Auteur Topic: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 19115 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: februari 20, 2022, 11:47:54 am »
Die 0-5 thuis en die 5-0 hadden iets gemeen: een Essevee die de beter voetballende ploeg is bij de start en die dan door een gebrek aan enige intelligentie van 1 speler (Harbaoui en gisteren Humpreys) De strijd verliest met 10, De 1-0 was vermijdbaar. Maar met 11 wil ik het nog wel eens zien. Dat is geen excuus, wel een vaststelling. Het feit dat je dit meemaakt, is dom en dwaas, volledig akkoord…kan iemand mij ook de logica uitleggen waarom de VAR niet tussenkomt bij de penalty? Sissako tikt eerst de bal weg…al denk ik dat velen hier de match op zich niet meer willen analyseren…nochtans…vooraf weinig interesse hier. Ik hoop vooral dat er volk mag komen tegen Seraing en Eupen. Mocht ik Lokeren of Sparta-supporter zijn, ik zou me dat ook niet aantrekken. Zonder uitfans naar Antwerp en Gent kan ook…maar hier komen we, na Antwerp thuis, niet zomaar mee weg.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 945
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: februari 20, 2022, 11:49:51 am »
Zo triestig dat sommigen hun woede tegenover Dury nog steeds niet kunnen loslaten. Twee maanden later en nog altijd zo gedreven door haat...

Je kan het draaien en keren zoals je wil, maar met Dury zijn we nooit gedegradeerd. Hij is altijd met een oplossing gekomen. Of dat nu ook gelukt zou zijn, zullen we nooit weten. Wat we wel zeker zijn, is dat Simons & De fauw nog alles te bewijzen hebben, en dat dat voorlopig niet lukt.

Wat ook duidelijk is, is dat de amokmakers en Dury-haters onze reputatie en uitstraling op enkele maanden tijd naar de kloten geholpen hebben. Essevee stond sinds 2001 altijd voor rust en stabiliteit, in goede en slechte tijden, een club waar paniek nooit de bovenhand nam en de boer altijd voort ploegde. Nu staan we voor amokmakers, vuurpijlengooiers en agressievelingen.

Dat er vernieuwing nodig is in de clubleiding is zeker waar. Maar als we alsnog zouden degraderen hoop ik dat vooral ook die amokmakers, vuurpijlengooiers en agressievelingen het respect zullen hebben om hun kop nooit meer in het stadion te laten zien.

Perfect samengevat.
Gisteren met 5-0 verloren van KVK en het gevoel van schaamte komt dan nog niet eens van de uitslag.
Hoop dat er de komende week vanuit de club duidelijke communicatie en maatregelen hierover komen.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: februari 20, 2022, 12:03:34 pm »
Die 0-5 thuis en die 5-0 hadden iets gemeen: een Essevee die de beter voetballende ploeg is bij de start en die dan door een gebrek aan enige intelligentie van 1 speler (Harbaoui en gisteren Humpreys) De strijd verliest met 10, De 1-0 was vermijdbaar. Maar met 11 wil ik het nog wel eens zien. Dat is geen excuus, wel een vaststelling. Het feit dat je dit meemaakt, is dom en dwaas, volledig akkoord…kan iemand mij ook de logica uitleggen waarom de VAR niet tussenkomt bij de penalty? Sissako tikt eerst de bal weg…al denk ik dat velen hier de match op zich niet meer willen analyseren…nochtans…vooraf weinig interesse hier. Ik hoop vooral dat er volk mag komen tegen Seraing en Eupen. Mocht ik Lokeren of Sparta-supporter zijn, ik zou me dat ook niet aantrekken. Zonder uitfans naar Antwerp en Gent kan ook…maar hier komen we, na Antwerp thuis, niet zomaar mee weg.
de VAR was monsieur Boucaut hé...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: februari 20, 2022, 12:11:12 pm »
Zo triestig dat sommigen hun woede tegenover Dury nog steeds niet kunnen loslaten. Twee maanden later en nog altijd zo gedreven door haat...

Je kan het draaien en keren zoals je wil, maar met Dury zijn we nooit gedegradeerd. Hij is altijd met een oplossing gekomen. Of dat nu ook gelukt zou zijn, zullen we nooit weten. Wat we wel zeker zijn, is dat Simons & De fauw nog alles te bewijzen hebben, en dat dat voorlopig niet lukt.

