Auteur Topic: [09] HARBAOUI Hamdi  (gelezen 58942 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #80 Gepost op: april 15, 2019, 08:00:44 pm »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Ach kom.
Zijn transferprijs is al besproken in januari. Dus daar valt niets meer aan te doen.
En je moet met Sylla ook kijken welk vlees je in de kuip hebt (te weinig imo)
Dury heeft veel rare dingen gedaan dit seizoen, maar hier snap ik het wel enigszins

Bongonda kan zijn statistieken nog opkrikken waardoor we nog meer kunnen vragen.
Topschutter worden is niet belangrijk voor de speler zelf,los van waarde voor de speler zelf? Dit is een trofee,zowel voor de speler als de club.  Dit blijft in de annalen staan,net zoals de Gouden Schoen.
Zo denk ik er ook over...

bwa bwa 'pesten' is wel een brug te ver.

We moeten ook Sylla kunnen testen en wedstrijdritme laten opdoen.
We verliezen wel onze topschutter hé, zijn prijs staat toch al vast.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #81 Gepost op: april 15, 2019, 10:01:19 pm »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Ach kom.
Zijn transferprijs is al besproken in januari. Dus daar valt niets meer aan te doen.
En je moet met Sylla ook kijken welk vlees je in de kuip hebt (te weinig imo)
Dury heeft veel rare dingen gedaan dit seizoen, maar hier snap ik het wel enigszins

Bongonda kan zijn statistieken nog opkrikken waardoor we nog meer kunnen vragen.
Topschutter worden is niet belangrijk voor de speler zelf,los van waarde voor de speler zelf? Dit is een trofee,zowel voor de speler als de club.  Dit blijft in de annalen staan,net zoals de Gouden Schoen.
Zo denk ik er ook over...

bwa bwa 'pesten' is wel een brug te ver.

We moeten ook Sylla kunnen testen en wedstrijdritme laten opdoen.
We verliezen wel onze topschutter hé, zijn prijs staat toch al vast.
Hilarisch. 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #82 Gepost op: april 15, 2019, 10:14:48 pm »
Dit is gewoon pesten,ge doet dit als coach niet met een speler die ons 2× redde + voor een tweede maal topschutter kan worden,is een echte schande!  Roteren,daar heeft het niks mee te maken.

Ach kom.
Zijn transferprijs is al besproken in januari. Dus daar valt niets meer aan te doen.
En je moet met Sylla ook kijken welk vlees je in de kuip hebt (te weinig imo)
Dury heeft veel rare dingen gedaan dit seizoen, maar hier snap ik het wel enigszins

Bongonda kan zijn statistieken nog opkrikken waardoor we nog meer kunnen vragen.

Topschutter worden is niet belangrijk voor de speler zelf,los van waarde voor de speler zelf? Dit is een trofee,zowel voor de speler als de club.  Dit blijft in de annalen staan,net zoals de Gouden Schoen.

Zo denk ik er ook over...

bwa bwa 'pesten' is wel een brug te ver.

We moeten ook Sylla kunnen testen en wedstrijdritme laten opdoen.
We verliezen wel onze topschutter hé, zijn prijs staat toch al vast.

Hilarisch.

We gaan geen brokken meer maken in POII, dusja ... dan kan ik begrijpen dat ze roteren.
En waarom Hamdi dan niet?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #83 Gepost op: april 15, 2019, 10:27:02 pm »
Dit is pesten en liegen
maar sorry, dat Dury liegt mogen we hier niet zeggen
We doen er alles aan om Hamdi de stier te laten winnen...
Yep, we zetten hem op de bank...

Spelers genoeg om te roteren...
Defauw bvb...

Harbaoui heeft gelijk

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #84 Gepost op: april 15, 2019, 10:42:43 pm »
Dit is pesten en liegen
maar sorry, dat Dury liegt mogen we hier niet zeggen
We doen er alles aan om Hamdi de stier te laten winnen...
Yep, we zetten hem op de bank...

Spelers genoeg om te roteren...
Defauw bvb...

