Auteur Topic: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee  (gelezen 10506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: april 09, 2018, 01:13:50 am »
Winnen of niet, het vergif van Zulte Waregem moet buiten.  FD heeft zich een dusdanige status opgebouwd binnen de club dat het niet meer gezond is. Hij weet het, ik weet het, EC weet het, JVD weet het.........maar niemand durft te reageren.   :o

Is hier de afgelopen dagen op het forum wat discussie geweest over hoe gereageerd moet worden.
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat dit op een respectvolle manier moet gebeuren.
Denk dat iedereen het erover eens is dat Dury hier prachtige zaken mee heeft geholpen te realiseren.
Hem dan het vergif van Zulte Waregem noemen is volgens mij er zwaar over.
Prachtige aanwinst ben jij Dirkske voor dit forum en als supporter van onze prachtige ploeg.
Hopelijk ben jij aangenamer in het echte leven dan achter uw klavier, jij internetheld.
Lang leve de internettrollen en het onbeperkte recht op vrije meningsuiting.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: april 09, 2018, 07:57:18 am »
Toch straf, weeral de nul niet kunnen houden. In plaats van op zoek te gaan naar de derde goal, gaan we weer wat klommelen, zodat we weeral moeten bibberen tot het eindsignaal.
De laatste pas moet duidelijk veel beter. Te weinig overzicht.

Waarom Kaya en Bongonda eruit nemen ? Versta er niets meer van. Met hen er nog bij, hadden we zeker nog een derde keer gescoord. Maar nu is het gelukkig goed afgelopen.
« Laatst bewerkt op: april 09, 2018, 09:57:59 am door svennay »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: april 09, 2018, 09:02:30 am »
dirkske aanwinst voor het forum, zoveel is duidelijk.

Na "Mooi resultaat voor een ambitieuze ploeg.  :'(" in de Leuven topic alweer een mooie bijdrage.

Essevee1972 waar haal je de moed om nog te reageren hier.  Na de paar nog resterende onrealistische pirdezoagen, idioten, kinderpraat komt nu plots een stuk imbeciel ondankbaar c... uul uit de lucht gevallen.  Ik denk dat ik enkel nog de rubriek transfers ga volgen de volgende maanden.  Daar kom je af en toe nog iets interessants te weten.  Voor de rest samengevat :  :-[  :D  :-X

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: april 09, 2018, 09:43:37 am »
Winnen of niet, het vergif van Zulte Waregem moet buiten.  FD heeft zich een dusdanige status opgebouwd binnen de club dat het niet meer gezond is. Hij weet het, ik weet het, EC weet het, JVD weet het.........maar niemand durft te reageren.   :o

Wat is dit? Hoe kan je deze ?feiten? staven?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: april 09, 2018, 10:37:56 am »
Hoe zijn de meningen aangaande de penalty die we tegen kregen gisteravond?
Op de digitale media zijn de meningen uiteenlopend dus wou ik hier de vraag eens stellen...
Hands of geen hands en waarom wel of niet?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: april 09, 2018, 10:45:00 am »
Hoe zijn de meningen aangaande de penalty die we tegen kregen gisteravond?
Op de digitale media zijn de meningen uiteenlopend dus wou ik hier de vraag eens stellen...
Hands of geen hands en waarom wel of niet?

Voor mij onvrijwillig, maarja ...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: april 09, 2018, 11:10:06 am »
Ik ga niets meer posten op dit forum kheb er genoeg van , het niveau hier is de laatste tijd buiten proportie en de beheerders laten begaan . Het spijt me voor degene die het goed voorhebben met de club maar er zitten er hier die enkel maar uit zijn op domme prietpraat te verkondigen . Sorry kheb er genoeg van om mij met zulke dingen bezig te houden !!!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: april 09, 2018, 11:17:57 am »
Ik ga niets meer posten op dit forum kheb er genoeg van , het niveau hier is de laatste tijd buiten proportie en de beheerders laten begaan . Het spijt me voor degene die het goed voorhebben met de club maar er zitten er hier die enkel maar uit zijn op domme prietpraat te verkondigen . Sorry kheb er genoeg van om mij met zulke dingen bezig te houden !!!

Wij kunnen als moderatoren mensen niet de mond snoeren, anders hanteren we een censuur, iets was op een forum niet hoort. Een discussieforum waar iedereen dezelfde mening heeft is geen discussieforum ... meer.

