Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235894 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: De Rode Duivels
« Reactie #80 Gepost op: mei 16, 2007, 06:09:58 pm »
Englebert is best wel grappig  :D ;D
De selectie van De Vlierger moet ook wel niet onderdoen qua grappigheid  :)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: De Rode Duivels
« Reactie #81 Gepost op: mei 16, 2007, 07:06:50 pm »
englebert, vandenbergh en de vlieger wa doen die gasten eigenlijk in die selectie?????
essevee till i die!!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #82 Gepost op: mei 16, 2007, 07:43:36 pm »
De vier beste Belgische backs staan er dus niet bij. Dupr? en Cornelis op rechts; Deschacht en Pocognoli op links. Bailly valt te verdedigen, die gaat normaal voorrang krijgen bij de beloften. Het enige wat deze bondscoach voor heeft, is dat hij wel rechtlijnig is. Maar hij is dat helaas ook in zijn resultaten...

Offline sv zw

  • Leden
  • Berichten: 131
  • Al wie da nie springt is ...
Re: De Rode Duivels
« Reactie #83 Gepost op: mei 16, 2007, 10:12:52 pm »
pff wa vo ne prutsers is vandereycken eigenlijk
ne normale bondscoach zou pocognoli,cornelis,dupr?,bailly,soetaers,vrancken,de decker,...
moeten oproepen en geen bankzitters bij topploegen!!!!
miss ook eens eden hazard proberen  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #84 Gepost op: mei 16, 2007, 11:40:53 pm »
die bondscoach is en blijft ne ongeloofelijke debiele vent. maar wel ne wereldvreemde ivoren-toren ego?st die honderduizenden euro's verdient en waarom ???  zeker niet omdat hij de 20 beste belgische voetballers selecteert (terwijl dat zijn JOB is waarvoor hij overdreven betaald wordt !!! )

devliegher mag dan wel een speler van "ons" zijn, maar ik vraag mij toch ook af waarom die geselecteerd wordt ?

en inderdaad het alweer negeren van keigoede spelers , en blijkbaar niemand van de bond die daar iets wil of kan tegen beginnen. wat kunnen ze ook doen? als ze hem buitensmijten met zo een vet contract ... dan mogen ze gaan lenen bij city bank...
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2007, 11:43:59 pm door svzw81 »

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: De Rode Duivels
« Reactie #85 Gepost op: mei 17, 2007, 08:31:01 am »
Volgens mij wel n sterke ploeg?
Maar kunnen ze het waarmaken en eens winnen??
[ Henri Lloyd ]

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 351
Re: De Rode Duivels
« Reactie #86 Gepost op: mei 17, 2007, 11:31:42 am »
die bondscoach is en blijft ne ongeloofelijke debiele vent. maar wel ne wereldvreemde ivoren-toren ego?st die honderduizenden euro's verdient en waarom ???  zeker niet omdat hij de 20 beste belgische voetballers selecteert (terwijl dat zijn JOB is waarvoor hij overdreven betaald wordt !!! )

devliegher mag dan wel een speler van "ons" zijn, maar ik vraag mij toch ook af waarom die geselecteerd wordt ?

en inderdaad het alweer negeren van keigoede spelers , en blijkbaar niemand van de bond die daar iets wil of kan tegen beginnen. wat kunnen ze ook doen? als ze hem buitensmijten met zo een vet contract ... dan mogen ze gaan lenen bij city bank...


Inderdaad. Met een buitenlandse, niet bevooroordeelde bondscoach zouden we beter af zijn. Als we de volgende wedstrijden verliezen: Ren? Vandereycken buiten en Bert Van Marwijk als nieuwe bondscoach (hoop ik).

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #87 Gepost op: mei 17, 2007, 09:23:25 pm »
De vliegher lijkt me niet zo raar. Hij is wsh toch 3de keeper, dus zal bijna zeker niet spelen, maar kan met zijn tonnen ervaring de 2 jonge doelmannen wat helpen. Lijkt me niet zo raar...
De aanval ziet er nu wel al stukken beter uit. Zonder Mbo Mpenza. Dembele is echt goed, maar mag die tegen Portugal al meespelen? De aanvallers die we nu hebben zijn ten minste aanvallers. Die durven ten minste een actie op zetten, terwijl Mbo ergens op het middenveld loopt te ... lopen en dan hoopt dat een of andere verdediger een goal maakt :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #88 Gepost op: mei 19, 2007, 01:02:43 pm »
eerder deze week besloot onze lieve bondscoach om enkel nog persoonlijke interviews te geven aan RTL (omdat enkel zij nu de uitzendrechten had) dit tot groot ongenoegen van VRT , RTBF en VTM (waarvan het bod vppr de uitzendrechten eerder door de voetbalbond werd geweigerd)

nu blijkt het volgende  :o ;D (bron vrt teletekst) 

Citaat
BONDSVOORZITTER: "IK WIST VAN NIETS"
 ???????????????????????????????????????
 Ren? Vandereycken besloot woensdag om 
 geen tv-interviews meer te geven aan   
 tv-stations die geen partner zijn van 
 de Rode Duivels. "Ik wist van niets", 
 zegt bondsvoorzitter De Keersmaecker. 
                                       
