Auteur Topic: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje  (gelezen 9577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Gepost op: september 01, 2016, 07:56:29 pm »
En wat zal onze nieuwe trainer ervan bakken vanavond?

Hij verrast alvast met zijn opstelling.
Wat is jullie mening?




Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2016, 08:35:23 pm »
En als De Bruyne tegen valt zoals in Frankrijk mogen we hopen datvwe onze Thorgan in actie zien na een uurtje ofzo. :D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2016, 11:22:00 pm »
zzzz
SV TILL I DIE

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #3 Gepost op: september 02, 2016, 07:25:09 am »
1 ding is nu wel duidelijk...
Martinez kan niet anders dan te overwegen om bepaalde huidige spelers achterwege te laten en op zoek te gaan naar andere Belgen die tot nu toe hun kans niet kregen.
Want als je dezelfde spelers als de Willy gaat selecteren, zal je steeds weer tot dezelfde resultaten komen vrees ik...

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #4 Gepost op: september 02, 2016, 08:41:38 am »
"Jordan Lukaku heeft niet het niveau"

Marca toont dan weer veel respect voor de prestatie van Spanje, maar was vooral streng voor Jordan Lukaku. "Hij heeft niet voldoende niveau voor de Belgische nationale ploeg. Roberto Martinez moet een linksachter zoeken die wel betrouwbaar is."
bron: voetbalkrant.com

Daarmee is alles gezegd!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #5 Gepost op: september 02, 2016, 08:54:43 am »
Ik denk dat Jordan nog wat te licht is voor de nationale ploeg.
Dat hij talent heeft ga ik niet ontkennen, maar ik denk dat hij in Itali? nog wat moet rijpen.

Over de wedstrijd...

Of het een totaal drama was ga ik nu ook niet zeggen, we stoten wel tegen een ijzersterk Spanje.
Die gasten speelden zeer mooie en snelle drie en vierhoekjes, ze speelden ons letterlijk van het kastje naar de muur, ze zetten ook heel de match enorm veel druk. Op die manier kwamen we niet aan voetballen toe. Ze waren duidelijk gekomen om te winnen en niet om te oefenen.
Als we dan een aanval konden forceren leden we balverlies of kwam de laatste bal helemaal niet aan.

Ik begrijp wel niet dat hij niet gestart is zonder Lukaku, Benteke of Batshuayi in de spits.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #6 Gepost op: september 02, 2016, 09:36:07 am »
Ik denk dat Jordan nog wat te licht is voor de nationale ploeg.
Dat hij talent heeft ga ik niet ontkennen, maar ik denk dat hij in Itali? nog wat moet rijpen.

Over de wedstrijd...

Of het een totaal drama was ga ik nu ook niet zeggen, we stoten wel tegen een ijzersterk Spanje.
Die gasten speelden zeer mooie en snelle drie en vierhoekjes, ze speelden ons letterlijk van het kastje naar de muur, ze zetten ook heel de match enorm veel druk. Op die manier kwamen we niet aan voetballen toe. Ze waren duidelijk gekomen om te winnen en niet om te oefenen.
Als we dan een aanval konden forceren leden we balverlies of kwam de laatste bal helemaal niet aan.

Ik begrijp wel niet dat hij niet gestart is zonder Lukaku, Benteke of Batshuayi in de spits.

1. Dit was wel degelijk een totaal drama !  Als je zo lusteloos op het plein staat tegen een topteam dat op niveau aan het acteren is dan verdien je niet beter dan een pak rammel.  0-5 was de juiste uitslag geweest !  90 miniuten druk zetten, kort op de man is de enige manier om die mannen ietwat lam te leggen.

2. Die langharige Lukaka is een klinkklare ramp !!  Haal die daar subito presto weer weg om NOOIT meer terug te keren.  Die kerel heeft het echt niet.  De hersencellen zijn gewoonweg niet aanwezig dus aub geen verdere tijd meer aan spenderen !!

3. In de spits hoort maar 1 iemand thuis : Batsman !  En laat ook die Lukaku aub achterwege.


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #7 Gepost op: september 02, 2016, 11:47:41 am »
Het is toch frappant dat onze 'vedetten' het helemaal lieten afweten en dat ze zich zomaar gewonnen gaven. Ze werden belachelijk gemaakt maar het kon het precies niet schelen. Toch raar als je bij topclubs speelt en dit niet gewoon bent. Met het mes tussen de tanden moet er gespeeld worden. Het is een oefenmatch, maar toch..
SV TILL I DIE

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #8 Gepost op: september 02, 2016, 04:00:42 pm »
Misschien is zo'n Spanjaard trots om het Spaanse shirt aan te trekken, terwijl...


Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #9 Gepost op: september 02, 2016, 09:43:05 pm »
Vergelijk ze eens met de ploeg uit de jaren '80? die gedrevenheid zie je totaal niet meer  , nu lopen ze als makke schaapjes zonder eergevoel  ervoor zorgend  dat ze zeker niet al te vermoeid of gekwetst terugkeren naar hun  kluppie  daar vloeit het geld immers  uit de kranen en enkel dat is belangrijk zeker?   ::) ::) ::)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Oefenmatch 01/09/2016 Belgi? - Spanje
« Reactie #10 Gepost op: september 04, 2016, 12:02:59 pm »
Het begint al bij het volkslied. Als je ziet dat de hockeymannen uit volle borst meezingen.. De Duivels staan daar maar een beetje, zonder eergevoel.
SV TILL I DIE