Auteur Topic: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht  (gelezen 23556 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #80 Gepost op: maart 08, 2018, 05:02:17 pm »
De arbitrage faalt inderdaad faliekant,maar nog altijd meer in het voordeel van de so-called grote ploegen.
Waarom denk je dat onze toppers zelfs niet meer meekunnen in Europa en zich daar altijd bekocht voelen?
Ik klaag dit al jaaaaren aan,maar de groten zijn de groten zeker.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #81 Gepost op: maart 12, 2018, 10:18:56 am »
De arbitrage faalt inderdaad faliekant,maar nog altijd meer in het voordeel van de so-called grote ploegen. Waarom denk je dat onze toppers zelfs niet meer meekunnen in Europa en zich daar altijd bekocht voelen? Ik klaag dit al jaaaaren aan,maar de groten zijn de groten zeker.

Heb je daar cijfers van? Bewijzen? Statistieken? Pure cafépraat, met alle respect. Nu, ik heb het hier nog gezegd en ik kan akkoord gaan dat een grote ploeg hier en daar iets meer geluk (beslissingen) zal afdwingen puur omdat het een grote ploeg is (en ze meer indruk maken, druk uitoefenen, een groter stadion hebben, meer supporters en dus meer lawaai en ga zo maar door). Maar zo van die complotten die de helft van die trainers zien, ronduit lachwekkend.

En waarom onze toppers niet meer meekunnen in Europa? Heeft twee keer niks met de arbitrage te maken, wat een rare redeneringen toch. Neem nu Anderlecht, onze grootste club. Die wordt al vijftien jaar compleet mismeesterd, misbruikt en leeggezogen door een incompetent bestuur, geniepige managers, malafide makelaars en dat allemaal onder een sausje van vriendjespolitiek, spionage van zogenaamde iconen en een jaar na jaar zwakker wordend team. Ondertussen worden de rijken rijker in Europa wat een cliché is maar het klopt natuurlijk wel en de kloof wordt absurd groot. Al bewijst zo'n Basel natuurlijk wel dat het kán, en ik betwijfel of dat is omdat zij in Zwitserland de arbitrage steevast mee hebben...