Auteur Topic: Abonnement 2022-2023  (gelezen 20679 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #80 Gepost op: juli 06, 2022, 07:25:09 pm »
de eerste keer in jaaaaren dat ik nog geen abonnement heb genomen in de voorrangsperiode.
wacht af wat er nog bijkomt.
nog altijd geen deftige centrale verdediger , als Dompe weggaat  , geen enkele flank en al jaren geen type Delaplace ( snelheid) en geen deftige 10
ze hebben nog 14 dagen om daaraan iets te doen.
Maar wanneer Dury na die vorig slechte seizoenen nog altijd trainer was, dan was het geen probleem?  Ge kunt ook daarboven staan.  Ik was niet echt een fan van Dury, voorspelde niet veel goeds in het begin van het seizoen omwille van hem, toch nam ik een abo, terwijl het ook niet te fameus was.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #81 Gepost op: juli 06, 2022, 09:08:34 pm »
de eerste keer in jaaaaren dat ik nog geen abonnement heb genomen in de voorrangsperiode.
wacht af wat er nog bijkomt.
nog altijd geen deftige centrale verdediger , als Dompe weggaat  , geen enkele flank en al jaren geen type Delaplace ( snelheid) en geen deftige 10
ze hebben nog 14 dagen om daaraan iets te doen.
Maar wanneer Dury na die vorig slechte seizoenen nog altijd trainer was, dan was het geen probleem?  Ge kunt ook daarboven staan.  Ik was niet echt een fan van Dury, voorspelde niet veel goeds in het begin van het seizoen omwille van hem, toch nam ik een abo, terwijl het ook niet te fameus was.
Bizarre redenering van Koenie69 inderdaad. Een abo nemen op basis van versterkingen of niet. Ik neem een abo uit clubliefde, ongeacht spelers.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.291
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #82 Gepost op: juli 19, 2022, 08:48:05 am »
Iemand weet van het aantal abonnementen?

Offline essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 68
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #83 Gepost op: juli 19, 2022, 09:09:40 am »
Zaterdag hoorde ik dat de teller rond de 3000 verkochte abonnementen staat...

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #84 Gepost op: juli 19, 2022, 12:47:07 pm »
5 jaar geleden waren het er het dubbele

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #85 Gepost op: juli 19, 2022, 01:01:18 pm »
5 jaar geleden waren het er het dubbele

Tja ik ben niet vewonderd. Er wordt zo weinig gedaan om supporters aan de club te binden. Ook na een snert seizoen vorig jaar, is er dit jaar bitterweinig gedaan om supporters toch te overtuigen.

En er zijn er die standaard hun abo verlengen, maar er zijn andere die je wel moet lokken. Hoe je het draait of keert, de successupporters zorgen voor extra inkomsten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #86 Gepost op: juli 19, 2022, 01:16:27 pm »
5 jaar geleden waren het er het dubbele

Tja ik ben niet vewonderd. Er wordt zo weinig gedaan om supporters aan de club te binden. Ook na een snert seizoen vorig jaar, is er dit jaar bitterweinig gedaan om supporters toch te overtuigen.

En er zijn er die standaard hun abo verlengen, maar er zijn andere die je wel moet lokken. Hoe je het draait of keert, de successupporters zorgen voor extra inkomsten.
2.

Offline ThomasV

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #87 Gepost op: juli 19, 2022, 02:44:43 pm »
Misschien wat meer advertenties plaatsen dat we toch 1 van de goedkoopste abo's hebben van België? ;-)
Mensen schrikken soms van het bedrag, maar wat ze niet beseffen is dat het zelf bij ploegen als Eupen gemakkelijk 50 tot 100 euro duurder is.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #88 Gepost op: juli 23, 2022, 08:59:41 am »
ik huur iets aan zee van een bestuurslid en is triestig wat de abonnementen betreft zie hij.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.291
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #89 Gepost op: juli 23, 2022, 09:03:10 am »
ik huur iets aan zee van een bestuurslid en is triestig wat de abonnementen betreft zie hij.

