Auteur Topic: KV Oostende: Artificieel verhaal?  (gelezen 106905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #80 Gepost op: mei 30, 2016, 11:01:16 am »
Stadion wordt niet door Coucke betaald maar door de club.  Hij zal wel investeren in spelers, maar eveneens de meeropbrengsten opstrijken bij verkoop (gunstige belegging) terwijl KVO het sportieve genieten heeft.  Nu hij aandeelhouder is bij Versluys (was om faillissement te vermijden) zal al wie een appartement koopt aan zee er wel een abonnement  bijkrijgen zeker, om zo de zitjes te vullen?  En door Anderlecht spelers op te kopen mikken ze misschien op de rsca 2e verblijvers aan de kust?

Ja want aan Berrier, Rozehnal, Akpala en co zal hij veel verdienen/verdiend hebben. Die man zijn rijkdom is zonder grenzen, KV Oostende lijkt me eerder een speeltje. Ik betwijfel ten zeerste dat Oostende, mocht het ooit zonder Coucke komen te staan, zelfbedruipend zal zijn en op z'n gemak contracten van Berrier en dergelijke zal kunnen betalen. Het zal terug naar af zijn vrees ik.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #81 Gepost op: mei 31, 2016, 09:12:16 am »
Ja want aan Berrier, Rozehnal, Akpala en co zal hij veel verdienen/verdiend hebben. Die man zijn rijkdom is zonder grenzen, KV Oostende lijkt me eerder een speeltje. Ik betwijfel ten zeerste dat Oostende, mocht het ooit zonder Coucke komen te staan, zelfbedruipend zal zijn en op z'n gemak contracten van Berrier en dergelijke zal kunnen betalen. Het zal terug naar af zijn vrees ik.

Als Coucke morgen doodvalt en zijn opvolging is niet ge?nteresseerd in kvo mogen ze er daar meteen een kruis over maken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #82 Gepost op: mei 31, 2016, 09:28:06 am »
Coucke zal morgen niet dood vallen.

Coucke is slim genoeg om al zijn investeringen 'op papier te zetten', dus de dag Coucke er niet meer is dan eisen zijn nabestaanden dat bedrag wel op.

Dan is het hopen dat KVO tegen dan een serieuze spaarpot heeft, anders krijgen we een Antwerp-verhaal aan onze Belgische kust.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #83 Gepost op: juni 10, 2016, 10:57:41 am »
Met het dreigende faillissement of vereffening van Optima verliest KVO mogelijks een belangrijke co-sponsor.

Hopelijk heeft Coukske zijn miljard van Perrigo niet op 1 rekening bij Optima gezet.
Blijkt dat het maar gaat over 90 miljoen, dus blijkbaar niet ;)

http://trends.knack.be/economie/bedrijven/optima-wordt-allicht-failliet-verklaard/article-normal-714517.html

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #84 Gepost op: juni 15, 2016, 06:44:31 pm »
Vandaag officieel dat Proto bij KVO getekend heeft voor 4 seizoenen ...  :o

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #85 Gepost op: juni 15, 2016, 10:35:42 pm »
1000.000 ? per jaar.......... ::)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #86 Gepost op: juni 16, 2016, 10:16:12 am »
Coucke zet puntjes op de 'i' na berichten over het hoge loon van Proto
16 juni 2016 10:10 via voetbalkrant.com

KV Oostende maakte woensdag de komst van Silvio Proto officieel bekend. De ervaren goalie ruilt RSC Anderlecht in voor de ambitieuze kustploeg. En daar zou ook een toploon voor Proto mee gemoeid zijn.

Volgens diverse media zou Proto bij Oostende, net als bij Anderlecht, 1 miljoen euro per jaar opstrijken. Bij paars-wit was dat misschien enigszins te vertegenwoordigen, maar kan KVO zo?n loon wel betalen?

