Auteur Topic: Speeldag 16 : zaterdag 05/11/2022 - 16.00u : KV Mechelen - Essevee  (gelezen 10322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RonnyDePonny

  • Leden
  • Berichten: 143
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : zaterdag 05/11/2022 - 16.00u : KV Mechelen - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: november 08, 2022, 04:58:36 pm »
Die Ndour heeft kwaliteiten alleen moeten we wat geduld hebben met die jongen , Fadera was vorig seizoen ook zo en kijk nu heeft stap voorwaarts gezet ma probleem is dat er weinig zijn die hier geduld hebben en direct de spelers afschieten .
Ik zou je kunnen gelijk geven. Maar N'Dour is gehaald voor meer dan 1 miljoen met het oog op onmiddellijk rendement. Dat kan je toch niet ontkennen. Dus we mogen dan wel vinden dat hij op dit moment echt tegenvalt.

Tuurlijk valt hij tegen dat ontken ik ook niet maar iedere transfer is een gok en al zeker bij jongere spelers die nieuw zijn in een hoger aangeschreven competitie .
Het tegenovergestelde heb je met Tambedou wie had dat verwacht dat hij er direct ging staan .... kbedoel maar je weet als bestuur nooit hoe een nieuwe speler zich gaat aanpassen en aan welk tempo . Van mij krijgen de spelers 2j als het er dan nie uitkomt zalt nada zijn !
Ik geef Ramirez ook nog tijd, het kan niet dat die jongen niet kan voetballen. Maar 2 jaar is misschien wel wat lang voor een speler van 30…