Auteur Topic: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur  (gelezen 38544 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Gepost op: september 25, 2020, 06:39:27 pm »
Gesprek vond woensdag plaats.
South Lane Crew.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2020, 06:43:42 pm »
Die brief van SlC..
Ze spreken hun eigen tegen..

Er komt versterking
En dan zegt men dat we het moeten doen met de huidige spelers..

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #2 Gepost op: september 25, 2020, 06:47:53 pm »
Die brief van SlC..
Ze spreken hun eigen tegen..

Er komt versterking
En dan zegt men dat we het moeten doen met de huidige spelers..
Of ge kunt er uit afleiden dat degene die komt de situatie nie ga oplossen...
South Lane Crew.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #3 Gepost op: september 25, 2020, 06:54:34 pm »
En dhr Dury was gedreven, zou beter gedreven zijn langs het veld en in zijn interviews.
Maw er zal niets veranderen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2020, 07:01:46 pm »
Wat een zielig briefje zeg...
Triestig

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #5 Gepost op: september 25, 2020, 08:09:20 pm »
SLC heeft de verantwoordelijkheid genomen, kunnen we hier van elkaar allemaal niet zeggen, maar de typerende opmerkingen hier van typerende mensen achter hun scherm tonen aan dat ze het ongetwijfeld beter zouden gedaan hebben.

Knap van SLC, punt. Hopelijk een reactie, indien niet worden volgende stappen gezet zoals het in hun brief staat. Sommige hier kunnen natuurlijk altijd vroeger de volgende stappen nemen hé, toch?  ;) DOE DAN!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #6 Gepost op: september 25, 2020, 09:11:59 pm »
SLC heeft de verantwoordelijkheid genomen, kunnen we hier van elkaar allemaal niet zeggen, maar de typerende opmerkingen hier van typerende mensen achter hun scherm tonen aan dat ze het ongetwijfeld beter zouden gedaan hebben.

Knap van SLC, punt. Hopelijk een reactie, indien niet worden volgende stappen gezet zoals het in hun brief staat. Sommige hier kunnen natuurlijk altijd vroeger de volgende stappen nemen hé, toch?  ;) DOE DAN!

Ach kom, is gewoon weer een standaardtekst

Die onderste alinea maakt gewoon heel die brief belachelijk vind ik

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #7 Gepost op: september 25, 2020, 10:26:17 pm »
Ik versta de kritiek op SLC ook niet,die ondernemen tenminste iets,eerst door spandoeken en nu hebben ze toch hun ongenoegen kunnen uiten,wat kunnen ze meer doen,met basebalbats de spelers en trainer aanvallen?
Nee,SLC krijgt mijn respect (al vond ik hun 'Dury we worden kampioen' niet stroken met mijn visie :),maar dit is ook het enige).
Ik weet hoe lastig het is om een luisterend oor te vinden binnen de club,dat heb ik genoeg ondervonden met fc4451 en met OES.
SLC krijgt ook veel teveel kritiek,voor hun vlaggen,voor die stadionverboden en nu terug.  Ik ben blij dat zij er zijn en terecht druk zetten op trainer,bestuur en spelers.  Mijn respect hebben jullie alvast.

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #8 Gepost op: september 25, 2020, 11:09:31 pm »
Ik versta de kritiek op SLC ook niet,die ondernemen tenminste iets,eerst door spandoeken en nu hebben ze toch hun ongenoegen kunnen uiten,wat kunnen ze meer doen,met basebalbats de spelers en trainer aanvallen?
Nee,SLC krijgt mijn respect (al vond ik hun 'Dury we worden kampioen' niet stroken met mijn visie :),maar dit is ook het enige).
Ik weet hoe lastig het is om een luisterend oor te vinden binnen de club,dat heb ik genoeg ondervonden met fc4451 en met OES.
SLC krijgt ook veel teveel kritiek,voor hun vlaggen,voor die stadionverboden en nu terug.  Ik ben blij dat zij er zijn en terecht druk zetten op trainer,bestuur en spelers.  Mijn respect hebben jullie alvast.
Diene dury we worden kampioen kwam ook nie van ons uit...
kritiek maakt ons sterker en we weten ook wel de correcte kritiek eruit te filteren.
We zijn een groep van 40 personen waar de gem leeftijd niet hoger ligt dan 25. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en gaan het gesprek aan met de verantwoordelijken binnen de club. Iets waar 80% van dit forum en sociale media niet eens de ballen voor hebben. Terwijl de meesten hier veel meer levenswijsheid en voetbalverstand hebben en waarschijnlijk nog eens 20 jaar ouder zijn dan ons.
Uw respect wordt zeker geapprecieerd.
« Laatst bewerkt op: september 25, 2020, 11:13:49 pm door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #9 Gepost op: september 26, 2020, 07:41:15 am »
Ik versta de kritiek op SLC ook niet,die ondernemen tenminste iets,eerst door spandoeken en nu hebben ze toch hun ongenoegen kunnen uiten,wat kunnen ze meer doen,met basebalbats de spelers en trainer aanvallen?
Nee,SLC krijgt mijn respect (al vond ik hun 'Dury we worden kampioen' niet stroken met mijn visie :),maar dit is ook het enige).
Ik weet hoe lastig het is om een luisterend oor te vinden binnen de club,dat heb ik genoeg ondervonden met fc4451 en met OES.
SLC krijgt ook veel teveel kritiek,voor hun vlaggen,voor die stadionverboden en nu terug.  Ik ben blij dat zij er zijn en terecht druk zetten op trainer,bestuur en spelers.  Mijn respect hebben jullie alvast.
da van mij ook
meer kunnen ze niet doen als buitenstaanders

