Auteur Topic: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht  (gelezen 23511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #20 Gepost op: maart 03, 2018, 04:30:56 pm »
Zojuist een nieuwe stripalbum gekocht voor mijn zoontje. Niet meer van FC DE Kampioenen, maar van SV Zulte Waregem met Sammy en Franky in de hoofdrol.  :D

Wim, moet jij niet wat volk gaan rekruteren?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #21 Gepost op: maart 03, 2018, 04:31:30 pm »
Dat is toeval.

Net een boek gekocht over KV Kortrijk.


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #22 Gepost op: maart 03, 2018, 04:32:21 pm »
Zojuist een nieuwe stripalbum gekocht voor mijn zoontje. Niet meer van FC DE Kampioenen, maar van SV Zulte Waregem met Sammy en Franky in de hoofdrol.  :D

Dit forumpje wordt door niet velen meer gevolgd maar is hier nog ergens een moderator met ballen aan zijn lijf die dit breinloos imbeciel infantiel sujet hier het zwijgen oplegt ??

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #23 Gepost op: maart 03, 2018, 04:34:18 pm »
Zojuist een nieuwe stripalbum gekocht voor mijn zoontje. Niet meer van FC DE Kampioenen, maar van SV Zulte Waregem met Sammy en Franky in de hoofdrol.  :D
Album 10 is nen aanrader: Essevee heeft weer de beker mee!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #24 Gepost op: maart 03, 2018, 04:40:32 pm »
Zojuist een nieuwe stripalbum gekocht voor mijn zoontje. Niet meer van FC DE Kampioenen, maar van SV Zulte Waregem met Sammy en Franky in de hoofdrol.  :D
Album 10 is nen aanrader: Essevee heeft weer de beker mee!
Moet bovendien zeer pijnlijk zijn dat topclub/traditieclub KVK het telkens moet afleggen tegen ons amateurclubje:d

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #25 Gepost op: maart 03, 2018, 05:28:01 pm »
Spijtig voor jouw zoontje dat hij moet opgroeien met zo'n vader,dehans.
Man,man man wat een miserie.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #26 Gepost op: maart 03, 2018, 07:55:23 pm »
Opstelling


Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #27 Gepost op: maart 03, 2018, 11:00:00 pm »
@dehans : da's vaneigens een grap, uit top 6 tuimelen dankzij Essevee

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #28 Gepost op: maart 03, 2018, 11:08:02 pm »
Dury niet blij met scheidsrechter: "Hij moet die fase niet morgen gaan bekijken"
FRANCKY DURY WEET NIET WAAROM DE 2-3 VAN BAUDRY WERD AFGEKEURD
03 maart 2018 22:58 via voetbalkrant.com
 
Zulte Waregem keek bij de rust tegen een 1-3-achterstand aan. In de tweede helft toonden de West-Vlamingen echter een heel ander gelaat en drukten ze Anderlecht weg. Maar één fase was beslissend in het niet slagen van hun remonte.

De tweede goal van Marvin Baudry werd afgekeurd wegens voorafgaand buitenspel van Leya Iseka. Onzin, vond Francky Dury. "Ten eerste stond hij niet in buitenspel en ten tweede stond Aaron achter de bal. Dan moet je mij eens uitleggen hoe het buitenspel kan zijn", vroeg Dury aan de verzamelde journalisten.

Hij sprak er ref Bram Van Driessche ook op aan. "Ik ben na de match met de scheidsrechter gaan spreken. Hij zei me dat hij die fase morgen op zijn gemak eens ging bekijken. Hij moet die fase morgen niet bekijken, maar wel direct."

