. Velen zijn Sammy gewoon beu. Hij verdient beter, vind ik. Tuurlijk werden Gano of Vossen gemist. Kutesa kan dat gewoon niet. De Neve, veel inzet, maar moet nog boterhammen eten (logisch, uiteraard, maar geduld hebben wij niet, nietwaar,). En wat ik écht het meest mis: Een publiek dat er écht eens gaat achterstaan. Dat bij 2 goede passes die schwung in dat team gaat pompen. Ik blijft het zeggen. Er zijn bepaalde anti-Dury groepen (ik ben ook ex-KSVW'er) die gingen komen om de ploeg te steunen, als Dury wegging...opnieuw niet gespot, gisterenavond...Remember Beerschot, dat was sfeer ! Al heb ik respect voor SLC en de jonge garde. Het is voor iedereen een moeilijk seizoen, voor mij ook. Maar met kritiek alleen (ook al is deze terecht) koop je niks ! En diegene die thuisblijven: Jullie zijn échte helden, daarmee help je het team vooruit! O ja...Essevee boekte vorig jaar opnieuw financiële winst. Toch eens (positief) het vermelden waard. Gegroet, en tot zaterdag ! Aanwezig !!
Ik weet dat sommigen dit successo’s zullen noemen maar dat leeft er wel bij velen, we zijn verwend geweest
En wat zijn we de laatste 4 jaar dan al geweest? Altijd datzelfde liedje, van we zijn verwend geweest en si en la. Dat mag ook eens gaan stoppen hoor. Tis al bijna 10 jaar geleden dat we vice kampioen werden.
SV TILL I DIE

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 15/01/2022 - 18.30u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #131 Gepost op: februari 11, 2022, 02:40:07 pm »
Ik heb net deze match bekeken. En was toch wel positief. Er staat wel degelijk een organisatie (verdedigend). Aanvallend/voetballend komen we gewoon heeeeeell veeeeeel tekort. Dompe die volledig uit vorm is. En het missen van Gano en vossen deed deze match op een gelijkspel uitdraaien. Natuurlijk is het moeilijk om dit team uit de degradatie zorgen te halen. Het gevecht zal duren tot de laatste speeldag.

Natuurlijk heb ik gehoopt na het ontslag van dury dat we een ervaren coach zouden aanstellen. Dit hebben we niet gedaan nu is het vechten tot de laatste speeldag om niet te degraderen. Dit kunnen we toch wel danken aan het bestuur.

Ook het onevenwichtig samenstellen van een kern maakt me zorgen.

En voor de duidelijkheid vind ik persoonlijk fadera beter dan de Neve. De Neve heeft vertrouwen en dat zie je. Fadera trouwens de zelfde leeftijd als de Neve heeft net als deze ploeg geen vertrouwen meer. Door het gebrek aan vertrouwen komen zijn kwaliteiten niet tot zijn recht spijtig genoeg.