Harbaoui heeft gelijk

Ik zeg niet dat Hamdi geen gelijk heeft, maar dat is ook niet pesten hé ...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #85 Gepost op: april 15, 2019, 10:50:34 pm »
Dit is pesten en liegen
maar sorry, dat Dury liegt mogen we hier niet zeggen
We doen er alles aan om Hamdi de stier te laten winnen...
Yep, we zetten hem op de bank...

Spelers genoeg om te roteren...
Defauw bvb...

Harbaoui heeft gelijk

Ik zeg niet dat Hamdi geen gelijk heeft, maar dat is ook niet pesten hé ...
Fre
als ik u zeg,
ik ga u helpen en er alles aan doen dat je X zou kunnen winnen
en dan doe ik iets waardoor je zeker die kans niet krijgt
wat doe ik dan?

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #86 Gepost op: april 16, 2019, 09:37:43 am »
Dat is iemand met zijn voeten spelen en dit nadat hij zo goed als alleen de club gered heeft.
Ik vind het ook niet kunnen en zou ook kwaad zijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #87 Gepost op: april 16, 2019, 11:48:18 am »
Ik vind het ook triestig van Dury.. Maar ik begrijp dat Sylla zijn kansen nu ook moet krijgen... Best met die 2 spelen volgens mij.
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #88 Gepost op: april 16, 2019, 12:47:05 pm »
Niets gaat boven het team. Er moet geroteerd worden met oog op volgend seizoen. Sylla moet er in staan in een 4-3-3. Dus dan ga je logischer wijs roteren met Hamdi. Geen twee spitsen want dat werkt duidelijk niet en helpt niet naar volgend seizoen toe.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.913
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #89 Gepost op: april 16, 2019, 01:11:57 pm »
Iemand die Arabisch kan?
Zie instagram Harbaoui..
Transfer naar Qatar?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #90 Gepost op: april 16, 2019, 01:41:45 pm »
Iemand die Arabisch kan?
Zie instagram Harbaoui..
Transfer naar Qatar?
Kan je even de foto opslaan en hier delen voor zij die geen Insta hebben?  :-[

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #91 Gepost op: april 16, 2019, 02:25:38 pm »
 ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #92 Gepost op: april 16, 2019, 02:27:28 pm »
Hamdi zegt : "Verduidelijking van de publieke opinie"  ::)

Wat in de tekst staat van de afbeelding weet ik niet, kan die niet door google translate halen.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #93 Gepost op: april 16, 2019, 04:12:06 pm »
Hamdi zegt : "Verduidelijking van de publieke opinie"  ::)

Wat in de tekst staat van de afbeelding weet ik niet, kan die niet door google translate halen.
"Following my recent agreement with Qatar Club on the implementation of the arbitration decisions and the sports sanctions against him, I am very much surprised to promote this unfounded news and assure the sports public that there were no negotiations in this regard But just attempts to aim at a pulsating compromise to give up my entitlements to save the club from the financial and financial sanctions that threaten it, and do not amount in any way to the level of negotiations that require a total solution in which the interest of the club is not better than my interest and guaranteed full payment of dues The henna said And I call on all the media to investigate carefully before publishing the wrong news.", zegt de vertaling van google naar Engels. Niets te doen met Essevee denk ik

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #94 Gepost op: augustus 25, 2019, 11:01:41 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
24 augustus 2019

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #95 Gepost op: augustus 26, 2019, 09:36:21 am »
Hmmm, eigenlijk is de knoop in dit dispuut ... de Ferrari, niet omdat niemand hem wil ... maar omdat daarop bij de overheid nog een dikke fiscale rekening (6% invoerrechten en 21% btw = ~€56.500) openstaat.

Trouwens ... €250.000 heeft die niet gekost, €200.000 is een correctere prijs.
(bovenstaande berekening is dus ook op 200k en niet 250k)

Dus als Ghistelinck €85.000 overname geeft, daarna de €56.000 (kosten invoer en btw betaald) dan zitten ze al met een aankoopprijs van €141.000 ... voor die prijs is de wagen helaas niet meer verkoopbaar, zeker wetende dat de California T nu ook niet het meest populaire model is. Daarbij moeten ze er ook nog winst op hebben én 1 jaar garantie geven.