enige wa ze moeten doen is da lijntje met de club verbreken
dat zal hun geloofwaardigheid vergroten


Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 730
  • Essevee!
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #10 Gepost op: september 26, 2020, 10:24:31 am »
De spandoeken hebben toch opgebracht.
Dury gelooft er zelf niet meer... Dury en Essevee is voorbij .. Enkel nog aan tafel zitten...
ik zou voorstellen om hem levenslang een gratis abonnement te geven en een bonske voor ne coca en hotdog

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #11 Gepost op: september 26, 2020, 11:12:17 am »
Natuurlijk is er appreciatie dat ze dit doen.
Ze kunnen idd niet veel meer doen.
Maar je weet toch ook dat de voetballers van vandaag al vergeten zijn dat ze samengezeten hebben met jullie.
Zo gaat dat nu eenmaal.

Ik was mss te ram met een oordeel over de brief
Maar ik ben eigenlijk nog altijd kwaad over dat Dury gezeik.
Hij heeft nog passie. Toont geen uitgebluste indruk,....
Eej zeg, die kerel moet de laan uit, samen met Cordier

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #12 Gepost op: september 26, 2020, 11:21:30 am »
Natuurlijk is er appreciatie dat ze dit doen.
Ze kunnen idd niet veel meer doen.
Maar je weet toch ook dat de voetballers van vandaag al vergeten zijn dat ze samengezeten hebben met jullie.
Zo gaat dat nu eenmaal.

Ik was mss te ram met een oordeel over de brief
Maar ik ben eigenlijk nog altijd kwaad over dat Dury gezeik.
Hij heeft nog passie. Toont geen uitgebluste indruk,....
Eej zeg, die kerel moet de laan uit, samen met Cordier
Hij gaf mij persoonlijk en de andere jongens die aanwezig waren die indruk ja.. daarom dat we er hem ook op wezen dat we dit terug willen zien op het veld.
Als we nu radicaal ontslagen gaan eisen, loopt ge met u acties tegen nen muur en krijgde niks gedaan. Wij hebben ook een visie hierin en dat is onze acties onderbouwen en niet zomaar hoog van de toren blazen. Eerst spandoeken toen we nog niet binnen mochten (veranderde niks.). Na 2 wedstrijden met publiek 2x gesprek gehad en duidelijk onze eisen kunnen stellen. Als dit ook niks verandert kunnen we een volgende stap zetten in onze acties en kunnen we terug vallen op de dingen die we wel al gedaan hebben om het probleem aan te pakken.
South Lane Crew.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 730
  • Essevee!
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #13 Gepost op: september 26, 2020, 12:05:38 pm »
Dury heeft nog altijd niet begrepen dat zijn aanpak niet loont.
Hij zegt ik ben trots op onze filosofie.... getuigt van een enorme naieviteit.. en het is daarbij ne koppige ezel.
Ge kunt niet volgens een bepaalde filosofie gaan voetballen als er ge er het materiaal niet voor hebt..
Als niet-top ploeg met beperkt budget, moet ge kijken welk materiaal ge beschikbaar hebt en daaraan uw stijl proberen aan te passen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #14 Gepost op: september 26, 2020, 12:27:22 pm »
Natuurlijk is er appreciatie dat ze dit doen.
Ze kunnen idd niet veel meer doen.
Maar je weet toch ook dat de voetballers van vandaag al vergeten zijn dat ze samengezeten hebben met jullie.
Zo gaat dat nu eenmaal.