Wat ook duidelijk is, is dat de amokmakers en Dury-haters onze reputatie en uitstraling op enkele maanden tijd naar de kloten geholpen hebben. Essevee stond sinds 2001 altijd voor rust en stabiliteit, in goede en slechte tijden, een club waar paniek nooit de bovenhand nam en de boer altijd voort ploegde. Nu staan we voor amokmakers, vuurpijlengooiers en agressievelingen.

Dat er vernieuwing nodig is in de clubleiding is zeker waar. Maar als we alsnog zouden degraderen hoop ik dat vooral ook die amokmakers, vuurpijlengooiers en agressievelingen het respect zullen hebben om hun kop nooit meer in het stadion te laten zien.
Het gaat zelfs niet over haat tegenover Dury, het gaat vooral over 'waarom zien die mensen die Dury zo ophemelen niet in dat hij en Cordier de laatste jaren de club naar de afgrond aan het duwen zijn'. 
De boer ploegde voort maar kocht te grote machines en stallen voor zijn beperkte gronden waardoor hij het onderhoud van die machines niet meer kon betalen en die machines op den duur liet staan of ze met verlies verkocht.
We zijn onze identiteit al enkele jaren kwijt, te groot ego, te grote ambities,te veel dit en dat,we zijn al lang niet meer de club met gezond boerenverstand, dat zie en zag je al enkele jaren aankomen.
Het is meer dan terecht dat Dury werd ontslagen, de man die deze club zo ver bracht zag niet in dat hij de club ook naar de afgrond duwde, samen met Cordier, en de reden is korte termijn denken, te hoge ambities,te hoge dunk van zichzelf.  Dat ondertussen de club daardoor zwaar in het rood ging,los van het sportieve, is op lange termijn de doodsteek voor een club zoals de onze.  Wij zijn Gent,Anderlecht of Standard niet, die kunnen jarenlang overleven met enorme schulden, wij niet.
Dury hier zolang vasthouden met een winnend lottoformulier, waardoor hij ook niet naar een topclub wilde gaan, is de grootste fout die de club deed.  Tweede fout is het aanstellen van Cordier.  En die werden jarenlang beschermd door het oude bestuur.
Er zit veel te weinig voetbalvisie en voetbalverstand in de club, ego's namen het over, we zijn onze identiteit kwijt.  En dat komt ook door Dury.  Hij liet ook niemand anders toe, het bestuur volgde.  Dat is geen haat tov Dury, dat zijn feiten!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: februari 20, 2022, 12:16:05 pm »
Die 0-5 thuis en die 5-0 hadden iets gemeen: een Essevee die de beter voetballende ploeg is bij de start en die dan door een gebrek aan enige intelligentie van 1 speler (Harbaoui en gisteren Humpreys) De strijd verliest met 10, De 1-0 was vermijdbaar. Maar met 11 wil ik het nog wel eens zien. Dat is geen excuus, wel een vaststelling. Het feit dat je dit meemaakt, is dom en dwaas, volledig akkoord…kan iemand mij ook de logica uitleggen waarom de VAR niet tussenkomt bij de penalty? Sissako tikt eerst de bal weg…al denk ik dat velen hier de match op zich niet meer willen analyseren…nochtans…vooraf weinig interesse hier. Ik hoop vooral dat er volk mag komen tegen Seraing en Eupen. Mocht ik Lokeren of Sparta-supporter zijn, ik zou me dat ook niet aantrekken. Zonder uitfans naar Antwerp en Gent kan ook…maar hier komen we, na Antwerp thuis, niet zomaar mee weg.
de VAR was monsieur Boucaut hé...
Boucaut en Visser hebben nog nooit 'voor' ons gefloten, nog nooit.  Iedereen zit hier op de kap van Humpreys, wat ik deels versta, want hij speelt niet goed, is nonchalant, eerste goal Kortrijk doet hij te weinig, maar op die fase is er geen sprake van tweede geel, niet.  Moest Visser rood hebben getrokken, dan kon de VAR tussenkomen, bij geel niet denk ik, maar ik geloof ook niet dat Boucaut bij rood dit zou doen. 