Dat regelmatig iemand onzin verkoopt kan ik best beamen, maar het is aan de anderen om het te weerleggen.

ps. check pm's

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: april 09, 2018, 11:21:41 am »
Hoe zijn de meningen aangaande de penalty die we tegen kregen gisteravond?
Op de digitale media zijn de meningen uiteenlopend dus wou ik hier de vraag eens stellen...
Hands of geen hands en waarom wel of niet?
Als hij die penalty fluit dan moest hij in de eerste helft ook een vrije trap net buiten de 16 fluiten voor hands..
SV TILL I DIE

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: april 09, 2018, 11:51:16 am »
Over die penalty kan en hoef je toch niet te discussiëren. De ene ref fluit zoiets en de andere niet. Zo simpel is het.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: april 09, 2018, 01:17:20 pm »
Hoe zijn de meningen aangaande de penalty die we tegen kregen gisteravond?
Op de digitale media zijn de meningen uiteenlopend dus wou ik hier de vraag eens stellen...
Hands of geen hands en waarom wel of niet?
Wel: arm hangt in een onnatuurlijke positie - vooral dom...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: april 09, 2018, 01:49:03 pm »
Het spel zakte ineen toen De Sart erin kwam. Het wordt duidelijk dat deze man ons niveau naar beneden trekt, i.p.v. naar boven.

Bongonda bewees het ongelijk van Dury. Zijn stijl oogt nonchalant, soms iets teveel show, maar zeer effectief wanneer hij naar de 16 toekomt. Theo heeft ons al veel doelpunten opgeleverd zowel rechtstreeks als onrechtstreeks (verschillende penalty's uitgelokt, assists,...). Moet altijd in de basis staan.

Hopelijk komt Bjordhal vlug weer in actie, want verdedigend is het nog niet altijd even goed. Walsh zijn niveau was maar middelmatig (aanvallend OK, maar verdedigend/opbouwend slecht). Defauw verkeert ook wat in vormcrisis, soms nonchalant in balbehandeling.

Frustrerende match voor Harbaoui die zelden goede ballen toegespeeld kreeg (altijd in de hoogte, zelden over de grond).

Vervangingen van Dury waren geen succes. Met een geluk bleef het nog 1-2.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: april 09, 2018, 01:51:30 pm »
... en hoe Doumbia er blijft voor gaan, heeft een heel rare stijl maar recupereert echt wel veel ballen én blijft gaan.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: april 09, 2018, 05:20:02 pm »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws & Het Nieuwsblad
09 april 2018

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: april 09, 2018, 11:57:02 pm »
Sommigen waren nog op niveau zoals de verdedigers,de pauw, theo.
Harbaoui kreeg niet veel deftige ballen.
Kaya is de laatste wedstrijden niet goed.
Doumbia...heeft veel in zijn mars maar ik vind het geen verdedigende middenvelder.
Olayinka vond ik eigenlijk n slechte match spelen.veel inzet maar ongelukkig in zijn acties,geen overzicht,slechte passes,beslissingen.
Ik vond het raar om Harbaoui,Iseka,olayinka, saponjic samen op n veld te zien...heel bizar...dacht dat dit alleen kon bij n achterstand😀.
Niveau was eigenlijk zoals tegen OHL.sommigen haalden n gewoon aanvaardbaar niveau,andere waren minder.verschil is dat we deze match wonnen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: april 10, 2018, 10:35:48 am »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws
10 april 2018

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: april 10, 2018, 05:35:56 pm »
Ik zal wel weer een hoop zottigheid naar mijn kop krijgen, maar I don't give a f*ck.
Sorry hé gasten, maar ondanks de 3 punten was het alweer bedroevend zwak.
We winnen enkel en alleen omdat we tegen een elftal spelen dat compleet uitgeblust is én omdat we per toeval een Bongonda in de ploeg hadden.
Hij liep er nochtans bij met een gezicht tot op zijn tenen, juichte niet als hij gescoord had en verdedigde naar aloude gewoonte niet of nauwelijks mee.
Die jongen heeft echter meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan de rest van alle andere spelers samen zodat hij zelfs met de handrem op het verschil kan maken.
Als ik vooral zie hoe er geklungeld wordt in de omschakeling, dan erger ik mij daar gewoonweg rot aan.
Een ploeg met iet of wat van een degelijk middenveld peuzelt Beveren op met 4 - 5 goals verschil en wij moeten echt nog bibberen tot op het eind.
Enfin, de 3 punten zijn binnen, we staan zowaar op de 2de plaats van onze groep en zaterdag komt de fiere leider op bezoek. Laat ons hopen dat het niveau dan nu toch de hoogte ingaat, want het kan toch niet dat dezelfde ploeg die na nieuwjaar 2de best presteerde van alle eersteklasse ploegen nu plots niet beter kan dan wat ze tot nu toe laten zien hebben...
Ik leef nog steeds op hoop!  :)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: april 10, 2018, 07:04:13 pm »
Ik zal wel weer een hoop zottigheid naar mijn kop krijgen, maar I don't give a f*ck.
Sorry hé gasten, maar ondanks de 3 punten was het alweer bedroevend zwak.
We winnen enkel en alleen omdat we tegen een elftal spelen dat compleet uitgeblust is én omdat we per toeval een Bongonda in de ploeg hadden.
Hij liep er nochtans bij met een gezicht tot op zijn tenen, juichte niet als hij gescoord had en verdedigde naar aloude gewoonte niet of nauwelijks mee.
Die jongen heeft echter meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan de rest van alle andere spelers samen zodat hij zelfs met de handrem op het verschil kan maken.
Als ik vooral zie hoe er geklungeld wordt in de omschakeling, dan erger ik mij daar gewoonweg rot aan.
Een ploeg met iet of wat van een degelijk middenveld peuzelt Beveren op met 4 - 5 goals verschil en wij moeten echt nog bibberen tot op het eind.
Enfin, de 3 punten zijn binnen, we staan zowaar op de 2de plaats van onze groep en zaterdag komt de fiere leider op bezoek. Laat ons hopen dat het niveau dan nu toch de hoogte ingaat, want het kan toch niet dat dezelfde ploeg die na nieuwjaar 2de best presteerde van alle eersteklasse ploegen nu plots niet beter kan dan wat ze tot nu toe laten zien hebben...
Ik leef nog steeds op hoop!  :)