Marc Coucke ging er graag op in en voelde zich genoodzaakt om toch even de puntjes op de ?i? te zetten. ?Oostende werkt straks wel met een budget van 20 miljoen euro, maar dat jaarloon is verkeerd. Wees gerust, mijn rekening klopt?, aldus de voorzitter van Oostende in Het Nieuwsblad.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-06-16/marc-coucke-zet-puntjes-op-de-i-na-berichten-over-het-hoge-loon-van-silvio-proto

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #87 Gepost op: juni 16, 2016, 10:37:40 am »
Ik vraag me eigenlijk af hoe ik me zou voelen mocht ??n man zo'n macht hebben binnen mijn club. Uit het niks een aantal tribunes zetten en een container dure spelers aantrekken maakt je geen succesvolle (laat staan aantrekkelijke) club. Van kleine middenmoter naar subtopper met lonen die Anderlecht met moeite betaalt.

Ooit krijgen die het deksel op de neus.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #88 Gepost op: juni 16, 2016, 10:54:35 am »
bij ons is een nieuw stadion noodzakelijk om verder te groeien naar een budget van 15 miljoen met misschien later maximum 20 miljoen...bij hen gaat dat precies met quasi geen supporters.
van mij mogen ze doen hoor.....maar als Coucke denkt dat hij elk jaar in PO I zal geraken. kwil het binnen een jaar of 5 nog s allemaal zien.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #89 Gepost op: juni 16, 2016, 11:00:38 am »
bij ons is een nieuw stadion noodzakelijk om verder te groeien naar een budget van 15 miljoen met misschien later maximum 20 miljoen...bij hen gaat dat precies met quasi geen supporters.
van mij mogen ze doen hoor.....maar als Coucke denkt dat hij elk jaar in PO I zal geraken. kwil het binnen een jaar of 5 nog s allemaal zien.

Tja...
Zijn onze problemen niet. Dat ons bestuur er maar werk van maakt dat onze club financieel kan overleven. Dat is voor ons als supporter belangrijker.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #90 Gepost op: juli 04, 2016, 12:31:51 pm »
Ondertussen in KVO

SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #91 Gepost op: juli 04, 2016, 12:41:34 pm »
ik vind dat eigenlijk lelijke tribunes. In mechelen ook, waarom lopen die dingen zo af. Dat trekt toch op niks?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #92 Gepost op: juli 04, 2016, 05:29:10 pm »
ik vind dat eigenlijk lelijke tribunes. In mechelen ook, waarom lopen die dingen zo af. Dat trekt toch op niks?

architecten die het liefst zo moeilijk maken om dan nadien te moeten vaststellen dat het op een eenvoudige manier eigenlijk veel beter en goedkoper was/is...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #93 Gepost op: juli 04, 2016, 07:04:07 pm »
Ze willen misschien beetje deze weg opgaan?
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #94 Gepost op: juli 04, 2016, 10:17:56 pm »
Ze willen misschien beetje deze weg opgaan?

Das gewoon omdat die tribunes vroeger al zo waren. Zonder dak, nu recent hebben ze daar een dak op geplaatste

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #95 Gepost op: juli 04, 2016, 10:21:15 pm »
Ik dacht dat het voor het licht van de achterliggende buren was ... of was dat in Mechelen?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #96 Gepost op: juli 06, 2016, 09:00:48 pm »
Er komt ook een strip over kvo - marc coucke voor de gei teresseerden :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #97 Gepost op: juli 17, 2016, 11:21:17 pm »
KVO vangt 5 miljoen voor Jordan Lukaku ... ?n hebben nog es doorverkoop procent van 20% afgedwongen.

Goed geregeld van KVO en snel verdiend ook.  :o
Hoeveel zouden ze betaald hebben aan Anderlecht in 2014? paar 100k ?

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-07-17/jordan-lukaku-is-zo-goed-als-van-ss-lazio

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #98 Gepost op: augustus 05, 2016, 10:21:52 pm »
Die commentator op Telenet (Raes) geilt nogal een beetje op KVO en met uitbreiding hun nieuwe tribunes. Soms een beetje overdreven.
« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2016, 10:38:08 pm door boerkens4ever »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #99 Gepost op: augustus 05, 2016, 10:29:39 pm »
Die commentator op Telenet (Raes) geilt nogal een beetje op KVO en met uitbreiding hun nieuwe tribunes. Soms een beetje overdreven. De

Heb de foto's gezien. Na Mechelen en nu Oostende is er 1 zekerheid : SVZW on top met zijn stadion!