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: februari 20, 2022, 12:19:26 pm »
De frustratie van jarenlang wanbeleid en de Dury lovers die het altijd voor het zeggen hadden frustreerden de andere Essevee fans omdat men zag wat er verkeerd aan het lopen was. Er zijn zowel hier op het forum als op de tribunes mensen die hier jaren voor hebben gewaarschuwd dat ons geluk ooit een keer op zou zijn. Wat je tot op de dag van vandaag meemaakt is oprecht het zaadje dat we al enkele jaren geleden hebben gepland en nu aan het groeien is. Die supporters die al enkele jaren geleden Dury en Cordier buiten wilden voelen zich nu hopeloos. Het is dan ook ongelooflijk en werkelijk niet te verstaan dat er nog mensen zijn die Dury niets kwalijk nemen. Hij gijzelde de club met zijn enorm loon die hij op vraag van het bestuur NIET wou ''verkleinen'' ondanks dat het zogezegd de club van zijn hart was. Hij was samen met zijn vriend Cordier de verantwoordelijke voor welke spelers er naar hier kwamen, en daarnaast was hij verantwoordelijk voor het spel dat op de mat werd gelegd. Waarvan sommige ook niet weten dat het Deschacht was die 2 seizoen geleden Dury ging vragen om op een andere manier te spelen EN te trainen. Ik zuig dit niet uit mijn duim hé. Het voetbal heeft zich in de jaren verder ontwikkeld, maar Dury is al jaren blijven stilstaan en uiteindelijk wil niemand hem nu. Want het voetbalwereldje is klein en het gaat snel de ronde hoe iemand in mekaar zit.

Ik ben blij dat Dury weg is, puur om het loon. Dat is een enorme zware kost die weg is. Daarnaast heeft de trainerswissel ervoor gezorgd dat we 6 punten hebben gehaald tegen Mechelen en Standard waardoor we momenteel nog voor Seraing staan. Volgende week is het erop of eronder, maar zelf als we winnen, zullen we daarna nog punten moeten pakken.

En na dit seizoen, wat het ook wordt, 1a of 1b. Moet Cordier er uit. En het zou mij niet verwonderen, dat Tony na dit seizoen ook stop zegt. Want dit trekt werkelijk nergens meer naar.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: februari 20, 2022, 12:31:21 pm »
De frustratie van jarenlang wanbeleid en de Dury lovers die het altijd voor het zeggen hadden frustreerden de andere Essevee fans omdat men zag wat er verkeerd aan het lopen was. Er zijn zowel hier op het forum als op de tribunes mensen die hier jaren voor hebben gewaarschuwd dat ons geluk ooit een keer op zou zijn. Wat je tot op de dag van vandaag meemaakt is oprecht het zaadje dat we al enkele jaren geleden hebben gepland en nu aan het groeien is. Die supporters die al enkele jaren geleden Dury en Cordier buiten wilden voelen zich nu hopeloos. Het is dan ook ongelooflijk en werkelijk niet te verstaan dat er nog mensen zijn die Dury niets kwalijk nemen. Hij gijzelde de club met zijn enorm loon die hij op vraag van het bestuur NIET wou ''verkleinen'' ondanks dat het zogezegd de club van zijn hart was. Hij was samen met zijn vriend Cordier de verantwoordelijke voor welke spelers er naar hier kwamen, en daarnaast was hij verantwoordelijk voor het spel dat op de mat werd gelegd. Waarvan sommige ook niet weten dat het Deschacht was die 2 seizoen geleden Dury ging vragen om op een andere manier te spelen EN te trainen. Ik zuig dit niet uit mijn duim hé. Het voetbal heeft zich in de jaren verder ontwikkeld, maar Dury is al jaren blijven stilstaan en uiteindelijk wil niemand hem nu. Want het voetbalwereldje is klein en het gaat snel de ronde hoe iemand in mekaar zit.

Ik ben blij dat Dury weg is, puur om het loon. Dat is een enorme zware kost die weg is. Daarnaast heeft de trainerswissel ervoor gezorgd dat we 6 punten hebben gehaald tegen Mechelen en Standard waardoor we momenteel nog voor Seraing staan. Volgende week is het erop of eronder, maar zelf als we winnen, zullen we daarna nog punten moeten pakken.

En na dit seizoen, wat het ook wordt, 1a of 1b. Moet Cordier er uit. En het zou mij niet verwonderen, dat Tony na dit seizoen ook stop zegt. Want dit trekt werkelijk nergens meer naar.
2.   En wat dan, zonder Tony?  Buitenlandse handen?  Ergens een dubieuze Chinees of Malinees?  Pfff, moedeloos word je ervan.  Waar is dat gezond boerenverstand naartoe.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.295
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: februari 20, 2022, 12:41:57 pm »
Toch wel benieuwd naar het overleg begin volgende week tussen bestuur en afgevaardigden van de supporters
(zie officiële website)

