Auteur Topic: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 24728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #120 Gepost op: april 17, 2015, 12:06:10 pm »
Sorry maar dan hij evengoed zeggen: we hebben geen type hazard meer rondlopen... De verwijzing naar Berrier deed hij puur omdat Oostende die wel heeft (los van het feit of hij goed speelt of niet) en hij het nog altijd in de speler ziet (al komt het er msh niet uit).

Om het even zeer eenvoudig te stellen: iemand die het spel dirigeert / de laatste beslissende pass kan geven, ontbreekt dit seizoen wel degelijk bij ons. Dan kan je inderdaad even goed naar Hazard verwijzen, maar die was van een nog meer uitzonderlijke kwaliteit voor een ploeg als Zulte Waregem. Zo'n complete speler zullen we hier nu eenmaal niet snel terug zien rondlopen.
Daarmee is anderzijds niet gezegd dat we snel een 'nieuwe Berrier' zullen lopen hebben...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #121 Gepost op: april 17, 2015, 04:48:34 pm »
Berrier is hier waarschijnlijk weg om verschillende redenen, geld is 1 van de grootste reden, maar ook eergevoel (het feit dat De fauw hier meer verdiende dan hem, dat Leye de natuurlijke leider was in de kleedkamer en openlijk in de clinch ging met hem) had ook die link niet met bestuur en/of Decuyper zoals anderen hadden,maar ik ben er zeker van moest Dury hem echt nog willen hebben dan was dat ook een feit,maar Dury had al andere plannen met de komst van Kums(dat zijn beslissingen, ik vond het jammer dat Berrier weg ging,zelfs een mindere Berrier, maar dat ga ik Dury niet aanwrijven, Berrier verdiende hier al veel,meer kon ook niet waarschijnlijk voor een club als Essevee.)
Dury had het over de Berrier die inviel tegen ons(dus geen topniveau), dat is dan wel flauw.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #122 Gepost op: april 17, 2015, 05:46:55 pm »
Berrier is hier waarschijnlijk weg om verschillende redenen, geld is 1 van de grootste reden, maar ook eergevoel (het feit dat De fauw hier meer verdiende dan hem, dat Leye de natuurlijke leider was in de kleedkamer en openlijk in de clinch ging met hem) had ook die link niet met bestuur en/of Decuyper zoals anderen hadden,maar ik ben er zeker van moest Dury hem echt nog willen hebben dan was dat ook een feit,maar Dury had al andere plannen met de komst van Kums(dat zijn beslissingen, ik vond het jammer dat Berrier weg ging,zelfs een mindere Berrier, maar dat ga ik Dury niet aanwrijven, Berrier verdiende hier al veel,meer kon ook niet waarschijnlijk voor een club als Essevee.)
Dury had het over de Berrier die inviel tegen ons(dus geen topniveau), dat is dan wel flauw.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-09-02/dury-wil-berrier-houden-nog-een-procent-kans
Op basis van dit artikel, leid ik toch af dat Dury sterk aan de mouw bleef trekken van Berrier en hem hier wilde houden.

Denk je serieus dat Dury het over de Berrier had die inviel tegen ons, speelde toen werkelijk archislecht. Dury verwees, volgens mij, naar het feit dat we een spelverdeler mankeren. Als jij er hier ??n ziet rondlopen (waar het er ook enigszins uit komt), zeg maar gerust.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.235
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #123 Gepost op: april 17, 2015, 05:49:18 pm »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-09-02/dury-wil-berrier-houden-nog-een-procent-kans
Op basis van dit artikel, leid ik toch af dat Dury sterk aan de mouw bleef trekken van Berrier en hem hier wilde houden.

Denk je serieus dat Dury het over de Berrier had die inviel tegen ons, speelde toen werkelijk archislecht. Dury verwees, volgens mij, naar het feit dat we een spelverdeler mankeren. Als jij er hier ??n ziet rondlopen (waar het er ook enigszins uit komt), zeg maar gerust.

Dat is ook vertellen om het onderste uit de kan te halen he, als Dury daar zou gaan verkondigen dat hij Franck niet meer nodig had, dan zou de prijs wel laag geweest zijn (Oostende huurde hem wel eerst, waarna ze hem kochten)

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #124 Gepost op: april 17, 2015, 05:56:02 pm »
Dat is ook vertellen om het onderste uit de kan te halen he, als Dury daar zou gaan verkondigen dat hij Franck niet meer nodig had, dan zou de prijs wel laag geweest zijn (Oostende huurde hem wel eerst, waarna ze hem kochten)

Berrier heeft het altijd zeer moeilijk gehad met concurrentie (ook duidelijk te merken tijdens zijn periode bij Standard). Toen Hazard hier zijn rol had overgenomen en hij een woordenwisseling had met Leye, stelde Berrier dat het onmogelijk was om te blijven met als reden 'een nieuwe uitdaging' nodig te hebben.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.289
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #125 Gepost op: april 17, 2015, 06:53:20 pm »
Dat is ook vertellen om het onderste uit de kan te halen he, als Dury daar zou gaan verkondigen dat hij Franck niet meer nodig had, dan zou de prijs wel laag geweest zijn (Oostende huurde hem wel eerst, waarna ze hem kochten)
Zo kun je aan alles een uitleg geven. Misschien gewoon eens geloven wat er in een artikel staat en niet achter alles iets beginnen zoeken  ::)
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.235
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #126 Gepost op: april 17, 2015, 07:04:39 pm »
Zo kun je aan alles een uitleg geven. Misschien gewoon eens geloven wat er in een artikel staat en niet achter alles iets beginnen zoeken  ::)

Pringless Pringless... Dat weet het kleinste kind ;)
Dat was het begin van ene Marc Coucke, en men wou er nog wat geld uitslaan...