Waarom een hoop zottigheid? Ge hebt gij recht op jouw mening! En als er mensen zijn die jouw mening niet delen, dan moeten ze die maar weerleggen... dat is het grondbeginsel van een discussieforum.

Volgens mij zitten de spelers met hetzelfde probleem als vele supporters ... moeilijk om op te laden om er 100% voor te gaan ... PO2 enzo weetjewel.

Zelfs de club laat het na om de selecties enzo paar dagen voor de wedstrijd te posten op sociale media, dus kan ik er in komen dat de spelers er ook niet 100% voor gaan.

+ ikzelf blijf toch van (persoonlijke) mening dat ze niet spelen om dat PO2 europa ticket, (ook al zeggen ze van wel) maar eerder stilletjes aan beginnen met de voorbereiding voor volgend jaar... wa zaken uittesten enzo.


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: april 11, 2018, 09:50:20 am »
Ik zal wel weer een hoop zottigheid naar mijn kop krijgen, maar I don't give a f*ck.
Sorry hé gasten, maar ondanks de 3 punten was het alweer bedroevend zwak.
We winnen enkel en alleen omdat we tegen een elftal spelen dat compleet uitgeblust is én omdat we per toeval een Bongonda in de ploeg hadden.
Hij liep er nochtans bij met een gezicht tot op zijn tenen, juichte niet als hij gescoord had en verdedigde naar aloude gewoonte niet of nauwelijks mee.
Die jongen heeft echter meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan de rest van alle andere spelers samen zodat hij zelfs met de handrem op het verschil kan maken.
Als ik vooral zie hoe er geklungeld wordt in de omschakeling, dan erger ik mij daar gewoonweg rot aan.
Een ploeg met iet of wat van een degelijk middenveld peuzelt Beveren op met 4 - 5 goals verschil en wij moeten echt nog bibberen tot op het eind.
Enfin, de 3 punten zijn binnen, we staan zowaar op de 2de plaats van onze groep en zaterdag komt de fiere leider op bezoek. Laat ons hopen dat het niveau dan nu toch de hoogte ingaat, want het kan toch niet dat dezelfde ploeg die na nieuwjaar 2de best presteerde van alle eersteklasse ploegen nu plots niet beter kan dan wat ze tot nu toe laten zien hebben...
Ik leef nog steeds op hoop!  :)

Puur uit interesse. Wat verwacht jij eigenlijk van onze ploeg? Als dit "bedroevend zwak" was? Flitsend voetbal waar we elke tegenstander van de mat spelen al combinerend driehoekje na één-tweetje na dribbel na omhaal en vernederen met forfait cijfers? We spelen al meer dan dertig wedstrijden met dezelfde spelers hoor. Ik kan er echt niet bij hoe je zo'n dingen kan schrijven.

Overigens ook grappig dat we nu blijkbaar enkel maar winnen omdat de tegenstander "uitgeblust" is. Dit forum overtreft zichzelf week na week.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 02 : 08/04/2018 20:00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: april 11, 2018, 10:38:14 am »
er is maar 1 ploeg die een gans jaar relatief deftig voetbal speelt en het is Brugge!
zelfs de andere PO1 ploegen hebben soms echt slecht voetbal op de mat gebracht.
en het verwachtingspatroon ligt bij ons ook hoog! bij Beveren, Moeskroen zullen ze wel content zijn.
het is gewoon het belgisch niveau waar we ons vragen moeten bij stellen.
wel sjiek dat we in Europa nog 7 punten hebben gehaald...