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: februari 20, 2022, 01:00:38 pm »
De frustratie van jarenlang wanbeleid en de Dury lovers die het altijd voor het zeggen hadden frustreerden de andere Essevee fans omdat men zag wat er verkeerd aan het lopen was. Er zijn zowel hier op het forum als op de tribunes mensen die hier jaren voor hebben gewaarschuwd dat ons geluk ooit een keer op zou zijn. Wat je tot op de dag van vandaag meemaakt is oprecht het zaadje dat we al enkele jaren geleden hebben gepland en nu aan het groeien is. Die supporters die al enkele jaren geleden Dury en Cordier buiten wilden voelen zich nu hopeloos. Het is dan ook ongelooflijk en werkelijk niet te verstaan dat er nog mensen zijn die Dury niets kwalijk nemen. Hij gijzelde de club met zijn enorm loon die hij op vraag van het bestuur NIET wou ''verkleinen'' ondanks dat het zogezegd de club van zijn hart was. Hij was samen met zijn vriend Cordier de verantwoordelijke voor welke spelers er naar hier kwamen, en daarnaast was hij verantwoordelijk voor het spel dat op de mat werd gelegd. Waarvan sommige ook niet weten dat het Deschacht was die 2 seizoen geleden Dury ging vragen om op een andere manier te spelen EN te trainen. Ik zuig dit niet uit mijn duim hé. Het voetbal heeft zich in de jaren verder ontwikkeld, maar Dury is al jaren blijven stilstaan en uiteindelijk wil niemand hem nu. Want het voetbalwereldje is klein en het gaat snel de ronde hoe iemand in mekaar zit.

Ik ben blij dat Dury weg is, puur om het loon. Dat is een enorme zware kost die weg is. Daarnaast heeft de trainerswissel ervoor gezorgd dat we 6 punten hebben gehaald tegen Mechelen en Standard waardoor we momenteel nog voor Seraing staan. Volgende week is het erop of eronder, maar zelf als we winnen, zullen we daarna nog punten moeten pakken.

En na dit seizoen, wat het ook wordt, 1a of 1b. Moet Cordier er uit. En het zou mij niet verwonderen, dat Tony na dit seizoen ook stop zegt. Want dit trekt werkelijk nergens meer naar.
ik heb het ier al gezegd vanaf volgend seizoen een echte verandering! met beeuwsaert die zich laat omringen door nieuwe mensen bij essevee! bestuur staff enz anders komen we er niet uit...hopelijk beseffen ze dat bij essevee zelf ook!?

Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: februari 20, 2022, 01:03:52 pm »
Wie zijn eigenlijk die afgevaardigden van de supporters?
Ik ga nu dit jaar 49 jaar gaan kijken en ik zou echt niet weten wie dat zijn en waarvoor ze staan.Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen inwoner ben van Waregem.
Hoe worden die mensen dan verkozen om onze afgevaardigden te zijn?
Wie beslist dat?

Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: februari 20, 2022, 01:14:19 pm »
Het handgemeen dat betreurt wordt kwam wel niet door de supporters van Essevee.Welke onverlaten haalden het in hun hoofd om zomaar bij een 5-0 voorsprong van hun ploeg onze fans te bekampen?
De vuurpijlen en het afbreken van de zitjes praat ik daarentegen niet goed.Dat was er ver over.Zoals gisteren gezegd deed ik nog poging om een stoeltjesafbreker aan te spreken over zijn gedrag.Hij droop af maar iets verder deed hij gezellig verder.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: februari 20, 2022, 01:17:20 pm »
Wie zijn eigenlijk die afgevaardigden van de supporters?
Ik ga nu dit jaar 49 jaar gaan kijken en ik zou echt niet weten wie dat zijn en waarvoor ze staan.Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen inwoner ben van Waregem.
Hoe worden die mensen dan verkozen om onze afgevaardigden te zijn?
Wie beslist dat?

De mannen met minste kritiek of geen kritiek op bestuur mogen dat zijn

Bij andere ploegen staan ze al lang in den bureau van de “bazen”

Mensen zijn nu kwaad omwille van de gebeurtenissen in de laatste minuten.
Wel, ik zeg u, we zijn nog redelijk braaf gebleven tot nu!
Praten helpt niet, dat hebben we na al die andere blamages ook al ondervonden. Als het zo niet lukt moet je andere dingen zoeken…

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: februari 20, 2022, 01:29:00 pm »
Wie zijn eigenlijk die afgevaardigden van de supporters?
Ik ga nu dit jaar 49 jaar gaan kijken en ik zou echt niet weten wie dat zijn en waarvoor ze staan.Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen inwoner ben van Waregem.
Hoe worden die mensen dan verkozen om onze afgevaardigden te zijn?
Wie beslist dat?