Tja, hoe komt dat...???

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #90 Gepost op: juli 23, 2022, 09:37:30 am »
Ik ken hele groep in vak X die voorlopig is afgehaakt, mensen die al jaren (+ 10) kwamen kijken.
Zo zullen er nog wel zijn. De manier van werken en vorig seizoen heeft er zwaar op ingehakt.
Spijtig.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #91 Gepost op: juli 23, 2022, 10:29:42 am »
Ik ken hele groep in vak X die voorlopig is afgehaakt, mensen die al jaren (+ 10) kwamen kijken.
Zo zullen er nog wel zijn. De manier van werken en vorig seizoen heeft er zwaar op ingehakt.
Spijtig.
ik ken er ook zo een grote groep van 20 tal mensen. Het begon ook door SLC, door de match laten stil leggen hadden sommige het echt gehad met sommige supporters.

Ook onze groep was ook verdeeld, een deel van hen was voor dury en een deel was tegen dury. Het domste was te denken van ITF, 4451 en SLC dat iedereen dury buiten wilde. Wat op dat moment duidelijk werd dat sommige nog achter dury stonden en het stadion verdeeld heeft met voorstanders en tegenstanders van dury. Wat afstraalde naar de spelers toe.

Waar de meeste wel akkoord mee waren is dat de kern van vorig seizoen voldoende kwaliteit bezat om rond plaats 10 te spelen. En dat moet ook onze ambitie zijn dit seizoen zijn.

Wij hebben in kwaliteit moeten inboeten. Maar ik ga er nu van uit dat er een ploeg op het veld zal staan! Een ploeg die er zijn hoofd voor legt en zijn truitje durft nat maken. Als je dit doet komen de punten vanzelf!

Alle kleine ploegen voelen de financiële slagkracht dalen. Ik herhaal wij zijn niet klaar maar de andere ploegen zijn ook nog niet klaar! 


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #92 Gepost op: juli 23, 2022, 10:41:11 am »
Ik ken hele groep in vak X die voorlopig is afgehaakt, mensen die al jaren (+ 10) kwamen kijken.
Zo zullen er nog wel zijn. De manier van werken en vorig seizoen heeft er zwaar op ingehakt.
Spijtig.

Ik ken er ook zo een grote groep van 20 tal mensen. Het begon ook door SLC, door de match laten stil leggen hadden sommige het echt gehad met sommige supporters.

Ook onze groep was ook verdeeld, een deel van hen was voor dury en een deel was tegen dury. Het domste was te denken van ITF, 4451 en SLC dat iedereen dury buiten wilde. Wat op dat moment duidelijk werd dat sommige nog achter dury stonden en het stadion verdeeld heeft met voorstanders en tegenstanders van dury. Wat afstraalde naar de spelers toe.

Waar de meeste wel akkoord mee waren is dat de kern van vorig seizoen voldoende kwaliteit bezat om rond plaats 10 te spelen. En dat moet ook onze ambitie zijn dit seizoen zijn.

Wij hebben in kwaliteit moeten inboeten. Maar ik ga er nu van uit dat er een ploeg op het veld zal staan! Een ploeg die er zijn hoofd voor legt en zijn truitje durft nat maken. Als je dit doet komen de punten vanzelf!

Alle kleine ploegen voelen de financiële slagkracht dalen. Ik herhaal wij zijn niet klaar maar de andere ploegen zijn ook nog niet klaar!

+1

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #93 Gepost op: juli 23, 2022, 11:44:04 am »
ik huur iets aan zee van een bestuurslid en is triestig wat de abonnementen betreft zie hij.
tijd vo diene mens om er wa aan te doen dan…

voetbal algemeen begeeft zich op glad ijs
als ge gisteren terug de var ziet in voordeel van Standard
dan gaan de mensen ook twijfelen aan het spelleke

ook het zich in een andere wereld begeven moeten
ze mee opletten
zoals KDB die zegt dat nations league toch mo spielerei is
bij veel mensen, zelfs voetbalverslaafden, schiet da in verkeert keelgat

het wordt tijd dat men supporters als klanten begint te zien
en niet als gewone bezoekers om de 2 weken