 "Ik hou er niet van om voor voldongen 
 feiten te staan", zegt hij in de kran-
 ten. "Zoiets moet besproken worden. De
 bondscoach en de technische commissie 
 zijn hun boekje te buiten gegaan."     
                                       
 "Ik kan de uitleg van Ren? begrijpen, 
 maar als je het imago van de bond wil 
 opkrikken, is dit geen goeie zet. Begin
 volgende week moet er een oplossing   
 gevonden zijn", besloot de bondspreses.

waarom diene sjarel ooit bondscoach geworden is , is mij nog steeds een raadsel , en waarom diene andere sjarel bondsvoorzitter is een nog groter mysterie ...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #89 Gepost op: mei 20, 2007, 07:11:12 pm »
T blijft toch wel ne prutser zu, diene Vandereyken, bijna alle beste Belgische speler niet in de selectie... k denk maar aan Dur?, Pocognolo, Vrancken, Deschacht, Bailly,... Nie te doen nie te doen

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: De Rode Duivels
« Reactie #90 Gepost op: mei 23, 2007, 11:14:28 am »
Rode Duivels met negen spelers


De Rode Duivels beginnen vandaag in De Panne de voorbereiding op de interlands tegen Portugal (2 juni) en in Finland (6 juni). Bondscoach Vandereycken zal echter maximum negen spelers tot zijn beschikking hebben.

Clement, Englebert, Stijnen, Defour, Fellaini en Geraerts spelen zaterdag de Belgische bekerfinale Club Brugge-Standard. Dembele, De Mul, Martens, Vermaelen worden zondag in Ajax-AZ voor CL-play offs in Nederland verwacht, Vertonghen moet er met RKC in de degradatie-play offs aan de slag. Mudingayi speelt nog met Lazio in de Italiaanse competitie. Haroun trekt mee met beloften op stage in Marokko en Van der Heyden heeft nog verplichtingen bij zijn club Wolfsburg. Daniel Van Buyten zal wegens een kuitverrekking nog niet op het veld verschijnen.

Blijven nog negen spelers over: De Man, De Vlieger, Hoefkens, Emile Mpenza, Simons, Sterchele, Van Damme, Vandenbergh en Vandenbussche. (lvdw)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #91 Gepost op: mei 23, 2007, 02:02:53 pm »
haha :) losers
oe kunt ge nu een deftige voorberideing doen als meer dan den helf er nie is

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #92 Gepost op: mei 23, 2007, 02:07:43 pm »
laat die voorbereiding toch gewoon vallen, man... Veel verschil maakt het toch niet... Ik ga met plezier kijken hoe we de Rode Duivels niet aan het werk gaan zien op TV!!!
Wordt lachwekkender per dag!

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: De Rode Duivels
« Reactie #93 Gepost op: juni 03, 2007, 04:11:19 pm »
Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, maar ik zal het dan maar hier doen :

Anti-climax tijdens spektakelmatch:
Toen Denemarken een 0-3 achterstand had omgebogen tot 3-3 (tegen Zweden), werd Poulsen van het veld gestuurd nadat hij een Zweedse speler in de maag had geslagen in het strafschopgebied (dus is het een penalty). Dit gebeurde allemaal in de laatste minuten van de match. Een Deense fan werd kwaad omdat zijn ploeg na zo'n mooi inhaalmanoevre dit niet verdiende, en hij liep het veld op. Hij viel scheids Fandel aan. Fandel besloot om de match te staken (bij een 3-3) stand. Hierdoor zal Zweden alsnog met 0-3 winnen, door die ene oververhitte Deense fan.

Beelden : http://www.youtube.com/watch?v=0WrDIMe42Q8 of http://www.youtube.com/watch?v=o6lWE97Csy8&mode=related&search=

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: De Rode Duivels
« Reactie #94 Gepost op: juni 06, 2007, 07:43:10 pm »
na de opkomst van de uil  ;D :D word het 1-0 voor finland

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #95 Gepost op: juni 06, 2007, 09:12:00 pm »
na de opkomst van de uil  ;D :D word het 1-0 voor finland

Toen de ene uil weg was, stonden er nog 11 op het veld. Als ze VDE nu niet buiten gooien, dan snap ik het ook niet. Misschien kunnen we ons wegsteken achter het feit dat we ons volop voorbereiden voor het WK 2018 of zo?

CB06_boy

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #96 Gepost op: juni 06, 2007, 09:14:51 pm »
ze geven VDE een contractverlenging en ze blijven maar verliezen. Dement zeker bij den bond

Offline essevee kampioen

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: De Rode Duivels
« Reactie #97 Gepost op: juni 06, 2007, 09:21:48 pm »
tes daar allemaal vriendjespolitiek bij de rode duivels

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #98 Gepost op: juni 06, 2007, 09:27:49 pm »
pff beschamend.
Kzap ff naar VT4 : 1-0

Wat zie ik : Emile Mpenza de ?nige speler die op de helft van Finland staat terwijl ze daar gewoon in de verdediging de bal rondtikken.

0,0 inzet.

VDE buiten aub :s

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #99 Gepost op: juni 06, 2007, 09:41:57 pm »
We Lose AGAIN !!  :D