Ik was mss te ram met een oordeel over de brief
Maar ik ben eigenlijk nog altijd kwaad over dat Dury gezeik.
Hij heeft nog passie. Toont geen uitgebluste indruk,....
Eej zeg, die kerel moet de laan uit, samen met Cordier
Hij gaf mij persoonlijk en de andere jongens die aanwezig waren die indruk ja.. daarom dat we er hem ook op wezen dat we dit terug willen zien op het veld.
Als we nu radicaal ontslagen gaan eisen, loopt ge met u acties tegen nen muur en krijgde niks gedaan. Wij hebben ook een visie hierin en dat is onze acties onderbouwen en niet zomaar hoog van de toren blazen. Eerst spandoeken toen we nog niet binnen mochten (veranderde niks.). Na 2 wedstrijden met publiek 2x gesprek gehad en duidelijk onze eisen kunnen stellen. Als dit ook niks verandert kunnen we een volgende stap zetten in onze acties en kunnen we terug vallen op de dingen die we wel al gedaan hebben om het probleem aan te pakken.

Dit is wel al de 3de supportersbrief in 3 seizoenen e. Na zo’n brief zie je 1 of 2 weken meer inzet en daarmee zijn de supporters gesust.
Altijd hebben de supporters al achter het team blijven staan.
Op den duur loopt die emmer wel eens vol.

Dit is een probleem van 3 jaar.
Volgens mij mogen supporters wel ontslag eisen.
Rekening houdend met artikels in S/VM, verklaringen van Eddy VDB.

Ik vind dat wij nog heel braaf zijn

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #15 Gepost op: september 26, 2020, 06:04:00 pm »
Chapeau voor dit initiatief en bedankt om jullie verslag ervan te delen!

Heel correct om ze af te rekenen op mentaliteit en niet op punten (ook al willen we die ook wel in het mandje natuurlijk :D )

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #16 Gepost op: september 26, 2020, 06:35:24 pm »
Idd chapeau.kunnen we alleen maar aanmoedigen.
Spelers zijn aangeslagen en das normaal....er zitten er genoeg tussen met n winnaarsmentaliteit.10 km minder lopen,weinig vertrouwen....ik blijf er bij...das de taak vd coach.....
Of is het de mentalcoach die het vorig jaar mocht anskarten zijn fout?
Ik zie vooral dat er id club mensen bezig zijn hun eigen postje te redden

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #17 Gepost op: september 26, 2020, 08:05:56 pm »
Dury heeft nog altijd niet begrepen dat zijn aanpak niet loont.
Hij zegt ik ben trots op onze filosofie.... getuigt van een enorme naieviteit.. en het is daarbij ne koppige ezel.
Ge kunt niet volgens een bepaalde filosofie gaan voetballen als er ge er het materiaal niet voor hebt..
Als niet-top ploeg met beperkt budget, moet ge kijken welk materiaal ge beschikbaar hebt en daaraan uw stijl proberen aan te passen.
Klopt volledig, en het gekke is dat de Dury van pakweg een jaar of 10 geleden zou lachen met de Dury van nu, dat was gvd.  1 van zijn beste kwaliteiten, uit een groep spelers het beste eruit halen, en vaak op de counter, dat was geen enkel probleem.
Sinds dat we eens 2de werden is dit in zijn kop geschoten, DNA,filosofie, al dienen zever.  Wanneer je een ploeg hebt zoals 4 jaar geleden kan je dat doen ja, maar niet met de voetbalkernen van de laatste jaren. 
De laatste 3 seizoenen is zijn filosofie de oorzaak dat we niet meer in PO-1 geraakten, vorig jaar zeker, we haalden begin van het seizoen ook goeie resultaten door in blok te spelen en op de counter, en plots was dat niet goed genoeg meer en bleef hij koppig die speelstijl aanhouden met het gekende resultaat.  Hoeveel keer hebben we dit al aangekaart?  Hij laat liever de ploeg en sommige spelers zwaar verliezen en aan hun lot over(zoals een Ewoud), zijn filosofie is dus belangrijker dan het welzijn van de club en de spelers.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #18 Gepost op: september 27, 2020, 09:32:20 am »
Die laatste alinea blijf ik wel “raar” vinden
Na die 4 matchen eisen we winst.
4matchen met inzet en dergelijke

Wat als ze dat niet doen en ze winnen die 5de toch? Iedereen tevreden?
Of ze spelen 4 matchen met inzet en in de 5den gooien ze er met under klakke naar?

Dat is een raar iets om te vragen


Online thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: Overleg tussen SLC, spelers, coaches en bestuur
« Reactie #19 Gepost op: september 27, 2020, 12:50:24 pm »
Het is dan tegen de vuilkarre.We moeten dit keer echt wel winnen.