De mannen met minste kritiek of geen kritiek op bestuur mogen dat zijn

Bij andere ploegen staan ze al lang in den bureau van de “bazen”

Mensen zijn nu kwaad omwille van de gebeurtenissen in de laatste minuten.
Wel, ik zeg u, we zijn nog redelijk braaf gebleven tot nu!
Praten helpt niet, dat hebben we na al die andere blamages ook al ondervonden. Als het zo niet lukt moet je andere dingen zoeken…

Wat een zever!! Geweld lost niets op! Het beste dat je kon doen was gewoon met de rug naar het veld staan. Zondag er weer vol achter, maar als de spelers niet mee willen, rug naar het veld of gewoon naar huis gaan.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: februari 20, 2022, 01:37:49 pm »
Na gisteravond moet ik toch wat kwijt. Het begon als een klassieke derby met vuurwerk aan beide kanten. Dit vind ik best persoonlijk best ok. Er werd wat gelachen met de stewards door vuurwerk op het veld te gooien zodanig dat ze er telkens moesten achter hollen.

Over de match zelf heb ik een heel andere mening. Raar maar waar de gematigde supporters van Kvk die gisteren ook aanwezig waren delen diezelfde mening. En kreeg nogal wat berichten van hen.

Wat na de goals gebeurde kunnen we niet enkel op onze 'supporters' steken. Het begint natuurlijk om uw emoties onder controle te houden. Maar een uitvak aanvallen met 30 a 40 man  om te knokken gaat erover. De meeste stewards zijn dan ook geblesseerd geraakt in de schermutselingen. Het waren Deze kl**tzakken die nog eens een het vuur op een Kruidvat laat aansteken gaat mijn petje erboven. Deze mensen zijn samen met onze 'supporters' de fout van de hele avond. Ook begonnen die 'supporters' met stoelen te gooien naar ons vak.

Ook was het uitdagen van ettertjes op de Familietribune van Kvk een extra vonk die het vat deed ontploffen.

Ik wil degelijk nog eens respect vragen voor de stewards ze deden wat ze kunnen. Maar hangen vast aan domme regels waardoor de boel constant ontploft.

Na een ontgoochelde en frustrerende avond hebben onze supporters zich nog redelijk gedragen voor derby. Het vuurwerk en de stoeltjes op het laatste waren erover maar als je weet hoe het voelde en je was erbij kan je het ergens wel plaatsen. Laat me niet zeggen dat ik het goedkeur.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: februari 20, 2022, 02:09:22 pm »
Na gisteravond moet ik toch wat kwijt. Het begon als een klassieke derby met vuurwerk aan beide kanten. Dit vind ik best persoonlijk best ok. Er werd wat gelachen met de stewards door vuurwerk op het veld te gooien zodanig dat ze er telkens moesten achter hollen.

Over de match zelf heb ik een heel andere mening. Raar maar waar de gematigde supporters van Kvk die gisteren ook aanwezig waren delen diezelfde mening. En kreeg nogal wat berichten van hen.

Wat na de goals gebeurde kunnen we niet enkel op onze 'supporters' steken. Het begint natuurlijk om uw emoties onder controle te houden. Maar een uitvak aanvallen met 30 a 40 man  om te knokken gaat erover. De meeste stewards zijn dan ook geblesseerd geraakt in de schermutselingen. Het waren Deze kl**tzakken die nog eens een het vuur op een Kruidvat laat aansteken gaat mijn petje erboven. Deze mensen zijn samen met onze 'supporters' de fout van de hele avond. Ook begonnen die 'supporters' met stoelen te gooien naar ons vak.

Ook was het uitdagen van ettertjes op de Familietribune van Kvk een extra vonk die het vat deed ontploffen.

Ik wil degelijk nog eens respect vragen voor de stewards ze deden wat ze kunnen. Maar hangen vast aan domme regels waardoor de boel constant ontploft.

