Auteur Topic: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion  (gelezen 11512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Gepost op: maart 11, 2016, 08:03:10 pm »
Bron: Nieuwsbrief essevee:
Citaat
In volle pre-play-offspanning kunnen we nu al een nieuwigheid aankondigen voor volgend seizoen: er zal geen cash meer nodig zijn (wel cashless payment met een kaart) om eten of drank te kopen in het Regenboogstadion, waardoor je nog sneller bediend zal kunnen worden. Drankbonnen zijn nog geldig tot eind dit seizoen.

dat wil dus zeggen dat je al uw drankbons in de resterende matchen nog moet gaan opgebruiken ofwa??? ik lig der hier nog met redelijk wat, die ik bijlange niet op krijg tot einde seizoen, en der staat op geen enkel drankbonneke hoelang dat het geldig is! Een dikke schande dat alles zo rap moet veranderen en dat we niet vroeger zijn ingelicht! op amper 4 matchen moet ge dus uw bons gaan opgebruiken...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2016, 08:06:28 pm »
Pak jij zoveel stock jong? :)
Beetje doorverkopen aan vrienden en kennissen ofzo?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2016, 08:55:59 pm »
Hoeveel bonnekes ebde gij wel dat ge dat op 4 matchen niet opkrijgt? :o

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #3 Gepost op: maart 11, 2016, 09:35:23 pm »
als ze niet inruilbaar zijn, ga ik ze inderdaad moeten doorverkopen. zit nog maar zjust door mijne voorraad gele bonnekes, en lig hier al weer met nen hoop blauwe bonnekes. ik ga dan ook niet naar de voetbal om te zuipen, maar enkel voor het voetbal en de vrienden, en met die vrienden hebben we dan nog es een aparte pot voor drankbons... en als ik der al 2 drink op nen thuismatch ist al veel, denk dak der nu gemiddeld een stuk of 8 zou moeten drinken, afhankelijk als we po1 of 2 behalen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #4 Gepost op: maart 11, 2016, 09:37:11 pm »
let op, ik heb niks tegen het invoeren van die kaart eh! integendeel zelfs! maar de overschakelperiode is vrij kort, tenzij dat ze de kans geven om te ruilen! der staat ook nergens op da drankbonneke tot hoelang het houdbaar is, en dus kunnen ze dat in principe nooit weigeren!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #5 Gepost op: maart 12, 2016, 09:15:52 am »
Goeie stap! Wel jammer idd voor mensen die nog een voorraad drankbonnen hebben, maar ze zullen hier wss ook wel rekening mee houden.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #6 Gepost op: maart 12, 2016, 10:08:37 am »
Bron: Nieuwsbrief essevee:
dat wil dus zeggen dat je al uw drankbons in de resterende matchen nog moet gaan opgebruiken ofwa??? ik lig der hier nog met redelijk wat, die ik bijlange niet op krijg tot einde seizoen, en der staat op geen enkel drankbonneke hoelang dat het geldig is! Een dikke schande dat alles zo rap moet veranderen en dat we niet vroeger zijn ingelicht! op amper 4 matchen moet ge dus uw bons gaan opgebruiken...

Drankbonnetjes mogen begin volgend seizoen wel nog gebruikt worden of wellicht komt er een mogelijkheid om ze af te geven en te laten omzetten in geld op uw abonnement/drankkaart  :)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: vanaf volgend jaar digitale drankkaarten in het regenboogstadion
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2016, 07:45:25 pm »
Geldt dit ook voor de gratis hamburgerbonnekes?