Videoref was er
Het vreemde was dat de VAR de beslissing wel goedkeurde, want Van Driessche sprak met het busje. "Of dat vreemd is? De vraag stellen... Het is wel jammer, want we hadden kunnen terugkeren. Op dat moment waren we heel sterk bezig en Anderlecht kwam er niet meer aan te pas."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018-03-03/francky-dury-weet-niet-waarom-de-2-3-van-baudry-werd-afgekeurd

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.913
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #29 Gepost op: maart 03, 2018, 11:55:23 pm »
I love it

Mr de moderator..
Wanneer wordt hier iets aan gedaan?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #30 Gepost op: maart 04, 2018, 12:02:38 am »
I love it

Mr de moderator..
Wanneer wordt hier iets aan gedaan?

case closed  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #31 Gepost op: maart 04, 2018, 12:21:12 am »
Als je ziet welke bepalende,ingrijpende VERKEERDE beslissingen die maffia-scheidsrechters weer nemen,is er nog iemand die denkt dat dit onkunde is?  Serieus!!! ?



Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #32 Gepost op: maart 04, 2018, 12:59:40 am »
Kan er mij iemand uitleggen waarom er vandaag een videoref aanwezig was?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #33 Gepost op: maart 04, 2018, 02:29:24 am »
Nu moet er mij toch ook iemand uitleggen waarom de videoref niet ingrijpt... Leya Iseka staat achter de bal, onmogelijk buitenspel...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #34 Gepost op: maart 04, 2018, 09:53:42 am »
Toch weer domme goals tegen gekregen. Bij de tweede goal, denk ik, moet je niet proberen mooi uit te voetballen, maar moet je die bal keihard buitenstampen aan de zijlijn. Was het Bjorndal ?
Ook de goal met als oorzaak, balverlies van De Fauw, mag er niet komen. Proberen het dikwijls veel te moeilijk te maken, met dit als gevolg ...
Dat die goal afgekeurd werd is eenvoudig. Het moet immers nog een beetje spannend blijven in PO1, zodat Anderlecht nog een beetje mee kan doen voor de titel zeker, of misschien heeft de scheidsrechter wel compassie met deze ploeg.
En die videoref, allemaal opgezet spel, allemaal op voorhand afgesproken. Voetbal is geld en maffia, meer niet. En wij supporters zijn naief en geloven nog in de goede bedoelingen van de voetbalbazen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #35 Gepost op: maart 04, 2018, 10:17:00 am »
Dury met een zéér zwakke coaching vandaag.
Is normaal niet mijn gewoonte om een volledig stuk aan de coach te wijten maar ik vond het frappant gisteren.

Om te beginnen past hij zich al aan aan de tegenstander. Dat wil dus zeggen: ook met 5 achterin/met 3 centrale verdedigers.
Maar dan moet je mij wil eens vertellen waarom Anderlecht zo makkelijk de bal kon rondtikken in die 1e helft op hun eigen helft. Als je in dezelfde formatie van je tegenstander speelt mag je niet zó weggetikt worden als in de 1e helft.

Voorts wil hij al weer per se Olayinka in de ploeg houden omdat hij, logisch, Bongonda in de ploeg wil zetten.
MAAR...dan moet je wel gewoon Olayinka op de bank durven zetten en een zúivere rechterflank laten starten. Liefst Cordardo in mijn ogen. Desnoods De Pauw.
Een typisch Dury'tje dat. En maar schuiven met zijn ploeg om toch maar alle 'namen' in de ploeg te kunnen zetten.

Is blijkbaar die invalbeurt vergeten van Madu tegen Standard. Ik schreef hier toen dat die nooit nog een minuut zou mogen spelen onder mij. Dat zal vanaf vandaag ook wel het geval zijn onder Dury...
Tja, dan moet hij hem na 15 minuten eraf halen waarmee hij zijn eigen fout toegeeft.
En Walsh, die totaal geen CVM is (op de back deed hij het al een heel stuk beter) werd dan vervangen door Oldrup Jensen.
Maar nee, er werd vorige week weer eens met heel veel geluk gewonnen tegen Kortrijk met Walsh op de CVM hoor...

