Auteur Topic: [16] OULARE Obbi - ex speler  (gelezen 38960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #60 Gepost op: december 17, 2016, 10:33:10 am »
Heb ergens gelezen dat Oulare misschien tijdens de winterstop teruggaat naar Watford. Dit om huurloon uit te sparen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #61 Gepost op: december 17, 2016, 10:47:03 am »
Heb ergens gelezen dat Oulare misschien tijdens de winterstop teruggaat naar Watford. Dit om huurloon uit te sparen.

Waar?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #62 Gepost op: december 17, 2016, 10:58:20 am »
Waar?

Op de twitter van Calcoen paar weken geleden of hier toen men die tweet hier postte dat het eventueel gratis kon. Die isidoor heeft hier al wat uit zn botten geslaan hoor.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #63 Gepost op: december 17, 2016, 11:21:08 am »
Op de twitter van Calcoen paar weken geleden of hier toen men die tweet hier postte dat het eventueel gratis kon. Die isidoor heeft hier al wat uit zn botten geslaan hoor.

Calcoen heeft dat al een aantal keren vermeld in zijn artikels over Essevee in HLN. Ook vandaag weer maar blijkbaar heeft Dury hem gezegd dat Oulare zijn tijd nog wel komt en dat er tot nu toe weinig reden was om de ploeg te wijzigen. En Dury wilde er daarna niet verder op ingaan want zei onmiddellijk 'volgende vraag'.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #64 Gepost op: december 17, 2016, 11:28:21 am »
Calcoen heeft dat al een aantal keren vermeld in zijn artikels over Essevee in HLN. Ook vandaag weer maar blijkbaar heeft Dury hem gezegd dat Oulare zijn tijd nog wel komt en dat er tot nu toe weinig reden was om de ploeg te wijzigen. En Dury wilde er daarna niet verder op ingaan want zei onmiddellijk 'volgende vraag'.

Dat Calcoen geen fan is van Oulare is ondertussen wel heel erg duidelijk geworden :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #65 Gepost op: december 17, 2016, 11:38:34 am »
Dury is zeer duidelijk over mogelijk vertrek van Oulare
17 December 2016 11:26 via voetbalnieuws.be
 
Obbi Oulare kwam afgelopen zomer op huurbasis naar Zulte Waregem. De speler kwam over van Watford. Tot dusver kan de ex-spits van Club Brugge geen indruk maken aan de Gaverbeek.

Her en der waren er geruchten dat Zulte Waregem de spits in januari wil terugsturen naar Engeland. Trainer Francky Dury was in Het Laatste Nieuws zeer duidelijk.

"Hij kan beter. Hij moet blijven werken en elke kans grijpen. Ik heb hem uitgelegd dat ik in de huidige omstandigheden niet hoef te roteren. Maar ik reken nog op hem. Tot het einde van het seizoen? Ik reken op Obbi", zegt Dury over de situatie van de targetspits. Oulare kwam niet verder dan enkele invalbeurten.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/233514/Dury_is_zeer_duidelijk_over_mogelijk_vertrek_van_Oulare
« Laatst bewerkt op: december 17, 2016, 01:42:32 pm door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #66 Gepost op: december 17, 2016, 11:38:53 am »
Zo duidelijk vin ik da nu ook niet hoor, voetbalnieuws :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #67 Gepost op: december 17, 2016, 11:43:34 am »
Is simpel: als die gasten van Juventus komen, zullen er moeten beschikken en Oulare zal de eerste zijn in de rij.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #68 Gepost op: december 17, 2016, 12:44:13 pm »
Dat Calcoen geen fan is van Oulare is ondertussen wel heel erg duidelijk geworden :)
Inderdaad. Doet me een beetje denken aan zijn schrijfsels over Samy vorig seizoen.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #69 Gepost op: december 17, 2016, 05:05:41 pm »
Dat Oulare misschien zou vertrekken, had ik gelezen op voetbal24.be

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #70 Gepost op: december 17, 2016, 05:22:54 pm »
Zit vandaag zelfs niet in de selectie...

We weten dus hoe laat het is.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #71 Gepost op: december 19, 2016, 11:04:00 am »
We zullen hem misschien nog nodig hebben mocht Leye niet fit geraken.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #72 Gepost op: december 19, 2016, 09:17:36 pm »
We zullen hem misschien nog nodig hebben mocht Leye niet fit geraken.
;D ;D ;D Da meende nu toch niet zekers?!
2 beren van verdedigers die snelheid missen ga je toch niet bekampen met een beer die zelf snelheid mist?  ???

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #73 Gepost op: december 23, 2016, 07:24:56 am »
"Het eindigt weer zoals bij Watford ?"
Talking while you don't even know the truth & what's going on ..
Tot o? tard la v?rit? sortira. 😉

Dit tweette oulare tijdens de match. Werd een beetje daarachter verwijderd

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #74 Gepost op: december 23, 2016, 10:27:16 am »
"Het eindigt weer zoals bij Watford ?"
Talking while you don't even know the truth & what's going on ..
Tot o? tard la v?rit? sortira. 😉

Dit tweette oulare tijdens de match. Werd een beetje daarachter verwijderd

Wordt nooit iets met die Oulare. Naar mijn mening meer talent dan zijn vader, maar qua mentaliteit zou hij beter eens een voorbeeld nemen aan zijn pa.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #75 Gepost op: december 23, 2016, 01:37:15 pm »
Wordt nooit iets met die Oulare. Naar mijn mening meer talent dan zijn vader, maar qua mentaliteit zou hij beter eens een voorbeeld nemen aan zijn pa.
Als hij zoiets tweet dan beseft hij het nog niet, en sommigen gaan het nooit snappen.  Hij krijgt weinig speelminuten,maar als hij correct is met zijn eigen, dan moet hij kritisch zijn tov zijn eigen, en blijkbaar doet hij dit niet,vooral jammer voor hem. 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #76 Gepost op: december 31, 2016, 02:10:38 pm »
Obbi Oular? bekende in 2016: "Zulte Waregem is de eerste ploeg die alles doet om me fit te krijgen"
OBBI OULARE OVER ZULTE WAREGEM EN CLUB BRUGGE
31 december 2016 12:30 via voetbalkrant.com
 
Obbi Oulare kreeg dit seizoen nog niet al te veel speelkansen voor Zulte Waregem. Mogelijk wordt hij deze winter teruggestuurd naar Watford. Nochtans was hij niet eens zo ontevreden van het werk dat hij kon afleveren onder Francky Dury.