Ik zie gelijkaardige Cali's al te koop staan vanaf €70k, zag ook meteen 'zonder veel moeite' ene van €75.000 met 55.000km (dus geen afgeragde). Dus tjah ...

Of Ghistelinck deed zijn huiswerk niet (al lijkt €85k wel een correcte overnameprijs - indien geen invoer-probleem)
Of Hamdi wist niet dat hij ingevoerd moest worden met die torenhoge kosten
Of Hamdi heeft verzwegen dat de wagen nog ingevoerd moet worden

Maar dan stel ik de vraag ... waarom heeft hij er niet mee gereden sinds de wagen in België was?
Als je een Ferrari koopt/hebt dan wil je daar toch mee kunnen rijden?

Ik -denk- dat hij er er pas achter is gekomen toen hij de wagen wilde inschrijven tussen 2016 en nu. Maar dat hij het door de torenhoge kosten uiteindelijk niet heeft gedaan.

Hij had hem beter ginder verkocht en hier een nieuwe/andere gekocht.

Jammer ...

Als Ghistelinck kan bewijzen dat Hamdi heeft verzwegen dat de wagen nog moest ingevoerd worden, dan zou het wel eens een rare wending kunnen krijgen voor Hamdi. Dan kunnen ze de overname laten teniet doen en zal hij €85k mogen betalen om zijn AMG GT en GLE te krijgen.

PLUS ... hij heeft weer hetzelfde probleem ::) , bij het invoeren van wagens in Qatar zal hij 5% invoerrechten moeten betalen op de cataloguswaarde.
Dus €165k (AMG GT) + €76k (GLE) = €241.000 + 5% = €12.050 invoerrechten in Qatar.

Gezien hij weer in Qatar woont zou ik de Ferrari terug naar daar halen, er daar mee rijden of daar verkopen en Ghistelinck een voorstel doen om de verkoop van de 2 wagens terug te draaien (het zijn nieuwe, dus ook perfect te verkopen hier).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #96 Gepost op: augustus 26, 2019, 10:17:43 am »
Hmmm, eigenlijk is de knoop in dit dispuut ... de Ferrari, niet omdat niemand hem wil ... maar omdat daarop bij de overheid nog een dikke fiscale rekening (6% invoerrechten en 21% btw = ~€56.500) openstaat.

Trouwens ... €250.000 heeft die niet gekost, €200.000 is een correctere prijs.
(bovenstaande berekening is dus ook op 200k en niet 250k)

Dus als Ghistelinck €85.000 overname geeft, daarna de €56.000 (kosten invoer en btw betaald) dan zitten ze al met een aankoopprijs van €141.000 ... voor die prijs is de wagen helaas niet meer verkoopbaar, zeker wetende dat de California T nu ook niet het meest populaire model is. Daarbij moeten ze er ook nog winst op hebben én 1 jaar garantie geven.

Ik zie gelijkaardige Cali's al te koop staan vanaf €70k, zag ook meteen 'zonder veel moeite' ene van €75.000 met 55.000km (dus geen afgeragde). Dus tjah ...

Of Ghistelinck deed zijn huiswerk niet (al lijkt €85k wel een correcte overnameprijs - indien geen invoer-probleem)
Of Hamdi wist niet dat hij ingevoerd moest worden met die torenhoge kosten
Of Hamdi heeft verzwegen dat de wagen nog ingevoerd moet worden

Maar dan stel ik de vraag ... waarom heeft hij er niet mee gereden sinds de wagen in België was?
Als je een Ferrari koopt/hebt dan wil je daar toch mee kunnen rijden?

Ik -denk- dat hij er er pas achter is gekomen toen hij de wagen wilde inschrijven tussen 2016 en nu. Maar dat hij het door de torenhoge kosten uiteindelijk niet heeft gedaan.

Hij had hem beter ginder verkocht en hier een nieuwe/andere gekocht.

Jammer ...