Bij de rust doet hij een vervanging, dat doet hij altijd wanneer men gaat rusten met een achterstand van 2 doelpunten, en haalt hij er zijn beste man af: Doumbia.
Doumbia en dus niet Jensen, ah nee want die was er net ingekomen...
En één van zijn cv's, wat het meest logische zou zijn, durfde hij ook al niet. Want Derijck is incontournable, Bjordal is nieuw en doet het niet slecht en Baudry was aan een sterke match bezig.

Als klap op de vuurpijl haalt hij er 20 minuten voor tijd zijn enige speler die iets kan forceren eraf: Bongonda. Ok, zijn vervanger scoort dan wel maar toch. Haal er dan Iseka af als je toch powerplay wil spelen met Saponjic en Olayinka voorin.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #36 Gepost op: maart 04, 2018, 10:28:38 am »
Bij de rust doet hij een vervanging, dat doet hij altijd wanneer men gaat rusten met een achterstand van 2 doelpunten, en haalt hij er zijn beste man af: Doumbia.
Doumbia en dus niet Jensen, ah nee want die was er net ingekomen...
En één van zijn cv's, wat het meest logische zou zijn, durfde hij ook al niet. Want Derijck is incontournable, Bjordal is nieuw en doet het niet slecht en Baudry was aan een sterke match bezig.

Sorry hoor, maar Doumbia beste man? Hoeveel passen heb je die man zie geven vooruit die aankwamen of hoeveel duels heeft hij gisteren gewonnen? Kan soms leuke dingen doen, maar mij ga je er niet warm voor krijgen, veel te veel afval in zijn spel en totaal niet klaar voor voetbal op dit niveau.

Voor de rest geef ik je volledig gelijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #37 Gepost op: maart 04, 2018, 10:57:29 am »
Het is verstaanbaar dat Dury begint met min of meer dezelfde opstelling zoals tegen Kortrijk , maar Madu is te zwak en Theo kan maximaal 60 minuten aan en Derijck MOET blijkbaar altijd spelen (bij tegengoal 1 en 2 is het geen buitenspel omdat Derijck staat te slapen en zo de buitenspel opheft).  Ik zou dus niet starten met Theo,De Pauw of Cordaro wel.
Goed,dan spelen ze de tweede helft plots met 2 spitsen,moet theo zwemmend ergens in het middenveld en zijn zijn pluspunten (gaan op snelheid vanop de flanken) volledig weg. 
Maar, ik vond Jensen niet slecht (waarom mocht die zo weinig spelen?) en een heel goeie invalbeurt van Sapo;die mij echt verbaasde.
Maar,imo hebben we verloren door die volledig onterechte afgekeurde goal, mocht Den Theo van Anderlecht heel de match fouten maken zonder bestraffing (kreeg op het einde wel een gele kaart maar imo moest die al rood hebben gekregen Door een slag in het gezicht van Johan!).
« Laatst bewerkt op: maart 04, 2018, 12:30:24 pm door mogul »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #38 Gepost op: maart 04, 2018, 11:05:43 am »
Iemand vond Doumbia onze beste man. Bij deze alle moed verloren nog verder te lezen hier.
 ::)

Offline julawa

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 03/03/2018 20:00u : Essevee - Anderlecht
« Reactie #39 Gepost op: maart 04, 2018, 11:24:09 am »
Met heel veel respect voor Dury en voor wat hij doet/gedaan heeft voor Essevee durf ik toch zeggen dat het tijd is om voor het voetbaltechnische deel een nieuwe wind te laten waaien, een boost geven zeg maar.  Altijd dezelfde praatjes van Dury, niet willen afwijken van zijn visie, geen enkele inmenging toelaten enz., ik kan me voorstellen dat spelers daar op uitgekeken raken.  Voetbal is nu eenmaal niet alleen met de benen maar ook mentaal.  Ik wil dus zeker niet zeggen dat Dury weg moet bij Waregem, absoluut zeker niet.  Maar een andere coach zou eens niet slecht zijn en Dury de functie laten doen zoals Broos nu bij Oostende gaat doen.