Na een ontgoochelde en frustrerende avond hebben onze supporters zich nog redelijk gedragen voor derby. Het vuurwerk en de stoeltjes op het laatste waren erover maar als je weet hoe het voelde en je was erbij kan je het ergens wel plaatsen. Laat me niet zeggen dat ik het goedkeur.


hoe een groep van 30 40 man zo naar het uitvak kan komen blijft raar. Duidelijk de fout bij kortrijk.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: februari 20, 2022, 02:26:56 pm »
vraagje
hoe vaak pakken wij rood in wedstrijden tegen Kortrijk?
gewoon om te weten of da van inzet of van dommigheid van onze kant is.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: februari 20, 2022, 03:02:56 pm »
vraagje
hoe vaak pakken wij rood in wedstrijden tegen Kortrijk?
gewoon om te weten of da van inzet of van dommigheid van onze kant is.
Scherpte. Gewoon scherpte.

Maw, die mannen beseffen half niet wat de derby wilt zeggen. Had Cools gisteren ook wat in de mot, zijn emotie dat hij toont op zijn gezicht -> nul komma nul. Die spelen gewoon een match, en wanneer ze afgaan, gaan ze gewoon af.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: februari 20, 2022, 03:10:00 pm »
Na gisteravond moet ik toch wat kwijt. Het begon als een klassieke derby met vuurwerk aan beide kanten. Dit vind ik best persoonlijk best ok. Er werd wat gelachen met de stewards door vuurwerk op het veld te gooien zodanig dat ze er telkens moesten achter hollen.

Over de match zelf heb ik een heel andere mening. Raar maar waar de gematigde supporters van Kvk die gisteren ook aanwezig waren delen diezelfde mening. En kreeg nogal wat berichten van hen.

Wat na de goals gebeurde kunnen we niet enkel op onze 'supporters' steken. Het begint natuurlijk om uw emoties onder controle te houden. Maar een uitvak aanvallen met 30 a 40 man  om te knokken gaat erover. De meeste stewards zijn dan ook geblesseerd geraakt in de schermutselingen. Het waren Deze kl**tzakken die nog eens een het vuur op een Kruidvat laat aansteken gaat mijn petje erboven. Deze mensen zijn samen met onze 'supporters' de fout van de hele avond. Ook begonnen die 'supporters' met stoelen te gooien naar ons vak.

Ook was het uitdagen van ettertjes op de Familietribune van Kvk een extra vonk die het vat deed ontploffen.

Ik wil degelijk nog eens respect vragen voor de stewards ze deden wat ze kunnen. Maar hangen vast aan domme regels waardoor de boel constant ontploft.

Na een ontgoochelde en frustrerende avond hebben onze supporters zich nog redelijk gedragen voor derby. Het vuurwerk en de stoeltjes op het laatste waren erover maar als je weet hoe het voelde en je was erbij kan je het ergens wel plaatsen. Laat me niet zeggen dat ik het goedkeur.


hoe een groep van 30 40 man zo naar het uitvak kan komen blijft raar. Duidelijk de fout bij kortrijk.
Tegen Antwerp deden ze het ook, maw, als Zulte Waregem kan aantonen dat onze supporters werden aangevallen door die van Kortrijk, dan kunnen ze klacht indienen en zullen de gevolgen voor Kortrijk niet mals zijn, ze, Kortrijk, kunnen de veiligheid van de bezoekers niet garanderen!   Als we een deftige vertegenwoordiger hebben van onze supporters dan doet die iets daarmee!

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #138 Gepost op: februari 20, 2022, 03:50:34 pm »
Schande wat de zogezegde supporters van de veekaa deden. Hopelijk allemaal een stadionverbod en de nodige boetes. Dit zijn niet mijn supporters. Gelukkig wel veel protest tegen die zogezegde supporters bij de gewone mensen in Tribune 2. Jammer dat die marginalen het dan weer nodig vonden om eigen supporters in elkaar te kloppen  >:(. De overwinning is plots bijzaak geworden



Jammer ook dat de andere kant het ook weer nodig vond om vandalisme te plegen en de nodige stoeltjes te vernielen.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 28 : 19/02/2022 - 18.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #139 Gepost op: februari 20, 2022, 03:57:02 pm »
Schande wat de zogezegde supporters van de veekaa deden. Hopelijk allemaal een stadionverbod en de nodige boetes. Dit zijn niet mijn supporters. Gelukkig wel veel protest tegen die zogezegde supporters bij de gewone mensen in Tribune 2. Jammer dat die marginalen het dan weer nodig vonden om eigen supporters in elkaar te kloppen  >:(. De overwinning is plots bijzaak geworden



Jammer ook dat de andere kant het ook weer nodig vond om vandalisme te plegen en de nodige stoeltjes te vernielen.


Onaanvaardbaar van de 2 kanten, geweld valt nooit goed te praten. Die opgeklopte rivaliteit is te ver aan het gaan…