Als Ghistelinck kan bewijzen dat Hamdi heeft verzwegen dat de wagen nog moest ingevoerd worden, dan zou het wel eens een rare wending kunnen krijgen voor Hamdi. Dan kunnen ze de overname laten teniet doen en zal hij €85k mogen betalen om zijn AMG GT en GLE te krijgen.

PLUS ... hij heeft weer hetzelfde probleem ::) , bij het invoeren van wagens in Qatar zal hij 5% invoerrechten moeten betalen op de cataloguswaarde.
Dus €165k (AMG GT) + €76k (GLE) = €241.000 + 5% = €12.050 invoerrechten in Qatar.

Gezien hij weer in Qatar woont zou ik de Ferrari terug naar daar halen, er daar mee rijden of daar verkopen en Ghistelinck een voorstel doen om de verkoop van de 2 wagens terug te draaien (het zijn nieuwe, dus ook perfect te verkopen hier).
En waarom moet dit in de krant?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #97 Gepost op: augustus 26, 2019, 10:31:51 am »
Hmmm, eigenlijk is de knoop in dit dispuut ... de Ferrari, niet omdat niemand hem wil ... maar omdat daarop bij de overheid nog een dikke fiscale rekening (6% invoerrechten en 21% btw = ~€56.500) openstaat.

Trouwens ... €250.000 heeft die niet gekost, €200.000 is een correctere prijs.
(bovenstaande berekening is dus ook op 200k en niet 250k)

Dus als Ghistelinck €85.000 overname geeft, daarna de €56.000 (kosten invoer en btw betaald) dan zitten ze al met een aankoopprijs van €141.000 ... voor die prijs is de wagen helaas niet meer verkoopbaar, zeker wetende dat de California T nu ook niet het meest populaire model is. Daarbij moeten ze er ook nog winst op hebben én 1 jaar garantie geven.

Ik zie gelijkaardige Cali's al te koop staan vanaf €70k, zag ook meteen 'zonder veel moeite' ene van €75.000 met 55.000km (dus geen afgeragde). Dus tjah ...

Of Ghistelinck deed zijn huiswerk niet (al lijkt €85k wel een correcte overnameprijs - indien geen invoer-probleem)
Of Hamdi wist niet dat hij ingevoerd moest worden met die torenhoge kosten
Of Hamdi heeft verzwegen dat de wagen nog ingevoerd moet worden

Maar dan stel ik de vraag ... waarom heeft hij er niet mee gereden sinds de wagen in België was?
Als je een Ferrari koopt/hebt dan wil je daar toch mee kunnen rijden?

Ik -denk- dat hij er er pas achter is gekomen toen hij de wagen wilde inschrijven tussen 2016 en nu. Maar dat hij het door de torenhoge kosten uiteindelijk niet heeft gedaan.

Hij had hem beter ginder verkocht en hier een nieuwe/andere gekocht.

Jammer ...

Als Ghistelinck kan bewijzen dat Hamdi heeft verzwegen dat de wagen nog moest ingevoerd worden, dan zou het wel eens een rare wending kunnen krijgen voor Hamdi. Dan kunnen ze de overname laten teniet doen en zal hij €85k mogen betalen om zijn AMG GT en GLE te krijgen.

PLUS ... hij heeft weer hetzelfde probleem ::) , bij het invoeren van wagens in Qatar zal hij 5% invoerrechten moeten betalen op de cataloguswaarde.
Dus €165k (AMG GT) + €76k (GLE) = €241.000 + 5% = €12.050 invoerrechten in Qatar.

Gezien hij weer in Qatar woont zou ik de Ferrari terug naar daar halen, er daar mee rijden of daar verkopen en Ghistelinck een voorstel doen om de verkoop van de 2 wagens terug te draaien (het zijn nieuwe, dus ook perfect te verkopen hier).
En waarom moet dit in de krant?
voetballer: aandachtshoeren

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #98 Gepost op: augustus 26, 2019, 10:43:20 am »
Hmmm, eigenlijk is de knoop in dit dispuut ... de Ferrari, niet omdat niemand hem wil ... maar omdat daarop bij de overheid nog een dikke fiscale rekening (6% invoerrechten en 21% btw = ~€56.500) openstaat.