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #94 Gepost op: juli 23, 2022, 11:59:27 am »
5 jaar geleden waren het er het dubbele
En daarna zijn deze die alleen komen als het goed gaat afgehaakt.
Vorig jaar waren er ook al veel minder. Cijfers werden niet vrijgegeven maar denk niet dat er nog 4000 waren. En heel veel oudere supporters komen door COVID niet meer terug. Jammer maar niet alleen bij ons.
Ik persoonlijk laat mij niet beïnvloeden door resultaten of door bestuursproblemen.
Ik ga zolang ik kan omdat ik graag ga. Of dat in 1a is of 1b of lager maakt me niet uit.
Maar dat niet iedereen zo denkt begrijp ik ook.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #95 Gepost op: juli 23, 2022, 01:08:06 pm »
5 jaar geleden waren het er het dubbele
En daarna zijn deze die alleen komen als het goed gaat afgehaakt.
Vorig jaar waren er ook al veel minder. Cijfers werden niet vrijgegeven maar denk niet dat er nog 4000 waren. En heel veel oudere supporters komen door COVID niet meer terug. Jammer maar niet alleen bij ons.
Ik persoonlijk laat mij niet beïnvloeden door resultaten of door bestuursproblemen.
Ik ga zolang ik kan omdat ik graag ga. Of dat in 1a is of 1b of lager maakt me niet uit.
Maar dat niet iedereen zo denkt begrijp ik ook.
Ik blijf ook gaan, in welke divisie dan ook.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #96 Gepost op: juli 23, 2022, 01:12:10 pm »
5 jaar geleden waren het er het dubbele
En daarna zijn deze die alleen komen als het goed gaat afgehaakt.
Vorig jaar waren er ook al veel minder. Cijfers werden niet vrijgegeven maar denk niet dat er nog 4000 waren. En heel veel oudere supporters komen door COVID niet meer terug. Jammer maar niet alleen bij ons.
Ik persoonlijk laat mij niet beïnvloeden door resultaten of door bestuursproblemen.
Ik ga zolang ik kan omdat ik graag ga. Of dat in 1a is of 1b of lager maakt me niet uit.
Maar dat niet iedereen zo denkt begrijp ik ook.
2

iedereen heeft wel ne reden vo ni meer te gaan
sommige kunde verhelpen
andere ni

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #97 Gepost op: juli 23, 2022, 04:21:29 pm »
Vroeger was het ook simpel van uren om te match te bekijken.

Meestal zaterdagavond om 20u, je kon niet beter hebben.

Maar sinds Eleven de rechten heeft, zijn het soms de ambetantste uren om te gaan.
SV TILL I DIE

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.598
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #98 Gepost op: juli 24, 2022, 04:01:37 pm »
Vroeger was het ook simpel van uren om te match te bekijken.

Meestal zaterdagavond om 20u, je kon niet beter hebben.

Maar sinds Eleven de rechten heeft, zijn het soms de ambetantste uren om te gaan.
Maar je weet het wel weken op voorhand wanneer het is dus geen goed excuus om niet te gaan vind ik persoonlijk.

Mijn abo heb ik zoals sinds jaren tijdens de voorrangsperiode verlengd. Ik heb er geen moment over getwijfeld.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Abonnement 2022-2023
« Reactie #99 Gepost op: juli 24, 2022, 05:31:47 pm »
Vroeger was het ook simpel van uren om te match te bekijken.

Meestal zaterdagavond om 20u, je kon niet beter hebben.

Maar sinds Eleven de rechten heeft, zijn het soms de ambetantste uren om te gaan.
Maar je weet het wel weken op voorhand wanneer het is dus geen goed excuus om niet te gaan vind ik persoonlijk.

Mijn abo heb ik zoals sinds jaren tijdens de voorrangsperiode verlengd. Ik heb er geen moment over getwijfeld.

Er zijn nog mensen die op zaterdag werken.