Enkele korte invalbeurten, daar moest Obbi Oulare het in de eerste maanden bij Essevee mee doen. Tot hij tegen Standard bijna een volledige helft mocht invallen. ?Voor mijn eerste wedstrijd sinds lang was het niet slecht, maar het kan nog veel beter?, aldus Oulare toen.

?Ach, ik had nog niet veel kansen gehad om te laten zien wat ik kan en ik moet blijven werken om die kansen te krijgen. Ik was wel vrij tevreden dat ik kon scoren, al miste ik even daarvoor een goede kans omdat ik de doelman niet zover uit doel had verwacht.?

En zo wordt de spits steeds meer terug voetballer: ?Ik trok met grote verwachtingen naar de Premier League, maar die verwachtingen kwamen er niet uit. En nu zit ik bij Zulte Waregem. Ik ben wel erg tevreden met hun aanpak, want ze zijn de eerste ploeg die echt alles doen om me fit te krijgen. Fysiek ben ik top, nu nog matchritme opdoen.?

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-12-31/obbi-oulare-over-zulte-waregem-en-club-brugge

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #77 Gepost op: december 31, 2016, 04:38:14 pm »
Obbi Oular? bekende in 2016: "Zulte Waregem is de eerste ploeg die alles doet om me fit te krijgen"
OBBI OULARE OVER ZULTE WAREGEM EN CLUB BRUGGE
31 december 2016 12:30 via voetbalkrant.com
 -knip-
"Fysiek ben ik top" zegt hij maar na 20 minuten lopen staat hij te puffen en bekomen omdat de pijp al uit is.  :D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #78 Gepost op: januari 20, 2017, 09:05:28 am »
Obbi Oulare kan sensationele transfer naar topclub maken: 'Vader Souleymane voerde al gesprekken'
OBBI OULARE STAAT VOOR EEN NIEUWE UITDAGING IN ZIJN CARRI?RE
vrijdag 19 januari 2017 22:34 via voetbalkrant.com
 
Waar gaat Obbi Oulare in het voorjaar van 2017 aan de slag? De aanvaller werd na enkele maanden bij Zulte Waregem teruggestuurd naar broodheer Watford en staat voor een nieuwe uitdaging.

Verschillende clubs trokken al aan zijn mouw: Westerlo, STVV, ADO Den Haag, ... Maar de spits die in de zomer van 2015 voor 8 miljoen euro getransfereerd werd, geniet ook belangstelling uit Turkije en meer bepaald van topclub Besiktas, zo meldt Fotomac.
Vader Souleymane Oulare zou zelfs al contact hebben gehad met de Zwarte Adelaars en verkondigd hebben dat zijn zoon graag de rangen komt versterken. Besiktas-trainer coach Şenol G?neş ziet namelijk wat in de Belgische belofteninternational.

Zijn vader achterna?
En zo is het niet ondenkbaar dat Obbi in de voetsporen van zijn vader treedt. Die voetbalde net voor de eeuwwisseling eveneens op Turkse bodem. Hij ruilde toen na een succesvolle periode Racing Genk in voor Fenerbah?e.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-01-19/obbi-oulare-staat-voor-een-nieuwe-uitdaging-in-zijn-carriere

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #79 Gepost op: januari 20, 2017, 03:30:41 pm »
Obbi Oulare kan sensationele transfer naar topclub maken: 'Vader Souleymane voerde al gesprekken'
OBBI OULARE STAAT VOOR EEN NIEUWE UITDAGING IN ZIJN CARRI?RE
vrijdag 19 januari 2017 22:34 via voetbalkrant.com
 
Waar gaat Obbi Oulare in het voorjaar van 2017 aan de slag? De aanvaller werd na enkele maanden bij Zulte Waregem teruggestuurd naar broodheer Watford en staat voor een nieuwe uitdaging.

Verschillende clubs trokken al aan zijn mouw: Westerlo, STVV, ADO Den Haag, ... Maar de spits die in de zomer van 2015 voor 8 miljoen euro getransfereerd werd, geniet ook belangstelling uit Turkije en meer bepaald van topclub Besiktas, zo meldt Fotomac.
Vader Souleymane Oulare zou zelfs al contact hebben gehad met de Zwarte Adelaars en verkondigd hebben dat zijn zoon graag de rangen komt versterken. Besiktas-trainer coach Şenol G?neş ziet namelijk wat in de Belgische belofteninternational.

Zijn vader achterna?
En zo is het niet ondenkbaar dat Obbi in de voetsporen van zijn vader treedt. Die voetbalde net voor de eeuwwisseling eveneens op Turkse bodem. Hij ruilde toen na een succesvolle periode Racing Genk in voor Fenerbah?e.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-01-19/obbi-oulare-staat-voor-een-nieuwe-uitdaging-in-zijn-carriere
Als dat waar is, zal Kaya toch wel jaloers zijn :).