- knip -

En waarom moet dit in de krant?

Wel die vraag stelde ik me ook, had er op het einde iets over geschreven, maar uiteindelijk weer weggedaan.

Ik denk dat Hamdi wat druk wil zetten, er zullen wel al serieus wat woorden gevallen zijn.
Als ik mijn zin niet krijg, dan stap ik naar de pers ... gebeurt wel vaker, maar voor ons is dat wat moeilijker.
Zij (publieke figuren) hebben maar enkele mailtjes/telefoontjes te doen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] HARBAOUI Hamdi
« Reactie #99 Gepost op: november 08, 2019, 09:24:57 pm »
Hoe zou het zijn met... Harbaoui
WE BEKIJKEN HOE HET GAAT MET HAMDI HARBAOUI
08/11/2019 17:51 via voetbalkrant.com

Hamdi Harbaoui was gedurende een lange tijd één van de betere aanvallers in de Belgische competitie. Zowel bij Lokeren als bij Zulte Waregem was hij succesvol. Hij vond makkelijk de weg naar het doel, maar hoe gaat het nu met hem?

Het verhaal van Hamdi Harbaoui in België begint in 2008. De Tunesiër kwam op 23-jarige leeftijd bij Excelsior Moeskroen terecht. Daar maakte hij zijn debuut tegen Sint-Truiden. Moeskroen had de aanvaller in de winter overgenomen van Esperance Tunis, waar hij als grote belofte werd gezien. Bij de Henegouwers kon Harbaoui zich niet tonen en speelde hij slechts zes wedstrijden mee.

Via toenmalig tweedeklasser Wezet belandde Harbaoui in 2010 bij Oud-Heverlee Leuven. In dat ene seizoen OHL werd de Tunesiër topschutter in de tweede klasse en werd hij kampioen. Zo genoot hij onder meer interesse van Lokeren en Germinal Beerschot. Het waren de Waaslanders die aan het langste eind trokken en de aanvaller konden binnenhalen.

Sporting Lokeren
En het stopte niet voor Hamdi Harbaoui. Onder Peter Maes kende hij zijn beste jaren. Lokeren kende enkele topseizoen met onder meer de Tunesiër in de aanval, maar ook met spelers als Patosi, Junior Dutra en Nill De Pauw. De Beker van België kwam meteen op zijn palmares terecht. In zijn derde seizoen werd Harbaoui voor het eerst topschutter op het hoogste niveau met 22 doelpunten en won hij opnieuw de beker. Het leverde hem een transfer op naar het Midden-Oosten.

Qatar SC plukte de topschutter weg bij Lokeren en ook in zijn eerste seizoen in de oliestaat lukte Harboaui 22 stuks. Maar echt gelukkig leek de spits niet en Lokeren was er opnieuw om zijn goudhaantje op te vangen. Vanaf de winterstop kon Harbaoui alweer twaalf doelpunten maken.

Anderlecht, Charleroi en Zulte Waregem
Via Anderlecht kwam er dan eindelijk de grote transfer voor de inmiddels al 31-jarige aanvaller. In de hoofdstad kreeg hij weinig kansen en kon hij enkel tegen Racing Genk scoren. Hij werd voor een half seizoen uitgeleend aan Charleroi en daar was hij goed voor vier doelpunten in 14 wedstrijden. Zijn tweede deel bij Anderlecht was ook niet wat Harbaoui verwachtte. Zowel Weiler als Vanhaezebrouck geloofden niet echt in de aanvaller en dus trok hij naar Zulte Waregem. Daar kreeg hij twee seizoenen op rij de Gouden Stier.

Momenteel is Harbaoui opnieuw in Qatar aan het werk bij Al-Arabi. Daar heeft hij ondertussen al zes goals op de teller staan in negen wedstrijden. Het lijkt dus opnieuw dat Tunesiër een worp doet naar de topschutterstitel.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-11-08/we-bekijken-hoe-het-gaat-met-hamdi-harbaoui